پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۰:۲۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 30 شهریور 1398 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 31 فروردین 1398 ستاره نیوز 1 اردیبهشت 1398 ستاره نیوز 1 خرداد 1398 ستاره نیوز 31 تیر 1398 ستاره نیوز 31 مرداد 1398 ستاره نیوز 2 آبان 1398 ستاره نیوز 2 آذر 1398 ستاره نیوز 14 دی 1398 ستاره نیوز 1 شهریور 1398 ستاره نیوز 2 شهریور 1398 ستاره نیوز 3 شهریور 1398 ستاره نیوز 4 شهریور 1398 ستاره نیوز 5 شهریور 1398 ستاره نیوز 6 شهریور 1398 ستاره نیوز 7 شهریور 1398 ستاره نیوز 8 شهریور 1398 ستاره نیوز 9 شهریور 1398 ستاره نیوز 10 شهریور 1398 ستاره نیوز 11 شهریور 1398 ستاره نیوز 12 شهریور 1398 ستاره نیوز 13 شهریور 1398 ستاره نیوز 14 شهریور 1398 ستاره نیوز 15 شهریور 1398 ستاره نیوز 16 شهریور 1398 ستاره نیوز 17 شهریور 1398 ستاره نیوز 18 شهریور 1398 ستاره نیوز 19 شهریور 1398 ستاره نیوز 20 شهریور 1398 ستاره نیوز 21 شهریور 1398 ستاره نیوز 22 شهریور 1398 ستاره نیوز 23 شهریور 1398 ستاره نیوز 24 شهریور 1398 ستاره نیوز 25 شهریور 1398 ستاره نیوز 26 شهریور 1398 ستاره نیوز 27 شهریور 1398 ستاره نیوز 28 شهریور 1398 ستاره نیوز 29 شهریور 1398 ستاره نیوز 30 شهریور 1398 ستاره نیوز 31 شهریور 1398 
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۰    
هم دانشکده ای دکتر هومن صحرایی و سرپرستار بیمارستان بود. در سریال در حاشیه نقش فرخ لقا حکمت را بازی می کرد. احتمالا با این مشخصات متوجه شدید که منظورمان ماندانا سوری است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۱    
در حالی که فعلا هیچ جایگزینی برای پراید معرفی نشده، قرار است ارزان ترین خودروی 25 سال اخیر بازار ایران تا پایان سال ما را ترک کند و بدون تعیین هرنوع جانشینی، راهی بازار سوریه شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز شاهد رژه دریایی یگان های سطحی، زیر سطحی و پروازی نیروهای مسلح در آب های خلیج فارس خواهیم بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۲    
ایسنا نوشت: از شنبه سی شهریورماه پیامک های ارسالی قطع یارانه برای مشمول ارسال می شوند، آن دسته از افرادی که اعتراض دارند می توانند با مراجعه به پیشخوان دولت کد رهگیری دریافت و اعتراض خود را ثبت کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۷    
مزایا و معایب واکسن آنفولانزا هر ساله با وارد شدن به فصل پاییز مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه به سوالات رایج شما درباره واکسن آنفولانزا و مزایا و معایب آن پاسخ داده ایم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، از درگذشت حمید سهیلی کارگردان سینمای مستند خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۸    
صبح روز گذشته 4 نفر از کارکنان سازمان بهزیستی کشور برای پاره ای از توضیحات توسط عوامل اطلاعاتی بازداشت شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۲    
مهاجم تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در رابطه با واکنشش در واندا متروپولیتانو(دعوت به سکوت)، مردم را احمق عنوان کرد!
