پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۷May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 24 اردیبهشت 1397 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 30 اسفند 1395 شفاف 29 اسفند 1396 شفاف 31 فروردین 1397 شفاف 31 خرداد 1397 شفاف 31 تیر 1397 شفاف 31 مرداد 1397 شفاف 31 شهریور 1397 شفاف 30 مهر 1397 شفاف 30 آبان 1397 شفاف 30 آذر 1397 شفاف 30 دی 1397 شفاف 30 بهمن 1397 شفاف 1 اسفند 1397 شفاف 1 اردیبهشت 1397 شفاف 2 اردیبهشت 1397 شفاف 3 اردیبهشت 1397 شفاف 4 اردیبهشت 1397 شفاف 5 اردیبهشت 1397 شفاف 6 اردیبهشت 1397 شفاف 7 اردیبهشت 1397 شفاف 8 اردیبهشت 1397 شفاف 9 اردیبهشت 1397 شفاف 10 اردیبهشت 1397 شفاف 11 اردیبهشت 1397 شفاف 12 اردیبهشت 1397 شفاف 13 اردیبهشت 1397 شفاف 14 اردیبهشت 1397 شفاف 15 اردیبهشت 1397 شفاف 16 اردیبهشت 1397 شفاف 17 اردیبهشت 1397 شفاف 18 اردیبهشت 1397 شفاف 19 اردیبهشت 1397 شفاف 20 اردیبهشت 1397 شفاف 21 اردیبهشت 1397 شفاف 22 اردیبهشت 1397 شفاف 23 اردیبهشت 1397 شفاف 24 اردیبهشت 1397 شفاف 25 اردیبهشت 1397 شفاف 26 اردیبهشت 1397 شفاف 27 اردیبهشت 1397 شفاف 28 اردیبهشت 1397 شفاف 29 اردیبهشت 1397 شفاف 30 اردیبهشت 1397 شفاف 31 اردیبهشت 1397 
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۴    
تنها 19 تیم در اروپا تا به حال به دسته دو سقوط نکردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۹    
رضا بوستانی
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۴    
به گزارش شفاف ، نرخ مصوب انواع گوشت قرمز در ماه رمضان در تصویر خبر قابل مشاهده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
اظهارات ضرغامی درباره ورود دولت به صداوسیما واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۴    
مراسم انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس تحت تدابیر شدید امنیتی وهم زمان با هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
قیمت انواع سکه در بازار آزاد تهران امروز (چهارشنبه) افزایش یافت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 300 هزار ریال افزایش به 19 میلیون و 430 هزار ریال رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 11 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد و گفت: داوطلبان تا شنبه 29 اردیبهشت ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
بدنه ضدضربه، ضدآب و ضدانجماد؛ قابلیت ضبط ویدیوی 4K؛ و امکان تغییر فوکوس پس از ثبت تصویر تنها برخی از ویژگی های Lumix DMC-FT7 است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۹    
جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ربایندگان 2 تاجر تبعه عراقی در کمتر از 4 ساعت در این استان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۹    
نماینده مردم در مجلس گفت: انتقاد بنده از وزیر بهداشت درخصوص عدم توجه کافی وزارت بهداشت به استفاده از تولیدات داخلی است و در این راستا حاضرم با آقای قاضی زاده با حضور کارشناسان در مناظره تلویزیونی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۲۱:۳۴    
مشاور وزیر بهداشت درباره گرانی قیمت دارو توضیح داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۹    
مردی که با تبر به یک خودرو در بزرگراه آزادگان حمله کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. علت این حادثه عجیب جر و بحث ضارب با راننده یک تیبا بر سر سبقت بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۹    
آغاز تظاهرات گسترده در الخلیل؛ جوانان فلسطینی از دیوار حائل در غزه عبور کردند / منابع فلسطینی از آغاز تظاهرات گسترده در شهر الخلیل در حمایت از راهپیمایی میلیونی بازگشت در نوار غزه خبر دادند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان این که منشأ اقتدار پلیس، سرمایه اجتماعی آن است، ارائه خدمات الکترونیکی به مردم را یکی از مهم ترین اهداف سازمان عنوان کرد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۴    
معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان شایعه پرداخت وجه به سرمربی پرسپولیس برای تبلیغ کالای ایرانی را تکذیب کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۴    
در چند سال اخیر سهم زبان فارسی در وب با افزایش دو برابری به 1.8 درصد رسیده اما موضوع زبان در تحولی که از اتصال اشیاء به هم در دنیا در حال رخ دادن است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۰۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن کشتار وحشیانه ده ها تن و زخمی شدن هزاران نفر از فلسطینی ها در غزه و سایر اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، خواستار واکنش فوری جامعه جهانی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۷:۲۹    
