شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 2 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 3 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 4 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 5 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 6 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 7 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 8 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 9 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 10 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 11 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 12 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 13 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 14 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 15 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 16 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 17 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 18 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 19 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 20 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 21 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 22 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 23 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 24 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 25 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 26 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 27 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 28 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 29 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 30 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد کرونا، کتابخانه های عمومی تا 19 اردیبهشت ماه دایر نخواهند بود و در فضای مجازی فعالیت فرهنگی خود را ادامه می دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
اولین جلسه توجیهی سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی به صورت آنلاین روز دوم اردبیبهشت 1399 برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۱    
زارعی گفت: با توجه به شرایط قرنطینه خانگی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فرصت را مغتنم شمردیم که جشنواره نقالی شاهنامه و شاهنامه خوانی را با عنوان نقشا با بودجه کمتر و در فضای مجازی برگزار کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۱    
عبدی با اعلام اینکه در شرایط کرونایی، طبق ابلاغیه وزارت صمت تا پایان خردادماه تمامی قراردادها و مهلت های بهره برداران و فعالان معدنی کشور تمدید شده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
خادمی گفت: مردم با رعایت توصیه ها و فاصله گذاری اجتماعی در راستای کنترل و مهار ویروس کرونا مشارکت داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
امروز (شنبه) در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، 140 هزار کیلووات - ساعت برق توسط شرکت تولید نیروی جنوب غرب صبا - نیروگاه خرمشهر برای دوره تحویل هفتگی اردیبهشت عرضه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۹    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی ضمن بررسی تاثیرات شیوع کرونا بر صنایع دستی بیان داشته که بحران کرونا موجب شده فعالیت رسمی 144 ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۹    
حسینی واعظ گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، اولین جشنواره مجازی قرآن کریم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
دهقانی فیروزآبادی تعداد کل موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی را 490 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون 424 نفر بهبود یافته و از بیمارستان های استان مرخص شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۵    
عملکرد سامانه نیما (بازار ثانویه) در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش حدود 58 درصدی را نشان می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۹    
همزمان با فرا رسیدن ماه رحمت الهی حوزه های تولیدی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی سعی خواهند کرد تا رمضان امسال در خلوت بندگان خداجوی پربارتر از سال های پیش برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۷    
پارسایی فر گفت:حوزه هنری نقش مهم و تاثیرگذار در حوادث مختلف دارد و واکنش سریع این نهاد در مقابل اتفاقات روز کشور نشان از مستعد بودن آن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۷    
وام یک میلیون تومانی که دولت وعده پرداخت آن را برای متقاضیان به دلیل شیوع ویروس کرونا داده بود، واریز و قابل برداشت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۷    
