چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 5 شهریور 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 شهریور 1398 ستاره نیوز 3 شهریور 1398 ستاره نیوز 4 شهریور 1398 ستاره نیوز 5 شهریور 1398 ستاره نیوز 6 شهریور 1398 ستاره نیوز 7 شهریور 1398 ستاره نیوز 8 شهریور 1398 ستاره نیوز 9 شهریور 1398 ستاره نیوز 10 شهریور 1398 ستاره نیوز 11 شهریور 1398 ستاره نیوز 12 شهریور 1398 ستاره نیوز 13 شهریور 1398 ستاره نیوز 14 شهریور 1398 ستاره نیوز 15 شهریور 1398 ستاره نیوز 16 شهریور 1398 ستاره نیوز 17 شهریور 1398 ستاره نیوز 18 شهریور 1398 ستاره نیوز 19 شهریور 1398 ستاره نیوز 20 شهریور 1398 ستاره نیوز 21 شهریور 1398 ستاره نیوز 22 شهریور 1398 ستاره نیوز 23 شهریور 1398 ستاره نیوز 24 شهریور 1398 ستاره نیوز 25 شهریور 1398 ستاره نیوز 26 شهریور 1398 ستاره نیوز 27 شهریور 1398 ستاره نیوز 28 شهریور 1398 ستاره نیوز 29 شهریور 1398 ستاره نیوز 30 شهریور 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۹:۰۵    
آخرین تصویر فغانی در فرودگاه امام خمینی پیش از ترک تهران به مقصد استرالیا.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۲    
پورشه به تازگی با خودروی الکتریکی تایکان، موفق شده است رکوردی جدید در کلاس خودروهای الکتریکی سدان نوربرگ رینگ ثبت کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۳    
عضو شورای عالی هلال احمر از شناسایی و دستگیری سرشاخه های فساد و نفوذی در هلال و تحویل آنها به مقامات قضایی، قدردانی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۱    
به تازگی راه اندازی یک کانال یوتیوب با فضای بشردوستانه گمانه زنی ها درباره ورود آنجلینا جولی به سیاست را افزایش داده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۳:۲۶    
کاپیتان اسبق استقلال گفت: حالم از فوتبالی به هم می خورد که دفاع تیم ملی اش را فراموش می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۲:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره گیری دشمنان از منافقین و داعش، گفت: وزارت اطلاعات باید بر این دو موضوع و کسب اطلاعات و رفتارشناسی آنان همچنان توجه داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۵۱    
زن و مرد با هم قراردادی می بندند و عهد می کنند که تا آخر عمر زیر یک سقف، یار و همراه هم باشند. روزهای اول یا شاید سال های اول در عشق لبریز هستند و فکر می کنند این عشق و این رابطه عاشقانه همیشه باقی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۱:۰۷    
پرونده جنجالی انتقال محمد بلبلی به فولاد و سپس به استقلال، آن هم بدون صدور رضایت نامه از سوی سپیدرود رشت، منجر به صدور رای پر ابهامی از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۰:۲۹    
در دیدار وزیر خارجه ایران با نخست وزیر ژاپن در خصوص آخرین تحولات اجرای برجام و نیز تنش ها در منطقه و راهکارهای کاهش آن گفت وگو شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۹    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رازی در دنیا با کتاب الجدری و الحصبه که درباره آبله، سرخک و شرح تفاوت های میان آن دو است، شناخته شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۳    
رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه تأیید کرد در میانه ماه سپتامبر در آنکارا با روسای جمهور ترکیه و ایران دیدار خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان امور مالیاتی استان تهران با تاکید بر اینکه مهلت پزشکان برای نصب کارتخوان تمدید نخواهد شد، گفت: تعداد خیلی کمی از پزشکان شاید در حدود 1 ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان بر لزوم استمرار برنامه های استعدادیابی در حوزه های فرهنگی و هنری تأکید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۳    
عمل جراحی مغز و اعصاب به روش پیشرفته و بدون بیهوشی و در حالت بیدار روز سه شنبه با موفقیت در بیمارستان رضوی مشهد انجام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۲۸    
احسان حدادی در آستانه مسابقات دایموند وعده جالبی در اینستاگرامش داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۶    
تصویری از آتش تقی پور در کنار همسرش و پوری بنایی
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۱۳    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از راه اندازی پلیس دوچرخه سوار در سطح پایتخت خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۱    
نمایش وقتی کبوترها ناپدید شدند به کارگردانی هستی حسینی از 21 شهریورماه بار دیگر به صحنه بازمی گردد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۲    
نسخه گیاهی برای پاکسازی کلیه ها، درمان آلزایمر، نفخ معده، تصفیه خون، رفع افتادگی پوست، درمان ناباروری، درمان شب ادراری کودکان، 11 داروی گیاهی که حتما باید در خانه داشته باشید و .. ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۴۳    
