چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۹May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 2 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 3 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 4 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 5 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 6 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 7 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 8 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 9 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 10 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 11 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 12 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 13 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 14 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 15 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 16 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 17 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 18 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 19 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 20 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 21 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 22 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 23 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 24 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 25 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 26 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 27 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 28 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 29 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 30 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۲:۵۹    
حجت الاسلام کاروند، از توزیع بیش از 10هزار کالا و بسته بهداشتی در مناطق محروم کردستان از محل موقوفات استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان از رکوردزنی تولید در فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد و گفت: در سال 98 ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۳    
امام جمعه موقت تهران، درگذشت مادر شهید محمدرضا لولاچیان را به خانواده و همسر آن مرحوم تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۲:۵۱    
شیرانی گفت: طی 24 ساعت گذشته با اعلام مثبت شدن آزمایش 8 بیمار جدید، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان به 83 نفر افزایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۱    
طرح پویش بهار با دعوت از سفیران به منظور نمایش همدلی ایرانیان با مردم جهان به همت فرهنگسرای ملل تا 15 فروردین در شهر تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۲۱    
بانک مرکزی در بخشنامه ای که آخرین روز سال 98 به بانک ها ابلاغ کرده، ضمن اعلام نرخ تسعیر ارز بانک ها، مجوز افزایش 20 درصدی نرخ ارز را به نظام بانکی داده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۲۱    
صفحه صندوق اعتباری هنر در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت رسمی راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۱:۱۱    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای عمل به شعار در خانه بمانیم با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به شهروندان خدمات فرهنگی هنری ارائه می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۹    
در روزهای پایانی ماه مبارک رجب و حلول ماه شعبان المعظم، شبکه قرآن و معارف سیما در سه نوبت با اماکن مقدسه ارتباط مستقیم برقرار می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۹    
مؤسسه دارالعرفان با حمایت از شعار در خانه بمانیم ، به منظور استفاده بهینه و مفید از اوقات فراغت و روز های قرنطینه خانگی، آثار استاد حسین انصاریان را با 50 درصد تخفیف عرضه می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۷    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار کرمان آخرین وضعیت مناطق سیلزده جنوبی و شرقی استان کرمان را بررسی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۷    
برنامه مسجد در رادیو معارف جایگاه و ویژگی های مسجد تراز را بازگو می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۷    
مدیر روابط عمومی بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده مشتریان شبکه بانکی به استفاده از خدمات بانکی غیرحضوری در شرایط فعلی جامعه، خبر از برگزاری جشنواره "همراه شهر" با نگاه به مسئولیت اجتماعی داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۷    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده تا ظهر ششم فروردین ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۷    
استاندار تهران در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور به تشریح اقدامات ستاد مقابله با کرونا استان تهران پرداخت و از کمک 170 میلیارد تومانی فرمانداری های استان تهران به سه دانشگاه علوم پزشکی در تهران ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۷    
فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اقدامات و فعالیت های ارتش در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار مردم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهوری در یک گفتگوی ویدئو کنفرانسی با استاندار تهران و رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، اقدامات مقابله با این ویروس را در استان تهران مورد بررسی قرار داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اقدامات سازمان در سال 98 را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۳:۴۵    
ابراهیمی گفت: کارگران مشمول قانون کار در بنگاههای اقتصادی استان هرمزگان که به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا, شغل خود را از دست داده اند, مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۵    
