سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۵May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 شهریور 1395 - shana.ir

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 1 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 2 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 3 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 4 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 5 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 6 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 7 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 8 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 9 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 10 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 11 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 12 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 13 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 14 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 15 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 16 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 17 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 18 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 19 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 20 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 21 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 22 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 23 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 24 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 25 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 26 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 27 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 28 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 29 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 30 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی 31 شهریور 1395 
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۲:۰۴    
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آقای زنگنه یار دیرین، صدیق مکرم انقلاب اسلامی است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۹    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از هدفگذاری این شرکت برای تولید روزانه سه میلیون و 30 هزار بشکه نفت خام در آغاز سال 1396 خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۲۰:۳۱    
وزیر نفت گفت: کارکنان ممتاز قرارداد مدت موقت در زمان نیاز صنعت نفت به جذب نیرو طی فرآیندهای قانونی و از طریق آزمون در اولویت استخدامی قرار می گیرند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۴۳    
آتش سوزی چاه های نفتی آزاد شده از دست داعش در منطقه القیاره عراق، مهار و خاموش شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۷    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از افزایش 12 درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۴    
بلندینگ نفتا حلال 410 پالایش نفت شیراز امروز نخستین معامله با حجم صد تن را در رینگ داخلی بورس انرژی ایران تجربه کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۹:۰۴    
حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران کاهش یافت و به 14هزار و 688 تن رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس واحد نگهداری و تعمیرات ساختمان منطقه شمال از پایان عملیات مقاوم سازی مسیر خطوط لوله انتقال نفت این منطقه خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۲    
بورس کالای ایران امروز میزبان معامله 15 هزار و 756 تن مواد پلیمری بود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۲    
مجله بین المللی آمار و انرژی International Journal of Energy and Statistics که موسسه مطالعات بین المللی انرژی منتشر می کند جزو نشریات نمایه ISI قرار گرفت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۶    
معاون سیستم اندازه گیری و شبکه هوشمند سازمان بهره وری انرژی ایران با بیان این که بهینه سازی مصرف انرژی و سوخت کشور از اهداف اقتصاد مقاومتی است ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۳    
مجری طرح توسعه فازهای 15و 16 از ذخیره سازی ال پی جی (پروپان و بوتان) تولیدی پالایشگاه این فازها در مخازن واحد ذخیره سازی LPG خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۷    
شانا _ گروه عکس: بیژن زنگنه، وزیر نفت بعدازظهر امروز (دوشنبه، 8 شهریور ماه) با مدیران ارشد مناطق نفتخیز جنوب دیدار و گفتگو کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۸:۰۵    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری، مقدار مصرف نفت کوره این منطقه در چهار ماه امسال را با 40 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال یک میلیون و 340 هزار لیتر اعلام کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۶    
نشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور وزیر نفت برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۳    
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران از ثبت رکورد جدید صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: بارگیری همزمان 10 فروند نفتکش در پایانه نفتی جزیره خارگ انجام شد که بی سابقه است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۳    
معاون وزیر انرژی آذربایجان از آمادگی این کشور برای استفاده از گاز تولیدی ایران و عراق در خط لوله های صادراتی خود به اتحادیه اروپا خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۰    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: حرکت در مسیر اقتصاد سبز، نه تنها سبب کاهش رشد اقتصادی نمی شود، بلکه به آن شتاب می بخشد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۴۴    
نمادهای کشتیرانی، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، ارتباطات سیار، فولاد مبارکه، سرمایه گذاری امید و پالایش نفت بندرعباس امروز با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس سبب رشد این متغیر شدند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۸    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: پایه اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی تکیه بر نیروی انسانی خلاق و گفتمان سازی کسب کار نوین در جامعه است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۵    
دریای خزر هم اکنون به عنوان یکی از منابع مهم نفت خام و گاز طبیعی در جهان مطرح است و نقش بسیار مهمی در تامین انرژی کشورهای دنیا بر عهده دارد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۳۵    
سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه مرکزی از توزیع 531 میلیون و 647 هزار لیتر از انواع فرآورده های نفتی در پنج ماه امسال در استان مرکزی خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۳    
شرکت نفت فلات قاره ایران در سه سال اخیر، دستاوردهای بزرگی داشته که در راس آن می توان به تلاش برای نگهداشت تولید در مناطق عملیاتی این شرکت در قلب خلیج فارس اشاره کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۳    
نماد پتروشیمی مارون امروز در صدر بالاترین افزایش حجم و ارزش معاملات بازار سهام فرابورس ایستاد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۲۰    
هم زمان با هفته دولت جایگاه سی ان جی CNG شهرستان سربیشه در استان خراسان جنوبی با مسئولان استانی به بهره برداری رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۷    
هفتاد و چهارمین جایگاه عرضه سی ان جی CNG منطقه کرمان هم زمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۷    
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار از بهره برداری چهل و پنجمین جایگاه عرضه سوخت منطقه سبزوار به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولان خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۱۴    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: باید برای افزایش روابط اقتصادی ایران و لبنان تجارت ترجیحی اجرا شود ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۷:۰۲    
مجری طرح توسعه میدان یادآوران با اشاره به برداشت روزانه 100 هزار بشکه نفت از این میدان، از پیشتازی ایران در مقایسه با عراق در این میدان مشترک نفتی خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۳    
شانا _ گروه عکس: همایش آثار اقتصادی برجام بر انرژی و سرمایه گذاری در استان خوزستان بعدازظهر امروز (دوشنبه، 8 شهریورماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۳    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: پیش از دولت یازدهم حدود 18 درصد واگذاریها به بخش خصوصی و 38 درصد به خصولتیها بوده است که این آمار در دولت یازدهم به 35 درصد برای بخش خصوصی و 27 درصد برای بخش خصولتی ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۰    
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که برخی از اقدامهای دولت در 3 سال اخیر شاهکار است و باید بصورت جدی درخصوص آن اطلاع رسانی شود ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۰    
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: تلاشهای سه سال گذشته دولت یازدهم در عرصه بین المللی پیامد استقبال شرکتهای معتبر بین المللی را به دنبال داشته است و اکنون تعداد زیادی از شرکتهای فولادی، آلومینیوم، زغالسنگ ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۷    
