پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۶May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 خرداد 1395 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 1 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 5 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 7 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 خرداد 1395 
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهوری، وظیفه دولت را آماده کردن شرایط برای فعالیت بخش خصوصی در عرصه داخلی و خارجی برشمرد و تاکید کرد که کارآفرینان برای بهره گیری از فرصتهای جدید به میدان بیایند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۴    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از بهره برداری طرح سولفات پتاسیم با ظرفیت تولید 40 هزار تن در مجتمع پتروشیمی ارومیه تا 2 سال آینده خبرداد و گفت: مقدار سرمایه گذاری در این طرح 600 میلیارد ریال است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۷    
با افتتاح مجتمع پتروشیمی لرستان در اردیبهشت ماه و مهاباد در خردادماه، تا پایان امسال 10 مجتمع پتروشیمی جدید به بهره برداری می رسد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۳۰    
همکاریهای سازمان انرژی اتمی با صنعت نفت ادامه می یابد و در آینده، استفاده از مواد رادیواکتیو برای شناسایی و ارزیابی چاههای نفتی امکانپذیر می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۸    
طرح سولفات پتاسیم 40 هزار تنی مجتمع پتروشیمی ارومیه کلنگ زنی شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۰    
سازمان انرژی اتمی با ساخت سانتریفیوژ برای استفاده در حوزه بالادست صنعت نفت، جداسازی نفت از سنگ را با استفاده از سانتریفیوژ ایرانی برای نخستین بار در کشور امکانپذیر می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۴    
معاون وزیر نفت گفت: انتقال و دستیابی به مدیریت فناوری در برنامه وزارت نفت قرار دارد و سازمان انرژی اتمی می تواند در این زمینه، وزارت نفت را یاری دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی از تقویت صنعت سانتریفیوژ در کشور خبر داد و گفت: دانش و تجربه هسته ای کشور در اختیار صنعت افتخارآفرین نفت قرار می گیرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۶    
سازمان انرژی اتمی، کار طراحی سانتریفیوژ درخواستی پژوهشگاه نفت را به منظور استفاده در حوزه بالادست صنعت نفت آغاز کرده و پیشرفت طراحی این سانتریفیوژ به حدود 60 درصد رسیده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۶    
بازار پلی پروپیلنها پس از اعمال قیمتهای پایه جدید در تالار پتروشیمی بورس کالا با تعادل دنبال شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که بازگشت میزان تولید نفت ایران به شرایط قبل از تحریمها، بیانگر وضع مطلوب صنایع نفت گاز در ایران است ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۱    
قرارداد ساخت یک دستگاه سانتریفیوژ اولترا برای استفاده در حوزه بالادست صنعت نفت، میان پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان انرژی اتمی امضا شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۵    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با بیان این که دبیرکل منشور انرژی از ایران برای پیوستن به کشورهای عضو ناظر دائمی این منشور دعوت کرده است ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در سفر به آلمان مرکز تجاری، اقتصادی و صنعتی ایران و اروپا در شهر برلین را افتتاح خواهد کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۳    
میدان نفتی اهواز یکی از بزرگترین میدانهای نفتی حوضه زاگرس است که در فرو افتادگی عظیم دزفول قرار دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۳    
طرح اسید سولفوریک مجتمع پتروشیمی ارومیه با ظرفیت 50 هزار تن در سال و سرمایه گذاری 240 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۰    
سازمان خصوصی سازی، شرکت نفت پالایش شازند را در فهرست شرکتهای قابل واگذاری سال 95 قرار داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۸    
وزیرنفت با بیان این که محدودیتی برای توسعه روابط با اندونزی وجود ندارد، گفت: میزان صادرات ال پی جی ایران به اندونزی سال آینده به 500 هزار تن می رسد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۳    
ایران و لهستان، سه یادداشت تفاهم در زمینه گسترش همکاریهای اقتصادی امضا کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بدهیهای دولت به اقتصاد ملی یکی از مهمترین مشکلات اقتصادی کشور است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۴    
طرح اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه دقایقی پیش در مراسمی با حضور رئیس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۶    
متخصصان مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری با همکاری استادان هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه صنعت نفت موفق به تهیه فرمولاسیون جدیدی از نانو سیالات حفاری شدند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۳    