در ادامه رسیدگی به تخلفات مالی در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، یکی از سرشبکه های مربوط به واردات دارو بازداشت شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۳۱    
گلر تیم فوتیال پرسپولیس گفت: واقعاً همسر و فرزندانم نقش ویژه ای در آرامش زندگی من دارند. به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای همیشه در اردو و مسابقه هستم و بار زحمات به دوش همسرم است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۲۲    
پس از جنجالی شدن اجرای رقص گروه حرکت در کنسرت سالار عقیلی فرزانه کابلی بازیگر در صفحه اینستاگرام خود از احضار شدنش به دادگاه خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۱۳    
یک بازیگر نوجوان و تازه کار برای نقش آفرینی در برابر تام هنکس در فیلم پل گرینگراس انتخاب شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۱    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: با توجه به گزارشات واصله درخصوص مشاهده پلنگ در ارتفاعات شهرستان ماسال حفظ و حراست از این گونه افزایش یافته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۲    
مهاجم ایرانی به صورت رسمی به تیم سابق خود یعنی شارلوا برگشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۴۳    
مرحوم داریوش اسدزاده در جوار پیکر غلامحسین نقشینه (بازیگر سریال دایی جان ناپلئون) به خاک سپرده شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۳۱    
قاتل حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون فردا چهارشنبه قصاص می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۲۸    
تراکتور و پرسپولیس در حالی در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر رو در روی هم قرار می گیرند که این دیدار حساس آزمونی دشوار برای دنیزلی و کالدرون، سرمربیان 2 تیم، است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۳    
تنها 10 روز تا زمانی که از سوی دولت برای حذف قبوض کاغذی تعیین شده باقی مانده و قرار است از اول مهرماه سال جاری، این قبوض به طور کلی حذف شوند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۱    
اریک کانتونا، بازیکن سابق تیم منچستریونایتد انگلیس و تیم ملی فرانسه جایزه ویژه رئیس اتحادیه فوتبال اروپا را دریافت می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۸    
نصرالله رادش با انتشار این عکس نوشت: دستسازهای سفالی من! خدایا شکرت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۵۲    
موشک کروز جدید ایرانی در نمایشگاه ماکس 2019 روسیه معرفی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۳    
یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: کاهش ارزش ارز و افت تقاضا در بازار طلا و سکه، ارزش هر قطعه سکه تمام را به کمتر از 4 میلیون تومان رسانده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۳۱    
مراسم رونمایی از سردیس های هنرمندان شناخته شده سینما و تلویزیون، امروز با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۲۵    
مراسم قرعه کشی بازی های جهانی ورزش های ساحلی 2019 در قطر برگزار و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پاراگوئه، سنگال و اوکراین همگروه شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۹    
پنجم شهریور، زادروز و روز بزرگداشت زکریای رازی است. به پاس زحمات و کشفیات این حکیم و شیمیدان بزرگ ایرانی در عرصه داروسازی، روز بزرگداشت وی، روز داروسازی نام نهاده شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۱۰    
دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه قیمت کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر از سوی دولت تعیین شده است، گفت: قیمت برنج خارجی 6500 تومان، شکر 3250 تومان، مرغ 12500 و گوشت 55 هزار تومان است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۰۷    
مدیرعامل جدید پرسپولیس می گوید استعفایش از ریاست کمیته فوتسال ربطی به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۶    
روز جمعه هشتم شهریور هفته دوم رقابت های لیگ برتر تمام می شود و به فاصله 12 ساعت بعد، مربیان لیگ برتر با مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی، جلسه مهمی را برگزار خواهند کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۴۰    
چهره بدون آرایش و ساده ترانه علیدوستی.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۳۴    
محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافتند با استفاده از عینک های واقعیت افزوده می توان قابلیت مسیریابی و حرکت افراد کم بینا را به میزان 50 درصد و عملکردهای ادراکی آن ها را به میزان 70 درصد بهبود داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی از ثبت دو رکورد جدید گونه های پستاندار و خزنده در فهرست پراکنش حیات وحش خراسان رضوی خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۹    
مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه قصد دارد یک پیشکسوت استقلال را که خوشنام، باتجربه و محبوب است به کادر فنی اضافه کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۱۶    
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت بهداشت از اقدام برای پس گرفتن شکایات این وزارتخانه از رسانه ها خبر داد و در عین حال درباره مسائل حقوقی این وزارتخانه در زمینه افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی، مالیات پزشکان ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۷    
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در خصوص ویدئوی منتشر شده مبنی بر رها کردن یک بیمار مرد سالمند از بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) با لباس بیمارستان در خیابان به دلیل نداشتن توان مالی و سرپرست ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۲    
محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل جدید پرسپولیس شده است و ساعتی دیگر حکم مدیریتش صادر می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۷    
نیکی کریمی با انتشار این عکس نوشت: ❤️ #آتابای
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۱    
دروازه بان سوم استقلال گفت: مهدی رحمتی الگوی 90 درصد دروازه بانان ایران است. او کسی بود که من آرزو می کردم کنارش یک عکس داشته باشم و باور نمی کردم روزی بتوانم از تجربه 20 ساله اش بهره ببرم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۵    
سریال بانوهای اول با بازی وایولا دیویس در نقش میشل اوباما ساخته می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۶    
قیمت دلار امروز در بازار تهران کاهش یافت و وارد کانال 10 هزار تومان شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۳    
وزیر خارجه ایران گفت: دیداری بین رئیس جمهور ایران و ترامپ قابل تصور نیست تا زمانی که آمریکا به جمع 1+5 بپیوندد و برجام را اجرا کند و در آن زمان هم گفتگوی دوجانبه ای نخواهیم داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۱    
دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال بانوان به خبرورزشی گفت: وقتی به دروازه بان ها احترام نمی گذارند، باید فوتبال 10 نفره برگزار شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۶    
کلیسا ها از زیباترین مکان ها در دنیا به شمار می آیند. ترکیب رنگ ها و معماری خاص، کلیسا ها را به مکانی فوق العاده برای عبادت تبدیل کرده اند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۳۱    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد داریوش اسدزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۲    
بازیکن جوان پرسپولیس تصویری از نسخه پزشکی اش منتشر کرده تا شایعه دوپینگی بودنش را رد کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۶    
وزیر خارجه بحرین مدعی شد: ایران و هم پیمانانش علیه ما اعلام جنگ کرده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۳    
بهرام افشاری با انتشار این عکس نوشت: بعد مدتها بدون ریش #بهرام_افشاری
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۵۵    
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از بررسی گزینه های مختلف برای جانشینی ایرج عرب، مدیرعامل پیشین باشگاه های راه آهن و پرسپولیس را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۱    
تمرینات تنفسی، استفاده از اسانس ها و حتی صرف 10 دقیقه زمان برای ارتباط گرفتن با حیوانات رام و خانگی از جمله اقداماتی هستند که می توانند به کاهش اثرات فیزیولوژیکی استرس کمک کنند اما یکی دیگر از موارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۲    
امین زندگانی هنوز هیچ صحبت و یا پیشنهادی از سوی سازندگان ملک سلیمان 2 با من نشده و از ساخت این اثر بی اطلاعم، به احتمال فراوان در آن حضور نخواهم داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۶    
کمتر از 50 روز به موعد اجرای پیاده روی بزرگ اربعین باقی نمانده و به نظر می رسد سیاستگذار ارزی باید از هم اکنون برای تامین دینار مورد نیاز زوار این گردهمایی بزرگ تدابیر لازم را پیش بینی کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۱    
محمدرضا گلزار با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی 110 هزار واحد مسکونی گفت: در نظر داریم با ایجاد جریان پایدار تولید و عرضه مسکن ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۶    
در بسیاری از کشورهای جهان، هشدارهای تماشا ممنوع (18+) یا (16+) یا شبیه این ها، مقابل سالن های سینماها نصب می شوند و پیش از تیتراژ فیلم ها برآن نقش می بندند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۷    
