چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۱۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 17 شهریور 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 شهریور 1398 ستاره نیوز 3 شهریور 1398 ستاره نیوز 4 شهریور 1398 ستاره نیوز 5 شهریور 1398 ستاره نیوز 6 شهریور 1398 ستاره نیوز 7 شهریور 1398 ستاره نیوز 8 شهریور 1398 ستاره نیوز 9 شهریور 1398 ستاره نیوز 10 شهریور 1398 ستاره نیوز 11 شهریور 1398 ستاره نیوز 12 شهریور 1398 ستاره نیوز 13 شهریور 1398 ستاره نیوز 14 شهریور 1398 ستاره نیوز 15 شهریور 1398 ستاره نیوز 16 شهریور 1398 ستاره نیوز 17 شهریور 1398 ستاره نیوز 18 شهریور 1398 ستاره نیوز 19 شهریور 1398 ستاره نیوز 20 شهریور 1398 ستاره نیوز 21 شهریور 1398 ستاره نیوز 22 شهریور 1398 ستاره نیوز 23 شهریور 1398 ستاره نیوز 24 شهریور 1398 ستاره نیوز 25 شهریور 1398 ستاره نیوز 26 شهریور 1398 ستاره نیوز 27 شهریور 1398 ستاره نیوز 28 شهریور 1398 ستاره نیوز 29 شهریور 1398 ستاره نیوز 30 شهریور 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۱    
نذورات ممکن است در اشکال مختلف، مواقع متفاوت و به مناسبت های گوناگون از سوی افراد انجام شود اما یکی از نذرهایی که از گذشته تا امروز جایگاه ویژه ای نزد ما ایرانی ها داشته است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۱۶    
کودک 10 ساله ای که به درون چاه سقوط کرده بود توسط نیروهای آتش نشانی مشهد نجات یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۷    
خواب خوب و بی وقفه کودک در طول شبانه روز، آرزوی دست نیافتنی برخی از مادران است. شاید پیش از این نمی دانستید رژیم غذایی کودک ارتباط مستقیم با خواب خوب و راحت او دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۲    
یک اشتباه سهوی، بالاترین مقام اجرایی کشور فرانسه را وادار به عذرخواهی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۳    
فردی در شهرستان فسا که در اثر مصرف مواد مخدر دچار توهم شده بود خانه همسایه اش را به آتش کشید که یک کودک قربانی این اقدام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۱    
امام حسین(ع)، عباس(ع) را در کنار فرات بر زمین دید، به شدت گریه کرد و فرمود: اکنون کمرم شکست و رشته تدبیرم گسست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۶    
وقتی پای استراتژی های غذایی برای کنترل مشکلات و فشارهای روانی به میان می آید، قطعا منظور پیروی از یک رژیم غذایی متعادل است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۸    
قرن ها از محرم سال 61 هجری قمری می گذرد؛ سالی که واقعه عاشورا به عنوان یکی از غم انگیزترین وقایع تاریخی- مذهبی در آن رخ داد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۱    
فیلم سینمایی قصر شیرین در سومین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه جشنواره باتومی حضور دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۲    
آیین خطبه خوانی همزمان با شب عاشورا در حرم مطهر رضوی برگزاری می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۹    
کارگردان سوئدی که شب پیش با دریافت شیر نقره ای بهترین فیلم در جشنواره فیلم ونیز 2019 تجلیل شد، درباره فیلمش که این موفقیت را برایش کسب کرد، سخن گفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۶    
وزیر بهداشت و درمان فرانسه اعلام کرد که گرمای شدید هوا در این کشور جان 1500 نفر را گرفته است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۹    
تغییر چهره ستاره های فوتبال ایران این روزها می تواند برای هرکسی حتی برای خودشان خیلی جالب باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۴    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: البته که با مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس پای مذاکره خواهم نشست، اما قصد ندارم تخفیف بدهم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۴    
بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری در ادامه حضور بین المللی خود در جشنواره های جهانی، ماه اکتبر به بوسان کره جنوبی خواهد رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۸    
سریال نمایش خانگی نهنگ آبی این هفته پخش نمی شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۶    
خلیل طریقت پیما که به پهلوان عقاب شهرت دارد و روزگاری فیل 2 تنی را بلند کرد و نامش در کتاب گنیس به ثبت رسید هم اینک در بیمارستانی در شیراز بستری است و از مردم می خواهد برایش دعا کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۱    
