چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۳۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 11 شهریور 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 شهریور 1398 ستاره نیوز 3 شهریور 1398 ستاره نیوز 4 شهریور 1398 ستاره نیوز 5 شهریور 1398 ستاره نیوز 6 شهریور 1398 ستاره نیوز 7 شهریور 1398 ستاره نیوز 8 شهریور 1398 ستاره نیوز 9 شهریور 1398 ستاره نیوز 10 شهریور 1398 ستاره نیوز 11 شهریور 1398 ستاره نیوز 12 شهریور 1398 ستاره نیوز 13 شهریور 1398 ستاره نیوز 14 شهریور 1398 ستاره نیوز 15 شهریور 1398 ستاره نیوز 16 شهریور 1398 ستاره نیوز 17 شهریور 1398 ستاره نیوز 18 شهریور 1398 ستاره نیوز 19 شهریور 1398 ستاره نیوز 20 شهریور 1398 ستاره نیوز 21 شهریور 1398 ستاره نیوز 22 شهریور 1398 ستاره نیوز 23 شهریور 1398 ستاره نیوز 24 شهریور 1398 ستاره نیوز 25 شهریور 1398 ستاره نیوز 26 شهریور 1398 ستاره نیوز 27 شهریور 1398 ستاره نیوز 28 شهریور 1398 ستاره نیوز 29 شهریور 1398 ستاره نیوز 30 شهریور 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۲    
شیرون که به عنوان جدیدترین محصول تجاری کمپانی بوگاتی فرانسه به حساب می آید، دوباره رکورد سرعت جدیدی را ثبت کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۳    
گالری ها همزمان با آغاز ماه محرم اغلب برنامه هایی متناسب با ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) دارند و یا تعطیل هستند اما 2 نمایشگاه عاشورایی در خانه هنرمندان و باغ موزه هنر ایرانی افتتاح می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۹:۴۱    
رضایی با اشاره به اینکه برای فرآوری و بسته بندی عناب در استان کار زیادی صورت نگرفته، افزود: بیشترین سطح کاشت عناب استان به ترتیب به شهرستان های خوسف، بیرجند و سربیشه است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۷    
همزمان با عصر نخستین روز ماه محرم بر اساس یک سنت تاریخی که قدمت آن به چهار قرن می رسد، هیات های مذهبی با همراهی مردم محل نخل حسینیه بزرگ فیروزآباد میبد را با شکوه خاصی به حسینیه 14 معصوم این شهر ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۸    
نی نوا اثر حسین علیزاده، آهنگساز و نوازنده تار، بعد از گذشت چهار دهه از انتشار در نخستین نشست بررسی آثار برجسته موسیقی نقد می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۵    
هنوز سه ماه از حاشیه سازی پخش زنده برنامه یک مداح در تلویزیون نگذشته است که یکی از دستگیری مداحان اسرائیلی می گوید و دیگری مدعی است فلان مداح که با مفسدان اقتصادی مرتبط است، به اندازه هیکلش طلا دارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۲    
پلیس هند 21 نفر را در پی قتل یک پزشک بازداشت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۷    
مذاکرات فشرده ایران و فرانسه در سطح کارشناسان ارشد دو کشور در پاریس به سرپرستی سید عباس عراقچی و با حضور معاونین بانک مرکزی و وزارت نفت و سفیر کشورمان برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۲    
فیلم های سینمایی که در ماه سپتامبر در هالیوود اکران می شوند را بیشتر بشناسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۱    
هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به صورت قرضی به یکی دیگر از تیم های لالیگا پیوست و جالوروسی نیز هافبک خود را راهی بوندس لیگا کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۰۶    
محمود عزیزی تاکید کرد در این روزها به دلیل آنکه پیشنهاد خوبی به او برای بازیگری ارائه نمی شود، بیکار است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۷    
دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید به طور رسمی به پاری سن ژرمن ملحق شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۴    
در آستانه اکران فیلم شاه کش نخستین پوستر این فیلم رونمایی شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۸    
مراسم هفتمین روز درگذشت زنده یاد داریوش اسدزاده فردا سه شنبه در مسجد بلال برگزار می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۲    
در حادثه وقوع انفجار در یک کِشتی در کالیفرنیا، 34 نفر کشته شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۳    
رئیس قوه قضاییه گفت: کسانی که با ارتکاب اختلاس یا کسب درآمد از محلی که مشروع نبوده به بیت المال دست اندازی کرده اند، پیش از ورود قوه قضاییه اموال را بازگردانند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۱    
پانته آ پناهی ها بازیگر فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۱    
فیلم هابز و شاو محصول یونیورسال بار دیگر در رقابت فروش در بازار جهانی باکس آفیس را در دست خود گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۲    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با قرمزپوشان 4 سال دیگر تمدید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۳    