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۳    
بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: بعد از آن دربی از فدراسیون و آن ستاد معروف پیام دادند آقای انصاریان یا موهایت را بزن یا از فوتبال محرومی. من هم گفتم عمراً موهایم را بزنم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۴    
هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال یک شب پیش از دربی 90 در محل برگزاری این دیدار حضور یافتند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۶    
مهناز افشار اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی قصد ندارد در فضای مجازی درباره چیزی اظهارنظر کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۰    
بایرن مونیخ با پیروزی پر گلی که برابر کلن به دست آورد موقتا به صدر جدول رده بندی بوندسلیگا صعود کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۶    
مراسم اکران ویژه نابینایان فیلم قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی در سینما چارسو برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۷    
رئیس مرکز تحقیقات نقص ایمنی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران با بیان این که مطالعات انجام شده نشان می دهد فراوانی بیماری های نقص ایمنی در کشورهای اروپایی و آمریکایی با میزان ازدواج خویشاوندی کمتر از ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۸    
حسن یزدانی با شکست نماینده کشور سن مارینو به دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان صعود کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۲    
قرار است در آینده ای نزدیک، مشخصات افراد متکدی در سامانه جامع آسیب دیدگان کشور ثبت شود. به اعتقاد کارشناسان ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۳    
فیلم سینمایی کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی از جشنواره لاو آمریکا 2 جایزه گرفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۱    
یک سازمان بشردوستانه اعلام کرد که از 4 گروگان قایق ماهیگیری ایرانی در دستان دزدان دریایی سومالی، یک نفر آزاد شده، اما سه نفر دیگر در شرایط هولناکی نگهداری می شوند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۲    
ژائو ژوچان هنرمند و موسیقی دان چینی با اشاره به اشتراکات فرهنگی ایران و چین گفت که هنر موسیقی ظرفیت ماندگاری برای نزدیکی فرهنگ ایران و چین است و باید از این ظرفیت به نحو مناسبی استفاده شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۷    
همکلاسی های حدود نیم قرن قبل مدرسه راهنمایی طالب آملی شهر آمل ، همراه با دانش آموزان جدید این مدرسه سال تحصیلی را درکنار هم آغاز کردند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۸    
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: ابتدا خلبان هواپیمای شیراز-مشهد اعلام کرد چرخ ها باز نمی شود؛ اما پس از مدتی قبل از فرود، چرخ های هواپیما باز شد و هواپیما به سلامت بر روی باند فرود آمد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۶    
مارک زاکربرگ موسس فیس بوک به کاخ سفید رفت و با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و برخی سناتور ها دیدار کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۷    
نوروپاتی دیابتی ( اختلال و بیماری دستگاه عصبی) یکی دیگر از عوارض دیابت است که باعث می شود در پاها درد و گرما به خوبی احساس نشود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۸    
ویل فارل و رایان رینولدز در فیلم موزیکال سرود کریسمس که اقتباسی از رمان چارلز دیکنز به همین نام است، هم بازی خواهند شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۶    
سعید سهیلی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۳    
مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری خبر حملات سایبری موفق به تاسیسات نفتی و زیرساخت های حیاتی ایران را تکذیب کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۳    
سرمربی سابق استقلال که تجربه حضور در دربی های تهران را هم دارد در آستانه دیدار با پرسپولیس برای آبی ها آرزوی موفقیت کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۷    
معاون اول رئیس جمهوری مصوبه تشکیل کارگروه رصد فرهنگی را برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۸    
اینجا باختن یعنی تمام شدن، یعنی رفتن توی لیست مغضوبین روی سکوها، یعنی حیا کن، رها کن! یعنی فسخ قرارداد، یعنی اشک، یعنی یک شب تلخ که صبح نمی شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۱۶    
سردار شریف از برگزاری رژه سراسری نیروهای مسلح از ساعت 8 صبح فردا (31 شهریور )در سراسر کشور خبر داد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من به کالدرون احترام می گذارم چرا که او از من بزرگتر است و فرد مشهوری به حساب می آید اما نمی دانم چرا دائما در باره تیم های دیگر صحبت می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۲    
یک زن 25 ساله آمریکایی پس از مصرف داروی بی حسی موضعی دندان متوجه می شود، خونی که در رگ هایش جریان دارد به رنگ آبی تیره بدل شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۴۳    
سه فیلم سینمایی جدید در فروش جهانی خود در حال رقابت بایکدیگر هستند که از میان این سه فعلا یک فیلم اقتباسی از سریال، در صدر فروش است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۷    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع ضمن افتتاح خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی از 8 ذخیره ساز پیشرفته جدید رونمائی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۸    
آزادکار تیم ملی کشتی آزاد لبنان حاضر به مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۰    
اسپوتنیک نوشت: بانوی اول ایالات متحده، ملانیا ترامپ، در افتتاح بنای یادبود جورج واشنگتن در پایتخت آمریکا پس از بازسازی، به وضعیتی ناخوشایند دچار شد
