پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 10 شهریور 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 شهریور 1398 ستاره نیوز 3 شهریور 1398 ستاره نیوز 4 شهریور 1398 ستاره نیوز 5 شهریور 1398 ستاره نیوز 6 شهریور 1398 ستاره نیوز 7 شهریور 1398 ستاره نیوز 8 شهریور 1398 ستاره نیوز 9 شهریور 1398 ستاره نیوز 10 شهریور 1398 ستاره نیوز 11 شهریور 1398 ستاره نیوز 12 شهریور 1398 ستاره نیوز 13 شهریور 1398 ستاره نیوز 14 شهریور 1398 ستاره نیوز 15 شهریور 1398 ستاره نیوز 16 شهریور 1398 ستاره نیوز 17 شهریور 1398 ستاره نیوز 18 شهریور 1398 ستاره نیوز 19 شهریور 1398 ستاره نیوز 20 شهریور 1398 ستاره نیوز 21 شهریور 1398 ستاره نیوز 22 شهریور 1398 ستاره نیوز 23 شهریور 1398 ستاره نیوز 24 شهریور 1398 ستاره نیوز 25 شهریور 1398 ستاره نیوز 26 شهریور 1398 ستاره نیوز 27 شهریور 1398 ستاره نیوز 28 شهریور 1398 ستاره نیوز 29 شهریور 1398 ستاره نیوز 30 شهریور 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۴    
بانک مرکزی، نرخ 47 ارز را برای امروز (دوشنبه 8 مهر 98) اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت 15 ارز مانند پوند نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ 15 واحد پولی دیگر مانند یورو کاهش یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۳    
شعار روز جهانی گردشگری در سال 2019، تاثیر عمیق و کم نظیر این صنعت در توسعه اشتغال در سطح جهان را می نمایاند؛ فرصتی که از نگاه حسن تقی زاده انصاری رئیس هیات مدیره جامعه گردشگری الکترونیکی ایران ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۵    
کشور ایران بزرگ ترین تولیدکننده زرشک در دنیا است؛ محصولی که بدون شک می تواند به اندازه زَر (طلا) برای خراسان جنوبی با در اختیار داشتن حدود 97 درصد از اراضی زیرکشت بسیار ارزشمند باشد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۱    
فرمانده سپاه قشم از دستگیری 33 نفر در پارتی مختلط شبانه در قشم خبر داد و گفت: این افراد 23 پسر و 10 نفر دختر بوده اند که در وضعیتی نامناسبی اقدام به شرب خمر کرده بودند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده و با وضع تحریم های جدید، تحت هیچ عنوانی هیچ پولی را نمی توانیم از فیفا بگیریم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۳    
افزایش روزبه روز طرفداران جوانسازی و زیباسازی پوست صورت باعث شده انواع و اقسام روش ها و وسایل هم قدم به میدان رقابت برای زیباتر شدن بگذارند تا جایی که در بسیاری از مواقع متقاضیان استفاده در انتخاب ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل زندان ها و نائب رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان تهران گفت: هموطن نیکوکار تهرانی 13 مددجوی جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۴    
ایرنا نوشت: مطالعات اخیر محققان دانشگاه علم و فناوری نروژ نشان می دهد دو دهه پیروی از سبک زندگی کم تحرک، احتمال مرگ زودرس را دو برابر افزایش می دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۸    
شهرستان رودسر هرچند همانند سایر شهرستان های استان گیلان مراسم های مختلفی مانند سینه زنی، زنجیرزنی، روضه خوانی و علم بندی برای عزاداری امام حسین (ع) برگزار می کند اما کرنا نوازی از آئین های منحصربه ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۳    
سفر زایران عتبات عالیات عراق از روز یکشنبه در اولین روز از ماه محرم الحرام بدون روادید از مرز بین المللی شلمچه آغاز شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۰    
رئیس اتحادیه صنف قماش فروشان مشهد گفت: از ابتدای سال با کاهش واردات چادر مشکی روبه رو شدیم، واردات اجناس خارجی کاهش یافته و به تدریج تمایل مصرف کننده برای استفاده از جنس های ایرانی در حال افزایش است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۶    
رئیس اتحادیه صنعت چاپ خراسان رضوی گفت: صنعت درحال بیچاره شدن است و نمی دانیم باید چه کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادعای این باشگاه مبنی بر عدم درخواستش برای سفر به ایتالیا را تکذیب کرد و گفت: باشگاه می دانست که می خواهم به مرخصی بروم و حتی ترتیب انتقالم به فرودگاه را داد!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۲۲:۵۱    