پتروشیمی مهاباد که به تازگی در بورس کالای ایران پذیرش شده است، امروز 480 تن محصول پلی اتیلن سبک خطی 22402 LL را در رینگ پتروشیمی عرضه کرد که از این میزان 24 تن آن معامله شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۸    
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از پیشرفت 61 درصدی عملیات حفاری در فاز 14 پارس جنوبی خبر داد و گفت: 22 حلقه چاه این فاز تا پایان سال حفاری و تکمیل و به کارفرما تحویل می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۵    
حدود 95 درصد ترانسفورماتورهای شبکه برق سراسری ساخت داخل و 100 درصد نیاز ترانسهای شرکتهای برق منطقه ای و توزیع از داخل تامین می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۲    
رئیس اتاق بازرگانی لهستان با بیان این که ایران و لهستان باید بتوانند از ظرفیتهای موجود استفاده کنند، گفت: 2 کشور می توانند در بسیاری از بخشها با یکدیگر همکاری کنند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۹    
وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی امضای قرارداد خرید ال پی جی از ایران را نخستین گام همکاری میان دو کشور دانست و گفت: اندونزی آمادگی دریافت 200 هزار بشکه نفت خام را از ایران دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۱    
فعالان اقتصادی ایران و لهستان امروز در حاشیه همایش تجاری 2 کشور در هتل سوفیتل ورشو، درباره همکاری در زمینه های انرژی، صنعتی و غیره گفتگو کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۳    
معاون یک شرکت ایتالیایی در همایش بین المللی انرژی گفت: ایران در شرایط مساعد منابع انرژی های تجدیدپذیر است و ظرفیت مناسبی در زمینه توسعه انرژی های تجدیدپذیر دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۲    
معاون وزیر انرژی لهستان اعلام کرد که این کشور برای همکاری در زمینه نفت و گاز، با ایران مذاکره می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۹    
یادداشت تفاهم تشکیل کارگروه مشترک سرمایه گذاری ایران و ایتالیا در دیدار رئیس آژانس ملی تشویق سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی ایتالیا و هیئت همراه با مدیران سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۷    
نمایشگاه جانبی یازدهمین همایش بین المللی انرژی با حضور وزیر نیرو، امروز (دوشنبه 10 خردادماه) در حاشیه برگزاری همایش بین المللی انرژی گشایش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۷    
شانا _ گروه عکس: بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران صبح امروز (دوشنبه، 10 خردادماه) در دیدار با سودیرمان سعید، وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی با بیان این که همه درهای همکاری ایران به روی اندونزی باز است ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۲    
همایش تجاری ایران و لهستان امروز (دوشنبه، 10 خردادماه) با حضور 180 فعال اقتصادی ایرانی و لهستانی در هتل سوفیتل ورشو آغاز بکار کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۶    
سرپرست HSE شرکت ملی حفاری ایران گفت: شاخص حوادث از 35 صدم درصد در سال 93 به 2 صدم درصد در سال 94 کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۰    
شانا _ گروه عکس: امیرحسین زمانی نیا، معاون بین الملل و بازرگانی وزیر نفت امروز (دوشنبه 10 خرداد ماه) با اربان راسناک، دبیرکل منشور انرژی دیدار و گفتگو کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۵    
شانا _ گروه عکس: قرارداد فروش 80 هزار تن ال پی جی ایران به اندونزی ظهر امروز (دوشنبه، 10 خردادماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران و سودیرمان سعید، وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی امضا شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۲    
معاون وزیر توسعه لهستان در دیدار با وزیر امورخارجه ایران بر علاقمندی دولت متبوع خود به گسترش روابط و همکاریها با ایران در حوزه های مختلف از جمله توریسم، انرژی و بانکی تاکید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۹    
قانون اصلاح ماده (241) لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهوری گفت: رونق اقتصادی و اشتغال جوانان، مسئله نخست کشور است و برای رسیدن به اهداف ملی باید مسایل حاشیه ای را کنار گذاشت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۷    
یکی از مقامات وزارت اقتصاد امارات اعلام کرد که افزایش اخیر قیمت نفت تأثیر مثبتی در آینده اقتصاد این کشور خواهد داشت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۲    
قیمت سبد نفتی اوپک روز جمعه (7 خرداد ماه) با 67 سنت کاهش، به 44 دلار و 76 سنت برای هر بشکه رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۰    