زارع گفت: توسعه کارآفرینی تنها راه حل برون رفت از مشکل اشتغال می باشد و مهارت آموزی نسل جوان در کنار تحصیل مهم ترین نیاز جامعه در مسیر رفع معضل بیکاری است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۷    
عبیدی گفت: مردم نوعدوست استان بوشهر جهت اهداء خون در ماه مبارک رمضان می توانند در شهرهای کنگان، برازجان و بوشهر صبح از ساعت هشت الی 13 و همچنین در شهر بوشهر و گناوه نیم ساعت بعد از افطار تا ساعت 24 ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاروج گفت: سرمای 21 فروردین ماه سال جاری در این شهرستان باعث خسارت به باغ ها به میزان 702 میلیارد ریال و محصولات زارعی به میزان بیش از 14 میلیارد ریال شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۵    
جهانشیر گفت: 400 باشگاه ورزشی آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان همدان متقاضی دریافت تسهیلات از سوی وزارت ورزش هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
رضوی کیا با اعلام برنامه های رسانه ای حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان، گفت: بیش از 400 برنامه تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما در طول ماه مبارک از این آستان مقدس پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان گفت: در مرحله اولیه غربالگری کووید 19 تعداد سه هزار و 132 بیمار دیابتی در این شهرستان غربالگری شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۵    
حجت الاسلام مروی با اشاره به اینکه در راستای تحقق رزمایش خدمت مؤمنانه ، رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برای انجام امور خداپسندانه در طول ماه مبارک رمضان، به خدام سپرده می شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۵    
مجید صادقی گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، 14 هزار خدمت از طرف دانشجویان بومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در هسته های مختلف ارائه شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۵    
شجاع از انهدام باند سوداگران مرگ با کشف 503 کیلو و 900 گرم تریاک و حشیش در شهرستان خوسف خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۳    
در این ایام همدلی و همبستگی، جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان مبارکه از مرکز توانبخشی شهدای شهر دیزیچه دیدار و عیادت کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۳    
یک استاد حوزه علمیه گفت: اینکه می گویند برای سلامتی امام زمان(عج) دعا کنید، برای این است که امام مانند انسان ها زندگی می کند و گرفتار بیماری و مشکلات می شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۳    
سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از ابتدای ماه مبارک رمضان جشنواره مجازی همدلی قرآنی را در چهار محور و با هدف زمینه سازی برای انس آحاد مردم با قرآن برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آرزوی پمپئو برای سیاره ما شرم آور، ریاکارانه و جاهلانه در قبال هنجار های جهانی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۳    
پس از دعوت رهبر انقلاب از مردم شریف ایران برای پیوستن به رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان در ماه رمضان، کارمندان ستاد اقامه نماز به این رزمایش مبارک پیوستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۳    
رسول همتی از احتمال آبگرفتی معابر و سیلابی شدن رودخانه های فصلی استان زنجان با آغاز بارندگی ها از عصر امروز پنج شبنه در این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۳    
مسابقه مجازی نعیم فردوس در رشته های قرآنی و معارفی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی تلاش برای الکترونیکی کردن همه دادرسی ها به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده ها را از رویکردهای دستگاه قضایی استان در سال جاری اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
برنامه روی ماه تو شبکه قرآن و معارف سیما در ماه مبارک رمضان، دعای عهد و مراسم نقاره زنی را از حرم مطهر رضوی به صورت زنده به روی آنتن می برد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۳    
رییس دفتر رییس جمهوری در پیام اینستاگرامی خود نوشت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به مدار 425 کیلومتری زمین برگ زرین دیگری را به افتخارات جوانان و دانشمندان حوزه فضایی کشورمان افزود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
رییس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان در پیامی موفقیت سپاه پاسداران در پرتاب ماهواره نور را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۳    
محمدی از جریمه 30 میلیارد ریالی قاچاقچی نفت در قزوین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۷    
صومی گفت: برای بستری کردن یک فرد در نقاهتگاه، رضایت فردی وی به علاوه دستورات پزشک معالج لازم و ضروری است که تاکنون در آذربایجان شرقی کسی تمایل به بستری شدن در این مراکز نداشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۷    