شرکت بوش یک کالسکه برقی ساخته است که به والدین در حمل کودک در مسیرهای شیب دار کمک می کند و با یک اپلیکیشن اختصاصی قابلیت اتصال به گوشی همراه والدین را دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۸    
سرمربی تیم والیبال نوجوانان پس از کسب عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی جهان و بازگشت به ایران گفت: نقد باید از زبان کسانی مطرح شود که در والیبال دارای رزومه هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۲    
وزیر امور خارجه روسیه، سرگی لاوروف گفت که واشنگتن با تصمیم خود برای تحریم ایران و سایر کشورها، اعتبار دلار را به عنوان ارز پرداخت بین الملل، تضعیف کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۰    
غذاهای پُرپروتئین و کم کربوهیدرات شهرت زیادی دارند که علت خوبی هم دارد. خوردن غذاهای پُرپروتئین و کم کربوهیدرات برای افرادی که واقعاً نیاز دارند مدت بیشتری احساس سیری کنند بسیار مفید است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۱    
تهیه کننده فیلم سینمایی روز واقعه همزمان با اکران مجدد این فیلم در پردیس سینمایی آزادی از شرایط تولید و دلایل ماندگاری این اثر پس از 25 سال گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۲    
سونی با تولید واکمن در اول جولای سال 1979 تحولی اساسی در زمینه دسترسی به موسیقی ایجاد کرد تا عموم مردم برای گوش کردن به محتوای صوتی مجبور نباشند مدتی طولانی در یک مکان به سر برند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۶    
سردار هادیانفر با اشاره به اینکه روزانه 45 تا 55 نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست می دهند، گفت: بخش زیادی از این تصادفات به ناوگان عمومی بازمی گردد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۸    
بعد از سخنرانی من حضرت آقا آن جمله ای که خیلی خبری شد را فرمودند که : حضور این خانم محترم به همراه همسر و فرزند خود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۶    
سید مسعود اطیابی برای ایفای نقش دوران جوانی مهدی هاشمی در فیلم سینمایی انفرادی فراخوان انتخاب بازیگر منتشر کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۳    
آزیتا موگویی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۲    
برجستگی های قرمزرنگ روی پوست، صدای گرفته، حالات شبیه سرماخوردگی یا اسهال و دل درد های مداوم، ممکن است از آلرژی فرزندتان به یک ماده غذایی حکایت کند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۳    
عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع با بیان اینکه امروز هم باید سوگواران امام حسین(ع) نشان دهند از جنس دیگری هستند و نه تنها سبز می اندیشند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۳    
حمیدرضا صدر با انتشار این عکس نوشت: با محمد خاکپور طی سی دهه اخیر در ماه اگوست جامی تحت عنوان #جام_دوستی در #کالیفرنیا برگزار می شود که پیش از آن بازیکنان تیم ها در رده های سنی مختلف ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۱    
بی اخلاقی کادرفنی تیم فوتبال نوجوانان هر روز ابعاد جدیدتری پیدا می کند و باید دید واکنش فدراسیون فوتبال به این اتفاقات چیست؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۲    
رئیس سابق ارکستر سمفونیک تهران با انتقاد از آموزش متد و هارمونی موسیقی امریکایی توسط اساتید ایرانی گفت: کتاب های ضعیف موسیقی امریکایی را ترجمه می کنیم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۱    
خرمای امسال در شرق استان کرمان رنگ طلایی همیشگی خود را ندارد و براثر گرمای ابتدای تابستان و پیامدهای ناشی از تغییرات اقلیم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۸    
محمدرضا گلزار با انتشار این عکس نوشت: من یاد گرفته ام برایِ موفق شدن ، هر ثانیه در حالِ تلاش باشم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۲    
دهمین دوره جایزه شهید آوینی به عنوان بخش ویژه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت ، آذرماه 1398 در شهر تهران برگزار می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۳    
بعد از تساوی استقلال برابر فولاد آندره آ استراماچونی سرمربی سابق اینتر در راه بازگشت به رم برای استفاده از مرخصی دو روزه در فرودگاه متوقف شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۸    
کتاب دلتنگ نباش شرح زندگینامه داستانی یکی از شهدای مدافع حرم که زینب مولایی آن را به نگارش درآورده در کمتر از یکسال به چاپ دهم رسید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۳    
روز گذشته تازه ترین فیلم استیون سودربرگ در هفتاد و ششمین فستیوال فیلم ونیز به نمایش در آمد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال قوع گرد و خاک در شرق، جنوب شرق و جنوب غرب کشور طی دو روز آینده، از بارانی شدن استان ها در نوار شمالی کشور خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۶    
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از جام جهانی 2019 چین مقابل تونس شکست خورد تا شانس صعود را از دست دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۳    
