شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 19 آذر 1396 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1396 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1396 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1396 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1396 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1396 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1396 خبرگزاری شبستان 30 دی 1396 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 1 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 2 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 3 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 4 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 5 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 6 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 7 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 8 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 9 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 10 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 11 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 12 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 13 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 14 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 15 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 16 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 17 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 18 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 19 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 20 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 21 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 22 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 23 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 24 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 25 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 26 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 27 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 28 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 29 آذر 1396 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1396 
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۳    
خبرگزاری شبستان: درلایحه بودجه پیشنهادی رییس جمهوربرای سال97 بودجه وزات ارشاد و به تبع آن بودجه زیرمجموعه های آن رشد داشته ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۳    
خبرگزاری شبستان:پنج کتاب سوره مهر نامزد های بخش خاطره هفدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس شدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۲    
خبرگزاری شبستان: دومین جلسه از سری برنامه های سینماتک با نمایش فیلم دانکرک (Dunkirk 2017) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری شبستان: کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی با عنوان اصول و روشهای پاسخگویی به شبهات اعتقادی از منظر معصومان به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری دبیرخانه کرسی نظریه پردازی برگزار می ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری شبستان: نشست علمی رابطه فقه واخلاق به همت مجمع عالی حکمت اسلامی فردا در قم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۴    
خبرگزاری شبستان: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۴۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: استفاده از بانوان در پست های مدیریتی گامی موثر برای بهره گیری مطلوب از ظرفیت آنها است که در توسعه استان اثرگذار خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور برای شرکت در اجلاس فوق العاده سران عضو سازمان همکاری اسلامی درباره قدس شریف تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۷    
خبرگزاری شبستان:هفته فیلم ایران با نمایش فیلم سینمایی دختر به کارگردانی رضا میرکریمی در شهر بیلینا بوسنی و هرزگوین، برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۶    
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعت هلال احمر گیلان از آغاز طرح زمستانه این جمعیت در 20 پایگاه ثابت و سیار استان خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۶    
خبرگزاری شبستان: امیر دریادار خانزادی گفت: انس با قرآن یکی از مهم ترین موضوع هایی است که سرلوحه کارکنان نیروی دریایی قرار گرفته است تا بتوانند حضور معناداری به عنوان مظهر اقتدار نظام و ملت در دریاها ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۶    
خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تبیین نقش واهمیت دریا و لزوم بهره برداری ازآن گفت: توسعه ملی در گرو توجه به دریاست، ما ملتی هستیم که با دریا عجین شده ایم.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری شبستان: سومین شماره از دوره دهم فصلنامه تحقیقات فرهنگی ایران با مقالاتی همچون مکتب قرآن؛ مؤمنانی در نوستالژی امت منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری شبستان: براساس بودجه سال 97 بودجه قرآنی از 100 میلیارد به 40 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد که در مقایسه با بودجه سال جاری این مبلغ 60 درصد کم شده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری شبستان: استاندار قزوین گفت: با توجه به نیاز مردم و موقعیت آبیک باید هرچه سریعتر بیمارستان 64 تختخوابی این شهر تکمیل و تجهیز شود
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۱    