لاتزیو و رم در دربی دلاکاپیتاله به مصاف هم رفتند که این بازی برنده نداشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۲۲:۲۱    
آرسنال و تاتنهام در دربی شمال لندن که پرهیجان هم بود با نتیجه مساوی به کارشان خاتمه دادند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۲۲:۱۲    
واکین فینیکس برای جان بخشیدن به شخصیت جوکر مرارت بسیار کشیده و با تبدیل شدن به یکی از مدعیان زودهنگام اسکار پاداشش را از همین حالا گرفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۲    
فیلم سینمایی چاقی ساخته راما قویدل اکران خود در سینما های کشور را از چهارشنبه آغاز کرده و هم اکنون با فروشی معادل 43 میلیون تومان از جمله آثار قعرنشین جدول فروش سینما در سال 98 است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۲۰:۴۵    
با اضافه شدن هدیه تهرانی به گروه بازیگران تازه ترین سریال مصطفی کیایی، فهرست بازیگران هم گناه کامل شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۳    
با وجود سالها تلاش هنوز سالی 200 هزار مورد فلج اطفال در دنیا اتفاق می افتد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۹:۵۲    
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوساله بدون استخوان باید حداکثر 80 هزار تومان و همچنین قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 90 هزار تومان باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۳    
حامد کمیلی با انتشار این عکس نوشت: پژمان جون تولدت مبارکبدرخشی رفیق مثل همیشه...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۹:۳۷    
اسکای اسپورت تاکید کرد که نیمار از بازگشت به بارسلونا ناامید شده و تصمیم به ماندن در پاری سن ژرمن دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۹:۲۸    
با گذشت 36 سال از ابلاغ قانون بانکداری بدون ربا این پرسش همچنان تازه و جذاب است که تدوین کنندگان این قانون چگونه فکر می کردند و چه نگاهی به بانک و بانکداری داشتند؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۹:۲۲    
افراد غالباً بر این باورند که عدم بینایی نتیجه ای اجتناب ناپذیر از پیری چشم است. در حقیقت، زندگی سالم می تواند خطر ابتلا به مشکلات سلامتی چشم را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۷    
مهراب قاسمخانی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۹:۰۷    
یک مجموعه رباتیک با همکاری یک شرکت ساعت سازی سوئیسی، ساعتی را در قالب یک ربات دوپا طراحی کرده اند که هدف از تولید آن حمایت از کودکانی بوده که از دیستروفی ماهیچه ای دوشن رنج می برند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۶    
سردار بی بی مریم بختیاری به چراغ افتخار بختیاری معروف است، او در وقایع جنگ جهانی اول نیز مانند مردان وارد معرکه شد و خدمات ارزنده ای ارائه داد، آزادی خواه و ظلم ستیز بود و نیازمندان را دستگیری می کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۷    
یک منبع آگاه از دستگیری 4 نفر از پرسنل شهرداری رودهن به جرم دریافت رشوه خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۸:۴۱    
دربی 90 در روز تعطیل برگزار نخواهد شد، چرا که مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تا روز پیش از آن در جریان است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۸:۳۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه سوءتفاهم ها درباره نصب کارتخوان در مشاغل پزشکی در حال رفع شدن است، گفت: چنانچه پزشکان در مهلت تعیین شده نسبت به نصب این دستگاه ها اقدام نکنند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی درگذشت ورزشی نویس قدیمی را تسلیت گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۸:۱۸    
بازیگر سریال پاورچین موضوع گلایه و دلخوری از مهران مدیری را تکذیب کرد و گفت: با مهران مدیری بسیار رفیق هستم و امیدوارم به زودی در کنار هم یک کار طنز دیگری برای تلویزیون بسازیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص سرمربی نفت مسجد سلیمان صادر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۷    
ملانی جورجیادیز (M lanie Georgiades) ملقب به دیامز (Diam’s) خواننده رپ فرانسوی در شرح دوران زندگی اش قبل از گرویدن به دین اسلام،گفت: قبل از آنکه مسلمان شوم، در زندگی ام احساس حزن و اندوه می کردم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۵۱    