وزیر نیرو از قابلیت ایران برای صادرات برق و گاز به اروپا خبر داد و گفت: تحقق این امر به مذاکره و انعقاد تفاهمنامه و تامین زیرساختهای لازم نیاز دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۱    
دولت اصل و فرع سرمایه گذاریهای خارجی را با اجرای قوانین تشویقی مصوب مجلس، تضمین می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۹    
عراق نیز همچنون برخی از دیگر کشورهای عضو اوپک، در آستانه نشست این هفته این سازمان تولید نفت خود را افزایش داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۷    
صادرات نفت خام عراق از پایانه های جنوبی از ابتدای ماه مه (اردیبهشت – خرداد) روزانه حدود 170 هزار بشکه کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۱    
رئیس کمیته ملی انرژی ترکیه اعلام کرد که بیست و سومین کنگره جهانی انرژی امسال در استانبول برگزار می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۷    
قرارداد فروش 80 هزار تن ال پی جی در 2 محموله به اندونزی با حضور وزیر نفت ایران و وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی امضا شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۸    
دبیرکل منشور انرژی: لازم است 5.5 میلیارد دلار تا سال 2020 سرمایه گذاری بشود و این سرمایه گذاری باید 2 برابر باشد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۹    
دبیر یازدهمین همایش بین المللی انرژی از مصرف بهینه انرژی به عنوان ارزشمندترین سرمایه جامعه بشری در جهت توسعه پایدار یاد کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
گمرک ایران اعلام کرد که در 2 ماه نخست امسال بیش از یک میلیارد دلار میعانات گازی به خارج از کشور صادر شده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۰    
گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه آنالیز سوخت و آنالیز کیفی گاز های خنک کننده و مهارکننده آتش تمدید شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۴    
در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا ایران، امروز 37 هزارو 250 تن انواع قیر، 6 هزارو 128 تن مواد پلیمری و دیگر محصولات نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۱    
وزیر نفت با بیان این که همه درهای همکاری ایران به روی اندونزی باز است، گفت: ایران و اندونزی در اوپک و بازارهای جهانی نفت مواضعی نزدیک به هم دارند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۰    
تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با هدف آمادگی برای تولید پایدار گاز در فصل زمستان آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۱    
سرپرست مدیریت عملیات شرکت پایانه های نفتی ایران از انجام تعمیرات اساسی مخازنی با حدود سه میلیون بشکه نفت در پایانه نفتی خارک در طول یک سال خبر داد و تاکید کرد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۸    
مدیر خطوط لوله و SPM فاز 19 شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی ساخت SPM فاز 19 پارس جنوبی، گفت: با اجرای این پروژه انتقال دانش مهندسی و ساخت پایانه های شناور کامل می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۹    
امروزه بسیاری از پروژه های بزرگ و زیرساختی جهان مانند پروژه های نفتی بین المللی، به صحنه نبردی برای یادگیری بدل شده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۳    
مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، از بلوغ ساخت تجهیزات و فناوری در صنعت پالایشی کشور خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۰    
کارگروه قطعات، تجهیزات و تعمیر و نگهداشت شبکه خطوط لوله انتقال و توزیع گاز با هدف مذاکره و تبادل نظر در 11 محور میان شرکت ملی گاز ایران و شرکت گازپروم روسیه برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اجرای طرح 6 ماهه درمان غیر مستقیم در تهران را مطلوب و مثبت ارزیابی کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۴    
وزیر انرژی روسیه متعتقد است که اختلافهای داخلی اوپک، سبب نمی شود که این سازمان کارایی خود را به طور کامل از دست بدهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۵۰    
اختلالهای گوناگون در عرضه نفت جهان و کاهش سطح ذخیره سازی سوخت، سبب شد قیمت شاخص نفت خام آمریکا در هفته گذشته از سه درصد رشد برخوردار شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۷    
شرکت ملی نفت کویت در حال مذاکره برای اخذ 6 میلیارد و 400 میلیون دلار وام برای انجام پروژه سوخت پاک است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۱    
واقعی کردن نرخ حاملهای انرژی و ارز، همچنین اصلاح نظام یارانه ای سه مسئله جدی اقتصاد ایران و راهکار برون رفت از رکود است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۵    
نمایندگان کشورهای عضو اوپک اعلام کردند که با توجه به بازگشت توازن به بازار نفت، اعضای این سازمان سطح تولید خود را کاهش نخواهند داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۳    
معاون وزیر نیرو گفت: استفاده از توان بخش خصوصی داخلی و خارجی در صنعت برق جزو برنامه های وزارت نیروست.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۸    
