چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۳۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 شهریور 1395 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 1 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 5 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 7 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 شهریور 1395 
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۲:۵۲    
وزیر نفت در احکامی جداگانه از زحمات عزیز الله رمضانی و ناصر ابراهیمی به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران قدردانی کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۲۲:۰۵    
آیین پرفیض و روح بخش دعای عرفه با حضور کارکنان صنعت نفت در نمازخانه ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۴    
سرمربی نفت آبادان گفت: تعطیلات لیگ برتر به ضرر آنها تمام شده است و تیمی که با برد به تعطیلات رفت کارش را با باخت آغاز کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۱    
خریداران بورس انرژی از عرضه انواع محصولات پتروشیمی بندر امام شامل گاز بوتان صنعتی، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی، استقبال کردند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۲    
کارگروه تعامل با همه ذی نفعان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با هدف افزایش رضایت، روان سازی ارتباط و تعریف کانال های ارتباطی ذی نفعان تشکیل شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۶    
بورس کالای ایران امروز شاهد معامله 760 تن مواد پلیمری بود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۳    
نمادهای پتروشیمی مارون و نفت پاسارگاد(شپاس) امروز تا سقف حداکثر 2.08 واحد بر آیفکس در فرابورس تاثیر مثبت گذاشتند و سبب رشد آن شدند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۳    
در ادامه همجه های روزهای اخیر علیه دولت در موضوع پیوستن ایران به FATF و نسبت دادن تهمت خودتحریمی اشخاص و شرکت های داخلی در پسابرجام به دولت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۷    
بورس کالا امروز میزبان چهارمین عرضه پلی اتیلن های ترفتالات بطری و نساجی پتروشیمی تندگویان در قالب قراردادهای بلندمدت با صنایع پایین دست بود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۲    
پاکستان دور جدید واگذاری امتیاز اکتشاف نفت و گاز را در سال جاری میلادی برگزار خواهد کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۹    
وزیر نفت در احکامی جداگانه اعضای جدید هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران را منصوب کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۷    
دو پایانه مهم نفتی لیبی به تصرف نیروهای ژنرال حفتر درآمد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۵    
رئیس عملیات و تولید سکوی 1SPQ از پایان عملیات تعمیرات اساسی 13 سکو از 17 سکوی تولیدی شرکت نفت و گاز پارس در پارس جنوبی خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۹    
عملیات ایمن سازی خط لوله نفت خام مارون به اصفهان در محدوده کیلومتر 20 و تقاطع رودخانه مارون آغاز شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از انجام تعمیرات اساسی همزمان سه ایستگاه فرآورشی گاز این شرکت با صرف 28 هزار و 600 نفر_ ساعت در مدت یک ماه خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۱    
ایمن سازی خط 12 اینچ در محل خروجی مرکز انتقال نفت شازند با عملیات بورینگ و عبور کیسینگ از زیر محور اراک – ملایر انجام شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۱    
مهاجم کلمبیایی به جمع طلایی پوشان صنعت نفت آبادان پیوست.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از افزایش ظرفیت عملیاتی و فنی مهندسی در همه بخش های این شرکت در بستر اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۹    
وزارت نیرو اعلام کرد: پیک روزانه مصرف برق کشور، دیروز با ثبت رکورد 44 هزار و 674 مگاوات نسبت به روز پیش از آن (جمعه) با افزایش پنج هزار و 705 مگاواتی روبرو شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۶    
شرایط ثبت نام شرکت های صاحب صلاحیت زنجیره ای توزیع (برند) در عرصه ساخت جایگاه های سوخت از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۰    
ایستگاه پمپاژ 20 هزار بشکه ای نفت خام شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان هفته آینده افتتاح می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۰    
مصرف فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در پنج ماه امسال به یک میلیارد و 61 میلیون و 720 هزار لیتر رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از افزایش تولید نفت میدان های مشترک این شرکت در یک سال گذشته، به عنوان گامی در مسیر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی نام برد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۴    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از بررسی گزینه های مختلف برای ورود به بازار گاز اروپا خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۳۸    
