جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 14 اسفند 1394 - shoaresal.ir

شعار سال 30 مهر 1394 شعار سال 30 آبان 1394 شعار سال 30 آذر 1394 شعار سال 30 دی 1394 شعار سال 30 بهمن 1394 شعار سال 1 اسفند 1394 شعار سال 2 اسفند 1394 شعار سال 8 اسفند 1394 شعار سال 9 اسفند 1394 شعار سال 10 اسفند 1394 شعار سال 11 اسفند 1394 شعار سال 12 اسفند 1394 شعار سال 13 اسفند 1394 شعار سال 14 اسفند 1394 شعار سال 15 اسفند 1394 شعار سال 16 اسفند 1394 شعار سال 17 اسفند 1394 شعار سال 18 اسفند 1394 شعار سال 19 اسفند 1394 شعار سال 20 اسفند 1394 شعار سال 21 اسفند 1394 شعار سال 22 اسفند 1394 شعار سال 23 اسفند 1394 شعار سال 24 اسفند 1394 شعار سال 25 اسفند 1394 شعار سال 26 اسفند 1394 شعار سال 27 اسفند 1394 شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 29 اسفند 1394 
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۸    
توکلی زاده در نامه ای خطاب به محمدرضا عارف نوشت: انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان سال 94 شاهد بزرگی بر دروغ بودن تهمت تقلب در سال 88 است ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
در این رقابت ها، روحانی و متحدانش به مردم گفتند که توافق هسته ای گام اول برای ارتقاء جایگاه سیاسی و اقتصادی ایران در جهان بود و این انتخابات گام دوم آن محسوب می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر قرار دادن حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی را محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۶    
کشتی حامل گاز LNG قطر در بندر قاسم شهر کراچی لنگر انداخت و کشتی بعدی نیز 8 مارس وارد پاکستان خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۳    
احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه به منظور انجام سفری 2 روزه جمعه 14 اسفندماه وارد تهران می شود
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 7 هزار کیلومتر مسیر جدید هوایی خبر داد و گفت:ایرلاین ها تنها 5 ماه برای افزایش سرمایه زمان دارند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۴    
درآمد سالانه یک کارخانه آب معدنی با تشکیل یک مؤسسه خیریه وقف امور حفاظت محیط زیست، کمک به کودکان بدسرپرست و بی سرپرست و درمان زنانی که از سرطان سینه رنج می برند، شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۳    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای برخی از دارندگان طرح ترافیک به دلیل یک اشکال سیستمی تعدادی جریمه ورود به محدوده زوج و فرد ثبت شده بود که این جرائم حذف شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۳    
رئیس سازمان بهزیستی بر آمادگی بهزیستی برا تولیت مبارزه با آسیب های اجتماعی تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
پوتین اعلام کرد براساس توافق با اعضای اوپک و غیراوپک روسیه صادرات نفت سال 2016 را در سقف ماه ژانویه ثابت نگه می دارد و چون صادرات نفت ایران اکنون در کمترین میزان است باید راه حل جداگانه ای برای این ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: از شرکت سازنده هواپیمای بوئینگ دعوت کردیم برای مذاکرات به ایران بیاید و درباره خرید هواپیما مذاکره کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
نخست وزیر مجارستان بر گسترش همکاری های دوجانبه با ایران در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هفته آینده روند اجرای برجام را با حضور مسئولان مربوطه مورد رسیدگی قرار می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش مستقیم انگلیس در به شهادت رساندن شهید رئیسعلی دلواری بر ضرورت نگاه آسیب شناسانه به نهضت جنوب تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۶    
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، گفت: ترویج فرهنگ اهدای عضو در ابتدا کار سختی بود اما امروز یک میلیون و 400 هزار نفر کارت اهدای عضو خود را دریافت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۳    
سران انگلیس و فرانسه در ملاقاتی پیرامون همکاری امنیتی و اطلاعاتی و سرمایه گذاری مشترک برای نسل بعدی پهپادهای شناسایی گفت وگو خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۰    
فیروز اصلانی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه امکان ردّ صلاحیت منتخبان مجلس فاقد صلاحیت تا پیش از صدور اعتبارنامه ها وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۷    
آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در استان های خراسان و تولیت آستان قدس رضوی بامداد جمعه دارفانی را وداع گفت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۷    
آمار تصادفات حکایت از این دارد که در سال 16 هزار نفر جان خود را از دست می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
دشمن می داند که دیگر تهدید نظامی و امنیتی علیه انقلاب و ملت ایران کارساز نیست و نمی توانند با این ابزار جلوی مقاومت اسلامی و صدور انقلاب را بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
دشمن نیروهای خود را در کشورهای همسایه ایران مستقر کرد تا فرصت حمله را پیدا کند و بیش از 13 سال در این کشورها باقی ماند، اما جرات هیچ اقدامی را نداشت.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۶    
هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان با حضور فعال شرکت های ایرانی در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز بکار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۶    
با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر 13 اسفند 1394 ، کدمطلب: 13941212001200، www.farsnews.com
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه مهمترین تحولات مناطق آسیای مرکزی، قفقاز، حوزه خزر و اروپای شرقی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
منتخب مردم مشهد در مجلس دهم گفت: اقتصاد و فرهنگ دو اولویت مهم مجلس دهم است و دولت و مجلس برای حل معضلات اقتصادی همت خود را بکار گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران گفت: کسانی که حزب الله را تروریسم می خوانند خواسته و ناخواسته وحدت و امنیت لبنان را هدف قرار داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
عملیات هوایی ارتش عراق در شهرستان الکرمة به کشته شدن فرمانده نظامی داعش در این منطقه منجر شد و پس از آن، عملیات ارتش برای آزادی مرکز الکرمة آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۵    
رئیس آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا در نشست روز چهارشنبه در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا بارها به توان موشکی ایران و ناتوانی تحریم ها در جلوگیری از آن تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۷    
اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب دو قطعنامه درباره سوریه، اتهام های قبلی علیه ایران، روسیه و سوریه را تکرار کردند.