خبرگزاری شبستان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای شیوع بیماری ایدز در جهان، 625 بیمار مبتلا به ایدز در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور روسیه دقایقی قبل وارد فرودگاه قاهره شد و مورد استقبال رئیس جمهور مصر قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری شبستان: کرسی تلاوت قرآن، در مسجد موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری بیست و چهارمین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کاردانش استان همزمان با سراسر کشور در بیرجند خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۲۸    
خبرگزاری شبستان: مسئول فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: همزمان با واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، بیست و سومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت در واحد بجنورد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۸    
خبرگزاری شبستان: سیف الله صمدیان گفت: امسال خلاقیتی در ایده پوستر جشنواره دیده می شود که بر اساس آن، سیمرغ از اقیانوس جوشان و خروشان سینما یا فرهنگ ایرانی پر می کشد و بال های سیمرغ از نظر ترکیب بندی ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۸    
خبرگزاری شبستان: فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۸    
خبرگزاری شبستان: نخستین روز از یازدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت با حضور چهره های سیاسی و موسیقی و سینمایی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۸    
خبرگزاری شبستان: مسئول مرکز ارتباطات بین الملل حوزه های علمیه از برگزاری همایش حوزه بین الملل، حوزه تمدن ساز و تجلیل از فعالان عرصه بین الملل در قم خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: امروز منکراتی در جامعه همانند قارچ گونه رشد می کند و عده ای را دچار گرفتاری می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری شبستان:مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: یک هزار و200 طلایه دار امربه معروف و نهی از منکر در استان همدان سازمان دهی شدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به وضعیت مهاجرت مردم از شهرستان بیجار گفت: فرمان رهبرانقلاب مبنی بر اینکه بمانید و این شهر را آباد کنید در بیجار روی زمین مانده است و باید ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۷    
خبرگزاری شبستان: معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویانی که در ترم آخر تحصیل می کنند در صورت پذیرفته شدن در قرعه کشی به عتبات اعزام خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۷    
خبرگزاری شبستان:استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه طرح جامع مشهد از الزامات خارج شدن از بی برنامگی و برهم ریختگی شهری است، گفت: مشهد ویترین توانمندیهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۷    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، از بر گزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت 21 و 22 آذر در خرمشهر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۷    
خبرگزاری شبستان: معاون بهره وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از انعقاد قرارداد با دانشگاه زنجان در راستای حمایت از 20 طرح دانش بنیان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۷    
خبرگزاری شبستان: یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده و سالگرد شهدای گمنام و اولین سالگرد شهید بهمن مصائبی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۷    
خبرگزاری شبستان: وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمدرضا نجفی را به عنوان مشاور خود و مدیر کل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۷    
خبرگزاری شبستان: امروز پنجاه و پنجمین روز آلوده سال 96 تهران است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۷    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: شهدا با الگو پذیری از سیره نبوی و ائمه اطهار(علیه السلام) و با ایثار خونشان، اخلاق را در جامعه تبیین کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۷    
خبرگزاری شبستان: دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور از کمک 5 هزار میلیاردی خیرین سلامت در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۷    
خبرگزاری شبستان: پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی گلستان با دریافت لوح تقدیر تجلیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۲۶    
خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گفت:زنگ شکرانه در روز سه شنبه 21 آذرماه همزمان با 23 ربیع الاول ساعت 11 صبح به صورت همزمان در مدارس استان قم نواخته می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۱۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی بودجه ای در مجلس برای کمیته امداد اختصاص می یابد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۴    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه هر یک ایستگاه فرستنده دیجیتال صدا و سیما 100 میلیون تومان هزینه دارد گفت ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۴    
خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با بیان اینکه گردشگری بالاترین ظرفیتی شهرستان های گیلان است گفت: معماری سنتی در ساخت و سازها حفظ شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۴    
خبرگزاری شبستان: جهانگردان آلمانی و سوئیسی که با هدف آشنایی با فرهنگ و ملیت ها، به کشورهای مختلف سفر کرده و در جریان سفر خود که با خودروهای شان انجام می شود از مرز زمینی آستارا وارد کشورمان شدند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه اقدام جدی در پرداخت مطالبات چایکاران از سازمان چای کشور صورت گیرد گفت: برخی از کشاورزان نان شب ندارند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۳    
