جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرخوان 20 مهر 1398 - shahrkhan.ir

شهرخوان 28 اسفند 1397 شهرخوان 26 فروردین 1398 شهرخوان 1 اردیبهشت 1398 شهرخوان 31 خرداد 1398 شهرخوان 31 تیر 1398 شهرخوان 1 مرداد 1398 شهرخوان 31 شهریور 1398 شهرخوان 1 آبان 1398 شهرخوان 1 آذر 1398 شهرخوان 30 دی 1398 شهرخوان 30 بهمن 1398 شهرخوان 29 اسفند 1398 شهرخوان 1 مهر 1398 شهرخوان 2 مهر 1398 شهرخوان 3 مهر 1398 شهرخوان 4 مهر 1398 شهرخوان 5 مهر 1398 شهرخوان 6 مهر 1398 شهرخوان 7 مهر 1398 شهرخوان 8 مهر 1398 شهرخوان 9 مهر 1398 شهرخوان 10 مهر 1398 شهرخوان 11 مهر 1398 شهرخوان 12 مهر 1398 شهرخوان 13 مهر 1398 شهرخوان 14 مهر 1398 شهرخوان 15 مهر 1398 شهرخوان 16 مهر 1398 شهرخوان 17 مهر 1398 شهرخوان 18 مهر 1398 شهرخوان 19 مهر 1398 شهرخوان 20 مهر 1398 شهرخوان 21 مهر 1398 شهرخوان 22 مهر 1398 شهرخوان 23 مهر 1398 شهرخوان 24 مهر 1398 شهرخوان 25 مهر 1398 شهرخوان 26 مهر 1398 شهرخوان 27 مهر 1398 شهرخوان 28 مهر 1398 شهرخوان 29 مهر 1398 شهرخوان 30 مهر 1398 
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۴    
به گفته میرور، پزشکان مسکو بر این باورند که پای سوم متعلق به دو قلویی است که در رحم مادر شکل نگرفته است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۴    
حتماً شما هم موافقید که ضربه خوردن انگشتان پا درد خیلی زیادی دارد. این درد با دردی که از بریدگی با کاغذ و ترک خوردن لب ها به وجود می آید برابری می کند ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۹    
نتایج یک بررسی جدید به تازگی نشان داده افرادی که طولانی مدت می خوابند به میزان قابل توجهی در معرض زوال عقل قرار دارند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۹    
نتایج یک پژوهش نشان می دهد میزان نیترات در خیارهای عرضه شده در بازار استان البرز بیش از حد مجاز تعیین شده توسط سازمان بهداشت جهانی و سازمان استاندارد ملی ایران است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۹:۴۴    
شهرخوان: امید ابراهیمی در کنار همسرش.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: به منظور توسعه زیرساخت های گردشگری در 7 نقطه تعیین شده گردشگرخیز استان اردبیل اینترنت پرسرعت پوشش داده می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۴    
سنجاب بازیگوش برای جمع آوری گردو های خوشمزه اش موتور یک ماشین را انتخاب کرد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۴    
دلیله همسر آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که در ایران حضور دارد به شغل جدیدی روی آورده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۴    
یکی از زائران نهاوندی اربعین پس از چند ساعت ماندن در سردخانه به هوش آمد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۴    
روزنامه کیهان درباره انتشار عکس حضور زنان در ورزشگاه آزادی و راهپیمایی اربعین توضیحاتی داد و دوباره به مقایسه کردن این دو حضور متفاوت پرداخت!