آژانس ملی جرایم انگلیس هشدار داد: خریدهای آنلاین شرایط را برای قاچاق اسلحه به این کشور فراهم می کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۳:۲۹    
هکتور کوپر آرژانتینی فهرست 29 نفره تیم ملی مصر برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۹    
رسانه های قطری از مذاکره آندرس اینیستا با یکی از باشگاهای این کشور سخن به میان آوردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۹    
مرحله دوم مسابقات جام جهانی تیروکمان با حضور 15 کمادار ریکرو و کامپوند زنان و مردان از روز یکشنبه 31 اردیبهشت به میزبانی ترکیه برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۹    
دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها گفت: آمریکا مجددا ثابت کرده است که فقط به منافع خود در درجه اول و منافع اسرائیل در درجه بعدی می اندیشد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۹    
تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الجزیره امارات شکست خورده بود، در دیدار برگشت با گل ثانیه های پایانی کاپیتانش به پیروزی رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۹    
قائم مقام کمیته امداد گفت: اگر مبارزه با فقر از طریق تصویب قوانین و سیاست های پولی و مالی و سیاست های ارزی تلاش نشود، اتفاقاتی رخ می دهد که آثار آن در زندگی قشر ضعیف جامعه نمایان خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۵۴    
مسمومیت اخیر تعدادی از هموطنان جهت استفاده از قارچ های سمی که متأسفانه منجر به فوت و نارسائی کبدی برخی شده است از مصرف گیاهان خودرو خودداری کنید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۳۴    
تحقیق جدید نشان می دهد خوردن بالغ بر 12 تخم مرغ در هفته فاکتورهای پرخطر بیماری قلبی عروقی را در افراد مبتلا به دیابت نوع2 یا پیش دیابت افزایش نمی دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۹    
سیارکی موسوم به "2010 WC9"، در 30 نوامبر سال 2010 میلادی برای بار نخست توسط محققان دانشگاه "آریزونا" شناسایی شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۹    
کارشناسان روز یکشنبه اعلام کردند شکاف های گدازه ای جدید، تغییر شکل زمین و گازهای آتشفشانی نشان می دهد فوران های آتشفشان کیلاویا (Kilauea) در هاوایی ادامه خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۲۴    
سی روز مانده تا آغاز بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان، تیم ملی فوتبال ایران تمرینات آماده سازی خود را دنبال کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۹    
با آغاز بازی، تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۹    
همچنان که شما نمی توانید انتظار داشته باشید که آسمان همیشه صاف و آبی و آفتابی باشد در خانواده هم انتظار این که همه روزها آبی و آفتابی و خوشایند ما باشد چندان منطقی و واقعی نیست.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۹    
در مراسمی که امروز (دوشنبه) با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و افراد مدعو از چندین کشور برگزار شد، سفارت آمریکا در قدس رسماً افتتاح گشت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۴    
با حضور محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت به قطر و شرکت در نشست نهایی کمیسیون اقتصادی دو کشور، سند نهایی همکاری اقتصادی ایران و قطر به امضا رسید.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۹    
سامانه سنهاب به عنوان یک ابزار نظارتی به شفافیت صنعت بیمه کمک شایانی نموده است و نقطه عطف بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بیمه بوده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۴    
کاهش شنوایی سبب خشم و ناامیدی در روابط، افسردگی و اضطراب خواهد شد که عواملی وجود دارند که این پدیده را تسریع می کنند و یا باعث ایجاد آن می شوند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۹    
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هم اکنون شهریه استانها تعیین شده است و در مرحله آخر هستیم و امیدواریم تا پایان سه شنبه هفته آینده تمام شود و حداکثر اویل خرداد ماه شهریه مدارس غیر دولتی اعلام شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۹    
