جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 1 اسفند 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 شعار سال 1 اسفند 1394 شعار سال 2 اسفند 1394 شعار سال 8 اسفند 1394 شعار سال 9 اسفند 1394 شعار سال 10 اسفند 1394 شعار سال 11 اسفند 1394 شعار سال 12 اسفند 1394 شعار سال 13 اسفند 1394 شعار سال 14 اسفند 1394 شعار سال 15 اسفند 1394 شعار سال 16 اسفند 1394 شعار سال 17 اسفند 1394 شعار سال 18 اسفند 1394 شعار سال 19 اسفند 1394 شعار سال 20 اسفند 1394 شعار سال 21 اسفند 1394 شعار سال 22 اسفند 1394 شعار سال 23 اسفند 1394 شعار سال 24 اسفند 1394 شعار سال 25 اسفند 1394 شعار سال 26 اسفند 1394 شعار سال 27 اسفند 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 29 اسفند 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
24 دوره پیش از انقلاب و 10 دوره بعد از انقلاب از شهرستان جهرم نماینده به مجلس معرفی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
یکی از مسائلی که همه در زمان انتخابات در بحث تبلیغات باید رعایت کنند ، عبور نکردن از خط قرمزهاست. خط قرمزهایی که جرائم انتخاباتی نامیده می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۹    
با انتشار تأیید شدگان و رد صلاحیت شدگان می توانیم بررسی بهتری از صف بندی احزاب مختلف در سه شهرستان داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
ستاد انتخابات کشور عناوین مجاز و غیرمجاز فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۴    
جریان های سیاسی نیز این روزها مشغول جلسات درون گفتمانی هستند تا لیست های خود را برای انتخابات ببندند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
چند روز پیش یکی از روزنامه های کشور هم از قراداد 4 میلیارد تومانی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس با مشاوران تبلیغاتی خبر داده بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
بهره برداری از سوژه های انسانی
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده خطیب نماز جمعه بخش کامفیروز، گمشده بشریت را آرامش خواند و افزود: اگر آرامش واقعی را می خواهید به یاد خدا باشید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۳    
کوفیان دقیقًا در لحظه ای که فکر کردند استکبار می تواند برای آن ها رفاه و شادمانی بیاورد، تبدیل شدند به امام کش هایی که خودشان باورشان نمی شد!
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
تغییر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز در حالی صورت می گیرد که کمتر از 10 روز دیگر 2 انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل گمرکات استان فارس با بیان اینکه گمرک جهرم این امکان را دارد تا در محل سردخانه ها و یا باغ ها به صادرکنندگان ارائه خدمات کند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
عرب گفت: اعضای شوراها می توانند در وقت های آزاد خود در ستاد تبلیغاتی افراد توانمند حضور یابند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
در اجرای ماده 36 آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن، اسامی و مشخصات 133 نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه شیراز منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
ستاد انتخابات فارس 3 بالگرد برای مناطق صعب العبور درخواست کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
شور و حرارت خاصی در جای جای شهر شیراز برپا است و اماکن عمومی و خصوصی پر است از عکس های رنگ و وارنگ با شعارهای قشنگ و گاه باورنکردنی.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۸    
پول کثیف ، رأی کثیف و سرمایه اجتماعی کثیف سه عنصری است که سلامت مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۲    
در حالی که در حدود یک هفته تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده، احزاب و جریانهای سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب و مستقلین، آرایش سیاسی خود را تشکیل داده و برای جلب نظر و رای مردم تلاش می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۰    
سامانه مجلس گرافی با هدف شفاف سازی عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دانشگاه تهران راه اندازی شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
تلویزیون پارلمان اروپا در گزارشی درباره سفر وزیر امور خارجه کشورمان به بروکسل به انعکاس نظرات چند نفر از نمایندگان اروپایی درباره ایران پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
