شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 15 اسفند 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 شعار سال 1 اسفند 1394 شعار سال 2 اسفند 1394 شعار سال 8 اسفند 1394 شعار سال 9 اسفند 1394 شعار سال 10 اسفند 1394 شعار سال 11 اسفند 1394 شعار سال 12 اسفند 1394 شعار سال 13 اسفند 1394 شعار سال 14 اسفند 1394 شعار سال 15 اسفند 1394 شعار سال 16 اسفند 1394 شعار سال 17 اسفند 1394 شعار سال 18 اسفند 1394 شعار سال 19 اسفند 1394 شعار سال 20 اسفند 1394 شعار سال 21 اسفند 1394 شعار سال 22 اسفند 1394 شعار سال 23 اسفند 1394 شعار سال 24 اسفند 1394 شعار سال 25 اسفند 1394 شعار سال 26 اسفند 1394 شعار سال 27 اسفند 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 29 اسفند 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) الگوی کمیته امداد در سایر کشورها را توسعه یافته دانست و گفت: مطالبی که در داخل کشور مبنی بر انتقال صدقات و کمک ها به خارج از کشور بیان می شود به هیچ عنوان صحت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۶    
مسئول اتاق مشترک ایران و افغانستان با اشاره به اینکه در دوران پساتحریم بسیاری از کشورها نیاز به کمک ایران برای فعالیت در افغانستان دارند، اظهار داشت: ایران پل ارتباطی افغانستان با جهان است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور با اشاره به رکود سنگین حاکم بر فروش آجیل و خشکبار گفت: برخی از واحدهای صنفی برای خروج از این رکود اقدام به فروش آجیل و خشکبار به صورت قسطی به کارمندان ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۰    
سفیر ایران در آلمان با بیان اینکه ترس از تنبیهات آمریکا مانع برقراری روابط بانکی بعد از اجرای برجام شده است، گفت: بعد از اجرای برجام ایران باید در شبکه تولید، تجارت، بانکداری و بیمه دنیا قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل سایپا با بیان اینکه بزرگترین مشکل این شرکت سرمایه در گردش بود، گفت: تا پایان سال گذشته بدهی این شرکت سه هزار و 200 میلیارد تومان بود اما با مهندسی مالی انجام شده تا پایان سال جاری این موضوع ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۳    
موضوع انحراف و تجاوز جنسی کشیشان به کودکان در جهان غرب ابعاد تازه ای پیدا کرده و اخیرا صدها کودک، قربانی تجاوز از سوی حدود 50 کشیش معرفی شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۷    
مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان های خراسان در مشهد مقدس با حضور رؤسای قوای سه گانه و جمعی از مسئولان عالی کشور آغاز شد
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۹    
عربستان که مسیر طولانی و سراسر شکست را علیه حزب الله تجربه کرده و در تازه ترین اقدام حزب الله را تروریست معرفی کرده است، به سمت ماجراجویی های حساب نشده ای پیش می رود که برایش گران تمام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۶    
امام خامنه ای دقایقی پیش بر پیکر پاک آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان های خراسان نماز اقامه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
اخیراً معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری اقدام به سفارش، تولید و انتشار یک انیمیشن توسط برنامه پرمخاطب دیرین دیرین نمود ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۷    
نیروهای ارتش سوریه 29 تن از تروریستهای النصره و جیش الاسلام را که قصد پیشروی به سمت مواضع آنها در اطراف دانشکده کشاورزی واقع در نزدیکی ایستگاه فضایی در مرج السلطان داشتند، به هلاکت رساندند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
درحالی رئیس کل بانک مرکزی بانک ها را به "بد" و "خوب" تفکیک کرده که بانک های "بد" در حال نقض توافق بانکداران و مصوبه سودی شورای پول و اعتبار هستند و این یعنی رقابت سودی تمامی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۴    
احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه در رأس یک هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی عصر جمعه عازم تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۸    
عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق در واکنش به تروریستی خواندن حزب الله از سوی شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب گفت که حزب الله یکی از قوی ترین قطب های موازنه قدرت در منطقه است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به سوریه در گفتگو با یک رسانه غربی گفت که تعیین سرنوشت رئیس جمهور سوریه با مردم این کشور است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
قلعه فلک الافلاک میراث ساسانیان در لرستان که از آن به عنوان شاهکار معماری جهان یاد می شود به دلیل بی توجهی و نبود اعتبار در حال ریزش است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۹    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت پروازهای نوروزی ایران ایر با قیمت ها مصوب و بدون هیچگونه افزایش قیمتی خبر داد و گفت: برای عتبات عالیات ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