رییس سازمان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش در واکنش به اظهارات رییس سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر ورود یک یا دو بسیجی به مدارس برای کمک به اولیا و کادر آموزشی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۹    
بنیان گذار موسسه پیشگیری از آزار جنسی کودکان و نوجوانان گفت: به نظر می رسد شکل و شمایل کودک آزاری در ایران در حال تغییر است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۲۴    
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران از افزایش 12.5 درصدی نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۹    
مأموران گمرک ایران طی 54 روز و 20 عملیات از محموله های حامل قاچاق انسان 69 نفر را کشف و دستگیر کردند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
مشاور وزیر و معاون امور اجتماعی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با اشاره به اینکه اکنون نرخ شیوع اعتیاد در جمعیت عمومی کشور 5 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
رییس اورژانس کشور با اشاره به اینکه کشورهای درحال توسعه جولانگاه فعالیت های بیوتروریستی است عنوان کرد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در 5 فصل تدوین شده و حاوی 81 ماده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۹    
محمد فرجی ها درهمایش آسیب شناسی و بررسی راهکار های پیشگیری از کودک آزاری اعلام کرد: براساس آماری که اعلام شده در شش ماهه ابتدای سال گذشته، 16 هزار کودک آزاری در کشور ثبت شده است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۴    
34 هزار صاحب خانه مسکن مهر در کشور، بیش از 4 سال است یک ریال قسط بابت وام هایی که این خانه ها با آن ساخته شده است به بانک مسکن پرداخت نکرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۷:۲۹    
امروز نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی به مناسبت سالروز اشغال فلسطین و در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، شاهد تظاهرات و اعتراض گسترده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۹    
رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از احتمال اپیدمی سالک در مناطق زلزله زده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۴۹    
چین تصمیم دارد بزرگترین هواپیمای آب نشین دنیا را تا 2022 میلادی به مشتریانش تحویل دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
روز دوشنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در آخرین روز کاری هفته گذشته، کاهش یافت و به 70.41 دلار رسید ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
حساب رسمی توئیتر فیفا به حضور علیرضا جهانبخش و محمد صلاح در تیم های ملی ایران و مصر واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۹    
جنگنده های نظامی عراق ظهر امروز –دوشنبه- مقر فرماندهی و لوژستیکی گروه تروریستی داعش در استان حسکه در شمال شرق سوریه را هدف قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۴    
رییس جمهوری ترکیه با بیان اینکه آمریکا دیگر نمی تواند میانجی مذاکرات صلح باشد گفت: واشنگتن ترجیح داد به جای بخشی از راه حل، بخشی از مساله باشد. باید جامعه بین الملل وظیفه خود را انجام دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۴    
رییس قوه قضاییه گفت: امروز شگرد امریکایی ها و اروپایی ها این است که در درون کشور بین مردم و مسئولین دوگانگی ایجاد کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۴    
مجتبی عابدینی به واسطه عملکردی که در مسابقات جایزه بزرگ مسکو داشت، در رده بندی فدراسیون جهانی شمشیربازی هشت پله صعود کرد و در رده پانزدهم ایستاد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۹    
لیگ جهانی کاراته جوانان در حالی به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد که کسب امتیاز ورودی المپیک استقبال کشورهای مختلف از این مسابقات را در پی داشته است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۹    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک شرکت نفتی آرامکو عربستان را هدف قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۹    
فرار نظامیان صهیونیست از مقابل فلسطینی های خشمگین، افزایش شمار مجروحان و مشارکت بی سابقه فلسطینی ها در تظاهرات بزرگ بازگشت از مهم ترین اخبار تحولات فلسطین است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۴    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و رئیس هیات مذاکره کننده روسیه در روند آستانه دیدار و گفت وگو ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۴    
