سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 2 مرداد 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 2 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 3 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 4 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 5 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 6 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 7 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 8 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 9 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 10 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 11 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 12 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 13 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 14 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 15 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 16 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 17 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 18 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 19 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 20 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 21 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 22 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 23 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 24 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 25 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 26 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 27 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 28 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 29 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۲    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از ارائه خدمات به مناطق محروم از سوی 18 گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۷    
یک رسانه ورزشی ازبکستان به بررسی دلیل علاقمندی ایران به جذب سرمربی تیم نایب قهرمان جام جهانی 2018 روسیه پرداخت و از نامزدی یک مربی دیگر کروات در فهرست فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۱    
وزیر نفت اعلام کرد: موضوع فروش فرآورده های نفتی به شرکت های بانکرینگ داخلی به صورت ریالی به نرخ مورد عمل در بازار ثانوی ارز در جلسه بررسی مسائل اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری مطرح و با آن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۵    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق زلزله زده کرمانشاه را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۶    
دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: کنگره اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از 22 مردادماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۷    
وزیر ارتباطات گفت: در خصوص کلاهبرداری های پیامکی شکایت هایی واصل شده و پیگیری هایی در حال انجام است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۲    
مراسم بی نظم و بی برنامه معرفی بهترین های فوتبال ایران، در برج میلاد باعث انتقادهای فراوانی از سیستم برگزاری این جشن شد و همهمه و بلبشوی این مراسم سوژه رسانه ها شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۰    
کنسرسیومی متشکل از شرکت های تبلیغاتی با سازمان لیگ قرارداد می بندد. صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید که 25 شرکت تبلیغاتی در فصل جدید با این سازمان برای تبلیغات محیطی لیگ ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۵    
معاون وزیر راه گفت: افزایش مدت زمان قرارداد اجاره به دو سال و بیشتر به مستاجران اطمینان خاطر بیشتری می دهد که هرسال مجبور به تغییر خانه نباشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۰    
مجید حسینی قصد داشت فردا به ترابزون برگردد و تمریناتش را شروع کند، اما برای حل بی دردسر ماجرا، هم استقلال نامه نوشت و هم معاون ترابزون پیش از این نامه نگاری به تهران سفر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۷    
بعد از این که مهدی تاج از توافق نهایی با کی روش برای هدایت تیم ملی صحبت کرد این مربی پرتغالی در واکنش به این ادعا بار دیگر روی شرط و شروطی که از قبل هم مطرح شده بود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۱    
یک رسانه غربی می نویسد جنگ با ایران آنقدر برای آمریکا وحشتناک خواهد بود که جنگ آمریکا با عراق در مقایسه با آن مانند قدم زدن در پارک به نظر برسد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۰    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه هشتمین طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود، گفت: در طرح ضیافت اندیشه اساتید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۲۷    
دو دانشجوی گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه یزد در چهارمین دوره مسابقه ملی مهارت سنجی فن آورد در رشته برنامه نویسی موبایل موفق به کسب مقام اول شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۳:۰۶    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که از رئیس جمهور روسیه برای ایراد سخنرانی در صحن کنگره دعوت نخواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۲:۴۵    