به ظن دولت، حضور بخش خصوصی در دولت پررنگ تر شده است اما سؤال اینجاست که با حجم کاری که دولت مدعی به واگذاری آن به بخش خصوصی است، چرا دولت بزرگ تر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۵    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو ایستگاه های شهر آفتاب، فرودگاه امام خمینی(ره) و شهر پرند به صورت یک خط یکپارچه افتتاح خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۵    
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم افزایش قیمت محصولات خوارکی دغدغه اکثر مردم بود. در این گزارش به علت گرانی این محصولات اشاره می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
وزیر دفاع گفت: ما برای اهداف بلندمدت خود در حوزه فناوری های روز موشکی، هیچ گاه از به دست آوردن جایگاه مناسب جهانی مأیوس نشده ایم و باز هم راه پیشرفت کشور را ادامه می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۹    
آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: همه در انتخابات شرکت کنند و فردی را به خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بفرستند که از هرلحاظ پاک باشد و بتواند پرچم این انقلاب را با دست صاحب اصلی اش برساند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
دیوان دادگستری اروپا اعلام کرد که تحریم های اعمال شده بر بانک ملت در طول 6 سال اخیر ناعادلانه بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۱    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: اعمال قانون بیشترین نقش را در ایمنی دارد که با کمترین هزینه محقق می شود و در عین حال باید انگیزه کافی نیز برای اعمال قانون وجود داشته باشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۱    
آیت الله العظمی سبحانی با اشاره به اینکه مسائل مورد نیاز روز را باید پژوهش کرد، گفت: محققان حوزه باید خلا های فکری و فرهنگی را در نظر بگیرند و از عجله در تحقیقات پرهیز کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۱    
سلطانی فر در نشست مدیران کل استانها از تمامی مدیران سازمان میراث فرهنگی خواست با توجه به شرایط جدید کشور، تلاش جدی و گسترده ای برای رونق صنعت گردشگری و احیاء میراث فرهنگی کشور داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۸    
رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: اینکه تمایل داشته باشیم همه چیز دولتی و در سیطره وزارت ورزش و جوانان باشد خوب نیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۸    
در اجرای ماده 36 آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن، اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی حوزه های انتخابیه تهران اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
رئیس کل بانک مرکزی از مدیران عامل بانک های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری خواست از روز اول اسفند به نرخ سود سپرده ها و تسهیلات توافق شده ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
تصاویری از انفجار بمب در پایتخت ترکیه
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
2 تحلیلگر برجسته اندیشکده های آمریکایی در مطلبی در پایگاه دیفنس وان به بررسی وضعیت عربستان پرداخته و تأکید کردند واشنگتن باید برای سقوط آل سعود آماده شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت گفت: هیأت رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان تصمیمی بر افزودن علی نوبخت نگرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از نظام شهرسازی که بافت تاریخی شهرها را تحت عنوان بافت فرسوده شناساند و در اذهان جا انداخت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۹    
یک خودروی بمب گذاری شده در یک پادگان نظامی در مرکز شهر آنکارا، منفجر شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۶    
امام جمعه مشهد گفت:در شورای عالی فضای مجازی فعلی 10 بند پیوست حکم مقام معظم رهبری در موضوع پدافند فضای مجازی بر زمین مانده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۳    
امروز 72 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
مشاور نخست وزیر ژاپن با معصومه ابتکار دیدار و در خصوص همکاری های دو جانبه در حوزه محیط زیست گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران، نقش نظارتی دادستان در سرنوشت پرونده های کیفری را تأثیرگذار دانست و گفت: دفاع فعالانه از کیفرخواست، تأمین کننده حق نظارت دادستان بر محاکم است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۴    