مجری طرح توسعه میدان یاران شمالی با اشاره به برنامه ریزی برای برداشت روزانه 30 هزار بشکه نفت از این میدان تا پایان شهریورماه امسال، اظهار کرد: آزمایش نهایی چاه های این میدان بزودی آغاز می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۷    
طرح گازرسانی به یکهزار و 316 خانوار روستایی استان ایلام همزمان با هفته دولت افتتاح شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۱    
در پی کاهش تقاضای گاز در چین، واردات این کشور در ماه ژوئیه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 0.3 درصد کاهش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۹    
مدیر عامل شرکت کونوکو فیلیپس آمریکا اعلام کرد عرضه مازاد در بازار نفت، در سال آینده میلادی نیز ادامه خواهد یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۳    
استاندار خوزستان بهترین راه توسعه این استان را جذب سرمایه عنوان کرد و گفت: عده ای در این استان به سرمایه گذار روی خوش نشان نمی دهند که باید در این زمینه بازنگری کنند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۸    
تقلای چین برای خصوصی سازی شرکت های نفت و گاز، تلاش برای تکمیل پروژه گاز قطر، پیش بینی افزایش برداشت گاز در مصر و همچنین کوشش پاکستان برای تکمیل پایانه جدید واردات ال ان جی نشان دهنده پویایی گازی آسیا ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۴۱    
معاون وزیر نفت با اشاره به ابلاغ فهرست بلند منابع تامین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت از سوی وزیر نفت، این اقدام را گامی در مسیر بهبود فرایند تامین کالا ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۲    
مدیر طرح احداث جایگاه های گاز طبیعی فشرده (CNG) شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: از ابتدای آغاز بکار دولت یازدهم تاکنون 299 جایگاه سی ان جی در کشور راه اندازی و در مدار قرار گرفته است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۹    
وزیر نفت، دستاوردهای برجام را در صنعت نفت تشریح کرد و گفت: افزایش تولید و صادرات نفت خام، از مهمترین این دستاوردها به شمار می رود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۹    
ونزوئلا پیشنهاد مناقصه برای حفاری صدها چاه نفت را تجدید کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۳    
مجری طرح توسعه میدان آزادگان شمالی با اشاره به برداشت روزانه 75 هزار بشکه نفت از این میدان مشترک گفت: هم اکنون صادرات نفت از این میدان در بیش از سه ماه گذشته، از مرز هفت میلیون بشکه گذشته است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۴    
وزیر امورخارجه گفت: ایران و ونزوئلا توافق کردند در حوزه های مورد علاقه مانند صنایع غذایی، صنایع و فناوریهای پیشرفته و نیز حوزه نفت و گاز همکاری گسترده و جدیتری داشته باشند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۱    
وزیر نفت با بیان که شرکت ملی نفت ایران به عنوان رکن اصلی درآمدزایی کشور خود در صف برداشت بودجه از دولت قرار دارد، گفت: تلاش می کنیم مشکلات و موانع استان خوزستان را تا حدودی برطرف کنیم.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۱    
بهره برداری از طرح گازرسانی به 11 روستای شهرستان آوج استان قزوین زمینه برخورداری یکهزار و 170 خانوار این منطقه از مزایای گاز را فراهم کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۱    
وزیر نفت، فهرست بلند (وندورلیست) منابع تامین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت را ابلاغ کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۲    
تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز، میزبان عرضه 20 هزار و 539 تن انواع مواد پلیمری در بورس کالاست.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۲    
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی متوسط سالانه شاخصهای تولید واحدهای صنعت پتروشیمی در دولت یازدهم را 11 درصد اعلام کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۹    
میانگین مصرف بنزین کشور مردادماه امسال به 79 میلیون و 300 هزار لیتر رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۶    
وزیر محیط زیست و انرژی فرانسه ضمن تاکید بر موقعیت ارزشمند ایران در برخورداری از انرژیهای تجدیدپذیر گفت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۷    
قیمت سبد نفتی اوپک، روز جمعه (پنجم شهریور ماه) با 47 سنت افزایش، به 45 دلار و 75 سنت برای هر بشکه رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۴    
مدیر مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از اتصال قدیمی ترین پالایشگاه ایران با واگذاری 2500 شماره به شبکه سراسری مخابرات وزارت نفت خبرداد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۴    
طرح ها و پروژه های در دست ساخت شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با هدف بهبود کیفیت محصولات پالایشگاه ها ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۱    