فرانکو کلمبو هنرپیشه و قهرمان سابق بدنسازی ایتالیایی در 78 سالگی درگذشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۴۲    
آزار جنسی علیه زنان در محیط کار از جمله جرایمی است که امنیت زنان شاغل را به خطر می اندازد و پیامدهای زیانباری برای زنان به بار می آورد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۶    
نبرد تجاری آمریکا بر علیه چین سرانجام موجب گران شدن برخی تولیدات محبوب در عرصه فناوری شد که محصولات شرکت اپل در صدر آنها قرار دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۲۸    
رادیو سوینا با هدف معرفی توانمندی های نابینایان به جامعه توسط گلاره عباسی، تاسیس و آغاز به کار کرد. این رادیو پیش تر نیز رخدادهای مرتبط با سوینا را از پردیس سینمایی چارسو و تالار وحدت به طور زنده ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۱۶    
فرماندار طرقبه شاندیز گفت: براساس آخرین آمار حدود 500 نفر از محلات ابرده علیا دچار مسمومیت خفیف شدند که با درمان های اولیه مشکل رفع شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۷:۰۱    
رضا مهدوی کارشناس موسیقی به بررسی موسیقی سریال های محرم پرداخت و شاخص های توفیق هر یک از تیتراژهای خاطره ساز این سریال ها را تشریح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سرمربی پیشین این باشگاه دیدار خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۶:۴۶    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: رویکرد تجدیدناپذیر خود را برای حضور در سنگر مقاومت پایدار در کنار همه قوای حق و عدالت و پیشران همه آنها ایران، تا پیروزی نهایی اعلام می کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۷    
متخصص روانشناس اعصاب و روان گفت: اختلال های روانی خوردن از جمله رفتار های روان تنی به شمار می رود که در زنان و نوجوانان شایع تر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۶:۳۱    
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است که دو عامل، اشتباهات فردی و تحلیل رفتن قوای جسمانی ملی پوشان در اواخر کوارتر چهارم، دلیل باخت برابر پورتوریکو بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۶:۲۲    
فیلم جوکر برای نخستین بار در هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز دیده و با تشویق ایستاده 8 دقیقه ای مخاطبان روبرو شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط این باشگاه و مشکلات اخیر صحبت کرد و تأکید کرد علیپور اجازه جدایی از جمع سرخ پوشان را ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۷    
جعفری گیلانی گفت: متاسفانه این افراد در تمامی مراسم ها حضور دارند. برای نمونه، در گذشته هم که رئیس مجلس شورای اسلامی در این شهر سخنرانی داشت، امثال این افراد درصدد برهم زدن سخنرانی او بودند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۸    
سوزش سر دل یا سوزش معده ناشی از عملکرد نامناسب مری است. گاهی اوقات علائم سوزش سر دل آنقدر قوی است که اکثر افراد آن را با حمله قلبی اشتباه می گیرند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۵۸    
پرستو صالحی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۴۶    
الزامات و سازوکارهای اجرای موافقتنامه تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا در جلسه ای با حضور رئیس جمهور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۳۷    
"دست های تاول زده"، عنوان تصویری بود که بعد از آتش سوزی جنگل های ارسباران در فضای مجازی دست به دست شد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۸    
مراسم بزرگداشت مقام علمی حکیم ابوریحان بیرونی، چهارشنبه 13 شهریور ماه 1398 در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۲۲    
سرمایه گرانسنگی است وجود چنین کارگردانان متعهدی که فراتر از پول و مادیات، کار تأثیرگذارملی برایشان اهمیت بیشتری داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۶    
جلسه محاکمه محمدرضا خانی و 6 نفر دیگر از متهمان پرونده بانک سرمایه فردا برگزار خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۷    
کاوه سماک باشی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۱    