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۴    
وزارت بهداشت و درمان دوبی از چندین خودرو اسپرت و سوپر اسپرت به عنوان آمبولانس در شهر دوبی استفاده می کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۴    
اشکان خطیبی با انتشار این عکس نوشت: چهل سال به سرعت هوا رفتن همین بادکنک ها گذشت.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۹    
بررسی بیش از 106 میلیون نسخه بیمه تامین اجتماعی در سال 97 و شاخص های نسخه نویسی نشان می دهد که انواع آنتی بیوتیک در بیش از 48 درصد نسخ ایرانی ها تجویز می شود و بر این اساس آنتی بیوتیک ها پرمصرف ترین ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۴    
شهرخوان: همسر و دختر علیرضا بیرانوند در ورزشگاه آزادی.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۴    
گروهی از محققان دریافتند هنگامی که بخارات ناشی از سفید کننده ها با ترکیب موجود در سایر پاک کننده ها مخلوط شود می تواند ذرات معلق مضری را ایجاد کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۴    
شهرخوان: رونمایی عبدالله اسکندری از گریم فوق العاده سیامک انصاری را اینجا ببینید.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۹    
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: 30 زائر ایرانی تاکنون براثر حوادث ترافیکی در ایام اربعین جان باخته اند و 143 مصدوم هم توسط هلال احمر به داخل مرز منتقل شده اند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۴    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (شنبه) با کاهش حدود 20 هزار تومانی قیمت به بهای سه میلیون و 995 هزار تومان فروخته شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۹    
شهرخوان: تا دیروز همه به دختران آداب ورزشگاه را یاد می دادند اما از فردا همان ها باید نکته برداری کنند! درس اینکه چطور می شود جایگاه را مثل دسته گل تحویل داد ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۴    
رییس اتحادیه مشاوران املاک اعلام کرد: اعضای صنف اتحادیه مشاوران املاک اجازه انعقاد قرارداد اجاره به شکل روزانه و ساعتی را ندارند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۹    
شهرخوان: افسانه بایگان با انتشار این عکس نوشت: چشم اندازی که من از کودکی تا جوانی در فرصت وسیعش قد کشیدم و خانه ای که با رفتن پدرو مادرم سالهاست تنها و متروک مانده ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۹    
آیا رژیم غذایی می تواند بر علایم کودکان بیش فعال مؤثر باشد؟ غذاهای مفید کمک می کنند تا مغز بهتر کار کند و علایم و نشانه های یش فعالی از قبیل ناآرامی و عدم تمرکز را بهبود می بخشند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۴    
همه ما پس از گذراندن یک روز کاری سخت، خوابیدن و استراحت کردن را بهترین گزینه می دانیم اما باید این نکته را هم بدانیم که وضعیت بدن در حین خواب برای بهتر خوابیدن بسیار مهم است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۴    
یک محقق طب سنتی با بیان اینکه یائسگی زودرس در زنان خطرناک است و باید اقدامات درمانی صورت گیرد، گفت: یائسگی یکی از مراحل تکامل زنان است که با اقدامات مناسب می توان آن را به تاخیر انداخت و دوره جوانی ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۱۴    
در حال حاضر به بیماران کلیوی توصیه می شود از نوشیدن نوشابه و دیگر موادغذایی که دارای اسید فسفریک هستند مانند گوشت خودداری کنند چون موجب گسترش این بیماری می شوند ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۹    
محققان مؤسسه بین المللی مریلند به این نتیجه رسیده اند که خوردن قهوه باعث تنظیم سطح آنزیم های کبدی می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۴۴    
سرطان پوست، نوعی سرطان است که با توجه به نوع سلول پوستی رخ می دهد و یکی از مهم ترین دلایلی که افراد به سرطان پوست مبتلا می شوند، قرار گرفتن در معرض پرتو فرابنفش خورشید است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۲۹    
دبیر علمی انجمن جراحان پلاستیک ترمیمی چشم ایران گفت: یکی از علایم بارز بیماری های تیروئیدی (بویژه پرکاری تیروئید) ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۹    
محققان آمریکایی در این بررسی مشاهده کردند افراد 45 ساله ای که به طور طبیعی و غیرعمد کُند و آهسته راه می روند از ساختار فیزیکی و مغزی برخوردارند که نشان دهنده تسریع فرایند پیری در آنان است
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۹    
کارشناس تغذیه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: افراد برای جذب ویتامین D مورد نیاز بدن لازم است هفته ای دوبار به میزان 10 تا 20 دقیقه در معرض مستقیم تابش خورشید قرار بگیرند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به ثبات نسبی انواع میوه و صیفی جات در بازار گفت: در ایام اربعین قیمت میوه افزایش نخواهد داشت.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۵۴    
