شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 18 آبان 1396 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1396 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1396 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1396 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 30 دی 1396 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 1 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 2 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 3 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 4 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 5 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 6 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 7 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 8 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 9 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 10 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 11 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 12 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 13 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 14 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 15 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 16 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 17 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 18 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 19 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 20 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 21 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 22 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 23 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 24 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 25 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 26 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 27 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 28 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 29 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1396 
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۷    
خبرگزاری شبستان: پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم همزمان با اربعین حسینی با حضور هزاران عاشق و دلسوخته اهل بیت(علیه السلام) در مسجد مقدس جمکران تشییع شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۶    
خبرگزاری شبستان: در نگاه جهانی، چند میلیون انسان با وجود خطرات چنین حرکتی را انجام می دهند که این نشان دهنده قدرت شیعه و اسلام است و آن را به رخ جهانیان می کشد و نشان می دهد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۶    
خبرگزاری شبستان: همسر رئیس جمهور فرانسه از مسجد جامع شیخ زاید ابوظبی بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری شبستان: کمیسیون اقتصادی مجلس روز سه شنبه میزبان وزرای دفاع، جهاد کشاورزی، نیرو، صنعت و اقتصاد جهت پاسخ گویی به سؤالات 16 نماینده مجلس است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری شبستان: سؤالات هادی قوامی، جواد کریمی قدوسی، و حسینعلی شهریاری از وزیر نفت و سؤال جهانبخش محبی نیا از وزیر خارجه و محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور از وزیر کار در نشست این هفته مجلس ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۸    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از 170 برنامه پایتخت فرهنگی جهان اسلام، تاکنون 112 برنامه برگزار شده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: نخستین یادواره شهدای بسیج رسانه گیلان در کربلای معلی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۲:۴۳    
خبرگزاری شبستان: مردم کرمانشاه با اجتماع عظیم در مراسم اربعین حسینی ارادت خود را نسبت به سالار شهیدان نشان دادند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۲:۴۳    
خبرگزاری شبستان: یک استاد حوزه علمیه، گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین حسینی جلوه ای بی نظیر در عالم است که چشم دشمنان را کور کرده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۲:۴۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان بهزیستی کشور، از اجرای نظارت های آنلاین بر مراکز تحت پوشش بهزیستی در آینده نزدیک خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۲۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان: استاندار ایلام از موج بازگشت زائران از مرز مهران تا دو روز آینده خبر داد و خواستار خدمت رسانی گسترده به زوار تا برگشت کامل زائران شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرودگاه های گلستان با اشاره به اینکه از ابتدای آبان تا کنون 6 پرواز به عتبات عالیات داشتیم، گفت: در این مدت یک هزار و 138 نفر از فرودگاه گرگان به عتبات عالیات اعزام شدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۲    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اینکه 12 موکب جهت خدمت رسانی به زائرین علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) در مسر فعالیت خواهند داشت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۷:۴۲    
خبرگزاری شبستان: مردم ولایتمدار و حسینی آستارا در اربعین حسینی با راه اندازی دسته های عزاداری به سوگواری چهلمین روز از شهادت سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (علیه السلام) پرداخته و در غم شهادت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان راهپیمایی اربعین حسینی را یک گردهمایی بزرگ جهانی دانست و گفت: برگزاری این اجتماع عظیم در هیچ کجایی جهان اتفاق نیفتاده و این بی سابقه است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان گفت: امروز برگزاری اجتماع هایی همچون اربعین حسینی وحشت را بر دل دشمنان ایجاد می کند که این موضوع می تواند اثارات بسیاری برجای بگذارد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد عتبات عالیات گلستان گفت: امسال برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی تعداد 10 موکب از استان گلستان در عراق مستقر شدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۷:۱۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس هیئات مذهبی استان گلستان گفت: در پیاده روی مشهد مقدس قریب به دو هزار نفر از شهرستان های مختلف گلستان حضور پیدا کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری شبستان:وقتی شما در آن فضا و در میان آن انبوه جمعیت و آن رفتارها قرار می گیرید نوعی شبیه سازی با جامعه مهدوی و زمان ظهور امام زمان برای شما تداعی می شود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری شبستان: مسعود شجاعی طباطبایی با بیان اینکه دو سالانه کاریکاتور ایران در حال حاضر از 5 ستاره ممکن 5 ستاره را دارد، گفت: دوسالانه کاریکاتور ایران جزو سه دوسالانه برتر دنیاست.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۱    
خبرگزاری شبستان: مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) بار دیگر ارادت خود به ائمه اطهار (علیهم السلام) را به جهانیان نشان داده ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۵۱    
شهر قم درسالروز اربعین حسینی سراسر غرق در عزا و ماتم است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری شبستان: در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب باوفای ایشان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت های دانشجویی از سراسر کشور بود .