آقای قاضی پور متأسفم برای شما و مردم شهرم که شما را به عنوان نماینده شان انتخاب کردند. لطف کنید از این به بعد اسم پدر و عموی من را در سخنرانی هایتان نبرید.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
احمدی نژاد علاقه ای به بنده نداشتند و من هم ارادتی به سیاستهای ایشون نداشتم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۹    
رییس جمهوری در پیامی رحلت عالم مجاهد مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و از پیشتازان نهضت اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، فضلا و طلاب حوزه های علمیه ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۷    
شورای پول و اعتبار در اقدام اخیر خود برای ایجاد رونق و افزایش تقاضا برای خرید مسکن، وام مسکن زوجین را از طریق پس انداز به 160 میلیون تومان و از طریق اوراق به 100 میلیون تومان افزایش داد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۷    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان این که مجلس دهم متشکل از انسان های معتدل، منعطف و خواستار توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: مجلس آینده باید به خواست و رای مردم توجه کند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۴    
امام جمعه موقت تهران مشارکت مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را یک جشن سیاسی توصیف کرد و گفت: به جای راه انداختن جشن پیروزی، دل ها را به هم نزدیک کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۴    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت ضمن تشریح برنامه های اورژانس کشور ویژه تعطیلات نوروز، از به کارگیری بیش از 4000 دستگاه آمبولانس ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۴    
مسکو اعلام کرد که آتش بس در سوریه بدون محدودیت زمانی بوده و مهلت دو هفته ای اعلام شده از سوی مخالفان را قبول ندارد. در همین حال کاخ سفید نیز همه طرف های سوری درگیر را به تعهد به حفظ آتش بس دعوت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۱    
هنگامی که شورای حقوق بشر، نماینده ای را به عنوان گزارشگر ویژه حقوق بشر درباره کشوری برمی گزیند، او موظف است با رعایت اصل بی طرفی، سالانه گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در آن کشور تهیه کند ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۹    
در جریان حذف یارانه بگیران پردرآمد، بالغ بر 900 هزار نفر از حذف شدگان معترض شدند که در نهایت بیش از نیمی از آنها به لیست سازمان هدفمندی یارانه ها برگشتند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۹    
منابع آگاه اوپک و نمایندگان این سازمان می گویند: حتی اگر قیمت ها به شدت پایین باقی بماند اوپک بسیار بعید است که تولید خود را در نشست آینده ماه ژوئن کاهش دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله علیه پیام تسلیتی صادر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
یک نماینده اصلاح طلب در مجلس با تاکید بر این که باید در کشور شایستگی و نه جریان های سیاسی حاکم شود گفت که باید در مجلس از حرف حق دفاع کرد و مبنای کار حرف های راست و درست و نه جریانی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۰    
حکمت الله ملاصالحی گفت: من باز هم با کابوس هولوکاست میراث فرهنگی خواهم جنگید و در برابر سخنان کسانی که جایگاه و پایگاه میراث فرهنگی را نمی شناند و به خود اجازه سخنوری ناشایسته و نامتخصصانه و ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۰    
نشست خبری رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه برگزار می شود
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۷    
آیت الله واعظ طبسی ، بامداد روز - جمعه 14 اسفند - به دیار حق شتافت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۷    
برای بودجه سال 1395، فروش نفت با قیمت بشکه ای 40 دلار تعیین و پیش بینش شده که ایران بتواند روزانه دو میلیون و 250 هزار دلار نفت بفروشد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۴    
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، با بیان این که باید تحول جدی در حوزه علمیه و در فقه شیعه و رساله های عملیه ایجاد شود گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: این انتخابات نشان داد که یک جناج را نمی توان حدف کرد جناحی که در انقلاب، نظام و مردم ریشه دارد با هیچ شعار و تهمت و به هیچ قیمتی حذف شدنی نیست.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۱    
وزارت جهاد کشاورزی امسال 65 هزار تن سیب و پرتقال را برای تنظیم بازار شب عید خریداری و در استان های مختلف ذخیره سازی کرده است که قیمتی حدود 2000 تا 2500 تومان دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۸    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران آخرین اقدامات شهرداری پایتخت را در راستای برگزاری نوروز 95 تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به آنکه زمان تحقق بیمه مشاوره خانواده، برنامه ششم توسعه است، تلاش می شود تا زمان آغاز اجرای این برنامه، بیمه مشاوره خانواده نهایی شده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۵    
