چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۴۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 20 شهریور 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 شهریور 1398 ستاره نیوز 3 شهریور 1398 ستاره نیوز 4 شهریور 1398 ستاره نیوز 5 شهریور 1398 ستاره نیوز 6 شهریور 1398 ستاره نیوز 7 شهریور 1398 ستاره نیوز 8 شهریور 1398 ستاره نیوز 9 شهریور 1398 ستاره نیوز 10 شهریور 1398 ستاره نیوز 11 شهریور 1398 ستاره نیوز 12 شهریور 1398 ستاره نیوز 13 شهریور 1398 ستاره نیوز 14 شهریور 1398 ستاره نیوز 15 شهریور 1398 ستاره نیوز 16 شهریور 1398 ستاره نیوز 17 شهریور 1398 ستاره نیوز 18 شهریور 1398 ستاره نیوز 19 شهریور 1398 ستاره نیوز 20 شهریور 1398 ستاره نیوز 21 شهریور 1398 ستاره نیوز 22 شهریور 1398 ستاره نیوز 23 شهریور 1398 ستاره نیوز 24 شهریور 1398 ستاره نیوز 25 شهریور 1398 ستاره نیوز 26 شهریور 1398 ستاره نیوز 27 شهریور 1398 ستاره نیوز 28 شهریور 1398 ستاره نیوز 29 شهریور 1398 ستاره نیوز 30 شهریور 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۵    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک طلوع آفتاب در یک صبح برفی در کوه های راکی کانادا را نشان می دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۳۹    
اسدالله عسگر اولادی تاجر مشهور و یکی از بزرگترین صادرکننده های ایران دقایقی قبل و در سن 86 سالگی درگذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۸    
نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از اجرای برنامه در نکوداشت استاد پیشکسوت آواز ایران در لندن و آغاز نگارش تازه ترین کتاب خود خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۷    
بهمن پارسال زن جوانی هراسان خودش را به اداره پلیس رساند و گفت: زمانی که برای تزریق آمپول به خانه مردی که مدعی بود بیمار است رفتم او به من تعرض کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه ما از کارلوس کی روش قدردانی می کنیم ، او کاری فوق العاده برای ما انجام داد و واقعاً ما دوران خوبی را با او گذراندیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۲    
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناباد با اشاره به اینکه نخل گردانی و شبیه خوانی، 2 رسم قدیمی عزاداری مردم نوقاب این شهرستان در محرم است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۲    
هیئتی از مقامات فیفا در راه ایران است تا برای فراهم کردن زمینه حضور زنان در ورزشگاه ها مذاکره کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۳    
در حالی که ابلاغ شیوه نامه جدید خرید سوخت در حال یک ماهه شدن است، سخنگوی دولت از طرحی تازه برای اعمال محدودیت های تازه برای سوختگیری با کارتی جز کارت شخصی خبر داده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۷    
کارشناسان حقوقی می گویند تشکیل پرونده شخصیت در بررسی های قضایی برای متهمان یک ضرورت است. با این وجود، این مهم به ویژه در ارتکاب جرایم عمومی با وجود اهمیت آن جدی گرفته نمی شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۷    
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زندانی فراری شهر دهدشت خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۱    
رئیس جمهور کشورمان در تماس تلفنی رئیس جمهور فرانسه گفت: استحکام برجام و امنیت در آبراه های جهان به نفع جهان و از جمله اتحادیه اروپا و حتی آمریکا است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۶    
دیوید بکام قصد دارد برای خرید لیونل مسی، ستاره و کاپیتان بارسلونا اقدام کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۶    
در پی اهانت یک هنرپیشه زن سیما به ساحت امام حسین(ع)، دستور جلب این بازیگر صادر شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۵    
فقدان یک شماره 10 کلاسیک در ترکیب تیم ملی کلمبیا، واکنش های چندین شخصیت برجسته فوتبالی این کشور را به همراه داشت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۲    
پژوهشگران آمریکایی در پروژه جدید خود دریافتند که می توان با بررسی مردمک چشم، امکان پیش بینی آلزایمر را پیش از بروز نشانه های آن فراهم کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۰    
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر زیر نظر آندره آ استراماچونی برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۶    
رییس دپارتمان استانداردسازی صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال، گفت: مهلتی که برای ارسال مدارک باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده بود به پایان رسید و بزودی درباره صدور مجوز حرفه ای آن ها ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۶    
رئیس قوه قضائیه صبح امروز به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید مطهری بازدید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۱    
صدراعظم آلمان ضمن تأکید بر پایبندی به برجام گفت تلاش برای کاهش تنش در خاورمیانه یکی از دستورکارهای اصلی کشورهای اروپایی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۶    
مدافع پیشین تیم ملی گفت: بازی برابر هنگ کنگ محک خوبی برای تیم ملی ما بود و امیدوارم موفقیت های تیم ملی در دیدارهای بعدی هم تداوم داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با آغاز ماه محرم به لزوم تولید آثاری متناسب با این ایام در سینما و تلویزیون تاکید کرد و بی آگاهی نسل جوان از تاریخ اسلام را نتیجه کم کاری شدید در حوزه فرهنگ ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۶    
سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: قرار شده جلسه ای با استراماچونی پیش از دربی داشته باشیم تا با او در مورد مسائل مختلفی صحبت کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۱۱    
جشنواره فیلم تورنتو در اولین جشن تجلیل این دوره خود، از مریل استریپ، خواکین فینیکس و راجر دیکینز قدردانی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۶    
جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس این روز ها در منزلش در حال سپری کردن دوران نقاهت پس از عمل جراحی است و فعلاً در جلسات هیئت مدیره پرسپولیس حضور پیدا نمی کند!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۱    
نبود گذرگاه ها و امکانات مناسب تردد معلولان در فضاهای شهری، مانعی برابر مشارکت اجتماعی آنان و سبب خانه نشینی و انزوای افراد دارای معلولیت می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۶    
سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به چین سفر کرده است اظهار کرد توسعه و تقویت روابط چین و ایران برای هر دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۷    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در جلسه با وزیر هم به او گفتیم گرایشش به پرسپولیس بیشتر است که ایشان قبول نکردند با این حال ما هنوز هم بر این باور هستیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۶    
همزمان با تکمیل گروه بازیگران فیلم سینمایی ابدی ، نقش مقابل مارک والبرگ در این فیلم اکشن و تخیلی به چیویتل اجیوفور رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۱    
یکی از کارکنان بیمارستان ژرژ پمپیدو پاریس مدعی شد راننده پیشین آلمانی فرمول یک به هوش است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۹    
رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری زوج سارق خودروهای شهروندان در شرق تهران خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۶    
سرمربی پیشین پرسپولیس با درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر مذاکره در خصوص مطالباتش و کشیده نشدن پرونده شکایت به فدراسیون بین المللی فوتبال موافقت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۷    
وزیر پیشین امور خارجه آمریکا در خصوص اخراج مشاور امنیت ملی ترامپ، گفت: بولتون مجبور شد برود .