طرح گازرسانی به روستای معصوم آباد از توابع شهر مشهد استان خراسان رضوی با چهار میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۲    
تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصادی که علاوه بر هدف گسترش رفاه ملی، اهداف آسیب ناپذیری و بازدارندگی را دنبال می کند ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۲    
نفت برنت دریای شمال به ارزش 49.52دلار در هر بشکه مورد معامله قرار گرفت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۹    
قیمت بنزین در آمریکا در آستانه تعطیلی روز ملی کار در این کشور به بالاترین حد 50 روز اخیر رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۹    
وزارت نفت پیشنهادی را به دولت ارائه کرده که در صورت موافقت دولت، کارت سوخت بنزین از ابتدای مهرماه حذف می شود اما استفاده از کارت سوخت با طراحی متفاوت نسبت به بنزین ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۵    
موضوع تسویه بدهی های شرکت ملی نفت در برنامه ششم توسعه کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۵    
رئیس هیئت داوری انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: حذف کارت سوخت اقدامی شایسته و مناسب از سوی دولت و مجلس بود، زیرا این موضوع هزینه های اضافه و سنگین را برطرف می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بر اساس آمار صندوق بین المللی پول که جدیدا اعلام شده ایران کمترین تاثیر را از کاهش قیمت نفت داشته و این به معنای آن است که ایران نسبت به تکانهای خارجی در حوزه اقتصادی ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهوری با بیان این که دولت توانست در عرض چند ماه صادرات نفت و میعانات گازی را به مقدار قبل از تحریم برساند ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۶    
کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) در حالی برای پاسخ به تقاضای گاز خود، به دنبال واردات ال ان جی هستند که به دلیل نزدیکی جغرافیایی، اقتصادی ترین گزینه این منطقه ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۳    
معاون امور هماهنگی اقتصادی و بین الملل استاندار خوزستان، ساخت شرکت پتروشیمی تخت جمشید ماهشهر با 350 میلیارد ریال اعتبار برای تولید محصولات پتروشیمی توسط بخش خصوصی را از اقدامهای موثر دولت برای رونق ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۳    
نحوه محاسبه قیمت نفت خام و میعانات گازی تحویلی به پالایشگاه ها و قیمت 5 فرآورده نفتی اصلی و سوخت هوایی تا پایان امسال در حالی اعلام شده که به گمان کارشناسان بازار سرمایه این مصوبه می تواند راه نجاتی ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۰    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزایش سهم مناطق نفتخیز از 2 در هزار به 2 درصد از درآمدهای نفتی را نتیجه تلاشهای وزیر نفت عنوان کرد و از تصویب این میزان به 3 درصد در کمیسیون انرژی مجلس خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۱    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی با اشاره به هدف گذاری افزایش حدود 100 هزار بشکه ای تولید روزانه از میدانهای مشترک غرب کارون تا پایان امسال ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۱    
بخش نفت و گاز کویت در سال 2015 برای سومین دوره پیاپی دچار رکود شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۸    
گاز طبیعی به عنوان انرژی پاک و یکی از مهمترین عوامل تولید در جهان کنونی، نقش بی بدیلی در رشد و توسعه کشورها داشته و بدون شک یکی از اساسی ترین مؤلفه ها در شکوفایی اقتصادی کشور های مختلف محسوب می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۰۲    
قراردادی یک میلیارد دلاری بین شرکت ایرانی تسدید و یک شرکت روسی به منظور داخلی سازی دکل های حفاری دریایی در ایران به امضا رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۶    
جایگاه سی ان جی استادیوم آزادی به همراه طرح افتتاح همزمان 8 جایگاه سی ان جی در سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از امضای تفاهمنامه با شرکتهای توتال و لینده در دوره پسابرجام خبرداد و گفت: در آینده 2 تفاهمنامه دیگر با شرکت های خارجی فعال در صنعت پتروشیمی امضا می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، خاستگاه الگوی جدید قراردادی صنعت نفت را قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت ارزیابی کرد و گفت به همین دلیل با اصل این موضوع موافق است اما در جزئیات بر رفع مواد 15 گانه ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۴    
بیست و چهارمین دور صدور مجوز اکتشاف نفت و گاز میدان های فراساحلی نروژ امروز (دوشنبه، هشتم شهریور ماه) در این کشور برگزار شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۵    
انی قصد دارد تولید روزانه میدان گازی نورس مصر را در سال 2017 میلادی به یک میلیارد فوت مکعب برساند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۳    