معاون اول رییس جمهوری تصویبنامه بودجه سال 1399 و اصلاحیه بودجه سال 1398 هفت سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، با اشاره به تلاش تیم های عملیاتی آب و برق در 5 استان حادثه دیده از سیلاب ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی دولت تأکید کرد: بر ترددهای جاده ای و ورود و خروج مسافران به شهرها طبق تصمیم نهایی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قطعاً محدودیت های بیشتر اعمال می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۵    
رژیم صهیونیستی از ارسال تجهیزات پزشکی به نوار غزه برای مبارزه با ویروس کرونا جلوگیری می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۵    
حجت الاسلام زین العابدینی با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید گفت: با عمل به این شعار زمینه بیشتر رشد و توسعه همه جانبه در زمینه های مختلف در کشور فراهم می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۵    
استادان و طلاب مرکز جامع علوم اسلامی در بیانیه ای آمادگی خود را برای حضور در عرصه جهاد مدافعان سلامت اعلام وتاکید کردند: صبر و استقامت، گذشت و فداکاری، پایداری و مقاومت شما، در این روزهای سخت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۵    
شکراللهی از راه اندازی سرویس مشاوره تخصصی رایگان(پزشک آنلاین)در استان سمنان خبردادو گفت: با ایجاد این سامانه هم استانی ها می توانند بدون مراجعه به مراکز درمانی با پزشک آنلاین خود به صورت مستقیم در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۵    
طرح زیارت نیابتی به منظور فراهم کردن امکان زیارت برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت بانوی کرامت در سراسر جهان که بعد مسافت و رعایت موارد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مانع رسیدن ایشان به قم شده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۰:۵۵    
دولتی اظهار کرد: عملیات ضدعفونی اماکن عمومی رشت با عنوان رزمایش شهدای عرصه سلامت توسط 2 یگان جنگ نوین و بهداری گیلان با 63 دستگاه در رشت انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۵    
علیرضا آرمانی کیان با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان زنجان به 432 نفر رسیده است، گفت: تنها 60 درصد مردم توصیه های مربوط به ویروس را جدی می گیرند و مابقی بی تفاوت هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۵    
وزیران امور خارجه ایران و روسیه در گفت وگوی تلفنی درخصوص مسائل مربوط به مقابله با کرونا و همکاری های دو کشور مذاکره کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۵    
بندرآبادری با اشاره به توزیع اینترنتی روزانه یک هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان گفت: 73 درصد از متقاضیان این بسته ها در مرکز استان هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۵    
رستم زاد گفت: ارزش مبادلات تجاری گمرک آستارا در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون دلار بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۳    
معاون دفتر رئیس جمهوری با انتشار تصویری از چهره یکی از پرستاران کشور، از تلاش های کادر درمانی در مبارزه با کرونا قدردانی کرد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تولید و تامین اقلام بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا از رشد 8 برابری تولید مواد ضدعفونی کننده و 4 برابری تولید ماسک سه لایه و واردات بیش از 19 میلیون عدد ماسک ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۳    
هدایت صفری، گفت: 28.5 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت زنجان به مددجویان پرداخت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۳    
حبیبی گفت: 837 هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده با همکاری واحدهای تولیدی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین تولید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۳    
غلامرضا شافعی دبیر و نایب رییس هیأت مدیره مجمع وزیران ادوار جمهوری اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور پیشنهاداتی درباره مبارزه با کرونا ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۳    
سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق به کشف و شناسایی 68000 لیتر الکل متانول شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر آقای حاج محمود لولاچیان را تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۳    
مومنی گفت: از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مبلغ 4 میلیارد تومان برای تکمیل 425 واحد مسکن مهر مددجویان استان قزوین اختصاص یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۳    
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از استقرار قضات کشیک در ایام تعطیلی خبر داد و گفت: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز در همه حوزه های قضایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۲:۳۹    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی چهار رقمی شده و به 1005 نفر افزایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۲:۲۹    
پورمحمدی با تأکید بر اجرای جدی طرح غربال گری سلامت، گفت: تاکنون 62 درصد از مردم استان تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند و اگر این رقم به 100 درصد برسد، اقدامات آتی ستاد مقابله با کرونا به ثمر می نشیند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۷    
کارگاه تولید تولید ماسک جوانان انقلابی به همت جوانان و خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد تا به اندازه وسعش یار و همراه مردم مستضعف روستاهای محروم این دیار باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۷    
آقازاده گفت: تحقق شعار سال جهش تولید از برنامه های اصلی استان مرکزی در سال جاری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۷    