جای تعجب ندارد که در وانفسای بازار اقتصادی که هیچ کدام از اصناف و تولیدی ها وضعیت مساعدی ندارند، رویای یک شبه پولدارشدن برای خیلی از جوان های امروزی که با مدرک ارشد و دکتری به جایی نرسیده اند و حتی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اصول سیاست خارجی تغییر نکرده است، تعامل سازنده و گسترده با جهان را راهبرد دولت و نظام دانست و اظهارداشت: منطق روابط خارجی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۲    
مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی مراسم بی نظمی بود و به این علت، زودتر رفتم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۷    
سرمربی اسپانیایی السد قطر از دلیل شکست تیمش در دیدار برابر النصر عربستان سخن به میان آورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۴    
ژیلا امیرشاهی با انتشار این عکس نوشت: از دفتر خاطرات یک چشم پزشک
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۸    
شب گذشته سعید آذری روی خط برنامه فوتبال برتر حاضر شد و چند بار به میثاقی به خاطر رفتارش با عادل فردوسی پور کنایه زد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۲    
پس از شوکی که وزیر خارجه با سفر غیر منتظره خود به دنیا داد، رئیس جمهور کشورمان نیز به رهبران جهان تکان بیشتری داد. او پیام داد ما آماده هستیم؛ شما چند مرد حلاج هستید؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر کتاب و کتابخوانی در جامعه ای جدی باشد، تمدن انسانی در آن شکل می گیرد و ما در گام دوم انقلاب جز با توجه به بحث کتاب و کتابخوانی نمی توانیم وارد مسیر شویم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۷    
جشن تولد متفاوت وبه یادماندنی جهان پهلوان غلامرضا تختی در شب تولد اسطوره کشتی ایران با حضور نسل های طلایی کشتی کشور در شهرستان آمل برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۱۳    
بابک ولی پور نوازنده و آهنگساز موسیقی از انتشار یک آلبوم موسیقی با عنوان ماریا در ساعت چهار در فضایی متفاوت خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۵    
تحقیقات نشان می دهد نوشیدن اب انار در طول بارداری موجب بهبود رشد مغز و اتصالات مغزی جنین می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۲    
عملیات اجرایی ساخت 110 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید مسکن در کشور به طور همزمان با دستور رئیس جمهور آغاز شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۴۰    
بازیکن ایرانی السیلیه تاکید کرد که لیگ قطر متفاوت است. او از پیشرفت زیاد فوتبال در قطر سخن به میان آورد و تاکید کرد که انگیزه زیادی برای درخشش در السیلیه دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۷    
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: بخش بزرگی از تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیرجاری نظام بانکی کشور در پایان سال 97 مربوط به دو بخش بازرگانی و خدمات بوده است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۸    
کارگردان سرشناس سینما با دریافت جایزه سالانه جشنواره فیلم سانتاباربارا تجلیل می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۵    
بازیکن جدید تیم استقلال به دلیل اینکه پیش از عقد قرارداد با این باشگاه با فولادی ها قرارداد امضا کرده بود به مدت 6 ماه محروم شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۲    
مرد ورشکسته که همسر دومش را در حال مستی خفه کرده بود، دیروز پای میز محاکمه ایستاد و اشک پشیمانی ریخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۲    
کارگردان بنیامین اند میم که به تازگی در عمارت روبرو اجرای خود را آغاز کرده است، عنوان کرد در این نمایش ارتباط دانشجویان رشته های مختلف هنر با یکدیگر را مورد توجه قرار داده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۹    
وزیر ورزش و جوانان گفت: عرب از مدیر عاملی پرسپولیس استعفا داده و هیات مدیره تا یکی دو روز دیگر در این مورد تصمیم گیری می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۷    
پس از او خیلی ها آمدند مدال ها درو کردند، از سکوهای جهانی و المپیک بالا رفتند و افتخار آفریدند، اما هیچکدام جهان پهلوان نشدند، شاید خواستند اما نتوانستند چرا که فقط "غلامرضا" می تواند تختی شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۸    
هوش مصنوعی به سرعت در حال تحول است. فناوری هوش مصنوعی یکی از موضوعاتی است که طی چند سال اخیر باعث تغییرات بزرگی در زندگی انسان ها شده است و بنابر گزارش ها در آینده هوش مصنوعی قرار است هسته اصلی همه ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۲    
مشاور رئیس جمهوری طی یادداشتی به بیان جزئیاتی از ساعات کار حسن روحانی در طول یک هفته پرداخت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۳    
ماکرون به دنبال آن است تا خود و کشورش را در عرصه بین المللی به عنوان یک میانجی قدرتمند به ثبت برساند؛ از همین روست که نقش خود را از پلیس بد به یک میانجی سمج تغییر داده است.