نان دولت را می خورند و زیر دیگ آش آمریکا هیزم می گذارند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۲:۴۲    
یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد دولت بایداشتباه بودن سیاست های اقتصادی را بپذیرد و تغییر دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۱:۰۶    
دروغ های آشکار پمپئو فرصت ذی قیمتی برای رسانه های ایران است که باید آن را برجسته نمایند. دروغ و اغراق دو کلید اصلی برای تحریک اجتماعی هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۱:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف عمیق از حادثه آتش سوزی در حومه شهر آتن، با دولت و مردم یونان و خانواده بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۰:۳۶    
رسانه ها و خبرنگاران آمریکایی تهدید توئیتری دونالد ترامپ علیه ایران را تلاشی برای منحرف کردن اذهان عمومی از جریان پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا توصیف کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۰:۰۶    
مدیر تیم ملی امید ایران گفت: با توجه به زمان اندکی که تا زمان آغاز رقابت های آسیایی جاکارتا باقی مانده است، امیدواریم باشگاه ها در این زمان نهایت همکاری را با تیم ملی امید داشته باشند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۵۲    
رییس دیوان بین المللی دادگستری لاهه طی نامه ای رسمی خطاب به وزیر خارجه آمریکا، ضمن اعلام زمان رسیدگی به شکایت دولت ایران در خصوص بازگشت یکجانبه تحریم های دولت آمریکا، تاکید کرد: از هرگونه اقدام جدید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۶    
جایزه بااخلاق ترین بازیکن سال فوتبال به مهدی شیری در تمرین پیکان به وی اهدا شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۰    
بازیکن ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب از لیست تیمش برای دیدار مقابل نماینده رژیم صهیونیستی خارج شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۰    
علی اکبر ولایتی، سردار قاسم سلیمانی و امیر حاتمی عصر امروز با حضور در جمع روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور سخنرانی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی کاندیدا ها برای انتخاب یک عضو حقوقدان شورای نگهبان توسط قوه قضاییه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۶    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دروازه بان پرسپولیس و مدافع استقلال به عنوان دو بازیکن از هشت بازیکنی یاد کرد که جام ملت های آسیا را تحت تاثیر قرار می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۰    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز سه شنبه از رئیس جمهور این کشور بابت انتشار پیامی علیه ایران در توئیتر انتقاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۲    
با موافقت رئیس جمهور، عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بیمه مرکزی، مدیرعامل بانک مرکزی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۴۶    
همزمان با اصرار ائتلاف سعودی و دولت مستعفی بر اشغال بندر مهم الحدیده، اعدام یکی از اسرای ارتش و کمیته مردمی یمن به طرز فیجع از سوی نیرو های ائتلاف متجاوز مذکور اعتراضات سازمان های حقوق بشری و خشم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۱    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه حضور در تمرین این تیم جلسه ای با برانکو برگزار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۶    
وحید امیری در تمرین امروز شاگردان برانکو حاضر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۰    
عضو کمیسیون صنایع گفت: برخی تولیدکنندگان درخواست تبدیل به گروه کالایی یک را داشتند که نهایتا وزیر صنعت با آن موافقت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از موارد مهم اشاره شده در تقاضای درخواست کنندگان سؤال از رئیس جمهور استمرار تحریم های بانکی، رکود اقتصادی و افزایش نرخ ارز است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۳۷    
بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعطای بورسیه تحصیلی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۷    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان با ابراز امیدواری در خصوص آزادی مناطق باقی مانده در سوریه، روابط حزب الله با این کشور را مستمر دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۴۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اوج آموزش های سند 2030 را انقلاب جنسی دانست و گفت: مبتنی بر این سرفصل، موضوع برابری جنسی، باید به طور فراگیر در همه جا مطرح شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۳۷    
رئیس جمهوری روسیه قرار است پنجشنبه و در حاشیه اجلاس بریکس در آفریقای جنوبی با رؤسای جمهوری ترکیه و چین دیدار کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۲۲    
وزیر نیرو گفت: براساس برنامه دو نیروگاه برق جدید وارد مدار می شوند همچنین مشکلات تعدادی از نیروگاه های موجود برطرف شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۷    
دانشگاه علامه طباطبایی جایزه حقوق شهروندی را به صورت سالانه به دستگاه ها و شخصیت های موثر در ایفای حقوق شهروندی اعطا می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی کمیسیون شورا های مجلس اعلام کرد که طرح افزایش تعداد نمایندگان به صحن مجلس می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۴۶    
پلیس کانادا از شناسائی عامل حمله دو روز گذشته در شهر تورنتو خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۱    