وزیر امور خارجه کشورمان دیدارهایش در پکن و مسکو را سازنده توصیف کرد و گفت که گروه 1+4 به زودی مشخص می کنند که چگونه منافع ایران ذیل برجام تضمین و این دستاورد منحصر به فرد حفظ شود.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۴    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: با افتتاح کارخانه تولید کیسه خون در ایران، ظرفیت تولید روزانه 18 میلیون کیسه خون مهیا شده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۴    
روزنامه شهروند؛ با معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی درباره مومیایی کشف شده منتسب به رضاخان گفتگویی انجام داده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۹    
رئیس شورای شهر تهران، گفت: پس از انتخاب محمد علی افشانی به عنوان شهردار تهران نامه وی برای تایید به وزیر کشور ارسال شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۹    
بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده، از اول مهر تا 22 اردیبهشت سال آبی 97-96 ارتفاع کل ریزش های جوی بالغ بر 152 میلی متر بوده است که این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره های مشابه درازمدت (226 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش ها طی سه روز آینده، استان های پربارش را اعلام کرد و گفت: شدت بارش فردا سه شنبه (25 اردیبهشت) در خراسان شمالی و رضوی ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
نمایندگی سازمان ملل در افغانستان اعلام کرد که حمله روز گذشته به سازمان امور مالیاتی این ولایت را مورد بررسی قرار می دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
وقوع درگیری شدید میان تظاهرات کنندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در نوار مرزی غزه و افزایش مجروحان فلسطینی به 10 تن از مهم ترین اخبار سالروز نکبت است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
دفترچه راهنمای پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش برای سال 97 ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلات موجود در آموزش و پرورش نباید حرکت در مسیر استراتژیک آموزش و پرورش را متوقف کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۹    
معاون وزیر نیرو گفت: مباحثی در مورد واردات آب از دریاچه وان به دریاچه ارومیه صورت گرفته اما سعی ما این است که از منابع داخلی و با اجرای سیاست های دیگر دریاچه را احیا کنیم.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۹    
عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید بر اینکه بی آبی و خشکی زاینده رود به غیر از کشاورزی به اقتصاد اصفهان خسارت فراوانی وارد می کند و سرمایه گذاری را کاهش می دهد ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۹    
نماینده سردشت و پیرانشهر با رد ادعای فرستادن دختران شین آبادی برای ادامه درمان به آمریکا گفت: مجلس و دولت به دنبال اعزام دختران شین آبادی به یکی از کشورهای خارجی برای ادامه درمان هستند اما هنوز مشخص ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۴    
تصویری که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود و از شرایط تأسف بار یکی از خوابگاه های دانشجویی دختران در شهر سنندج خبر میدهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل دامپزشکی استان تهران با اشاره به احتمال شیوع دوباره بیماری تب کریمه کنگو با نزدیک شدن به فصل گرما به مردم توصیه کرد که محصولات پروتئینی مانند جگر را از دست فروشان دوره گرد خریداری نکنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۴    
فرماندار شهرستان اراک با اشاره به بستن راه آهن سراسری شمال - جنوب توسط جمعی از کارگران معترض کارخانه هپکو گفت: تجمع بدون مجوزهای قانونی وجاهت ندارد و نشست اضطراری کمیته کارگری برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۹    
رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه کارآگاهان خصوصی عنوان قشنگی نیست از پیگیری پلیس برای استفاده از کارآگاهان بازنشسته زبده برای پی جویی پرونده های معوق قدیمی خبر داد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۴    
طوفان گرد و غبار در چهار ایالت هند دست کم 61 کشته برجا گذاشت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۹    
اشگاه استقلال در آستانه دیدار این تیم با ذوب آهن پیام مهمی را جهت آگاهی هواداران صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۴    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که ارزش دلار کاهش یافت، افزایش پیدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