وزیر انرژی روسیه گفت معتقد است با وجود اختلافات داخلی میان اعضای سازمان کشورهای صادر کننده نفت، هنوز زمان پایانِ کار اوپک فرا نرسیده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۴۲    
وزیر نیرو با بیان این که ایران به سبب برخورداری از منابع غنی نفت و گاز در تأمین انرژی جهان نقش مهمی دارد، گفت: ما برای کاهش گازهای گلخانه ای ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۳    
افزایش تقاضا، قیمت هر بشکه بنزین در بازار سنگاپور را در هفته منتهی به 20 ماه مه (جمعه، 31 اردیبهشت ماه) بیش از سه دلار افزایش داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۳    
مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در تاریخ 26 اردیبهشت و 9 خردادماه نشان می دهد که برخی از کالاها با افت قیمت و برخی دیگر نیز روندی افزایشی داشته اند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۳    
یک حلقه چاه تولیدی بسته واقع در سکوی نصر 2 منطقه عملیاتی سیری، پس از 30 سال احیا شد و در مدار تولید قرار گرفت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۳    
هزینه های یارانه انرژی مصر در نه ماه نخست سال مالی 2015-2016 در مقایسه با سال گذشته، 27 درصد کاهش یافته است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۰    
داراییهای خارجی بانک مرکزی عربستان در ماه آوریل با 6 میلیارد دلار کاهش روبرو شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۷    
در جلسه معاملاتی امروز (دوشنبه 10 خردادماه)، بورس انرژی در رینگ بین الملل کالاهای گاز مایع پالایش نفت آبادان و شازند به مقاصد افغانستان و پاکستان عرضه می شوند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۴    
شرکت هالدر تاپسو دانمارک برای از سرگیری همکاری در پروژه های شرکت طرح توسعه صنعت لاوان اعلام آمادگی کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۴    
جمهوری خواهان یا دموکرات ها؟ کدام یک از این دو حزب پیروز انتخابات آمریکا خواهد شد و چه تاثیری بر بازار نفت خواهد گذاشت؟
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۰    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که برنامه محدودیت تولید نفت دیگر معنای خود را از دست داده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۱    
اختلالات سمت عرضه در کنار خوش بینی ها به کاهش تولیدات شیل و چشم انداز رشد تقاضا عامل حمایت از نفت در کوتاه مدت هستند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۸    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اجرای طرح توسعه 170 هکتار فضای سبز در این منطقه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح 25 درصد پیشرفت داشته است و تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۵    
شانا _ گروه عکس: امیرحسین زمانی نیا، معاون اموربین الملل و بازرگانی وزیر نفت عصر روز یکشنبه (9 خرداد ماه) با پاولو کلیمکین، وزیر امور خارجه اوکراین دیدار کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۵    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که ممکن است در حاشیه اجلاس گروه 20 در ماه ژوئن سال جاری میلادی با وزیر نفت ایران دیدار کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۵    
صنعت نفت در اجرای مسئولیت های اجتماعی نظیر ساخت بیمارستان، مدرسه و ایجاد شغل در مناطق نفتخیز سابقه ای طولانی دارد اما هیچگاه این بخش مأمنی قانونی نداشته و به همین خاطر از اقدامات انجام شده گزارشی ثبت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲    
یک مقام ارشد نفتی کویت روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور عضو اوپک یکصد و 15 میلیارد دلار برای اجرای پروژه های نفتی ظرف پنج سال آینده هزینه می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۹    
وزیران امور خارجه ایران و لهستان ایران در حوزه های مختلف همکاریهای اقتصادی از جمله انرژی، یادداشت تفاهم امضا کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۰    
یازدهمین همایش بین المللی انرژی به عنوان بزرگترین گردهمایی متخصصان و مدیران بخش انرژی کشور، با حضور وزیر نیرو، از صبح امروز (دوشنبه، دهم خردادماه) آغاز بکار کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۴    
عرضه مازاد گاز و کاهش تقاضا در اروپا موجب افت قیمت گاز طبیعی در ایرلند در سال جاری میلادی شده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۸    
وزیر حمل و نقل فرانسه اعلام کرد بحران سوخت ناشی از اعتصاب کارگران صنعت نفت این کشور، هنوز بر طرف نشده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۵۳    
آغاز فصل اوج تقاضای سوخت در آمریکا سبب شد قیمت نفت در نخستین ساعتهای معاملات امروز (دوشنبه 10 خرداد)افزایش یابد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۸    
شرکت نفتی هرکولز در آمریکا برای دومین بار در کمتر از یک سال اخیر اعلام ورشکستکی کرد.