رییس مجلس با اشاره به اینکه قوه مقننه آمادگی داردتا خلاء های قانونی مرتبط با مسائل اجتماعی را برطرف کندگفت: نمایندگان باید از ظرفیت ماده 236 برای نظارت بر عملکرد دستگاه ها بهره کافی را ببرند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهوری ترکیه در واکنش به اخباری درباره توقف واگذاری جنگنده های اف- 35 به این کشور گفت: نگران دریافت جنگنده های اف-35 از آمریکا نیستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۵    
شورای امنیت سازمان ملل نشست خود درباره اوضاع غزه را آغاز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری ماده واحده اصلاح ماده 15 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را جهت بررسی و تصویب فوری در هیئت دولت ارائه و خواستار ارسال آن در قالب ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به آنکه اعطای جایزه اخلاق در علم ابن سینا مهمترین مناسبت سال 2019 است باید زمان اهدای جایزه و ارائه فراخوان آن سریعتر مشخص شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۱    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۶    
مدیرکل پژوهش و فناوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جدیدترین رتبه بندی 2018 شانگ های گفت: این دانشگاه در حوزه داروسازی و علوم دارویی در بین 300 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۴۱    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی با اشاره به تصویب قانون کشور یهود، مسئولان صهیونیست را به نژادپرستی متهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۳۷    
به گفته پاتریک پویانه، مدیر ارشد اجرایی توتال، تاثیر اقتصادی خروج توتال از ایران برای این شرکت 40 میلیون دلار خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۵    
10 سرمربی برتر دنیای فوتبال در فصل گذشته برای تصاحب جایزه بهترین سرمربی فیفا در سال 2018 مشخص شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۵    
در سه روز آینده پدیده غالب در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک خواهد بود، در همین مدت افزایش 3 تا 6 درجه ای دما در استان های واقع در نوار غربی کشور رخ خواهد داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۵    
سخنگوی جبهه ملی ایران گفت: ما خواستیم جبهه ملی را پویا بکنیم، آقای سحابی را هم بیاوریم و آن نگاه شان که بیشتر می خواستند شخصیت خاصی نباشد بیاوریم و بکشانیم ولی متاسفانه از درون خودمان دچار فروپاشی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۵    
از آنجایی که اتاق تمیز بعنوان فضایی محافظت شده دربرابر آلودگی ها تولید محصولات حساس را راحت می کند، تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی در صدد ساخت و تجهیز این نوع اتاق ها بر آمدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۷    
آداب زیارت امام رضا(ع) در کلام آیت الله آقا مجتبی تهرانی را از خبرگزای دانشجو تماشا کنید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۱    
قرعه کشی لالیگا برگزار شد و بر این اساس اولین ال کلاسیکوی فصل 96 روز دیگر برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۵    
نخستین X-Ray کامیونی پر سرعت تولید وزارت دفاع با حضور رئیس کل گمرک ایران و معاون امور صنعتی وزارت دفاع در گمرک بازرگان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۴۲    
زهرا مصطفوی خمینی نامه ای به اردوغان نوشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۶    
برنامه تلویزیونی معرفی کسب و کارهای کوچک، به همت سامانه جامع هدایت و پشتیبانی کسب و کارهای کوچک میدون و با همکاری گروه اقتصادی شبکه اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۶    
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با انتقاد از شرایط منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه آزاد چابهار با قدمتی 27 ساله تنها برای مال اندوزی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۰    
زردآلو جزو میوه های سرشار از بتاکاروتن است. بتاکاروتن در بدن ما به ویتامین A. تبدیل می شود و به بینایی و بهبود پوست و غشای مخاطی کمک موثری می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۷    
به دنبال مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بر ممنوعیت ساخت و ساز ساختمان های با اهمیت روی پهنه های گسلی تهران، شهرداری در نامه ای خطاب به شهرداران مناطق 22 گانه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۱    
فایل تصویری مولودی خوانی شیرازی، مداح معروف را همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) بشنوید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۱    
خسروبابایی مسئول گروه جهادی وارثین دانشگاه شهید بهشتی گفت: یک تیم از این چند روستای تحت پوشش بازدید می کند و با توجه به توانمندی ها و قابلیت هایی که هر روستا دارد برای آن کارافرینی مربوط به خودش را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۱    
مهاجم تیم بوردو در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۵    
پس از پایان عملیات آزادسازی و شکست حصر فوعه و کفریا در سوریه، رزمندگان حزب الله لبنان به زادگاهشان بازگشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۲    
طبق اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، امکان ویرایش و ثبت نام انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال 97 این دانشگاه مجددا از فردا تا 5 مردادماه فراهم می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۲    