موسسات و انجمن های خیریه استان گیلان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با تشکیل کمیته تحصیل منابع قرارگاه رزمایش مواسات یکپارچه شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۹    
علیزاده اظهار کرد: شهرستان سیاهکل از مجموع اعتبارات حوزه اشتغال روستایی و عشایری، با پرداخت اعتبار برای 241 طرح و پیش بینی اشتغال برای 322 نفر، رتبه نخست را کسب کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
2 هزار بسته غذایی از سوی قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب به کمیته امداد خوزستان عصر امروز (چهارشنبه 3 اردیبهشت) در راستای اجرای طرح اکرام مؤمنانه اهدا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۷    
ناصری قرا گفت: قرارگاه امدادگر شهید حسین قربانی از 28 اسفند تاکنون با تولید و توزیع وسایل مورد نیاز کادر درمانی جهت مقابله با ویروس کرونا به ارزش 261 میلیون تومان به یاری آنها شتافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۷    
آب بندان ها به عنوان سرمایه ای مانا از نیاکان نقش مهمی در توسعه و طراوت دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۷    
استاد پناهیان با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج فرهنگ برهنگی، بی بند و باری و غفلت در فضای مجازی تأکید کرد که مبلغان در ماه رمضان پشت پرده فساد در فضای مجازی را در همین فضا برای مردم بازگو کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۷    
حجت الاسلام کمال با اشاره به استقبال دفتر تبلیغات اسلامی از فعالیت های مستمر مبلغان در فضای مجازی گفت: به زودی زیرساخت های این کار و لوازم آن آماده خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۷    
سردبیر سایت بلاغ در بیان پیشنهادهایی به مبلغان حوزه برای تبلیغ مجازی در ماه رمضان گفت: مبلغان می توانند با راه اندازی کانال و گروه، تهیه کلیپ های صوتی و تصویری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۷    
جعفری با بیان اینکه پیام رسان های موجود جغرافیای جدید تبلیغی برای مبلغان محسوب می شود به تشریح الزامات، حساسیت ها و شیوه های حضور مبلغان در فضای مجازی پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۳۷    
به مناسبت هفته سلامت کارکنان هنگ مرزی آستارا در پایگاه انتقال خون این شهرستان حضور یافته و خون اهدا کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
نوریان با اشاره به اینکه فرهنگ پیشگیری از ابتلا به کرونا در این واحد صنعتی نهادینه شده است،گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به سربازان سلامت استان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
اولین گام در حرکت به سمت جهش تولید، شناسایی امکانات، ظرفیت ها و اهمیت های اقتصادی است که باید با تلاش و همت مردم و مسئولان، این ظرفیت ها را بشناسیم و در به فعلیت رساندن آنها اقدام کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
حسن بهرامی گفت:یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) در آستانه ماه رمضان به منظور اطعام نیازمندان، مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۳    
امیر بیدادی با بیان اینکه پیوند ناگسستنی میان مردم و ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد گفت: هر کجا که ملت ایران نیاز داشته باشد ارتش با همه وجود و داشته ها در خدمت آنها است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۳    
در دیدار سید احمد حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران و بهروز عظیم اف رییس موسسه تامین محصولات نفت و گاز جمهوری خودمختار نخجوان همکاری این منطقه جمهوری آذربایجان با ایران در بخش انرژی بررسی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
طرح 11 هزار کیلومتر مسیر به منظور بازدید مجازی از 24 اثر ثبت جهانی ایران با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
رایگانی با اشاره به اینکه تاکنون 4 هزار و 871 گشت مشترک از 29 هزار و 121 واحد را بازرسی کردند، گفت: 6 هزار و 927 واحد متخلف شناسایی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
تاجیک از اجرای چهارمین دوره طرح توانمندسازی تشکل های مردمی این وزارتحانه با محوریت توانمندساختن جوامع محلی و رویکرد عملیاتی و مهارت محور ازطریق تشکل های مردم نهاد پس از پایان دوره بیماری کرونا در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
معاون اول رییس جمهوری گفت: تعداد بیکاران از 3 میلیون و 200 هزار نفر به 2 میلیون و 800 هزار نفر کاهش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پرونده آقای صادقی که منجر به صدور رأی در دادگاه بدوی شده است چندین عنوان اتهامی با شکایت شاکیان خصوصی و مدعی العموم به صورت توامان وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۳    