مونیکا بلوچی در مراسم فوتوکال نسخه مرمت شده و جدید فیلم برگشت ناپذیر در جشنواره ونیز که در بخش جنبی به نمایش درآمد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۴۵    
در اسراییل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می شوند که عده ای از آنها در کشور دستگیر شده اند.دشمن همواره در حال تخریب اسلام و خواستار تخریب محرم و عاشورا است فشارهای روانی و تبلیغات سوء علیه محرم و ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۳۳    
آیا می دانستید که اگر از ماست به عنوان یک ماسک صورت استفاده کنید، معجزه خواهد کرد؟ اکثر افراد از فواید بی نظیر ماست برای پوست آگاهی ندارند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۱    
رئیس اتحادیه پیراهن فروشان و پیراهن دوزان گفت: قیمت تمام شده بر اساس نرخ دلار سه ماه قبل محاسبه می شود و تفاوت قیمت آن به اندازه تغییر قیمت دلار است یعنی سال گذشته که دلار 4200 تومان بود و سه ماه پیش ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۱۵    
مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال امید یک مربی ایرانی در اردو ازبکستان به تیم اضافه خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۶    
نیروی انتظامی اعلام کرد: با هرگونه جریان انحرافی از قبیل قمه زنی و استفاده از تصاویر خرافی و نامناسب در ماه محرم برخورد می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۷    
شهرآورد تهران سی ویکم شهریور ماه برگزار خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۹    
مهدی شادمانی رفت ... پشت سرش آب بریزید ... بر سرش نقل و نبات و گل بریزید ... مهدی شادمانی با خنده و شادی رفت!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۰    
فیلم سینمایی عرق سرد از امروز 10 شهریور در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۳۴    
سرمربی کروات تیم الاهلی عربستان اعلام کرد هیچ ترسی بابت اخراج احتمالی اش ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۶    
دادگستری مازندران از صدور حکم قطعی محکومیت اعضای شابق شورای شهر بابل خبر داد و اعلام کرد که شعبه 27 دادگاه تجدید نظر مازندران و شعبه 47 دیوان عالی کشور این افراد را در مجموع به 19 سال حبس ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۳    
چندی قبل زن 47 ساله ای به نام پریسا تصمیم به انجام عمل لیپوساکشن گرفت. اما همه پزشکان عنوان کردند که اضافه وزن او آنقدر زیاد نیست که به عمل جراحی نیاز داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۷    
سیما تیرانداز با انتشار این عکس نوشت: به خودم می بالم که دوستانی عزیزتر از جان دارم.مرسی که به یادم بودید و مرسی که کنارم هستید
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۰۳    
رئیس پلیس کشور، گفت: مرز خسروی از روزهای آینده بازگشایی خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۷    
خلیل طریقت پیما معروف به پهلوان عقاب پس از سال ها دوری از زادگاهش سرانجام در سن 95 سالگی به شیراز بازگشته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۸    
برای داشتن مو هایی زیبا و سلامت در طول عمر، آموزش مراقبت و نگهداری از مو از سنین خردسالی با نظارت و توجه ویژه والدین باید شروع شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۲    
مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: مرکز صیانت و حفاظت سازمان صداوسیما ممنوعیتی برای پخش تصاویر هانیه توسلی از سیما ندارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۳    
باز هم فصل صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها شد و باز هم استقلال و پرسپولیس برای گرفتن این مجوز مشکل دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۷    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز دهم شهریور 98 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی جدید با 300 تومان افزایش ارائه می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۶    
پهپاد جدید نیروی پدافند هوایی ارتش تحت عنوان کیان صبح امروز -یکشنبه-رونمایی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۱    
هاشم بیک زاده مدافع اسبق تیم ملی و استقلال با حضور در برنامه سلام صبح بخیر از خداحافظی اش از فوتبال گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۵    