مشاور عالی سازمان سنجش ضمن تشریح جزئیات آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 گفت: کارت ورود به جلسه آزمون 9 مرداد ماه منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۶    
خط مشی هایی که رئیس جمهور آمریکا تعیین می کند از روی خودسری نیست و منعکس کننده سیاست عالیه دستگاه سیاسی این کشور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۶    
معاون فرهنگی قوه قضائیه در حکمی سید محمد رضا خوشرو مدیرکل فرهنگ حقوقی قضایی جامعه را با حفظ سمت به عنوان دبیر جدید ستاد ملی صبر منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۶    
دانشجویان دختر دانشگاه حکیم سبزواری در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود حضور موفقی داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰    
نمایندگان مجلس و وزارت نیرو در جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی کمیسیون اقتصادی مجلس بر سر افزایش تعرفه برق مشترکین پرمصرف به توافق رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان ملی استاندارد کشور گفت: تاییدیه های سازمان ملی استاندارد برای بسیاری از کشور های جهان قابل قبول است و اگر شرکت دانش بنیانی بخواهد محصولات خود را صادر کند باید این استاندارد ها را داشته ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران توجه استادان به حل مشکلات کشور را از نقاط قوت روند تحولی سازمان بسیج اساتید دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۱    
سالن های مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر تعداد تماشاگران نمایش های در حال اجرای خود را از تاریخ شروع اجرا تا 29 تیر ماه اعلام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۱    
تیم فوتبال استقلال با شروع لیگ با مشکل عدیده کمبود بازیکن روبرو است، اتفاقی که حالا صدای سرمربی این تیم را هم در آورده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۱    
راوی راهیان نور گفت: ما داعش را سال 58 در کردستان خاک کرده ایم که حالا سردار سلیمانی نبرد داعش را در سوریه مدیریت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه آلمان با اشاره به سفر آتی رئیس کمیسیون اروپایی به واشنگتن تاکید کرد: قرار نیست وقتی تپانچه ای روی سینه مان هست، مذاکره کنیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۵    
یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور گفت: حسن روحانی بزودی گفت وگویی مستقیم با مردم در خصوص مهمترین مسائل کشور مانند اقتصاد و روابط خارجی خواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
خجالت می کشیدم از حضرت امام رضا(ع) بلیت بازگشت بخواهم! به محل اقامتم برگشتم. آن شب خواب دیدم که در صحن مطهر حضرت ایستاده ام. شخصی از حرم خارج شده و به سویم آمد. یک بلیت اتوبوس به دستم داد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از قانون جنجالی کشور یهود اسرائیل با بیان اینکه هیچ تفاوتی میان درک هیتلر و مقامات اسرائیلی از نژاد برتر وجود ندارد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۰    
کاپیتان و مدافع برتر لیگ هفدهم امروز در باشگاه حضور یافت و قراردادش را با پرسپولیس سفید امضاء کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۷    
سه اتحادیه بزرگ دانشجویی در نامه ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس با اشاره به نقش مناطق آزاد در افزایش قاچاق کالا و ارز نوشت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۱    
گاردین گزارش داد که زنان و کودکان حاضر در جنگ های گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق که در حال بازگشت به انگلیس هستند، یک تهدید امنیتی خاص به شمار می روند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با یادآوری مشکلات اقتصادی و ارزی کشور، گفت: دوره آقای سیف تمام شده، متاسفانه سیاست های نامطلوب وی بسیاری از مردم را به نظام اسلامی بدبین کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۶    
خرم آبادی گفت: شایعه بی اساس رفع فیلتر تلگرام که بمنظور تنفس مصنوعی به پیکر نیمه جان این شبکه هر از چندگاهی منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۶    
رئیس سازمان فضایی گفت: پروژه ماهواره کوچک دانشجویی (SSS) با همکاری سازمان همکاری های فضایی آسیا و اقیانوسیه (اپسکو) و پروژه ماهواره های مکعبی با همکاری 3 دانشگاه داخلی در حال انجام است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۰    
وزیر خارجه ترکیه گفت: به هیئت آمریکایی که به ترکیه آمده بود تا درباره تحریم های ایران مذاکره کند گفتیم به مصوبات آمریکا علیه ایران نمی پیوندیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمنان به ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ غیر قابل تصور و در سطح بسیار ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۰    
ظهر امروز مراسم اعطای اولین گواهی نامه کیفیت به شرکت های دانش بنیان با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نیره پیروزفر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۵    
ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران سعودی در التبه الحمراء واقع در استان البیضاء را هدف قرار داده و ده ها عنصر مزدور را به هلاکت رساندند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محمدرضا متین پور را به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۲    
معاون اول قوه قضائیه گفت: تا امروز 13 نفر در رابطه با بازار سکه، ارز و خودرو دستگیر شده اند که در رابطه با ثبت سفارش 5 نفر و در رابطه با کنترل بازار چند نفر بازداشت هستند.