شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 شهریور 1395 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 1 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 5 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 7 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 شهریور 1395 
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۸    
رئیس جمهوری روسیه میدان نفتی مسویاخسکی، شمالی ترین میدان نفتی این کشور را از طریق کنفرانس ویدئویی راه اندازی کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۹    
سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بهره گیری و به کارگیری علوم فناوری و سامانه های اطلاعات پزشکی در ارائه خدمات سلامت محور در کشور پیشگام شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۳    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از قطع یارانه گازوئیل ناوگان خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از فردا (پنجشنبه، یکم مهرماه) خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۴    
پالایشگاه های کشور از تجربه و الگوی شرکت پالایش نفت تبریز برای ساخت واحد بازیافت گازهای ارسالی به مشعل استفاده کنند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۲    
واحد بازیافت گازهای ارسالی به مشعل برای نخستین بار در کشور در پالایشگاه تبریز به بهره برداری رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
یک شرکت سوئیسی در ساخت یک نیروگاه بادی به ارزش 839 میلیون دلار در ایران همکاری می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۳    
پروژه بازیافت گازهای ارسالی به مشعل پالایشگاه تبریز برای نخستین بار در صنعت پالایش نفت کشور افتتاح شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۰    
گمرک ایران از افزایش 21 درصدی صادرات غیرنفتی ایران به اروپا در پنج ماه نخست خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۳    
دادستان تهران با بیان این بازگشت وجوه به بیت المال هدف اصلی پرونده بابک زنجانی به شمار می آید، در پاسخ به ادعای بابک زنجانی مبنی بر این که اموالش تاراج شده است ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۶    
بهره برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی جهان امروز (چهارشنبه 31 شهریور ماه) به ظرفیت 648 مگاوات در بخش راماناتا پورام در ایالت تامیل نادو هند آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰    
نمایشگاه عکس دفاع مقدس، با هدف گرامیداشت سال های مقاومت و پایداری جزیره خارک در هشت سال جنگ تحمیلی گشایش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۱    
تعمیرات اساسی مراکز تفکیک، ایستگاه تقویت فشار، خطوط لوله و خطوط انتقال برق منطقه عملیاتی نار و کنگان شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی طبق برنامه زمانبندی انجام شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۲    
تولید روزانه نفت روسیه سه شنبه (30 شهریور) به بالاترین مقدار رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۲    
حجم معاملات محصولات شیمیایی در بورس کالای ایران، امروز 17 هزار و 873 تن رقم خورد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۲    
گزارش های صنعتی درباره کاهش شدید سطح ذخیره سازی نفت در آمریکا که بر خلاف انتظار کارشناسان بود، سبب افزایش قیمت نفت شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
شرکت زیمنس نخستین توربین گازی کلاس اف خود را برای استفاده در نیروگاه بندر عباس، به طرف ایرانی تحویل داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
195 نفر از کارکنان ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پنج رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی، تیراندازی با تپانچه بادی، دارت، تنیس روی میز و شطرنج به رقابت پرداختند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
رایزن بازرگانی صنعتی و معدنی ایران در جمهوری آذربایجان با اشاره به صعود یک پله ای حجم تجارت ایران و آذربایجان در یک ماه اخیر گفت: آذربایجان در پنج ماه نخست امسال ، یازدهمین شریک تجاری ایران شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
رئیس جمهوری گفت: برای ایران توسعه روابط با فرانسه همواره اهمیت زیادی دارد و هیچ مانعی برای توسعه روابط اقتصادی، علمی، فنی و سیاسی با این کشور وجود ندارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۸    
اعتصاب امروز کارگران صنعت نفت نروژ، در صورت ادامه، تهدیدی برای تولید نفت این کشور به شمار می رود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۲    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: امسال برای نخستین بار، ذخیره نیروگاهی کشور در طول تابستان همواره بیشتر از 500 مگاوات بود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: بررسی حوادث آتش سوزی پتروشیمی در فهرست دستور کارهای نخستین، این کمیسیون پس از تعطیلات مجلس قرار دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۳    