کوستا گاوراس کارگردان شناخته شده سینمای جهان شب گذشته (31 آگوست) در جشنواره فیلم ونیز مورد تجلیل قرار گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۶    
در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی شطرنج کشور ایران توانست با سه پله صعود برای نخستین بار در جایگاه بیستم جهان قرار گیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۳    
سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه کمک مستقیم به کودکان کار و خیابان و متکدیان باعث افزایش تعداد آنها در فضاهای عمومی می شود، گفت: در کلانشهر تهران روزانه حدود 1 ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۸    
سرمربی اسبق استقلال گفت: اگر آندره آ استراماچونی به رفتارهایش ادامه دهد کی روش جدیدی در استقلال متولد خواهد شد. مسئولان استقلال نباید چنین اجازه ای بدهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۳    
منوچهر هادی با انتشار این عکس نوشت: ❤️ #دل#منوچهرهادی #یکتاناصر پشت صحنه عکس معین باقری
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۰    
در روز اول هفته دوم لیگ برتر نوزدهم و بعد از پایان بازی استقلال-فولاد، بعضی از تماشاگران با پرتاب اشیای مختلف به سمت بازیکنان استقلال ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به صورت رسمی تشکیل مرکز نظامی جنگ فضایی در آمریکا را اعلام کرد. تحلیلگران تبدیل شدن فضا به میدانی برای جنگ را دلیل تشدید رقابت های تسلیحاتی و نابودی احتمالی زمین ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۳    
شهاب حسینی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی به شایعات جدایی اش از شکرستان پایان داده و از ادامه همکاری اش با این مجموعه خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۵۷    
خانواده 5قلوهای اراکی که یک سال سخت را پس از تولد فرزندانشان سپری کرده اند هم اکنون گرفتار مشکل بیکاری و مسکن بوده و با وجود کمک های بهزیستی و خیریه ها هنوز با معضلات بسیار مواجه اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۸    
نیوشا ضیغمی در نمایشگاه زیبای صنایع دستی
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۲    
پیشکسوت استقلال معتقد است که شرایط آبی پوشان در صورتی بهتر می شود که بازیکنان این تیم عملکردشان را تغییر دهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۳۰    
فیلم کوتاه بچه خور به کارگردانی محمد کارت جایزه بزرگ فستیوال اودنسه دانمارک را کسب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهوری آلمان در جریان سفر به لهستان در مراسم یادبود قربانیان حمله به ورشو از این کشور عذرخواهی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۵    
محسن چگینی آخرین وضعیت تولید و اکران فیلم سینمایی خوب بد جلف: ارتش سری را تشریح کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۲    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: لوایح تامین امنیت زنان و منع خشونت علیه کودکان در کمیسیون قضایی مجلس بررسی شد و با طی کردن مراحل تصویب نهایی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۰۱    
یکی از آیین های سنتی و کهن خراسان جنوبی در ماه محرم مراسم علم بندان یا عقد علم است که با بیش از 100 سال قدمت نشانی از دلدادگی مردم این مرز و بوم به اهل بیت (ع) و سید و سالار شهیدان محسوب می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۵    
امیر تاجیک با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۳    
آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران با بیان اینکه برای بردن جی دن کاکس آمریکایی در رقابت های جهانی برنامه دارد، گفت: تمام هدفم رسیدن به مدال طلای جهان است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۷    
ماهایا پطروسیان با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۱    
کارگردان نمایش اسکرین شات عنوان کرد این اثر نمایشی برپایه مضامینی چون دروغ و سوءاستفاده از اعتقادات مردم بنا شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۱۷    
ناپولی در شرایطی که مقابل یوونتوس با 3 گل شکست خورده بود بازی را در تورین به تساوی کشاند، اما در نهایت با اشتباه کولیبالی یووه پیروز میدان شد.
  • ۱