مهدی پور بر نظارت در زمینه رعایت پروانه ساخت و استفاده از الکل با پایه 70 درصد تاکید کرد و گفت: برای کنترل نابسامانی ها، قیمت مصوب الکل لیتری 17 هزار تومان در ستاد مرکزی مبارزه با کرونا تعیین شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۳    
عرب نژاد با بیان اینکه در سال 98 بیش از 128 میلیارد ریال مشارکت مردمی در استان داشته ایم، گفت: با اجرای 5 پویش کمک به سیل زدگان، لبخند مهر، حلقه وصل، لبخند عیدانه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۳    
زارع به پرداخت تسهیلات به بنگاه ها و واحدهای اقتصادی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 تا 70 درصد اشاره کرد و گفت: مدیری که با این طرح همراهی نکند برکنار و مدیر با روحیه و انگیزه بالا، جایگزین می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۳    
فاطمه برخان گفت: قرار است به منظور مشارکت در رزمایش همدلی و کمک مومنانه، با همکاری پایگاه بسیج و با استفاده از ظرفیت خیرین به نیازمندان محله کمک کنیم بنابراین در اولین اقدام افراد نیازمند و خیرین را ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۳    
جوروند به اقدامات هنرمندان خوزستان در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: طراحان مدولباس استان با راه اندازی کارگاه هایی اقدام به تولید اقلام بهداشتی از جمله گان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۳    
معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارسال فهرستی از پیشنهادات توسعه ای سامانه های فناورانه به ستاد ملی مبارزه با کرونا از طریق وزارت ICT در پاسخ به نامه این ستاد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۳    
خادمی گفت: مبلغ 80 میلیون تومان به 25 طرح اشتغال آسیب دیده از شیوع کرونا پرداخت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۳    
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: در فروردین سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد پروازها 91 درصد و تعداد مسافران نیز 97 درصد کاهش داشته و در همین مدت 88 درصد از درآمدهای این شرکت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۳    
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت های لازم در راستای سلامت مردم امری مهم است، اظهار کرد: بهره گیری از نظر اندیشمندان و متخصصان فن در سلامت جامعه اثرگذار است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
امیر رضایی گفت: نیت ارتش جمهوری اسلامی از همان ابتدای تاسیس جمهوری اسلامی ایران در شعار ارتش فدای ملت گنجانده شد تا در تمام بحران ها مانند سیل، زلزله، بیماری و ... به مردم خدمات رسانی کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش با امیر سرتیپ کیومرث حیدری دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان گراش به 32 نفر افزایش پیدا کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
رامزی به پوشش 70 هزار بیمار خاص توسط بیمه سلامت ایران در کشور اشاره کرد و گفت: سال 98 مبلغ یک هزار و 300 میلیارد تومان برای بیماران خاص هزینه کردیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
در یکصد و سی امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز ، 6 طرح دوفوریتی به تصویب رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۳    
رییس کل بانک مرکزی در اجلاس وزرای دارایی و روسای کل بانک مرکزی منطقه منا خطاب به رییس صندوق بین المللی پول تاکید کرد:اگر بی طرفی صندوق بین المللی پول لطمه ببیند ترمیم آن کاری دشوار خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۳    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در خصوص برگزاری مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه 5 اردیبهشت ماه اطلاعیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۳    
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان این نیرو، صداقت، پاکی، خلوص و تربیت عالی را از ویژگیهای بارز شهید سپهبد قرنی عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۳    
جلسه سه جانبه وزرای امور خارجه کشورهای ضامن روند آستانه امروز چهارشنبه به صورت تله کنفرانس برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری فارس در خصوص تعدیل خبرنگاران بیانیه ای صادر کرد،در بخشی از این بیانیه آمده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیروی زمینی ارتش ، 35 هزار بسته موادغذایی در سراسر کشور که توسط نیروی زمینی آماده شده در بین اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
داغمه چی از توزیع 3هزار و 500سبد کالا در قالب رزمایش کمک مومنانه همزمان باآغاز ماه رمضان بین نیازمندان شهرستان چالوس خبر داد و گفت: برای تهیه هر بسته معیشتی 300 هزار تومان هزینه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
امیر موسوی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده است. هرجایی هم که لازم بوده چه در صحنه جنگ سخت و چه در صحنه های مردم یاری، برای دفاع از مردم و کمک به مردم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۳    