مدیرعامل پتروشیمی شازند از امضای اولین قرارداد خرید کاتالیست صنایع پتروشیمی از یک شرکت آلمانی در دوران پسابرجام خبر داد و گفت: علاوه بر آلمان ها، قرارداد دیگری برای خرید کاتالیست با ژاپنی ها امضا شده.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
حجم صادرات گاز الجزایر به عنوان یکی از رقبای ایران درحالی به جنوب اروپا افزایش یافته است که بازار گاز پس از هفته ها کاهش قیمت بالاخره رنگ گرانی را به خود دید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
درخواست ارائه مدارک به منظور شرکت در مناقصات قراردادی شرکت ملی نفت ایران، هفته آینده برای شرکت های معتبر بین المللی ارسال می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی سرآمد شرکت های نفتی است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
نام میدان های نفتی آب تیمور و منصوری در استان خوزستان در حالی از بعدظهر روز دوشنبه با نام شرکت لوک اویل روسیه گره خورده است که چنانچه مطالعات دومین شرکت بزرگ نفتی روسیه در این دو میدان به نتیجه برسد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۱    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس توسعه و تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی برای تحقق اشتغال در کشور را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت گفت: هواپیمای استیجاری بوئینگ، پیش از این از سوی دیگر ایرلاین های ایرانی اجاره شده بود و برای تسهیل در اجاره دوباره و جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی و استفاده از خدمات آن ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:بی تردید بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۰    
دولت آمریکا مجوز بازگشت به کار یک خط لوله بنزین آسیب دیده بنزین در این کشور را صادر کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۴    
یک مقام مسئول گفت: در قراردادی با اتحادیه سراسری صنایع پایین دستی پتروشیمی ها از این پس 30 درصد محصولات برای توزیع مویرگی به شبکه توزیع پایین دستی به منظور تنظیم و رصد آماری بازار و حفظ تعادل در بورس ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۴    
وزارت نیرو اعلام کرد: پیک مصرف روزانه برق دیروز (سه شنبه، 30شهریورماه) به 38 هزار و 118 مگاوات رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال 416 مگاوات کاهش نشان می دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۱    
کارشناس ارشد اقتصاد انرژی با بیان این که رسیدن ایران به سطح تولید پیش از تحریم ها حق طبیعی ایران است ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۶    
نخستین نشست کارگروه مدیریت کربن و گازهای گلخانه ای در شرکت ملی نفت ایران برگزار شد و این کارگروه به طور رسمی آغاز بکار کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۱    
مجری طرح توسعه فازهای 22، 23 و 24 پارس جنوبی گفت: نخستین واحد شیرین سازی این فازها با استفاده از گاز فازهای 6 تا 8 پارس جنوبی تا خردادماه سال آینده( 1396) به بهره برداری می رسد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۸    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از افزایش ظرفیت صادراتی گاز خبر داد و گفت: هم اکنون حدود 32 میلیون متر مکعب در روز صادرات گاز انجام می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۶    
سیستم اندازه گیری و میزان گاز تحویلی به شرکت پالایش نفت لاوان بررسی و مقرر شد این شرکت مستندات مرتبط را به منظور بررسی های لازم به اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی ارائه دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، استفاده از نظام خلاقیت و پیشنهادها را زمینه ساز اجرای موفق طرح های جدید سازمانی عنوان کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
شرکت های گیل و ایندین اویل قصد دارند سهام یک پایانه واردات ال ان جی در حال ساخت را در هند بدست آورند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
نفت مسجد سلیمان که شروع خوبی درابتدای لیگ دسته یک داشت پس از یک افت مقطعی دوباره در صدد است به جمع مدعیان برگردد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
تیم فوتبال پارس جنوبی که از مدعیان صعود به لیگ برتر به حساب می آید در خانه برای رسدن به صدر باید اکسین رده دومی را شکست دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل عدم صدور مجوز بازی دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد را از دست داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز میزبان عرضه 11 هزار تن قیر است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۰    