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه عشق به امام حسین(علیه السلام) یک معجزه الهی است، گفت: آنچه که امروز در اربعین اتفاق می افتد خارج از محاسبه بشر است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: تاکنون 800 تا 900 خبر و تصویر همایش اربعین توسط خبرنگاران اعزامی گیلان منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری شبستان: کاروان بسیج رسانه گیلان بعد از سه روز پیاده روی و عشقبازی با یار، به کربلای معلی رسید.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری شبستان: استاندار ایلام از استقرار 4 هزار اتوبوس برای جابجایی زائران از مرز مهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری شبستان: سراسر گیلان دیشب و امروز مملو از جمعیت عزاداری بود که با حضور در اماکن مذهبی بر سر و سینه زده و اربعین سید و سالار شهیدان را گرامی داشتند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری شبستان: هم زمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان، مراسم عزاداری هیئت های دانشجویی از سراسر کشور در حضور رهبر انقلاب اسلامی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۹    
خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام از بهره مندی بیش از 24 هزار زائر از خدمات رایگان پزشکی در مرز مهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۹    
خبرگزاری شبستان: استان ایلام در آستانه اربعین حسینی با برگزاری مراسمات ویژه این روز در سطح مساجد و حسینیه های غرق در ماتم و عزاست.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۹    
خبرگزاری شبستان: جانشین معاونت اطلاعات و عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: هم اکنون سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تمام توان در بخش حمل و نقل زائران ورود کرده و بیش از 250 دستگاه تریلی با ظرفیت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۹    
خبرگزاری شبستان: ابر چشمانم بارانی، پای دلم زخمی و نفسم خسته از آمدن و نرسیدن... باز هم اربعین آمد و قسمت نشد کربلا باشم.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۹    
خبرگزاری شبستان: رییس مرکز صدور گذرنامه و روادید وزارت امورخارجه گفت: از سوی سفارت عراق در ایران 2 میلیون و 352 هزار و 309 روادید اربعین صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۹    
خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای اطلاع رسانی ستاد اربعین استان ایلام، از ورود بیش از 99 هزار نفر زائر حسینی در طی روز گذشته 17 آبان ماه ا طریق مرز بین المللی مهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۹    
خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین با بیان اینکه کمیته به دنبال الگودهی فرهنگی به مردم است ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۹    
خبرگزاری شبستان: یک نویسنده از چاپ مجموعه پنج جلدی نقاشی های خدا برای خردسالان خبر داد و گفت: خردسالان با این مجموعه نعمت های خدا را مزه مزه می کنند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۹:۲۸    
خبرگزاری شبستان: نخستین نشست ستاد مرکزی اوقات فراغت در سال 97، 21 آبان ماه در محل ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۸    
خبرگزاری شبستان:یک استاد حوزه با اشاره به اینکه باید از فرصت اربعین در راستای تبیین حماسه حسینی استفاده شود،گفت:مساجد ظرفیت های بی نظیر در انتقال پیام انسان ساز اربعین به شمار می آیند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۸    
خبرگزاری شبستان: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم جمعه 19 آبان ماه در مسجد جامع تجریش برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۸    
خبرگزاری شبستان: همانطور که در رابطه با شرایط آستانه ظهور در روایات داریم که دل ها باید به سوی امام زمان(عج) کشیده شود و امام مهدی علیه السلام باید به جهانیان معرفی شوند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۸    
خبرگزاری شبستان: فرد منتظر باید چنان اخلاقی داشته باشد که به دیگران هم عملا تعلیم دهد و چنان پاک و بی ریا باشد که فرزندانش و افراد جامعه از او الگو بگیرند و او را به عنوان یک فرد نمونه بشناسند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۸    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام دلیر با اشاره به ماهیت پیاده روی اربعین و تاثیرات این حرکت در عالم، گفت: این همایش عظیم در واقع پاسخ به ندای تاریخی امام حسین(ع) است که ذلت را نپذیرفت و مقابل ظلم ایستاد.