رؤسای جمهور ایران و ترکیه روابط دو کشور برای تأمین منافع دو ملت و استقرار ثبات و امنیت پایدار در منطقه را دوستانه، برادرانه و رو به گسترش دانسته و بر ضرورت تلاش در راستای توسعه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۳    
نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل با تاکید بر اینکه آمریکا همچنان مانع اصلی برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه است، گفت: ایران آماده است که روابط خود را با تمام رقبای منطقه ای بهبود بخشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از نزدیک در جریان مشکلات و پیشنهادات این ستاد برای مبارزه با کرونا در کلانشهر تهران قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۳    
رضایی گفت: باید برای فضای مجازی و حیاتی بودن آن برای کشور برنامه ریزی مدون کرد، چراکه انتخاب واژه قوه حیاتی کشور برای فضای مجازی از سوی رهبری، جای تدبیر و اندیشه دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۳    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت: اگر چه 98، سالی پر فراز و فرود به لحاظ تیراژ تولید برای صنعت خودرو ایران بود اما در پایان این سال عملکرد و دستاورد قابل قبولی از اتحاد و همبستگی خودروسازان و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۱    
دبیرکل سیاسی وزارت امور خارجه نروژ با معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان، به صورت تلفنی رایزنی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۱    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر سوم اردیبهشت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش با اذعان به حضور همیشگی نیروهای ارتش در کنار مردم گفت: ارتش بعد از دستور مقام معظم رهبری درباره مبارزه با کرونا 38 بیمارستان ارتش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۱    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح طی پیامی ساخت و پرتاب موفقیت آمیز نخستین ماهواره نظامی نور 1 به مدار 425 کیلومتری زمین از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
حمیدی گفت: با حضور استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ساخت بیمارستان 600 تختخوابی مرحوم آیت الله طاهری در گرگان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
آبروان گفت: بسیاری از مزارع گندم درگیر بیماری های قارچی شده است و به کشاورزان توصیه کردیم که از قارچ کش های دو منظوره برای سپماشی مزارع اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
علیزاده با بیان اینکه مسئولیت شناسایی نیازمندان و افرادی که درپی شیوع کرونا دچار آسیب شدند برعهده پایگاه های مقاومت بسیج است، گفت: به کمک شهروندان قائمشهری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
معاون حقوق بشر وزیر دادگستری از آن انتقال 101 نفر محکومان ایرانی از گرجستان به ایران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
زارعی گفت: معاونت هماهنگی موسسات مراکز غیردولتی، اشتغال و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی فارس، اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک و گان کرد که ظرفیت روزانه این کارگاه ها تولید 51 هزار عدد ماسک و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۱    
نشست هم اندیشی پیک مصرف آب و برق در رفسنجان برگزار و مسائل مربوطه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۱    
گوهری راد گفت: آزمون دانش آموزان پایه دوازدهم به شکل حضوری در اواخر خردادماه امسال برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۱    
مجید خوبی گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در نظر دارد، در راستای اجرای طرح ملی راهکار، رزمایش همدلی و کمک مومنانه را در سطح جنوب کرمان برگزار کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۴۱    
حمیدی گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان در راستای رزمایش کمک مؤمنانه یک هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۱    
ویژه برنامه رمضانی ماهِ من به کارگردانی و تهیه کنندگی یوسف منصوری و با اجرای نجم الدین شریعتی، با حال و هوای عرفانی و معنوی سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
شمسی پور گفت: زولبیا و بامیه ویژه ماه مبارک رمضان با قیمت یکسان و به صورت تولید درجه یک در تمامی شهرستان های 10 گانه استان با قیمت کیلویی 22 هزار تومان عرضه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۱    
بشیری از تولید روزانه 4 هزار ماسک در خوسف خبر داد و گفت: عملیات رزمایش مشترک دفاع بیولوژیک با استفاده از گردان 391 بیت المقدس از شهدای عبادی بخش ماژان و کشت پیوند خاوران بنیاد مستضعفان در خوسف انجام ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۱    
رزمایش سراسری کمک مومنانه ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور، به صورت ویدئوکنفرانس در مرکز آموزش علوم و فنون شیراز برگزار شد.