قیمت سبد نفتی اوپک، روز سه شنبه (30 شهریور ماه) با 54 سنت کاهش به 41 دلار و 55 سنت برای هر بشکه رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۷    
صادرات نفت از پایانه راس لانوف لیبی پس از حدود دو سال توقف، از سرگرفته شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰    
کلانشهر تهران، در 6 ماه نخست امسال، 153 روز هوای سالم، 11 روز هوای پاک و 22 روز هوای ناسالم را تجربه کرده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به منظور توسعه صادرات غیرنفتی به آذربایجان، خواستار توسعه همکاری های نمایشگاهی 2 کشور شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نهایی شدن طرح اصلاح ساختار نهادهای مالی تا دو ماه آینده در مجلس خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۴    
دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدیدپذیر معاونت علمی گفت: مقرر شد باتوجه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه سوخت های زیستی و با توجه به توانمندی فناوری و نیروی انسانی موجود ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اعلام کرد که نشست هم اندیشی برای تقویت برنامه ششم توسعه روز شنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۰    
تحویل یک فروند هواپیمای بوئینگ به شرکت هواپیمایی نفت ایران، در قالب یک قرارداد استیجاری بوده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۴    
صادرات نفت فورکادوس نیجریه به زودی از سرگرفته می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۱    
معاونت بررسی و امکان سنجی اقتصادی و مالی طرح های شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: در تخصیص اعتبار، طرح های اولویت دار و تعهدهای تولیدی شرکت ها مدنظر قرار دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۶    
دستکم هشت کارگر در آتش سوزی در پایانه نفتی راس تنوره عربستان سعودی، مصدوم شدند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۳    
قیمت نفت خام سبک سیف جمهوری آذربایجان نزدیک به دو درصد افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۲    
ونزوئلا پیش بینی کرد که توافق احتمالی نفتی قیمت هر بشکه نفت را 10 تا 15 دلار بالا ببرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۲    
سوکار جمهوری آذربایجان علاقمند به خرید فرآورده های نفت و گاز بلغارستان است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۲    
قزاقستان با وجود افت قیمت های نفت قصد دارد گسترش صنعت انرژی های تجدیدپذیر را ادامه دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهوری بهره مندی ایران از فضای مثبت اقتصادی را جزو تعهدهای برجام برشمرد و گفت: تا برخی مشکلات فنی در زمینه بانک و بیمه حل نشود، تعهدهای طرف مقابل انجام نشده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
نیجریه از انی، شورون و دیگر شرکت های عمده نفتی، شکایت کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۴    
رئیس جمهوری گفت: ایتالیا این فرصت را در دوره پسابرجام در اختیار دارد که بار دیگر به نخستین شریک و همکار اقتصادی و تجاری ایران در اروپا بدل شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۱    
مسئولان و کارکنان صنعت نفت، در سخت ترین مواقع و شرایط، تولید و صادرات نفت را در بالاترین حد نیاز حفظ و علاوه بر ترمیم مراکز آسیب دیده ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۶    
رئیس جمهوری با تاکید بر این که ایران در همه مراحل دوست و برادر و کنار ترکیه خواهد بود، گفت: آماده ایم تا روابط خود را با آنکارا در همه بخش ها از جمله حمل و نقل، صنعت و انرژی توسعه دهیم.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۷    
دبیر کل اوپک اعلام کرد ایران از تلاش برای دستیابی به اجماع تولیدکنندگان نفت برای تثبیت بازار، حمایت می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۶    
سرمایه گذاری های بخش نفت و گاز جمهوری آذربایجان در 21 سال اخیر بیش از 68 میلیارد و 200 میلیون دلار بوده است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۱    
کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا بررسی عملکرد بزرگترین شرکت نفتی این کشور را در زمینه محیط زیست و حسابرسی ذخایر، مورد بررسی قرار می دهد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۱    
در معاملات امروز (چهارشنبه 31 شهریور ماه) همسو با رشد قیمت نفت، قیمت شاخص گاز طبیعی آمریکا افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۲    
احتمال افزایش تقاضای سوخت در آمریکا در کنار کاهش سطح ذخیره سازی نفت در این کشور سبب شد در معاملات دیروز (سه شنبه 30 شهریور ماه) قیمت شاخص نفت خام آن کاهش یابد.