شرکت هواپیماسازی ایرباس که به تازگی قراردادی 27 میلیارد دلاری با ایران بسته، بانک های اروپایی را به معامله با ایران تشویق کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۴    
تهیه کننده سریال "معمای شاه" گفت: سیروس تقی نژاد بر اثر تصادف دار فانی را وداع گفت
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
وزارت دفاع روسیه خبر ارسال سامانه موشکی اس 300 به ایران را که پیش از این در برخی از گزارش ها امروز (پنج شنبه) اعلام شده بود، تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
هیات انرژی کمیسیون اروپا جهت انجام مذاکرات کارشناسی با جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۴    
معاون حمل ونقل و پایانه های استان همدان اعلام کرد: مسافران می توانند از 11 اسفند با مراجعه به سایت ها بلیت مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اعلام کرد: در صورت ورود نیروی زمینی عربستان به سوریه، افزایش کمک های نظامی ایران به دمشق، منوط به درخواست این کشور خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم بزرگوار آیت الله حاج سید محمدباقر خوانساری را تسلیت گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
رئیس کمیسیون عالی سوانح راه آهن گفت: کاهش 42 درصدی حوادث و سوانح بزرگ و کوچک در شبکه حمل ونقل ریلی کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته، نشان دهنده تلاش جمعی و همکاری تمام دست اندرکاران این بخش است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۶    
حجتی گفت: هیچ مشکلی برای میوه شب عید وجود ندارد و ذخیره سازی به حد کافی و حتی زیادتر از نیاز انجام شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: جذابیت های بسیاری در سازمان تأمین اجتماعی برای جذب سرمایه وجود دارد و تأمین اجتماعی می تواند موتور محرک اقتصاد کشور باشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۰    
مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: 100 نیروی جدید پرستاری بر اساس شرکت در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در مراکز درمانی جذب می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۷    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران درباره اوراق کننده های اتومبیل که از نظر مکانی در مرز مشترک مناطق 12، 15 و 16 هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۴    
رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در آخرین ماه های باقی مانده از دوران ریاست جمهوری خود، در سفری تاریخی به کوبا سفر کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۱    
معاون حقوقی رییس جمهور، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی را جهادگران و ایثارگران میدان اقتصاد کشور نامید و تاکید کرد که معاونت حقوقی ریاست جمهوری در راستای نگاه تحولگرای دولت تدبیر و امید در ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب تهران طی نشستی با سرپرست و دادیاران دفاع از کیفرخواست دادسرای عمومی تهران، به بررسی مشکلات مرتبط با حضور نمایندگان دادستان در جلسات محاکم دادگاه پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۸    
شکاف بین نرخ های تورم و سود بانکی به عنوان یکی از مانع های رشد و رونق اقتصادی، تیم اقتصادی دولت یازدهم و شورای پول و اعتبار را بر آن داشته تا طرح هایی را برای کاهش نرخ سود بانکی به کار بندند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۸    
مداخله و گسترش بیش از حد دولت در اقتصاد و استفاده از دلارهای نفتی در دوران رونق اقتصادی به عنوان دو عامل مرگ کسب و کارها در ایران معرفی شدند
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۸    
به زودی پرداخت عیدی 13 میلیون شاغل مشمول قانون کار به مبلغ 1424000 تومان تا نهایتا 2136000 تومان آغاز می شود که البته رقمی بین 27400 تا 98400 تومان هم به عنوان مالیات از آن کسر خواهد شد
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۵    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، تشکیل شورای زنان فرهیخته را زمینه ساز مشارکت بیشتر بانوان در دانشگاه عنوان کرد و گفت: تشکیل این شورا موجب افزایش فرصت های مناسب برای رشد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۳    
استاندار مازندران در اجلاس سراسری رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی توسعه گرا و پژوهش محور است ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۳    
ورزش کشور از این پارادوکس که نه دولتی است و نه خصوصی بایستی بیرون بیاید وگرنه ظلم است به مردم. خصوصی سازی خاستگاهی داشته و نهضتی بوده و قرار نبوده و نیست که اگر سیاست و راهبردی در کشوری موفق بوده در ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
