جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۵    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در روز سه شنبه 26 فروردین ماه از شبکه استانی سیما اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۵۷    
شفیعیان به الزام همه واحدهای صنفی کم خطر در شهرستان جهرم به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۳۸    
روسیه و سوریه با بیان اینکه آمریکا مراقب وضعیت بهداشتی اردوگاههای آوارگان سوری الرکبان و الهول نیست، درباره خطر شیوع ویروس کرونا در این دو اردوگاه هشدار دادند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی 24 طرح ملی زیرساختی در استان آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۲    
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: موجودی پرونده های قضایی در استان زنجان طی سال گذشته 8 درصد کاهش دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۲    
طولابی با اشاره به آغاز فعالیت صنوف کم خطر در استان، گفت: اخذ مجوز بهداشت مهم ترین شرط آغاز فعالیت صنوف کم خطر در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۵۰    
دبیر شورای اطلاع رسانی ستاد استانی مبارزه با کرونا استان ایلام گفت: اصناف کم خطر در صورت اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل های مقابله با کرونا در طرح فاصله گذاری هوشمند می توانند فعالیت خود را از امروز ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۰    
صالحی از ایجاد صلح و سازش در دو پرونده نزاع منجر به قتل عمد در شرق استان هرمزگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۸    
مسئول کانون علمی فرهنگی پاسداران اهل قلم از برگزاری پانزدهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی زمستان سال جاری برگزار خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رییس سازمان بسیج ضمن قدردانی از همکاری بسیجیان در غربالگری 70 میلیون نفر از مردم، از شروع گام دوم بسیج ملی در کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۸    
مهرداد سلطانی از اعمال محدودیت تردد خودروهای سواری شخصی از روز یکشنبه خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۸    
جهادگران مسجد قمر بنی هاشم (ع) محله نظام آباد برای مبارزه با کرونا اقدام به تهیه و تولید ماسک کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۸    
خادمیاران رضوی بیش از 10 هزار پرس غذای گرم را در مراکز درگیر با ویروس کرونا در اصفهان توزیع کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۱۸    
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آران و بیدگل از مسدود شدن محورهای مواصلاتی یزدل- درم و یزدل- طاهرآباد در پی بارش های شدید و رگباری 48 ساعت گذشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۴۸    
دو کارگاه آموزشی داستان و قصه با حضور مجازی کارشناسان این حوزه برای اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۸    
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در مسجدالنبی(ص) قزوین راه اندازی خواهد شد تا کمک های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری شده و در اختیار نیازمندان و محرومان قرار بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۱۶    
مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که به میزبانی زنجان برگزار می شود، تا 10 اردیبهشت امسال تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به احمدرضا درویش، درگذشت مادر این نویسنده و کارگردان سینمای ایران را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۶    
عبدالحسین علی اکبری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل با شیوع ویروس کرونا گفت: معیشت فعالان بخش حمل و نقل با شیوع این ویروس آسیب دیده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۳۶    
حجت الاسلام محمودی گفت: شهید آوینی شهیدی است که الگوی یک هنرمند متعهد و انقلابی محسوب می شود و برای همیشه در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی ماندگار شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۲۶    
150 بسته معیشتی از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به کارگران میدان های قزوین اهدا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۴۸    
حجت الاسلام ابراهیمی پور با همکاری موسسه راه ایمان به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، با اهدای بسته های بهداشتی و پکیج خوراکی از زحمات کادر درمانی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در ایام مقابله با ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور در گفت وگو با وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه تعطیلی فضاهای آموزشی به هیچ وجه نباید به معنای تعطیلی آموزش باشد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور در گفت وگو با وزیر راه و شهرسازی دستور داد یک ارزیابی از شرکت های حمل و نقل ریلی، جاده ای و دریایی که در ایام تعطیلی دچار ضرر و زیان شده اند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۸    
رئیس جمهوری طرح گرمسیری را از جمله اولویت های مهم در حوزه کشاورزی کشور خواند و دستورات لازم را برای پیشبرد سریع این طرح داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۸    
بچه هیئتی ها و بسیجیان پایگاه امام حسن عسکری (ع) در اقدامی خود جوش نسبت به ضدعفونی و گندزدایی دهستان لیشتر اقدام کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۳:۱۸    
رئیس جمهوری بر بهره گیری از طرح ها و تجارب سایر کشورها در زمینه تولید دارو و تجهیزات مورد نیاز در مبارزه با کرونا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۸    
شهبازی با اعلام خبر غربالگری 2 میلیون البرزی گفت: کاهش آمار مبتلایان به کرونا ویروس نشان دهنده کنترل بیماری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۶    
شهرداری و شواری اسلامی شهر رفسنجان با همکاری موسسه فرهنگی موج مهر و مجله خبری رفسنجان زیبا مسابقه بزرگ نقاشی خانوادگی علیه کووید 19 را برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۶    
حجت الاسلام رضوانی نژاد راه اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده را نمونه کار جهادی بچه های مسجد دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۶    
حجت الاسلام امیدی با اشاره به پخش بسته های صوتی ویژه نیمه شعبان توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس از بلندگو ها و ماذنه های مساجد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۶    
کوشکی گفت: نظر به نامگذاری امسال با عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در زمان شیوع کرونا، آموزش های مهارتی خود را به علاقمندان از طریق مجازی ارائه می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۶    
تاکنون 12 نفر از اهالی شهرستان قیروکارزین به بیماری کرونا مبتلا شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۶    
اجرای سیار خیابانی و اهدای هدایای فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در جهرم انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۶    
به همت کانون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند و با مشارکت بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، پایگاه مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری رسانه یاران و امام علی (ع) 313 بسته مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده های ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۸    
میرصادقی گفت: خوشبختانه با درک مطلوب مالکان از شرایط کنونی و در طرحی که کانون و مرکز فرهنگی مدینه النبی (ص) در شیراز اجرا کرد، یک میلیارد و 200 میلیون تومان اجاره توسط 670 مالک در شیراز بخشیده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۸    
با شناسایی چهار بیمار جدید کرونایی در شهرستان فراشبند، شمار مبتلایان به این بیماری به عدد پنج رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۸    
به همت کمیته قرآنی سروستان، اولین دوره مسابقات فرازخوانی قرآن کریم ویژه برادران در این شهرستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۸    
به همت بهزیستی شهرستان کوار، تعداد یک هزار کیسه برنج میان مددجویان زیر پوشش این ارگان توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۸    
گوهری راد گفت: برخی از مدارس دوره ابتدایی آموزش مجازی در شبکه اجتماعی شاد را از روز شنبه (23 فروردین) در استان گلستان آغاز خواهند کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۸    
بریمانی ورندی از افزایش و رشد 34 درصدی پرداخت زکات در نکا خبر داد و گفت: این مقدار افزایش زکات به همت خیرین و با اطلاع رسانی مناسب مسئولان عملیاتی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۸    
بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا و به همت اداره اوقاف و امورخیریه نکا و با حضور حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی، امام جمعه این شهرستان در بین مردم توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۸    
فصل بهار، فصل دید و بازدید و گردش در طبیعت است؛ اما امسال با شیوع ویروس کرونا و توصیه به ماندن در خانه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۸    
چادرنشین، از فعالیت اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در بخش تغسیل و تدفین اموات کرونایی شهرستان نکا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۸    
حجت الاسلام حائری پور با بیان این که عدالت گستری شاخصه اصلی قیام جهانی حضرت مهدی(عج) است، گفت: تراز تمدن مهدوی، عدل است که در پرتو آن، دیگر ارزش ها حاکم خواهد شد و به سبب جریان عدالت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۸    
محمدیان با اعلام خبر رفع محدودیت تردد زوج و فرد در کلانشهر کرج گفت: همزمان با شروع فعالیت اداره ها با دو سوم نیروی انسانی بنابر مصوبه استانی ستادمبارزه با کرونا ویروس ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۸    
عباس پاشا با اشاره به حضور دوم سوم کارکنان دستگاه های اجرایی از ساعت 7 تا 14 از روز شنبه 23 فروردین به تشریح جزئیات طرح فاصله گذاری هوشمند در استان تهران پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۸    
طرح مرزبان یار در پاسگاه ها و هنگ های مرزی منطقه جنوب غرب کشور با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان و با اهدای هدایا و بسته های بهداشتی اجرا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۶    
راد گفت: با گذشت 22 روز از سال، میادین میوه و تره بار فقط یک روز و آن هم اول فروردین تعطیل بوده و 21 روز دیگر را بی وقفه، فعال و مشغول خدمات رسانی به شهروندان بودند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۶    
مهدی زاده با اشاره به ابتلای 11 نفر دیگر به بیماری کرونا طی 24 ساعت گذشته گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع این بیماری در استان 408 نفر به کرونا مبتلا شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۶    
رییس جمهوری در گفت وگو با وزیر بهداشت بر ضرورت نظارت دقیق براستانهایی که از فردا طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در آنها اجرا می شود، تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۶    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به وزیر جهاد کشاورزی، نوشت: ضرورت دارد نقش وزارت جهاد کشاورزی در ساختار دفاع بیولوژیک بازتعریف شده و ارتقا یابد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۶    
رحمان نیا از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا اواسط هفته در استان ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۶    
فرمانده مرزبانی ایلام از درگیری مسلحانه مرزداران با سارقان مسلح و شهادت سرباز وظیفه محمد علی مرادی در مرز مهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۶    
بسطامی گفت: از 23 فروردین محدودیت تردد خودروها در بین شهرهای استان گلستان برداشته می شود و محدودیت تردد بین استانی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۶    
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به ضرورت تشکیل شورای فرهنگی و هیئت امناء فرهنگی در مسجد گفت: از نیروهای بچه های مسجد در عرصه مدیریتی و اجرایی باید استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۶    
شرکت بازآفرینی شهری ایران، ساخت و طراحی 45 هزار واحد مسکونی را در اراضی و املاک خود به فراخوان گذاشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۶    
کارگردان مستند 13 هزار قدم با اشاره به قدمت کولبری که به دهه های پیش از انقلاب بازمی گردد، معتقد است فضاسازی رسانه ای درباره کولبری همه واقعیت های آن را به تصور نمی کشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۶    
پری ناز آل آقا رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر، از برگزاری نخستین دوره نمایشگاه مجازی عکس تئاتر با عنوان گالری مجازی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۶    
دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان ایلام با اختصاص یک روز حقوق خبرنگاران خود به پویش امید و همدلی در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان آسیب دیده از کرونا لبیک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۶    
سهرابی، از آغاز پخش برنامه های آموزشی مکمل دوره های اول و دوم متوسطه از شبکه استانی سیما از روز شنبه 23 فروردین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۶    
احسانی با بیان اینکه فعالیت جهادگران حوزه سلامت قابل تقدیر است، گفت: کادر درمان کشور با تمام توان برای مقابله با کرونا وارد عمل شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۶    
شیرانی گفت: با فوت یک بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری به 21 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۵۶    
فتاح گفت: هفته آینده کارت هدیه ای تا سقف یک میلیون تومان به ⁧کولبران آسیب دیده از بحران ⁧کرونا⁩، تقدیم می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۶    
حجت الاسلام نکونام گفت: اکنون در شرایط بحران کرونا قرار داریم و این موضوع می طلبد تا خود را در دوران حاکمیت دین خدا ببینیم و دین را تقویت کنیم تا بتوانیم از این آزمون نیز نمره قبولی بگیریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۴۶    
فرماندار ایلام با تاکید بر ضرورت تداوم رعایت توصیه های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در چند روز اخیر نشان دهنده عدم رعایت و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۶    
کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر در سامانه سلامت، اطلاعیه ای را صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۲۶    
گچ کوبان بر ضرورت حمایت از جامعه پرستاری از سوی دولت تاکید کرد و گفت: خوزستان با کمبود نیروی پزستار مواجه است و علیرغم مصوبه وزارت بهداشت مبنی بر جذب نیرو ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۶    
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف بیش از 4 هزار و 400 مترمربع از ارضی ملی در استان طی سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۶    
حسینی گفت: وجود سازه های تقاطعی غیر اصولی در رودخانه ها، موجب کاهش ظرفیت عبور آب، رسوب گذاری، اتلاف سرمایه ها و خسارت به دیگران می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۴    
رامجردی گفت: مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین فارس به 52 میلیارد ریال رسید و این کمک ها به تهیه تجهیزات پزشکی و اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا اختصاص داده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان را تا ساعت 15 جمعه(22 فروردین) اعلام کرد و گفت: از 141 مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست 15 نفر مثبت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۴    
جهانپور گفت: در روزهای پایانی سال گذشته نمادهای نیکوکاری کرونا 1 و کرونا 2 برای مبارزه با بیماری کووید 19 در بورس عرضه شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد و در روزهای پایانی سال گذشته 15 میلیارد تومان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۴    
حسینی از پرداخت ودیعه مسکن به سه هزار و 500 خانوار مستاجر در سطح استان گلستان و ساخت و کمک به ساخت مسکن سه هزار و 360 خانوار محروم و نیازمند و اقشار کم درآمد در شهر و روستاهای استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۴    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد 2 هزار و 930 دستگاه به دلیل تردد غیر مجاز در سطح محورهای برون شهری استان اعمال قانون شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۴    
طلوعیان گفت: اصناف در مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۴    
فرماندار ایوان از فعالیت تعداد سه کارگاه تولید ماسک در ایوان خبر داد و گفت: رعایت نکات و اصول بهداشتی و همچنین اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی مهم ترین راه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۴    
اکنون زمان آن است که با حذف روندهای دست و پاگیر بروکراتیک و بهره مندی از جوانان متخصص بومی، دست به تولید محتوای جذاب و به روز بزنیم و برای انتشار گسترده جهانی و ترند شدن آن از پتانسیل ایرانیان خارج ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده تا ظهر جمعه، 492 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد آمار فوتی ها همان 52 نفر روز گذشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
احسان پور از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به یک هزار و 78 مورد خبر داد و گفت: بیشترین آمار مبتلایان مربوط به شهرستان اهواز است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه به مالکان مهدهای کودک که مبلغ اجاره ماهیانه ملک خود را ببخشند نشان حامی کودک اعطا می شود، گفت: 95 درصد ساختمان های مهدهای کودک استان استیجاری هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۴    
میری گفت: پایگاه مقاومت شهید خورشیدی مسجد امام حسین(ع) واقع در شهرک امام حسین (ع) از یک هفته قبل به جمع آوری کمک های نقدی مردمی برای کمک به افراد نیازمند این منطقه به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۴    
خادمی با اشاره به اینکه در خانه ماندن مهم ترین راه کنترل و مهار ویروس کروناست، گفت: بازگشایی برخی اصناف و پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنی حذف در خانه ماندن نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۴    
وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین در پیامی کتبی خطاب به همتای ایرانی خود ضمن ابراز همبستگی با دولت و ملت ایران در پی شیوع کرونا، از مدیریت ایران در مبارزه با این ویروس تجلیل کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۴    
لطفی در جمع اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات انجام شده در مقابله با کروناویروس را بررسی و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد و از انجام بیش از یک هزار و 200 آزمایش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا با غیرمنطقی خواندن تحریم های آمریکا، از اقدامات ایران در مبارزه با کرونا حمایت کرد و گفت که آماده است نیازهای ایران را به اطلاع کشورهای عضو برساند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
بیش از 6 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی دست و سطوح ویژه خانواده های دارای بیمار مبتلا به ویروس کرونا و شهدای مدافع حرم در منطقه راوند کاشان تهیه و توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از افزایش 70 درصدی صادرات به گشورهای خارجی از این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
حجت الاسلام قطبی گفت: اینک در شرایط بحران کرونا با سرانگشت اشاره رهبر بزرگوارمان باید رزمایش مُواسات و همدلی و همراهی راه بیندازیم و عرصه خدمتِ فرهنگی و اجتماعی را با محوریّت محلات ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
مسؤول هیئت و موکب سجادیه سفیدشهر از تهیه و توزیع بیش از 4 هزار و500 بسته بهداشتی با همکاری سایر هیئات مذهبی این منطقه جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
دهقانی گفت: تهران در رد کردن مشروعیت تحریم های آمریکا تنها نیست و توقعات حداکثری کاخ سفید موجب ناامیدی دولت ایالات متحده خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
بارش شدید و کم سابقه باران و تگرگ و استمرار آن طی دو روز گذشته، باعث آبگرفتگی معابر در سطح شهرستان های آران و بیدگل و کاشان و مسدود شدن برخی مسیرهای ارتباطی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
رضایی گفت: به محتکران لیمو که این روزها بلای جان مردم شده اند باید به شدت برخورد شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
فتحی از توزیع 250 بسته غذایی میان نیازمندان شهرستان گراش خبر داد و گفت: این مهم به همت خانه داوطلب هلال احمر مسجد حضرت خدیجه کبری (س) گراش انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
فخارزاده گفت: به میمنت میلاد امام عصر (عج)، اعضای دفتر آستان قدس رضوی شهرستان جهرم با حضور در بیمارستان پیمانیه این شهرستان ضمن قدردانی از کادر درمانی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
ساعات کار واحدهای ستادی و اجرایی پست بانک ایران از 23 فروردین تا اطلاع بعدی اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۴    
هیئت دینی ساحل حضرموت یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به دلیل آنکه تاکنون موردی از ابتلای ویروس کرونا در این شهر ثبت نشده است، نماز جمعه این هفته در مساجد ساحل حضرموت اقامه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۴    
رایزنی علمی سفارت ایران در مسکو به دانشجویان ایرانی در روسیه توصیه کرد که تا زمان بهبود شرایط به کشور بازگشته و برنامه آموزشی را از راه دور دنبال کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۴    
انجمن اسلامی دیربورن آمریکا، اهدای ماسک به پرسنل بهداشتی از سوی مسجد این شهر را تشکر کوچکی در مقابل تلاش های فداکارانه آنها برای بیماران کرونایی دانست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۴    
مسجد جامع ایاصوفیه هلند در پی شیوع ویروس کرونا و آسیب های اقتصادی ناشی از آن، به مدت دو هفته غذای رایگان میان نیازمندان توزیع کرد.
  • ۱