همزمان با بازدید نمایندگان ویتول سوئیس برای سوآپ نفت روسیه از بزرگترین پایانه نفت ایران در دریای خزر، یک مقام مسئول از احتمال از سرگیری سوآپ نفت ایران تا 14 روز آینده خبر داد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۷    
تاسیسات کراکر خوراک ترکیبی عربستان سعودی در حاشیه خلیج فارس آغاز به کار کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۵۱    
شانا _ گروه عکس: بیژن زنگنه، وزیر نفت صبح امروز (دوشنبه، 8 شهریورماه) پس از ورود به اهواز و استقبال از سوی عبدالرضا شریعتی ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۲    
ظرفیت کمپرسورهای تزریق گاز به مخزن ذخیره سازی شوریجه همزمان با هفته دولت 35 درصد افزایش یافت.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۳    
رئیس جمهوری، امروز (دوشنبه، هشتم شهریورماه) با اهدای لوح، از وزارت نفت به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی تجلیل و قدردانی کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۴    
وزیر نفت با بیان این که از همه شرکتهای خوزستانی در پساتحریم حمایت می کنیم، گفت: شرکتهای خصوصی خوزستان که در زمینه تجهیزات و ساخت قطعات فعال هستند می توانند نقش مهمی در تامین تجهیزات مورد نیاز صنعت ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۵    
بهره برداری از طرحهای گازرسانی شهرستان سقز استان کردستان به مناسبت هفته دولت زمینه صرفه جویی مصرف سالانه 1.5 میلیون لیتر سوخت مایع را در این منطقه فراهم کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۷    
با ورود گاز ترش فازهای 6، 7 و 8 پارس جنوبی به پالایشگاه فازهای 20 و 21، نخستین ردیف این واحد برای شیرین سازی گاز راه اندازی شد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۴    
اوایل دولت یازدهم صنعت گاز کشور با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد. نبود توازن میان حجم تولید و مصرف گاز در کشور ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۴    
یک مدیر نفتی سوئدی اعلام کرد بازگشت احتمالی قیمت نفت به 100 دلار، ممکن است به صنعت نفت آسیب برساند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۴    
دولت به مصوبات خودش هم عمل نمی کند. پارسال هیأت دولت مصوبه ای را برای خروج از رکود تصویب کرد که براساس آن باید همه محصولات پتروشیمی از طریق بورس کالا عرضه می شد اما اعداد نشان می دهد فقط 6درصد ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۱    
عضو کمیسیون انرژی گفت: موضوع تامین قیر از طرف وزارت نفت بر اساس احکام بودجه و گازرسانی به برخی مناطق محور پرسش تعدادی از نمایندگان بود که وزیر نفت توضیح سازنده ای ارائه کرد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۸    
قطر برداشت گاز را از میدان برزان در ماه نوامبر امسال آغاز می کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۹    
طرحهای گازرسانی شهرستان گالیکش استان گلستان همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۷    
شرکت پایانه های نفتی ایران در طول دوران دولت یازدهم موفق شد بسیاری از پروژه های فعال خود را عملیاتی کند.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به توانمندی پیمانکاران ایرانی در اجرای پروژه های فراساحلی در صنعت نفت اظهارکرد: هم اکنون 80 درصد عملیات حفاری دریایی از سوی پیمانکاران ایرانی انجام می شود.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۲    
برداشت گاز از میدان پارس جنوبی در ابتدای دولت یازدهم 250 میلیون مترمکعب در روز بود که هم اکنون به بیش از 430 میلیون مترمکعب در روز افزایش یافته است تا فاصله ایران با شریک قطری خود در این میدان کاهش ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۴    
کارشناس ارشد مطالعات راهبرد انرژی با اشاره به افزایش قیمت سبد نفتی در 26 روز گذشته از ماه اوت 2016 (مرداد و شهریور ماه) گفت: در دوره مورد بررسی تولید نفت اوپک به 33 میلیون بشکه در روز رسید.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۵    
مجری طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی با اشاره به افزایش پلکانی برداشت نفت از این میدان اظهارکرد: از شهریورماه ...
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بر اساس نمونه برداریها و آزمایشهای انجام شده، شواهد حاکی از آن است که آلاینده های آلی فرار در هوای تهران به شدت کاهش یافته است.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۴۳    
افزایش امیدواری ها درباره کاهش عرضه مازاد نفت در پی گفت و گوی احتمالی اعضای اوپک سبب شد شمار معاملات استقراضی نفت کاهش یابد.
شانا   ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۷:۱۰    
افزایش تولید نفت عراق و تشدید تردیدها درباره کارآمدی گفت و گوی تولیدکنندگان نفت سبب شد قیمت نفت در معاملات امروز (دوشنبه 8 شهریور ماه) کاهش یابد.