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۴    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: کریستیانو رونالدو فاصله زیادی تا شکستن رکورد علی دایی ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه نباید حادثه عاشورا و کربلا به هیچ عنوان جناحی شود، گفت: اگر در مجالس عزای امام حسین(ع) سخنران و مداح بخواهد، حادثه عاشورا را در خدمت خود و جناح خود قرار دهد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۳    
رییس سازمان سینمایی با بیان اینکه نتیجه شفاف سازی ها را در سینما تا پایان همین امسال می توان دید، از تغییر در ساختار سازمان و صدور احکامی جدید در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۸    
مطالعه جدید نشان می دهد خوردن یک فنجان بلوبری در روز منجر به حفظ سلامت مداوم عملکرد عروقی و بهبود سفتی شریان ها می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۸    
فیلم کوتاه کلاس رانندگی به کارگردانی مرضیه ریاحی تندیس بهترین فیلم کوتاه درام سیزدهمین جشنواره جهانی فیلم I will tell انگلستان را به دست آورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۱    
با ادامه پیش تولید فیلم سینمایی روزی دو میلیون به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی، نازنین بیاتی به عنوان اولین بازیگر این پروژه انتخاب شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۶    
مدیر کل مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ابلاغ برنامه های ویژه محرم به ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۱    
یک مربی بدنسازی معتقد است، نوع تمرینات ورزشی، خواب نامناسب و رژیم غذایی غیراصولی باعث می شود تا افراد از ورزش کردن برای لاغری نتیجه لازم را نگیرند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۶    
کمیته انضباطی در خصوص اتفاق مهم دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس، اطلاعیه ای صادر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۷    
در حالی که فیلمی از فعالیت یک نیروی کم سن و سال در بخش جمع آوری زباله نیروی شهرداری یزد منتشر شده است، شهرداری یزد سن این نیرو را 18 سال تمام و کاملاً مشمول حقوق کار عنوان می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل دفتر حقوقی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان غذا و دارو با اشاره به علل نشت متادون در بازار آزاد، گفت: برنامه ما این است که متادون را در داروخانه های معین توزیع کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۲    
گلزنی کریم انصاری فرد در دیدار برابر هنگ کنگ در روزنامه قطری بازتاب داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۱    
علیرضا نجف زاده که پیش از این زوج یا فرد را ساخته بود قرار است سراغ قصه هایی برود که هر دو از فیلمنامه هایی تراژیک و ملودرام برخوردار است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۹    
ایسنا نوشت: نخست وزیر عراق در پی وقوع حادثه ازدحام و جان باختن زائران در مراسم عزاداری عاشورای حسینی (ع) در کربلاء، برای پیگیری امور وارد این شهر شد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۷    
سیب یکی از پرکشت ترین و پرمصرف ترین میوه ها در جهان است که دارای فواید متعددی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۲    
پژوهشگر موسیقی اقوام ایرانی معتقد است: به رغم آنچه بر سر تعزیه آمده، عناصر تحسین برانگیز همچنان در درونش حاضرند و این همان چیزی است که تعزیه را کماکان ارزشمند نگاه می دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۷    
ستاره تیم ملی پرتغال این شانس را دارد تا بهترین گلزن جهان در عرصه ملی شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۴    
برکناری بولتون قیمت نفت در بازارهای جهانی را دستخوش تغییر کرد و روند نزولی بر این بازار حاکم شد، حالا بسیاری از دست اندرکاران بازار پیش بینی می کنند سایر بازارهای جهانی نیز به زودی تحت تاثیر اتفاق رخ ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۴    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از فوت یک زائر ایرانی در حادثه روز گذشته کربلا خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۱    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ را یک مساله داخلی دانست و گفت مادامی که سیاست تروریسم اقتصادی واشنگتن علیه مردم ایران لغو نشود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۸    
حضور یک هزار و 500 گردشگری خارجی برای تماشای آئین های مُحرم تنها در شهر یزد، نشان از ظرفیت گردشگری معنوی و مذهبی ایران برای تبدیل این کشور به قطب گردشگری محرم دارد که با فراهم کردن زمینه ها و زیر ...