در دیدار کوتاه و چند ثانیه ای دایی و استراماچونی، مرد کم حرف و عبوس نیمکت استقلال با دیدن دایی، گل از گلش شکفت. او چنان از ملاقات با دایی خوشحال شد که بلافاصله گفت شما یک اسطوره هستی.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۶    
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران می گوید: درباره حذف تهران از لیست امن ترین شهرهای جهان، دو گمانه زنی وجود دارد: یا تهران به دلیل اضافه شدن شاخص های جدید، نمره قبولی نگرفته است ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۱    
پدر دختر فوتبالدوستی که خود را آتش زد می گوید: او بیماری اعصاب و روان داشت، حالش اصلا خوب نبود، چند سالی قرص و دارو می خورد، البته مادرش یواشکی به او دارو می داد، چون خودش معتقد بود که بیماری ندارد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۳    
پروژه راهسازی سنخواست به جوین، در حالی توسط برخی افراد در شهرستان جاجرم خراسان شمالی پیگیری می شود که دوستداران محیط زیست، آن را حصاری برای تنها زیستگاه مولد یوز کشور در میاندشت می دانند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۸    
نزدیک به یک سال پس از مبارزه جنجالی حبیب و کانر، مبارز چچنی یک نبرد بزرگ دیگر را هم برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۶    
زیارت ضریح ضامن آهو، آرزوی دیرینه کوتاه قامت ترین مرد جهان در کرمان بود که با همت استاندار خراسان رضوی محقق شد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۸    
وزیر امور خارجه در دیدار با کرونل فروتا مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی برلزوم رعایت اصول حرفه ای، حفظ محرمانگی و انجام وظایف بی طرفانه آژانس تاکید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۱    
رئیس سازمان اورژانس کشوراز آماده باش 17 هزار پرسنل فوریت های پزشکی برای پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در کشور خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۶    
مستند تلویزیونی از مزار تا مزار روایت پیرمردی از مهاجرین افغان است که آرزوی زیارت اربعین حسینی را به دل دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۱۶    
گیلیَن اندرسن در نقش مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق بریتانیا به به فصل چهارم تاج پیوست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۱    
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پنجمین نمایشگاه شبیه نامه های دست نوشت دوره قاجار بازدید کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فیفا جای مناسبی برای رودررو شدن با برانکو نیست. در تلاش هستیم تا با او مصالحه کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۶    
رئیس قوه قضائیه، واقعه کربلا را نقطه پیوند عقل و احساس برای رشد و ارتقای بشریت توصیف کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۴    
سارا بهمنیار به مدال طلای لیگ جهانی کاراته در توکیو دست یافت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۲    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: دلم می خواهد در بهترین حالت ممکن به مصاف پرسپولیس برویم و البته تماشاگران هم در بهترین فرم خودشان باشند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۱    
رئیس سازمان حج و زیارت از پایان پروازهای حج 98 طی امروز 17 شهریور ماه خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۳    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی با اشاره به برنامه های دشمن برای مخدوش کردن عظمت مراسم باشکوه عاشورای حسینی گفت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۸    
دیدار روز قبل سرخپوشان پاکدشت و قشقایی شیراز یک تماشاگر ویژه داشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۸    
دومین روز از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) روز یکشنبه و با حضور جمعی از اعضای دولت، کارکنان و مدیران نهاد ریاست جمهوری در دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۶    
در نخستین روز جشنواره دوویل در فرانسه، جیمز باند سابق که می گوید ایفای این نقش بزرگ ترین دستاورد بازیگری اش بوده، تاکید کرد حالا وقت این است که زنان این نقش را بازی کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۱    
مریم بوبانی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، درباره نحوه پردازش و توجه به شخصیت دِلهَم در سریال مختارنامه می گوید و معتقد است که آن زن نشان دهنده یک زن واقعی و با صلابت است و مختار به کمک او توانسته به ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس قوه قضائیه در خصوص آرا صادره از سوی یکی از شعب دادگاه انقلاب در برخی از پرونده های اخیر دستور داد به سرعت و تحت نظارت رئیس کل دادگستری تهران تجدیدنظر و رسیدگی منصفانه صورت گیرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۱    