محمدرضا شمس و مهدی حجوانی نامزد دریافت جایزه آستریدلیندگرن 2020 شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۱    
رئیس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: قطعا زندگی امروز کودکان کار در خیابان ها و آینده شان نیز در سطل های بزرگ زباله به یغما می رود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۲    
در آغاز رقابتهای کوراش قهرمانی جهان نخستین نماینده ایران با قبول شکست برابر رقیب خود از دور مسابقات کنار رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۶    
مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن توضیحاتی را درباره جلسه اش با محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و شائبه حضورش در باشگاه استقلال ارائه کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۷    
در مردان، بسیاری از بیماری ها می تواند باعث ناباروری شود. اولین آن ها اختلال توانایی جنسی است. شرط لازم برای باروری طبیعی، رابطه جنسی منظم است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۲۸    
ماه محرم شروع شده و هیات ها فعالیت های خود را آغاز کرده اند. احتمالا شما هم از آن دسته افرادی باشید که دلشان می خواهد در هیات های مذهبی دست کم گوشه ای از کار را بگیرند و خرج بخشی از غذای نذری را عهده ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۹    
اسطوره و پیشکسوت پرسپولیس گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و هر تیم که بتواند از تمرکز بالاتری در زمین برخوردار باشد می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی رئیس و اعضای شورای سیاستگذاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را منصوب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی دولت با بیان اینکه سیاست تعهد در برابر تعهد را آغاز کرده ایم، گفت: اگر تعهدات اروپا به صورت کامل اجرایی شود ما گام سوم را آغاز نمی کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۲    
گروه بازیگران و عوامل نمایش تن ها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می کند اتللو به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی معرفی شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۰    
تیم ملی تکواندو ایران با برتری مقابل روسیه سهمیه حضور در مسابقات تیمی بازی های المپیک 2020 توکیو را به نام خود ثبت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۴    
یک نماینده مجلس به وزیر کشاورزی به خاطر مصرف ذرت (نهاده دامی) برای خوراک انسان در تولید پفک و نوشابه تذکر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۸    
اولین قربانیان پرونده عقیم انتقال نیمار، مسئولان و مدیران بارسلونا هستند؛ آن ها که فقط 5 روز مانده به پایان زمان رسمی نقل و انتقالات اولین پیشنهاد رسمی را به مسئولان پاری سن ژرمن برای جذب نیمار داده ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۳    
رسانه های اسپانیایی پس از بررسی های بسیار راز جوانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را آشکار کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۷    
در حالی که اکثر اخبار پیرامون گیشه سینما همواره به رکوردشکنی، میلیاردی شدن و صدرنشینی ختم می شود، در انتهای جدول اما داستان فرق داشته و فروش آثار برای فیلمسازان همچون کابوس سپری می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۶    
وزیر کشور با اشاره به لزوم فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری در فضایی آرام و قانونی گفت: حضور بالای مردم در انتخابات پیش رو به عنوان مانور عظیم قدرت و اقتدار ملی مطرح است و دشمنان نظام اسلامی را ناامید ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۷    
عیسی کلانتری می گوید: به ما دستور داده شد که رفتارهای انجام شده در مدارس طبیعت غیرشرعی است، مراجع می گفتند اینکه خرگوش، سگ، گربه و ... جای خواهر برادر بچه ها در خانه ها حضور داشته باشند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با وجودی که بازی اول تیم خود را به دلیل رفتار غیر ورزشی در فصل گذشته از دست داد باز هم با حرکتی دیگر حاشیه ساز شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۶    
فلورا سام کارگردان سریال محرمی مرضیه با اشاره به جزییاتی از داستان این سریال از برملا شدن یک فساد اقتصادی و تاثیر آن بر زندگی روزمره یک خانواده در این مجموعه خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۸    
حسن اکلیلی گفت: واقعیت امر من عطای بازیگری را به لقایش بخشیده ام، طی این سالها با تمام وجود تلاش کردم تا حقانیت بچه های شهرستان را به اثبات برسانم اما هیچگاه این اتفاق نیفتاد و همچنان سینما در ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۵    
علاوه بر مباحثی که به لحاظ قانونی و اخلاقی بر محور موضوع حیوان آزاری مطرح می شوند، این رفتار نشانه ای از بیماری و عدم سلامت روانی و شخصیتی افرادی است که دست به آزار حیوانات می زنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۶    