کلانتری گفت: کهگیلویه و بویراحمد با 92 درصد مشارکت در سامانه سلامت در غربالگری کووید 19 نخستین استان در کشور است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۷    
وزیر کشور گفت: از نظر تخت و امکانات شرایط ما بیش از نیازی است که داریم، و از طرف دیگر ارتش و سپاه همه پای کار آمدند و مراکز نقاهتگاهی و استراحتگاهی را درست کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۷    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی هستیم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۷    
حسینا گفت: پرسنل نیروی انتظامی گلستان دارای بیماری های زمینه ای تا پایان شیوع ویروس کرونا از مرخصی استعلاجی بهره مند شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۷    
عبدی گفت: تاکنون میزان ورود مسافر به استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد کاهش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۷    
دادستان مرکز استان ایلام گفت: هدف همه ما تامین امنیت و سلامت مردم است و در این راستا وحدت و همدلی بی نظیری بین مسئولان در استان وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۷    
قاسم نژاد با اشاره به مشارکت 85 درصدی مردم گیلان در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، گفت: تاکنون 2 میلیون و 200هزار نفر از جمعیت 2 میلیون و 530 هزار نفری گیلان در طرح ملی غربالگری مشارکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۷    
امام جمعه رفسنجان گفت: امروز با توجه به شیوع کرونا و با توجه به نیاز جامعه، کارگاه های تولید لباس تبدیل به کارگاه های تولید ماسک شده اند که این امر جلوه ای زیبا از جهش تولید است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و در قبال شرایط موجود احساس مسئولیت کنیم، گفت: در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان کرونا را شکست خواهیم داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۷    
اتحادیه جهانی علمای مسلمان، فتوایی را درباره برپایی نماز جمعه از طریق تلویزیون و وسایل ارتباطی مدرن منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۷    
حجت الاسلام مهدوی راد گفت: در ماجرای کرونا دشمن نمی تواند وحدت روحانیت، بسیجیان، پاسداران و بچه هیئت و مسجد را ببیند و لذا به دنبال تخریب این جریان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۷    
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه همه تا ریشه کنی کرونا کنار هم هستیم، گفت: تمام تلاش ما اتخاذ تصمیماتی در استان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا است که خارج از چهارچوب ستاد ملی مبارزه با کرونا نباشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۷    
تجری گفت: 4 هتل و هتل آپارتمان استان گلستان آمادگی خود را برای تبدیل شدن به نقاهتگاه و پشتیبانی از بیماران کرونایی بهبود یافته در صورت لزوم و احساس نیاز ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۷    
دکتر فرشیدی از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای پنج مورد مشکوک در هرمزگان طی 24 ساعت گذشته خبرداد و گفت: شمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در این استان به 155 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۷    
شادمند گفت: بیش از 10 هزار نفر از همشهریان جهرمی به صورت شبانه روزی از کارشناسان واحد مبارزه با بیماری ها، مشاوره دریافت کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
حسینی گفت: عملیات دفاع بیولوژیک شهدای سلامت نیروی زمینی سپاه ششم و هفتم فروردین ماه جاری در سه شهرستان استان گلستان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
دهقانی فیروزآبادی گفت: گفت: 167 هزار و 646 خانوار در خراسان جنوبی مورد غربالگری سلامت قرار گرفتند که معادل 68 درصد خانوارهای استان است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
حجت الاسلام شهابی گفت: برای شکست بلیه کرونا به همت، همراهی و مشارکت مردم نیاز است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
امین محمدحسنی گفت: در پی جاری شدن سیلاب به 90 هکتار از مزارع کشاورزی و نیز محصول گندم و هندوانه کشاورزان خسارات زیادی وارد کرد و میزان این خسارات توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در حال بررسی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
جهاد که پیش بیاید عرصه اش فرقی نمی کند، زن و مرد هم نمی شناسد، مسئول و غیرمسئول هم؛ شب و روز توفیر چندانی ندارد؛ فقط کافی است توفیق رفیق طریق شود و دل همراهی کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: شیوع بیماری کرونا، موجب کاهش 47 درصدی میزان تردد در جاده های این استان شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۷    
حسینی، از تخلیه بیش از نیمی از ظرفیت سدهای استان گلستان برای مهار سیلاب احتمالی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۷    
سردار عباس زاده با بیان اینکه حجم ترافیک در محور ورودی خوزستان از مسیر شهرستان اندیمشک 85 درصد کاهش یافته است گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۷    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران از غربالگری 7 هزار 450 نفر در محورهای ورودی این شهرستان توسط هلال احمر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۷    
عملیات بیولوژیک مدافع سلامت و رزمایش یگان های جنگ نوین قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب به منظور ضدعفونی معابر شهری اهواز برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۷    
آستان مطهر علوی در نجف اشرف به فعالسازی سیستم آموزش الکترونیکی قرآن کریم اقدام می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۷    
باقری با اشاره به سوءاستفاده سودجویان از نیاز مردم به ژل و مواد ضدعفونی کننده گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات با توجه به نیاز مبرم مردم به مواد ضدعفونی کننده اقدام به تولید روزانه 1000 عدد ژل ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۷    
رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: تعداد 60 تخت برای بیماران کرونایی در این بیمارستان پیش بینی شده که در حال حاضر 11 بیمار در این بخش بستری هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان از بازبودن راه های اصلی شمال استان کرمان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ایی گفت: هیچ راه شریانی مسدود در کشور وجود ندارد و فقط 15 راه فرعی و 350 راه روستایی در اثر بارش سیل اخیر مسدود شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
وحدت عیدی گفت: پس از بازگشایی راه ها و دسترسی به روستاهای سیل زده، بلافاصله کار امدادرسانی به سیل زدگان آغاز شد و تا پایان امشب به کلیه سیل زدگان امداد رسانی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
مقامات ایالت جوهور مالزی از برگزار کنندگان بازارهای رمضانی در این ایالت خواستند تا برپایی این بازارها را به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کرده و یا به تاخیر بیندازند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از باز بودن تمام راه های مواصلاتی این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه از فردا - ششم فروردین - آغاز می شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۵    
سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به برگزاری رزمایش یگان های جنگ نوین قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: در این رزمایش 600 نیرو با 200 دستگاه خودرو، 150 دستگاه سمپاش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
نمایشگاه هنرمندان مسلمان استرالیایی برای معرفی هنر اسلامی به غیرمسلمانان در شپرتون استرالیا در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
مدیر عامل بانک رفاه کارگران از همراهی و مشارکت مشتریان در استفاده بیش از پیش از خدمات غیر حضوری در شرایط حساس کنونی قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: در سال جدید و ایام تعطیلات نوروزی تاکنون، علاوه بر جلسات روزانه کمیته ها و ستاد در وزارت بهداشت، یک جلسه هیات دولت و دو جلسه ستاد مقابله با کرونا برگزار شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با تقویت زیرساختهای اقتصاد مقاومتی،جهش تولید دست یافتنی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان از تعطیلی اصناف و بازار غیر ضرور در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۵    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ششمین سالروز تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن بیانیه ای منتشر و این تجاوز را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۵    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در تشریح عملکرد حوزه نظارت و بازرسی سازمان در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 99 گفت: از اول اسفند ماه 98 تا چهارمین روز از فروردین ماه 99 طی مدت 33 روز ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۵    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل خواستار فشار جهانی به حاکمان عربستان برای توقف جنگ و لغو فوری محاصره انسانی ⁧یمن⁩ شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۵    
شریعتی با بیان اینکه عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن مناطق خوزستان تا عادی شدن شرایط ادامه دارد گفت: قرارگاه کربلا تمام امکانات خود را در استان های لرستان و خوزستان برای این امر بسیج کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از توزیع میوه طرح تنظیم بازار سال نو در جنوب کرمان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اگر سد زیردان چابهار سرریز شود آبگرفتگی روستاها را خواهیم داشت، گفت: تیم های عملیاتی امداد و نجات در منطقه دشتیاری چابهار مستقر هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
استاندار گیلان با اشاره به اینکه کارخانه فومن شیمی بهداشت توانسته طی روزهای گذشته بیش از یک میلیون و 200 هزار عدد اسپری ضدعفونی کننده را تولید و روانه بازار کند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
رییس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویر احمد گفت : گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری بازرسین اتاق اصناف ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
تعطیلی اصناف تا 15 فروردین ماه در چهارمحال و بختیاری تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۵    
در چهار روز نخست امسال 1310 واحد صنفی در استان مازندران از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مورد بازرسی قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۵    
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:با توجه به عدم تمکین تعداد محدودی از صنوف در جهت تعطیل نکردن مغازهای غیرضرور خود، تدابیر شدید تری اعمال می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۵    
در جلسه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف و الزامات جهش تولید پیرو دستور ویژه وزیر صمت در خصوص آسیب شناسی دقیق نقاط قوت، ضعف ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۵    
سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت گفت: بنا بر دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، محل نمایشگاه بین المللی برای تجهیز و میزبانی از بیماران کرونایی در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا و ارتش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۳    
مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران گفت: طرح بزرگ غربالگری کارگران در80 شهرک صنعتی دولتی و خصوصی استان تهران اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۳    
معاون بازرسی ونظارت و حمایت ازحقوق مصرف کنندگان استان ایلام گفت:پایش مستمر بازار بیشتر با هدف کنترل قیمت کالاهای پرمصرف وضروری و سایر اقلامی است که در این ایام مورد تقاضای بیشتری واقع می شوند در حال ...