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال که در سه دیدار گذشته تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است، برای دیدار با پرسپولیس هم با تردیدهایی برای انتخاب نفرات اصلی مواجه خواهد بود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۲    
سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت:گزینه ای که ما برای پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی خریدیم، نهمین گزینه من بود و البته ارزان، امیدوارم آقایان بیشتر از این شکایت نکنند و مثل ما مسئولیت را بپذیرند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۲    
تولید سریال پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در بوستان ولایت متوقف شد و مشکلات مالی یکی از دلایل توقف این مجموعه تلویزیونی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۳    
قاضی ناصر سراج در مراسم تودیع خود و معارفه رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور حضور نداشت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۳۳    
سعید شیخ زاده با انتشار این عکس نوشت: موتورسواری در طبیعت
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۱    
به نظر می رسد که بی دردسرترین راه برای حل مشکلات فلسطین، اعطای 104 میلیارد دلار به آمریکا و برزیل و سایر هم پیمانانشان است تا زمینه کوچ صهیونیست ها را فراهم کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۲    
پیشکسوت استقلال با انتقاد از عملکرد سرمربی ایتالیایی استقلال بیان کرد که دیدار روز یکشنبه این تیم برابر پرسپولیس می تواند آخرین فرصت این مربی باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۳    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش شدید باران طی امروز و فردا در 7 استان اعلام کرد: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته آسمان کشور صاف بوده و افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی می دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۷    
شعبه 41 دیوان عالی کشور حکم پرونده محمدعلی نجفی را نقض و اعلام کرد تحقیقات در پرونده ناقص است و باید نظر کارشناسی درباره نحوه شلیک گلوله ها اخذ شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهوری از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست تا با گسترش صنعت گردشگری، تنوع صنایع دستی و بهبود شرایط صنعتگران ملی ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۹    
پرچم متبرک در رختکن تیم ملی کشتی آزاد ایران در سالن گرم مسابقات نصب شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۳    
جایزه ادبی نلی زاکس آلمان از اعطای جایزه نقدی به کامیلا شمسی ، برنده امسال این رویداد ادبی به دلیل فعالیت علیه اسرائیل خودداری کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۱۸    
آهنگساز سریال تلویزیونی مرضیه که این روزها به کارگردانی فلورا سام از شبکه دو سیما در حال پخش است از تلاش خود برای ساخت یک موسیقی متفاوت برای یک سریال چند وجهی سخن گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۶    
پاییز فصلی پر از زیبایی و رنگ هاست؛ اما در کنار این زیبایی برای بسیاری از افراد، ناراحتی و افسردگی و خستگی فراوانی با خود به همراه دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۳    
بیست و یکم ماه سپتامبر (سی ام شهریور ماه) روز جهانی آلزایمر نام گرفته است. آلزایمر شایع ترین نوع زوال عقل است که حافظه، افکار، مهارت های کلامی و قضاوت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۲    
بهروز نشان تهیه کننده فیلم مستند کیارستمی و عصای گمشده به کارگردانی محمودرضا ثانی از ویژگی های این اثر گفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمادگی ما برای پاسخ به هر تجاوزی قطعی است حال هرکس می خواهد سرزمین اش میدان اصلی جنگ شود بسم الله ما تا آخر ادامه می دهیم و تجاوز محدود، محدود باقی نمی ماند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۱    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۸    
بازیکن ایرانی تیم برایتون انگلیس گفت: از کشورهای هلند و آلمان پیشنهاد داشتم ولی سرمربی برایتون مخالفت کرد و از من خواست در این تیم بمانم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۷    
این روزها در حالی تردد در مرز مهران رو به افزایش است که مسئولان استان از توسعه زیرساخت ها و حل مشکلات ترافیکی برای اربعین خبر می دهند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۲    
داریوش فرضیایی با انتشار این عکس نوشت: یکی از روزهای قشنگ هر انسانی روز تولد اوست تولدتون مبارک دوست گرامی آقای میلاد تاج زاده
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۶    
مراسم بهترین بازیکن سال به انتخاب فرانس فوتبال یا همان توپ طلا با تغییراتی در سال 2019 مواجه خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۴    
هلو به عنوان یک میوه بسیار خوشمزه و شیرین دارای فواید متعددی برای سلامت است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۲    
صفحه اینستاگرام "تاریخ ایران و جهان" با انتشار پستی، نقش آیت اللّه خامنه ای در جلوگیری از تخریب آرامگاه فردوسی بیان کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۳۰    
دروازه بان اسبق باشگاه استقلال با اشاره به قابل قبول نبودن عملکرد سیدحسین حسینی تا این جای مسابقات لیگ برتر در دروازه آبی ها ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۷    
ساعت رسمی کشور امشب (30 شهریور) یکساعت به عقب کشیده می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۸    
لیلا اوتادی با انتشار این عکس نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۲    
در کوچه پس کوچه های شهر آوازه اش پیچیده؛ می گویند قدیمی ترین کاسب شهر تبریز است؛ کاسب باصفا و خوش مشربی که شیفته کارش است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۰۳    
فدراسیون بین المللی بسکتبال در گزارشی به رقابت های باشگاه های آسیا اشاره کرد و نوشت که 2 اسطوره بسکتبال آسیا در ترکیب تیم نفت آبادان حضور دارند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۱    
با اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به جولی اندروز از این بازیگر پیشکسوت در بنیاد فیلم آمریکا تجلیل می شود.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا انتهای خط با رانت خواهی و فساد از هر نوع و در هر سطحی مبارزه می کنیم و بدنه حاکمیت نیز در این راه به شدت همراهی می کند ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۳    
هواوی فناوری تازه ای موسوم به آشکارکننده خشم در جاده ابداع کرده که با استفاده از دوربین های کنترل گر میزان عصبانیت و نگرانی رانندگان را شناسایی کرده و سرعت خودرو را کم می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهور دوشنبه هفته جاری به نیویورک سفر خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۲۱    
شبکه ای بی سی آمریکا عکسی از گورخری را در کنار مادرش منتشر کرده که متفاوت از همه گورخرهای دنیاست. این گورخر در پارک ملی کنیا به دنیا آمده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۸    
وزیر علوم با تاکید بر اینکه پدیده ای به عنوان فروش صندلی در دانشگاه های دولتی نداریم، گفت: اگر هم موردی در این زمینه مشاهده شود جرم متخلفان از طریق قوه قضائیه قابل پیگیری است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۰    
فرمانده انتظامی شاهرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل یک نفر دریکی از شهرک های شاهرود خبر داد و گفت: برادر مقتول و عامل این جنایت با تلاش مأموران بعد از چند دقیقه دستگیر شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۱    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 13 ارز مانند یورو نسبت به روز پنج شنبه کاهش و قیمت 24 واحد پولی همانند پوند افزایش یافت. نرخ دلار و 9 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۹    
نمایشگاه فروش پاییزه که از نمایشگاه های پربازدید کننده نمایشگاه بین المللی مشهد است این روزها به خاطر دانش آموزان که مهمانان ویژه اش هستند حال و هوای خاصی را تجربه می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۳    
داریوش پیرنیاکان درباره نقش مخاطب در ارتقای سطحی کیفی موسیقی می گوید: مخاطب بر اساس فرهنگی که به او ارائه می شود بار می آید و تربیت می شود ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۷    
باران خوش اندام همسر امیرحسین صدیق نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۱    
روزنامه همدلی با پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس درباره شایعه ارتباط برخی بستگان وی با اعضای باند دستگیر شده ماساژ مختلط در تهران گفتگو کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۳    
کاپیتان اسبق استقلال گفت: در جریان بازی معروف سال 74 من و فرشاد پیوس را بی جهت محروم کردند. چند نفر دیگر کتک کاری کرده بودند، ولی ما به جرم اینکه جزو بزرگ تر ها بودیم، محروم شدیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۵۷    
فرماندار گنبدکاووس در شرق استان گلستان اعلام کرد که بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه تریلی حامل سیمان در جاده گنبدکاووس به داشلی برون تاکنون هفت نفر کشته و 17 نفر مصدوم شدند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۲    
مدافع اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس معتقد است این 2 تیم خیلی زود در شهرآورد پایتخت باید به مصاف هم بروند که چنین شرایطی از کیفیت بازی آنها می کاهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۳۰    
در این متن به برخی از ایمن ترین اتومبیل های موجود در بازار جهانی اشاره خواهد شد. اتومبیل های لیست ما پنج ستاره ایمنی توسط NHTSA گرفته اند و موسسه IIHS آن ها را تحسین کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۷    
سرمربی سابق الاهلی عربستان تاکید کرد که قرارداد او یک طرفه فسخ شده و همه مبلغ فسخ قراردادش را که 7 میلیون ریال سعودی است می خواهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۴    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در 20 روز 321میلیون تومان در آمد داشته! آماری که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه جمعه گفت که واشنگتن در آینده تحریم های بیشتری را علیه بانک های ایرانی اعمال خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۱۸    
رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم شهر تهران بیان کرد: تولید نان های حجیم از نظر کیفیت و نوع تولید دارای استاندارد است و طبق برنامه پنجم و ششم توسعه باید 40 درصد نان های مصرفی به سمت نان های حجیم ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۳    
فرار مالیاتی که چندین دهه سابقه دارد و اگر به دلیل کاهش درآمدهای دولت نبود، شاید تا چند دهه دیگر هم برملا نمی شد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۰۳    
وزیر امور خارجه گفت: پیوستن آمریکا به 1+4 چه به عنوان 5+1 چه به عنوان میهمان، ضرورتش پایان دادن به جنگ اقتصادی علیه ایران است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۷    
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست های رئیس جمهور فعلی کشورش علیه ایران انتقاد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۷    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، چرت نیمروزی نه تنها باعث شادابی و سرحالی می شود بلکه خطر حمله قلبی یا سکته را هم کاهش می دهد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۴    
روز یک شنبه نودمین داربی پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که دو تیم با شرایط متفاوتی پا به میدان خواهند گذاشت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۴    
خرید و فروش آمبولانس؛ پدیده ای که مانند کالاهای دیگر، بازار آگهی هایش در سایت های اینترنتی داغ است، اما آیا این اقدام قانونی است؟.
ستاره نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۴    
فرشید اسماعیلی به طور قطع دربی فردا را از دست داد و در بازی مقابل پرسپولیس غایب است.