انتخابات که بدون هزینه نمی شود؛ این دیگر یک اصل مسلم است اما وقتی هزینه ها بالا می رود این سوال هم مطرح می شود که نمایندگان این پول کلان را از کجا آورده اند؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۷    
کوین هارت، کمدین و بازیگر معروف آمریکایی پس از تصادف با اتومبیل راهی بیمارستان شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۱    
آرزو افشار با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۸    
فدراسیون والیبال ایران تمرکز خود را روی اخذ میزبانی قهرمانی آسیا گذاشت و میزبانی انتخابی المپیک را از دست داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۶    
وزارت خارجه و سفارت ایتالیا در تهران اقداماتی را برای حل مشکل آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال انجام داده اند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۷    
بازیگر برنده اسکار در فیلمی که جیل سالووی کارگردانی آن را انجام می دهد، در نقش یک راننده کامیون دیده خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۲    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین که تقاضا برای خرید دارایی های امن را تقویت کرد، افزایش یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۰    
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه، گفت: مگر در استقلال قحط الرجال است که امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه از نفرات دیگر برای حل مشکلات کمک نمی گیرد؟
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما با سپاهان به لحاظ جذب بازیکن و مبالغ پرداخت شده قابل مقایسه نیست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۴    
رئیس جمهور لایحه موافقت نامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولت های آذربایجان، ایران، قزاقستان، روسیه و ترکمنستان را به مجلس ارسال کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۷    
بازیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره سی وهفتم فیلم فجر به تازگی نسخه صوتی یک کتاب را به بازار عرضه کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۵    
ستاره ولزی رئال مادرید با درخشش خود مانع از شکست کهکشانی ها برابر ویارئال شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۰    
سودابه حسنی دخت با انتشار این عکس نوشت: مردان کوچک زندگی من. دخدایا از گزند افراد کینه جو محفوظشان دار و در سایه سار الطافت نگهدارشان.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اخذ طلب از ضامن، در گام اول اشتباه است، گفت: اکنون بانک ها به جای آن که ابتدا طلب خود را از وثیقه برداشت کنند مستقیم به سراغ ضامن رفته و یقه آن را می گیرند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۴    
دستور تحریم بانکی ایران از فرسنگ ها آن سوتر صادر می شود . حالا نقل و انتقال پول از ایران به بانک های خارجی ممنوع است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۴    
عباس جلالی یکتا به زودی ساخت انیمیشن تولد در تاریکی را آغاز می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۱    
با نمایش فیلم لاندرومات یا لباس شویی مریل استریپ بازیگر اصلی فیلم در جشنواره فیلم ونیز حضور یافت و از فیلمش به عنوان یک شوخی وحشتناک یاد کرد که همه ما انجامش می دهیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۸    
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترسیم صحیح نهضت کربلا و قیام امام حسین (ع)، شیفتگان مکتب اسلام را مضاعف می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۱    
پاوان افسر با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۸    
شرکت دربی استار برای اثبات کیفیت مناسب توپ های خود دست به دامن فیفا می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۶    
تینا آخوندتبار با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۷    
بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: برای حضور در انتخابی المپیک 2020 برنامه ریزی و تمرینات منسجمی در پیش دارم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۴    
ویژه برنامه ای که قرار بود به نقد و بررسی سریال بوی باران بپردازد، در غیاب یک منتقد، عملا به میزگردی برای تجلیل و تمجید از دستاوردهای این مجموعه در راستای تبیین معضلات اجتماعی بدل شد!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۵    
آزادکار وزن 97 کیلوگرم با بیان اینکه 5 مهرماه محرومیت 4 ساله اش به پایان می رسد، گفت: یک ثانیه هم محرومیتم را کم نکردند اما هر چه که بود گذشت و خدا را شاکرم که 4 سال دوام آوردم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۷    
رئیس سازمان امور دانشجویان از تعیین تکلیف تمامی پرونده های نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه های کشور خبر داد و گفت ...