مسافران جام جهانی این روزها برای دریافت ارز مسافرتی دچار مشکل شده اند؛ بانکها فن آیدی را به عنوان ویزای روسیه قبول ندارند و می گویند که وزارت خارجه باید آن را نزد بانک مرکزی تائید کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۹    
شواهد حاکی از آن است که برخی دلالان ارز توانسته اند با موفقیت به بعضی شعب بانک ها نفوذ کرده و با همکاری متصدیان آنها بازار سیاه ارز را از درون شعب بانک ها اداره کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۴    
عربستان سعودی آماده است تولید نفت خود را در واکنش به کاهش پیش بینی شده صادرات نفت ایران بدنبال خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریمها افزایش دهد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۴    
محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان صبح روز دوشنبه با همتای روسی خود درباره برجام دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۳۹    
سرمربی تیم فوتبال پرپسولیس قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۴    
کمپانی HMD می خواهد میان رده تازه Nokia X را با طراحی متفاوتی نسبت به سایر گوشی های 2018 نوکیا به زودی معرفی کند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آمریکا پایبند به هیچ تعهدی نیست، گفت: آنها درباره محور مقاومت دچار اشتباه محاسباتی شدند ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
یک روزنامه عبری زبان از قصد رژیم صهیونیستی برای آغاز کنترل بر مناطق شرقی قدس اشغالی همزمان با انتقال سفارت آمریکا به این شهر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۹    
وزارت خارجه قزاقستان از آغاز دور جدید مذاکرات آستانه درباره سوریه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۴    
شرکت پتروشیمی جم با تلاش شبانه روزی کارکنان متخصص، موفق به کسب جایگاه بیست و نهم در بین شرکت های برتر کشور شد.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۹    
شاید خودرو تنها کالایی باشد که تقریبا در فواصل کوتاه مدت، مقررات و دستورالعمل های وارداتی آن دستخوش تغییر می شود ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۴    
پلیس اندونزی بامداد دوشنبه اعلام کرد که انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مقر پلیس در شهر سورابایا دومین شهر بزرگ این کشور چندین زخمی برجای گذاشته است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۴    
استرالیا دومین حریف ایران در لیگ ملت های والیبال است، تیمی با سنت قدیمی والیبال اما غیر حرفه ای و کم افتخار.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۹    
استراتژی هدفمند دولت پس از خروج آمریکا از برجام تفاوتی نکرده و همچنان بر حراست از منافع ملی استوار است ...
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۴    
عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه برخی کشتی گیران با رفتارهای خود به کشتی به عنوان ورزش پهلوانی خدشه وارد کردند گفت: این نفرات نباید جایی در تیم ملی داشته باشند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۴    
رئیس جمهور روسیه قرار است امروز(دوشنبه) در حاشیه نشست اتحادیه اقتصادی اوراسیا در سوچی با رهبران این اتحادیه از جمله نخست وزیر جدید ارمنستان دیدار کند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۴    
سرمربی یوونتوس از قهرمانی با این تیم در رقابت های سری A خوشحال است. او به ناپولی هم به خاطر جنگیدن و نمایش خوب تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۹    
معترضان کردتبار که تلاش می کردند مسیر حرکت رجب طیب اردوغان برای ضیافت شام در انگلیس را مسدود کنند، با نیروهای پلیس درگیر شدند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۴    
هزاران زائر از سراسر پرتغال در عبادتگاه فاطیما در مرکز پرتغال حضور یافتند و سالروز وقوع معجزه فاطیما در می 1917 را جشن گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۹    
فرمانده دریابانی مازندران با اشاره به وجود امنیت در مرزها گفت: مرزبانان در امنیت کامل از مرزهای مختلف پاسداری می کنند.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۴    
رافا بنیتس که تجربه نشستن روی نیمکت مربی گری هر دو تیم رئال مادرید و لیورپول را دارد درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار نظر کرده است.
شفاف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۴    
سرمربی ایتالیایی زنیت روسیه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد تا خود را آماده هدایت نیمکت آتزوری کند.
  • ۱