دفتر مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در بیانیه ای حمایت خود را از ایجاد نظام فدرالی در سوریه اعلام کرد و از همه طرف های کرد سوریه خواست تا مواضع واحدی داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۴    
نخست وزیر ترکیه امروز - جمعه - با هدف توسعه و تحکیم مناسبات و همکاری های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دوجانبه، آنکارا را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۴    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی آزمایشگاه نقشه برداری مغز در کشور خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۱    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا در هفته اول اردیبهشت ماه و همچنین احتمال حذف تاثیر سوابق تحصیلی برای پذیرش داوطلبان آزمون سراسری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از سال تحصیلی جاری امر هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایان پایه نهم انجام خواهد شد گفت: مشاوران در مدارس متوسطه اول به ما کمک می کنند، لذا مشکلی در این زمینه نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۲    
وزیر دادگستری گفت: حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف موجب کاهش فشار و ناکارآمد بودن توطئه ها و عزت و سربلندی این نظام الهی است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۹    
پخش کننده های صوری، عدالت در توزیع، امکان رقابت شرکت های کوچکتر، تعدد دفاتر پخش، جلوگیری از انحصار، ایجاد زیرساخت پخش فیلم و ... بخشی از دغدغه های پخش کنندگان و تهیه کنندگان فیلم های سینمایی است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز مرحله نخست طرح نوروزی پلیس از 15 اسفند ماه تا پایان این ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۳    
در اطلاعیه ای از سوی آستان قدس رضوی، دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان و شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان، جزییات مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله واعظ طبسی اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۳    
معاون اول رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: مجلس شورای اسلامی بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی را فراهم کند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۱۰    
وزیر نیرو در اجلاس مشترک ایران و آلمان، گفت: جمهوری اسلامی ایران به رشد اقتصادی 8 درصد می رسد. رسانه های خارجی نوشتند افزایش دو برابری رشد اقتصاد ایران نیاز به سرمایه گذاری 1.5 تریلیون دلاری دارد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۴    
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون بیشترین حمایت ها را از بانوان داشته ام، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۱    
برخی از آقایان برای خود جایگاه کاذبی قائل هستند. برخی ها بعد از دو دوره نمایندگی احساس می کنند وزنشان بالاتر رفته و تصمیم می گیرند از تهران نامزد انتخابات شوند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۵    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: باید برای اشراف به مرزها از امکانات هوایی و بالگردها نسبت به گذشته بیشتر استفاده کنیم که این موضوع در دستور کار مرزبانی ناجا قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۵    
مدیر مرکز تحلیلی اندیشکده روابط بین الملل مسکو با بیان اینکه تجربه ناقص کشورهای اروپایی از اسلام نمی تواند مبنای آموزش های دینی در قزاقستان باشد، نسخه سلفی اسلام را مغایر با فرهنگ قزاق ها برشمرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جدول دروس متوسطه نظری رشته های 40 گانه فنی و حرفه ای و 150 رشته شاخه کاردانش تصویب شده است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۰    
شورای همکاری خلیج فارس به تبعیت از عربستان، حزب الله را در لیست گروه های تروریستی قرار داد. این مسئله به دلیل انتقادهای دبیرکل حزب الله از سیاست های ریاض و شکست های پیاپی این کشور در یمن و منطقه است.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۰    
اتاق فکر و فرماندهی اصلاح طلبان منطقی و با برنامه عمل کرد و از همه ی ظرفیت های تبلیغی مانند روزنامه ها، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام در سازماندهی و تمرکز آرا نهایت استفاده را بردند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۴۷    
نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی مرتبط با 1021 کاندیدای نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۷:۳۲    
این سخنان به حدی وقیحانه و جنسی است که در هیچ محفل خانوادگی یا رسمی که حداقل های حیا، ادب و احترام در آن باشد، نظایر آن گفته و شنیده نمی شود.