شهرخوان: گردش پریناز ایزدیار در جنگل های سرسبز.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۴۹    
یک دختر 18 ساله نروژی پس از آنکه اقدام به خوردن گوشت اسب محبوبش کرد به مرگ تهدید شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۹    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ساعت 8 صبح فردا، از طریق اینترنتی و ساعت 10 صبح از طریق مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۹    
تیپ الهام حمیدی و همسرش در اکران مسخره باز.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رشد حباب گونه قیمت ها در دو سال اخیر غیرعادی بوده است، گفت: قیمت خانه سیر نزولی دارد و قیمت مسکن طی ماه های آینده کاهش خواهد یافت.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۴    
دختر 12 ساله مورد تجاوز برادر 27 سا له اش قرار گرفته و باردار شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۴    
شب یلدا یا همان شب چله از بلندترین شب های سال است که به میوه های لذیذ و با آداب و رسوم ایرانی در سراسر جهان معروف شده است، میوه های بهشتی بخشی از این شب را تشکیل داده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۵    
بر اساس تحقیقات محققان دانشگاه هوکایدو ژاپن ماده موم مانند استخراج شده از کندوی زنبور عسل موجب رشد دوباره مو می شود.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۹    
محققان دانشکده پزشکی اموری به این نتیجه رسیده اند که مصرف مقدار زیاد شکر نه تنها انسان را چاق می کند بلکه خطر بروز بیماری قلبی را نیز افزایش می دهد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۹    
یکی از دلایل اصلی کاهش بینایی، بیماری به نام دژنراسیون ماکولا است. مطالعات نشان داده که خوردن سه کیوی در روز می تواند شما را از این بیماری محافظت کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۰    
شهردار اردبیل از اعزام بیش از 40 دستگاه اتوبوس از مجموعه ی ناوگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل به مرز خسروی خبر داد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۰    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: نیمه اول امسال441 مورد تجاوز به حریم راه ها و ساخت وساز کنار جاده ای غیرمجاز در استان شناسایی و رفع شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۴۱    
مرد 32 ساله ای به نام امیر بعد از دستگیری اعتراف کرده که روزی زنگ 100 خانه را می زدم تا طعمه هایم را پیدا کنم.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۶    
پدر شکنجه گر که با اقدام وحشتناکی در مرند جنجال به پا کرده بود کینه عجیبی به دل داشت. این مرد با آزادی از زندان برای انتقام گیری از زنش دست به کار عجیبی زد و پس از فرار به تهران دستگیر شد.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۵۱    
یک شرکت بیوتکنولوژی به نام 3D Bioprinting Solutions که مرکز آن در روسیه است، در اقدامی بی سابقه، موفق به کشت یک تکه گوشت گاو در فضا شد ...
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۶    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۳۱    
این ها بخشی از اظهارات دختر 17 ساله ای است که به همراه مادر پیرش وارد کلانتری شده بود تا از همسرش شکایت کند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۶    
زن و مردی که متهم هستند به دلیل رابطه پنهانی، شوهر زن را به قتل رسانده اند دستگیر شده اند و بازجویی ها از آنها در شرایطی آغاز شده که آنها حاضر نیستند این اتهام را قبول کنند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۶    
به ادعای محققان دانشگاه کلمبیا نوشیدن یک فنجان چای سبز در روز می تواند تا حد زیادی نیاز انسان به دندانپزشک را برطرف کند!
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۶    
افرادی که با کاهش دریافت انرژی و غذا، وزن خود را کاهش داده و بعد از مدتی رژیم غذایی را رها می کنند، نه تنها لاغر نمی شوند، بلکه نسبت به قبل از رژیم نیز چاق تر می شوند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : مسیر مشگین شهر – آبگرم قینرجه نقش مهمی در توسعه گردشگری این شهرستان دارد و بهسازی و آسفالت آن شروع شده است.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۶    
تحقیقات انجام شده بر روی 136 هزار فرد بالای 18 سال به مدت سه سال نشان می دهد که بیماران مبتلا به میگرن بیشتر در معرضاحتمال فلج صورت قرار دارند.
شهرخوان   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۰۱    
تقریبا همه افراد سوزش سردل را تجربه کرده اند و بنا به تجارب خود راهی برای کاهش درد ناشی از آن پیدا کرده اند ...