پس از بارش برف و باران در شهرستان قائمشهر زیر گذر های غیر اصولی که از احداث آن 2 سال هم نمیگذرد رفت و آمد را برای شهروندان سخت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
صدها نفر از بردگان جنسی داعش برای انتقام از عناصر این گروه تروریستی به گروه زنان آفتاب پیوستند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۰    
مدیرکل دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهادکشاورزی در واکنش به عرضه سیب آمریکایی در بازار داخل، گفت: نه کسی می تواند از آمریکا سیب وارد کند و نه این کار صرفه اقتصادی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۷    
بررسی موضوعات فضایی در برنامه ثریا این گونه نشان داد که اوضاع در این حوزه -به گفته کارشناسان- چندان مطلوب پیش نمی رود.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۷    
سرمایه گذار مجموعه تلویزیونی شهرزاد گفت: استفاده از تصویر حسین شریعتمداری در این سریال کاملاً سهوی بوده است و ما اجازه توهین به سردار قلم را به خودمان و کس دیگری نمی دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۴    
انسان وقتی اجیر دیگران شد، به آن دستمزد تکیه می کند و چنین می اندیشید که آن دستمزد زندگی اش را می چرخاند و چون بر آن اطمینان دارد، بر خدایی که همه کارها دست اوست تکیه نخواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۴    
تاکنون هیچ دیده و شنیده نشد کسی از مازندران جز به نیکی یاد نکند، که حقش هم این است، اما مازندرانی ها تا چه زمانی باید صبر کنند تا توصیف جای خود را به عمل بدهد و مسئولان کمر همت را ببندند؟!
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۸    
جلسه ویژه ساماندهی و تعیین متولی دریاچه ولشت به ریاست فرماندار چالوس و با حضور بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر و بخش مرزن آباد، روسای ادارات گردشگری، راه، محیط زیست، منابع طبیعی ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۸    
فرماندار چالوس در جلسه بررسی مشکلات طرح جامع شهر مرزن آباد که با حضور اعضای کمیته فنی یک شورای عالی شهرسازی کشور، معاون شهرسازی مازندران ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۵    
دولت افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان را در لایحه بودجه 95 به مجلسی ها پیشنهاد داده است اما جزئیات این پیشنهاد چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۲    
سامانه تبدیل فرمایشات 23 سال اخیر مقام معظم رهبری به متن با فناوری هوش مصنوعی توسط متخصصان داخلی طراحی شد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۲    
آقای استاندار، کجای دنیا به مالک یک باشگاه ورزشی 6 هکتار زمین رایگان دادند که شما دومی باشید !؟
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۲    
ضمن درخواست از تمامی رسانه ها برای حفظ جایگاه ورزش کشتی برای آخرین بار به تمامی عوامل رسانه ای مرتبط با این اخبار متذکر می گردد، جایگاه ورزش ملی کشور را در نظر بگیرند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۹    
رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران گفت: رقم دقیق دیون شهرداری مشخص نیست و منابع مختلف عددی میان دو هزار تا 20 هزار میلیارد تومان را اعلام کرده اند
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۶    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر 90 درصد است و در سال 95 پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۶    
صنعت گران میاندورودی به خصوص شرکت هایی که در شهرک صنعتی حضور دارند از نبود امکانات و نداشتن منابع در گردش گلایه دارند
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۰    
یکی از اعضای ارشد حزب کارگزاران درباره تبلیغات این حزب در بدو شروع کارش در سال 74، به ناگفته هایی از تبلیغات این حزب اشاره می کند، تبلیغاتی که بنابر هزینه امروزی اش، میلیاردی محسوب می شود
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۰    
رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت آغاز پرداخت پول سپرده گذاران ثامن الحجج را ناشی از همکاری بانک مرکزی و قوه قضائیه دانست و گفت: حمایت برخی از مدیر متخلف ثامن الحجج قطع نشود ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۷    
یکی از چالش های جامعه امروز ما به ویژه در حوزه بانوان، پدیده زنان آسیب دیده از مسائل اجتماعی است. زنانی که به بزه های مختلف دچار شده اند و به دلایل مختلف ...