خبرگزاری شبستان: فرماندار جوانرود، گفت: نیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در ارزیابی های خود از واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله ا دید باز و مبتنی بر رویکرد همکاری و کمک به مردم عمل کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: استاندار مازندران، بازخوانی راه شهیدان را مهم ترین دستاورد برگزاری یادواره های آنها دانست و گفت: شهید احمد کشوری، مدال افتخار قهرمان ملی را دارد چرا که تا پای جان از میهن و انقلاب ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۳    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه خوسف با تاکید بر اینکه بهترین مرگ، شهادت در راه خدا است، گفت: اگر یک ملت به دنبال عزت و سعادت است باید روحیه شهادت طلبی و ایثارگری داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۳    
خبرگزاری شبستان: 20 آذر، پایان مهلت شرکت علاقه مندان در چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب 96 در مازندران است که باهدف گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور، برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برخی از مدیران نسبت به جایگاه و اهمیت رسانه ها اشراف ندارند، گفت: با موافقت و دستور استاندار، از ارسال سوال برای مدیران ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۳    
خبرگزاری شبستان: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار هر کاری می کنند بیشتر باعث بیداری و بصیرت مردم دنیا می شود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۳    
خبرگزاری شبستان: نخستین نمایشگاه عکس عکاسان خبری کردستان که از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه عکاسی شده بود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۳    
خبرگزاری شبستان: استاندار کردستان طی حکمی هیرش رضایی را به سمت سرپرست روابط عمومی استانداری منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری شبستان: فرماندار بیرجند بر لزوم بازاریابی و آموزش در حوزه صنایع دستی استان تاکید کرد و گفت: تولیدکنندگان بایستی به فکر برند سازی و تعیین و تثبیت جایگاه محصولات صنایع دستی قابل ارائه خودشان ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۳    
خبرگزاری شبستان: تمبر اختصاصی نمایشگاه بزرگ پارس شیراز پیش از افتتاح رسمی این نمایشگاه با حضور استاندار فارس رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۳    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: شیراز به عنوان سومین حرم با داشتن ظرفیت های مذهبی مناسب می تواند جایگاه واقعی خود را در بحث گردشگری مذهبی به دست آورد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۲    
خبرگزاری شبستان: دبیر چهاردهمین اجلاس فناوری رسانه گفت: حدود 3 هزار و 400 نفر برای حضور در چهاردهمین دوره اجلاس ثبت نام کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۲    
خبرگزاری شبستان: استاندار فارس بر لزوم ایجاد مراکز بوم گردی در روستاهای استان تاکید کرد که به گفته وی به رونق و توسعه گردشگری منتهی می شود و محیطی آرام برای فرصت خوب زیستن را مهیا می سازد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۲    
خبرگزاری شبستان:رضا علیدادی از اچ دی شدن شبکه های یک، دو و سه سیما خبر داد و گفت: برنامه هایمان را در این حوزه آغاز کرده ایم.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۲    
خبرگزاری شبستان: نهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس عصر امروز (19 آذر) در حالی آغاز شد که سالن ملاصدرای نمایشگاه های بین المللی فارس مملو از جمعیت بود ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۲    
خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید ناگفته های دوران دفاع مقدس را احصا کنیم گفت: از زندگی نامه و خاطرات بسیاری از شهدا غفلت شده و باید در نگارش آن جهادی عمل کنیم.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان:سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه کار در خبرگزاری شبستان به دلیل اینکه دارای هسته مسجدی است کاری خالص است، گفت: این کار دارای برکت است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۲    
خبرگزاری شبستان: 4 عنوان کتاب مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان عصر امروز (19 آذر) در نمایشگاه کتاب گیلان رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۲    
خبرگزاری شبستان: مجموعه آموزشی و ورزشی شهید رجایی سیاهکل امروز (19 آذر) با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۲    
خبرگزاری شبستان: سیدعباس صالحی در حکمی، سیدمحمدمجتبی حسینی را به عنوان معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۲    
خبرگزاری شبستان: رییس شورای اسلامی شهر تهران به انتشار برخی اخبار در خصوص تخریب کافه نادری توسط ستاد فرمان حضرت امام گفت: تخریب کافه نادری صحت ندارد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۲    
خبرگزاری شبستان: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تدوین شیوه نامه اجرایی صدور گردشگری حلال خبر داد و گفت: گردشگری حلال در ایران باید جایگاه خود را بیابد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۲    
خبرگزاری شبستان: شب شعری با حضور شاعران منتخب استان در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: قاسمی پور با بیان اینکه کسانی که در عرصه خاطره نگاری کار می کنند باید تحت آموزش قرار گیرند، گفت: مبانی اخلاقی قضیه باید برای این افراد تشریح شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: ثبت نام برای شرکت در بخش مسابقه زنده نخستین جشنواره ملی طراحی لباس و طراحی پارچه کودک و نوجوان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان، با بیان اینکه دانشگاه مرکز خلاقیت، ابتکار، ابداع و روش های جدید و نوآوری است، افزود: اساتید و دانشجویان باید با تقویت خلاقیت و ابتکار ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سه ماه گذشته اجرای کنسرت و تئاتری لغو نشده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: محمدعلی نجفی شهردار تهران صبح امروز یکشنبه 19 آذر با حضور در خانه هنرمندان ایران ضمن بازدید از این مجموعه با هنرمندان حوزه های مختلف هنری دیدار و گفت وگو کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: استاندار گیلان با بیان اینکه ارتقاء معیشت جامعه مورد توجه قرار گیرد گفت: از طرح های کارآفرین در بخش های گردشگری و کشاورزی حمایت جدی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۲    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام فخرزاده معتقد است کسی که می خواهد خاطرات فردی را جمع آوری کند اگر مسلط به موضوع نباشد از کنار مسایل رد می شود و واقعیت ها را نمی بیند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۲    
خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه ساماندهی و بازسازی فاضلاب شهرستان سیاهکل نیازمند 20 میلیارد تومان است گفت: 80 درصد راه های شهرستان سیاهکل نیازمند آسفالت است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۶:۰۲    
خبرگزاری شبستان: طاهریان با بیان اینکه جشنواره قرآنی مدهامّتان مورد توجه اصحاب قرآنی در سراسر کشور است، گفت: ستاد عالی مسابقات قرآن به دلیل اهمیت این جشنواره ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری شبستان:شهردار منطقه 7 از صدور شناسنامه ایمنی برای مدارس سطح منطقه در راستای اجرای طرح مدرسه آماده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری شبستان: یک نویسنده با بیان اینکه در دنیای امروز دانایی یکی از محورهای اصلی تعالی و پیشرفت جامعه است، گفت: این تعالی منوط به انجام پژوهش های گوناگون در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری شبستان:بودجه سال 97 اعتباری بالغ بر 35هزار و 987 میلیارد تومان پیش بینی شده است این بودجه در سال 96 معادل 31 هزار و 681 میلیارد تومان بوده است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۲    
خبرگزاری شبستان: جمعی از دانشجویان دانشگاه بیرجند در حمایت از فلسطین و محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۲    
خبرگزاری شبستان: چهارمین جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران پیش از ظهر امروز به ریاست استاندار تهران و دبیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور اعضاء در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۴۲    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس اظهارداشت: یکی از ابزارهای شکوفایی اقتصادی خراسان جنوبی ایجاد راه آهن است و بخش زیادی از ظرفیت های این استان به خصوص صنایع و معادن بدون ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس دفاتر استانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، اظهار داشت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهور آمریکا، اهداف ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۲    
خبرگزاری شبستان: استاندار کرمانشاه، با بیان اینکه تفکیک و سطح بندی زلزله زدگان در شرایط فعلی ممکن نیست، گفت: استمهال تسهیلات شامل حال تمام مردم شهرستانهای زلزله زده می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۲    
خبرگزاری شبستان:دختر مسلمان آمریکایی از داشتن شغل در فروشگاه دالاس به دلیل داشتن حجاب محروم شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۲    
خبرگزاری شبستان: سازمان های یهودی افراطی برای حمله امروز به مسجدالاقصی، فراخوان دادند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۲    
خبرگزاری شبستان: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور،با تأکید بر اینکه زیان های ناشی از کم کاری و قصور در زمان بحران، بیش از هر زمان دیگری است ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۲    
خبرگزاری شبستان: وزیر کشور با اشاره به اینکه استانداران در بکارگیری جوانان و بانوان در پست های مدیریتی اهتمام ویژه داشته باشند ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، گفت: مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان با حضور 264 نفر در شهر مشهد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۲    
خبرگزاری شبستان: زندگی نامه شهدا و بررسی سیره و منش شهدا، الگویی برای زندگی و مقابله با توطئه های دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل سازمان انتقال خون آذربایجان غربی گفت: ذخیره خونی 9 روز استانی چه در وضعیت عادی و چه در وضعیت بحرانی موجود است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از آماده سازی 40 دستگاه کانتینر به عنوان سرپناه موقت برای زلزله زدگان کرمانشاه و همچنین محموله های بهداشتی و مواد غذایی اهدایی جامعه دریایی و ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۲    
خبرگزاری شبستان: اتحادیه روزنامه نگاران عرب در بیانیه ای با محکوم کردن موضع دونالد ترامپ در قبال قدس، اعلام کرد: شهر قدس، پایتخت رسانه ای عرب است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۲    
خبرگزاری شبستان: دولت قطر حمله گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان معترض فلسطین در قدس را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این نهاد آمادگی خود برای حمایت و همکاری در طرح های پژوهشی و دانش بنیان اعلام می کند.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: مدیریت شعب گلستان بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه از سال 86 تا کنون حدود 60 هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال پرداخت شد ...
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: نشست انجمن مفاخر فرهنگی و ادبی استان با محوریت برگزاری آیین نکوداشت آیت الله محمدتقی مروارید با حضور اعضای این انجمن و استاندار ایلام برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور به میزبانی این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: فردا و با حضور مسئولان کشوری و لشکری فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک افتتاح می شود.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تفکر بسیجی از زمان تشکیل آن در تمامی عرصه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی موفق عمل کرده و این دوراندیشی امام خمینی (ره) تقدیر است.
شبستان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۲    
خبرگزاری شبستان: کافه مک ادم و آخرین بازی اثر محمود استادمحمد را نشر چشمه چاپ کرده است.