ارقام منتشر شده توسط بانک مرکزی روسیه نشان داد که این کشور ذخایر طلای خود را طی یک ماه 7.5 میلیارد دلار افزایش داده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۹    
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: تا پنجشنبه آخر وقت اداری به وقت کوالالامپور فرصت دریافت مدارک تکمیلی از جانب ما تمام می شود و عملا سامانه اجازه دریافت مدارک جدید را نمی دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۲    
مهلت جامعه پزشکی برای اتصال کارتخوان مطب ها به سامانه امور مالیاتی، به پایان رسیده اما هنوز ظرفیت ثبت نام پزشکان تکمیل نشده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۲    
علی شادمان به جدیدترین فیلم سینمایی برادران محمودی پیوست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۶    
وحید پسر 24 ساله ای است که به بیماری دوشن تحلیل رفتن و نابودی ماهیچه های ارادی بدن مبتلاست. این پسر جوان با وجود معلولیت 95 درصد،به امید زنده است و در سکوت خود برای زندگی می جنگد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۱    
کارگردان اُپرای عاشورا گفت: من در نقاط مختلف ایران تعزیه دیدم و کار کردم، با تعزیه خوان های بزرگ آشنا شدم و تحقیقات گسترده ای در زمینه موسیقی و تعزیه انجام دادم و اُپرای عاشورا را نتیجه رابطه عمیق ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۱    
محققان دریافتند تاثیر ورزش در کاهش فشارخون در افرادی که دهان شان را با دهان شویه های آنتی باکتریال شستشو می دهند به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۶    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه علمیه قم نسبت به ورود برخی بدعت ها و سبک های غلط به مجالس عزاداری هشدار داد و گفت: متاسفانه برخی سبک های عزاداری از نظر علما ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۱    
زهرا سربالی به همراه عاطفه رمضانی دیگر بازیکن شهرداری بم و بهترین گلزن فوتبال ساحلی از حال و هوای این روز های فوتبال بانوان صحبت کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۰    
رئیس اتحادیه ظروف فروشان ارومیه گفت: قیمت ظروف یکبار مصرف دو برابر افزایش یافته است و بجز ایام محرم، در سایر روزها بازار این ظروف راکد است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۸    
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در شرایط خاصی قرار گرفته و نیاز به حمایت همه جانبه از سوی هواداران دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه امروز به واسطه توسعه فناوری اطلاعات خیلی ها در خانه شیشه ای زندگی می کنند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۶    
سرمربی استقلال برای علی دایی سنگ تمام گذاشت و خطاب به شهریار فوتبال ما گفت: آقای دایی، خوشحالم که شما را در اینجا دیدم. شما اسطوره هستید.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۷    
ایران قرار است از سال دیگر تکنولوژی نسل پنجم (5G) را به صورت محدود تست کند تا پس از آن همزمان با سایر کشورهای دنیا، در سال 2022 این فناوری به مصرف عموم کاربران برسد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۱    
آهنگساز فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی و آثار نمایشی متعدد همزمان با ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) از تجربه آهنگسازی تعدادی از فیلم های عاشورایی گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۱    
خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی به عنوان پایگاه اصلی تیم های ملی و اردوگاه قدیمی ملی پوشان کشتی ایران در آستانه تغییر و تحولات اساسی قرار دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۸    
در یزد تبلیغ شده با 350 هزار تومان می توان برای سه روز در مراسم عزاداری چند صد ساله سینه زنی و نخل برداری شرکت کرد و در بافت قدیمی این شهر گشت زد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۵    
پسر جوان در یک درگیری کینه جویانه در قم دست به قتل جلوی یک دامداری زد و گریخت. این قاتل پس از یک سال فرار در منطقه سعادت آباد تهران دستگیر شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۹    
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در مقدماتی جام جهانی سه شنبه شب به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت.