پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۷May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۲    
کتاب دلت را خانه ما کن گزیده اشعار ژولیده نیشابوری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشرشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۲    
آئین تودیع و معارفه مسئولان قضایی پیشوا معرفی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۲۲:۱۲    
فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان بهارستان با حضور مسئولین استانی و محلی معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۹:۴۰    
جمالی نژاد اعلام کرد: به منظور کمک به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در زمینه مدیریت بیماری کرونا، ضمن استفاده از اتوبوس های بین شهری در درون شهرها ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۷:۵۸    
فتح الله حقیقی گفت: سال گذشته 27 واحد تولیدی با اشتغالزایی 520 نفر به چرخه تولید بازگشتند و چند واحد بزرگ نیز آماده شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۸    
حجت الاسلام مختار کرمی از توزیع 1250 بسته سبد کالا به صورت کارت هدیه در بین نیازمندان استان زنجان از محل طرح آستان مهربانی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۷:۴۸    
هدایت صفری گفت: همزمان با شب و روز نیمه شعبان به نیت سلامتی امام عصر(عج) ، از محل مبالغ جمع آوری شده در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) قربانی تهیه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۷:۳۸    
به گفته سجاد صنعتی منفرد، 52 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان معادل 48 هزار و 536 واحد در مقابل زلزله مقاوم سازی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۶    
ولیزاده با بیان اینکه کمک ها هدفمند و هماهنگ با ستاد هزینه شوند، افزود: تأمین نیازهای دانشگاه علوم پزشکی در اولویت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۵:۲۲    
سیزدهمین نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار و مسؤولان در سالن چهارم دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۳:۴۲    
آثار سمعی و بصری ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور مسئولان استانی در سپاه الغدیر یزد رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۲    
امام جمعه شیروان گفت: امروز، بیش از هر زمان دیگر، جهان تشنه عدالت، صلح و معنویت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۲    
جوادی یگانه گفت: با بحران کرونا یک سوم مردم تهران نیازمند حمایت هستند و یک سوم دیگر هم تا یک ماه دیگر باید مورد حمایت قرار گیرند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۲    
نیکنام حسینی پور با انتشار پیامی درگذشت زنده یاد استاد رضا بابایی، ادیب و پژوهشگر برجسته دینی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت خواهر تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۲    
پرتال جدید اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان رونمایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۲    
ویژه برنامه تلویزیونی مجاهد ، نگاهی به اندیشه و زمانه سید شهیدان اهل قلم، در باب های زندگی و تحول ، اندیشه و جهان بینی و نظرات و تجربیات هنری و سینمایی شهید آوینی از شبکه افق پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۲    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان پیام تبریکی صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۲    
رییس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: قطعا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در فصل بهار برگزار نخواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۲    
رئیس اتاق بازرگانی ایلام از کمک 2 میلیارد تومانی اتاق بازرگانی ایران به حوزه سلامت این استان برای مقابله به ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۲    
نخستین جشنواره تئاتر طبیبان مهر با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت تقدیر از محضر طبیبانه و ماهرانه جامعه پرستاری و پزشکی و به منظور ارتقای پذیرفتن و نشر فرهنگ پشتیبانی از پویش در خانه بمانیم در استان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۲    
احسانی ،از اجرای ویژه برنامه مختلف و متفاوت با سالهای گذشته به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) در استان همدان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۰    
اریک آبیدال، فوتبالیست سابق بارسلونا نسبت به پخش اذان از مساجد اسپانیا، پس از 500 سال ممنوعیت واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۲    
یکی از پرسش های رایج در خصوص بیمه نامه شخص ثالث همواره این بوده است که چرا بیمه شخص ثالث خودروها با توجه به مدل های مختلف و سال ساخت متفاوت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
بیمه رازی اعلام کرد که در روزهای سخت کرونا از شبکه فروش خود حمایت کرده و علاوه بر افزایش زمان تسویه بدهی نمایندگان، صندوق اعتباری آنها را نیز تا 2 برابر افزایش می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف تشویق به سرمایه گذاری غیرمستقیم به کاهش کارمزد معاملات صندوق های سرمایه گذاری اقدام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۰    
قبادی گفت: برای کمک به معیشت مردم، فعالیت بخشی از واحدهای صنفی، صنعتی و تولیدی با ریسک کم از هفته آینده آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۸    
استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت و آرامش جامعه، مرهون همت امنیت آفرین این فرزندان سرافراز میهن اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۰    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، نماز جمعه 22 فروردین 1399 در مراکز استان ها اقامه نخواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۰    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در گفت وگوی با همتای قزاقستانی خود همکاری های دو کشور در زمینه مقابله با ویروس کرونا را بررسی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۸    
رضایی با اشاره به امکان تبدیل ایران به هاب سلامت منطقه گفت: پس از کنترل کرونا می توان میلیون ها دلار از طریق فروش تجهیزات پزشکی به کشورهای منطقه صادرات صورت گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۸:۳۸    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: مسئولین کشورها به این باور رسیده اند که اگر می خواهند طرح فاصله گذاری اجتماعی با موفقیت انجام شود، باید طبقات ضعیف و اقشار کم درآمد جامعه را مورد توجه و حمایت قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۸    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت امام عصر (عج) را تبریک گفت و نوشت: برای دستیابی به افق مهدوی، محکوم به قوی شدن هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۳:۴۶    
آیت الله نورمفیدی از مردم خواست تا در شرایط خاص امسال با حال معنوی بیشتر، به دعا برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی) در منازل خود اهتمام ویژه داشته باشند و این مناسبت را بزرگ بشمارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۰:۳۴    
آقازاده از افزایش 1 و نیم میلیارد دلاری حجم تجارت خارجی استان مرکزی در سال رونق تولید خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۰:۲۴    
سرهنگ حسینی از اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی روزهای 21 و 22 فروردین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۰:۲۴    
حسنی گفت: تمهیدات لازم برای تامین و توزیع کالاهای ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۴    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با بیان اینکه 136 بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند، گفت: تاکنون 302 بیمار مبتلا هم بهبود یافته و مرخص شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۴    
محمدپور گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در راستای جبران خسارت های وارده در ایام مقابله با ویروس کرونا، در حال جمع بندی و برآورد خسارات وارده به بخش های فرهنگی استان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۴    
سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک و طرح محدوده ی کنترل آلودگی هوا در روز شنبه 23 فروردین ماه خبر داد و ساعت اجرای طرح های ترافیکی را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۴    
مدیر مسوول کانون فرهنگی و هنری آل یاسین گفت: به همت جوانان پر شور و انقلابی روستای کندلج، همانند دوران دفاع مقدس ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۴    
مدیر پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: بیشترین میزان بارش برف در 24 ساعت گذشته از ایستگاه درکش شهرستان مانه و سملقان با 32.7 میلی متر گزارش شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۴    
حجت الاسلام مهدوی ارفع انتظار را به معنای مضطر و بیچاره بودن خواند و گفت: آگاهی به حقیقت درک حیات طیّبه اهمیت ظهور امام مهدی(عج) را می رساند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۲    
حجت الاسلام زینی با اشاره به اینکه توسل به ائمه اطهار (ع) بلاها را کم می کند، گفت: باید روز به روز توجه ما به اولیاء الله و امام مهدی (عج) افزایش پیدا کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۲    
رحمانیان گفت:پرستاران و کارکنان بیمارستان استاد مطهری در شب میلاد حضرت مهدی(عج) اقدام به تهیه و توزیع 90 بسته کمک معیشیتی میان خانواده های نیازمند شهرستان کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۲    
حجت الاسلام عادلی با اشاره به اجرای برنامه های امسال بنیاد مهدویت گیلان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری، گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۲    
ده ها سال عدم دسترسی به منابع بهداشتی برابر با سایر جوامع به دلیل تبعیض نژادی در آمریکا می تواند منجر به این شود که مسلمانان سیاه پوست شاهد میزان نگران کننده ای از مرگ و میر در جوامع خود در این ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۲    
فرماندار رشت طی مراسمی اعتبار نامه منتخبین حوزه انتخابیه شهرستان رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به آنان اعطاء کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۲    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از تشکیل کمیته ویژه ای در هند برای حذف تابعیت شهروندی مسلمانان در ایالت آسام خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۲    
آسمان گیلان در شب میلاد حضرت مهدی(عج) نورافشانی شد تا مردم با حضور در منازل خود به دلیل وجود بیماری کرونا ویروس، این شب باعظمت را در خانه هایشان جشن بگیرند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۲    
رضاعی، از ابتلای قطعی 682 نفر به کرونا ویروس در کردستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی جدید کاخ سفید که از سوی دونالد ترامپ انتخاب شده است پرونده ای مفصل در دفاع از اسلام هراسی دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۲    
آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنامجو استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی خجسته سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (عج) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۲    
پایان پیام/ 607
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۲    
دعای عظم البلاء همزمان با سراسر کشور به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در استان اردبیل زمزمه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۲    
حجت الاسلام ادیانی گفت: ما می توانیم مفاهیم و موضوعات دینی را از این بستر به مخاطب خود انتقال دهیم، و ناجا باید از بستر فضای مجازی موضوعات دینی را ترویج دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۲    
پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت جشن نیمه شعبان صادر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
ارتش با صدور بیانیه ای شهید صیاد شیرازی را پیشگام تقویت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح دانست و گفت: مجاهدت های کم نظیر شهید سپهبد صیادشیرازی نامی بلند و افتخارآمیز از آن فرمانده مخلص و ولایی به یادگار ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
موسسه علم و دین در بصر ه از آغاز نخستین مسابقه مهدوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت حجت(عج) خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
مخفی کاری چین نام مستند جدیدی است که وضعیت افراد در اردوگاه های سین کیانگ و همچنین استفاده دولت کمونیست از فناوری جاسوسی و هوش مصنوعی علیه مسلمانان اویغور را روایت می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
خوشایند گفت: تاکنون بیش از 214 هزار ماسک و 506 دست گان در کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی تولید شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۲    
زرندی در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد با تشریح الگوی سه گانه دنیا برای حمایت از صنایع، گفت: تلاش وزارت صمت اینکه سیاست های حمایتی خود را به طرف صنایع پیشران به حرکت در آورد تا در سال 99 سرمایه گذاران ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۲    
لطفی، گفت: جهش تولید در آثار سینمایی اولویت اصلی حوزه هنری کردستان در سال جدیداست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۲    
شرکت مس در سال 1398 در تولید کاتد، کنسانتره و آند و کنسانتره مولیبدن رکورد زد و بالاترین رقم تولید از ابتدای تاسیس تاکنون را داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به پیگیری ها برای رفع اشکالات برگزاری جلسات صحن در شرایط کرونا، گفت: جلسات آتی صحن و کمیسیون ها به صورت حضوری و پیوسته تا پایان دوره دهم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه های سالگرد شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
اطلاع رسانی درباره سایت دریافت وام یک میلیون تومانی بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام،انجام خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۲    
حجت الاسلام نقی یارمحمدی گفت: راس ساعت 21 امشب نوای یا مهدی ادرکنی از بلندگوهای مساجد استان زنجان طنین انداز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۲    
عصر امروز چهارشنبه 20 فروردین، یکصد و بیست و هشتمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد که مصوباتی در آن به تائید و تصویب رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۲    
کمالوندی گفت: با برداشتن گام پنجم کاهش تعهدات برجامی عملا هیچ محدودیتی در حوزه فنی نداریم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۲    
صمصمامی با بیان اینکه هزار و 600 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه شده است، گفت: موضوع ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در سال جدید جدی تر از قبل خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۲    
آستان های مطهر علوی، حسینی و عباسی به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) به گل آرایی و تزیین صحن و رواق های این حرم های مطهر اقدام کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۲    
سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۲    
قائم مقام وزیر صمت با تأکید بر ضرورت در نظر گرفتن شیوه های قابل دسترس و متنوع برای بازگشت ارز حاصل از صادرات گفت: حرکت تولید و صادرات باید در خط ویژه صورت گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۲    
مهدی زاده گفت: تاکنون 297 نفر از بیماران مبتلا به بیماری کرونا در خراسان جنوبی بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۲    
حجت الاسلام حسین ناوکی گفت: جشن نیمه شعبان که هر ساله به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) برگزار می شود تبلور مهدویت و فرهنگ انتظار است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۲    
موسوی گفت: در سال جهش تولید، تکلیفی نیز متوجه سازمان ها و نهادهای دیگر همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر است که تسریع خدمات رسانی به مردم از جمله آنهاست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
حجت الاسلام کاوه، از توزیع 10 هزار بسته بهداشتی معیشتی در مناطق کم برخوردار سنندج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
امام جمعه کرمان به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی در پیامی آورده است: وزارت اطلاعات به عنوان دستگاه مقتدر اطلاعاتی پشتیبان مردم و حافظ انقلاب اسلامی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و مددجویان مهم ترین شاخصه کمیته امداد است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۲    
بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) به دلیل شیوع ویروس کرونا جشن های نیمه شعبان را با برنامه های متنوع در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۲    
امیدوار گفت: حفظ جان کشاورزان بسیار مهم است و باید با برنامه ریزی های مناسب بستر لازم برای فعالیت کشاورزان در شرایط کرونایی فراهم شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۲    
همتی گفت: با پیگیری حقوقی بانک مرکزی، تلاش آمریکا برای توقیف و انتقال وجوه بانک مرکزی ایران در اروپا خنثی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۲    
رئیس کل بیمه مرکزی از پرداخت هزینه های درمانی همه بیماران کرونایی که دارای بیمه تکمیلی هستند، خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۲    
معاون عمرانی وزارت کشور گفت: مردم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ملاحظات لازم را داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۲    
حجت الاسلام شجاعی از توزیع 600 بسته سلامت توسط اداره اوقاف شهرستان نکا بین اهالی روستای زرندین خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۲    
دفتر سیدمصطفی میرسلیم منتخب دوم مردم تهران در مجلس یازدهم درباره یک توییت توضیحاتی ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۲    
موسسه فرهنگی الکوثر در لاهه هلند، جشن باشکوهی را به مناسبت میلاد حضرت قائم آل محمد حضرت مهدی(عج) به صورت مستقیم از اینترنت پخش خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۲    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا پایان فروردین ماه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۲    
مراسم احیای شب نیمه شعبان به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین در مرکز اسلامی امام حسین (ع) شهر ادمونتون کانادا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۲    
فضلی از اجرای پویش مهر مهدوی در شب و روز نیمه شعبان در معابر شهرستان کرج خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۲    
حجت الاسلام کلباسی با تأکید بر این که برای تحقق ظهور باید ضرورت وجود منجی را درک کنیم، گفت: مقدمه هر حرکتی بحث معرفت است و ما بدون معرفت نمی توانیم برای دوران ظهور آماده شویم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۲    
به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی ویژه نامه سپهبد های اخلاص شهیدان سید محمدولی قرنی، علی صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی در پایگاه اطلاع رسانی ارتش منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۲    
هرساله همزمان با شب و روز نیمه شعبان خیابان ها و کوچه های شهر مملو از ایستگاه های صلواتی و جشن و سرور میلاد یگانه منجی عالم بشریت بود اما امسال با وجود کرونا جشن های نیمه شعبان هم به تعطیلی کشیده شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۲    
بهداروندی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گتوند با اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان و اجرای برنامه های مجازی، سالروز میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) را جشن می گیرند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۲    
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های طرح نسیم انتظار در نیمه شعبان برگزار می شود، ادامه داد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۲    
سیدمحمدی گفت: همزمان با نیمه شعبان، 1200بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند صومعه سرا توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۲    
یحیی ره پیش گفت: یکی از برنامه های کانون شهید کربلا محله کموکین شهرستان منوجان، راه اندازی کاروان شادی در قالب حرکت خودروهای حامل پرچم های یا مهدی ادرکنی همراه با پخش مولودی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۲    
درست است مساجد و حسینیه ها تعطیل است، هیأت ها تعطیل است، حرم ها تعطیل است ولی محبت به امام زمان (عج) تعطیل نیست.