دولت نیجریه قصد دارد از بانک جهانی، چین و ژاپن وام دریافت کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۹    
برخی می پرسند با توجه به این که شرکت های خارجی از انتقال دانش خودداری می کنند، چه تضمینی برای انتقال فناوری وجود دارد؟ که در پاسخ باید گفت: وقتی شما در یک پروژه همکاری می کنید ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۶    
یکی از مهم ترین مسائل زیست محیطی در جهان و ایران، مخاطره های ناشی از انتقال و عرضه محصولات و فرآورده های نفت و گاز است که سالانه خسارت زیادی را به محیط زیست و سلامت شهروندان وارد می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۳    
توافق روسیه و عربستان برای همکاری در تثبیت بازار از یک سو و افت سطح ذخیره سازی نفت در آمریکا از سوی دیگر سبب شد قیمت نفت در هفته گذشته از افزایش برخوردار شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۹    
تصمیم روسیه به کاهش وابستگی به صادرات نفت و گاز، نهایی شدن ساخت خط لوله گاز ترک استریم و امضای تفاهم نامه صادرات ال ان جی این کشور به بحرین از جمله مهم ترین رویدادهای هفته گذشته بازار گاز با محوریت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در مرحله نخست اجرای طرح LEZ، خودورهایی که دارای معاینه فنی هستند مجاز به تردد در محدوده زوج و فرد خواهند بود که این امر بدون تردید موجب کاهش آلودگی هوای تهران ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تشکیل فراکسیون بازار سرمایه در مجلس می تواند در اصلاح و تبیین قوانین جدید در حوزه بازار سرمایه مفید باشد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۷    
تولید روزانه نفت روسیه در هفت روز نخست ماه سپتامبر (11 تا 17 شهریور) 300 هزار بشکه افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۱    
تعمیرات اساسی مجتمع فراورشی شهید دست بالا در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در زمان مقرر پایان یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۸    
تولید نفت اوپک در ماه گذشته میلادی (اوت) کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۳    
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، امروز میزبان عرضه بیش از 77 هزار تن مواد پلیمری و شیمیایی است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۹    
شرکت دولتی نفت و گاز هند قصد دارد ظرفیت پالایشی سالانه خود را تا سال 2030 میلادی به بیش از 60 میلیون تن برساند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۹    
کارشناس ارشد قراردادهای خارجی شرکت ملی نفت ایران از الزام حضور حداقل یک نماینده از شرکت ایرانی در اعضای گروه پیمانکار کمیته مدیریت مشترک قراردادهای جدید نفتی خبر داد و گفت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۶    
اصول حاکم بر قراردادهای جدید نفتی و قراردادهای بیع متقابل مشابهند با این تفاوت که در مدل جدید قراردادی، بر اصولی مانند استفاده حداکثری از توان داخل ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۵    
هدف اوپک در نشست غیررسمی الجزیره، ایجاد ثبات در بازار نفت است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۵    
واحد تولید عایق های حرارتی (MDI) مجتمع پتروشیمی کارون به عنوان نخستین واحد ساخت این محصول در منطقه خاورمیانه تا پایان شهریورماه افتتاح می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۹    
طرح های گازرسانی به روستاهای شهرستان سرایان و فردوس در استان خراسان جنوبی با 62 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۰    
استاندار تهران گفت: شرایط اقتصادی که دولت یازدهم پارسال با آن مواجه بود در طول تاریخ 37 سال جمهوری اسلامی بی سابقه بوده و گذراندن سال گذشته بدون استقراض از بانک ها ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۴۴    
روسیه و ترکیه قصد دارند توافق نامه نهایی طرح پیشنهادی ساخت خط لوله گاز ترک استریم را ماه آینده میلادی امضا کنند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۶    
میانگین مصرف روزانه گازوئیل کشور در هفته منتهی به 20 شهریورماه به 75 میلیون و 885 هزار لیتر رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۶    
توسعه متوازن صنایع بالادستی با تکمیلی صنایع پتروشیمی سبب ایجاد زنجیره ارزش می شود بنابراین اشتغال زایی زیادی در این بخش به ویژه با ساخت شهرکهای پتروشیمی ایجاد خواهد شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۲۳    
مدیر سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران گفت: در قراردادهای جدید نفتی، نرسیدن به اهداف تولیدی، کاهش بازده سرمایه پیمانکار را به دنبال دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۱    
بهره برداری از 2 واحد نیروگاهی در استان کرمان ظرفیت شبکه برق کشور را 326 مگاوات افزایش داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو با توسعه و تامین زیرساخت های مورد نیاز، محلی مناسبی برای اجرای طرحهای صنعتی و مشارکت سرمایه گذاران خارجی است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۸:۰۳    
سرخپوستان آمریکایی معترض به ساخت یک خط لوله نفتی در قلمرو خود، اعلام کردند به مبارزه برای توقف کامل این پروژه ادامه می دهند.