دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 6 دی 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 فروردین 1395 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 1 دی 1395 تابش کوثر 2 دی 1395 تابش کوثر 3 دی 1395 تابش کوثر 4 دی 1395 تابش کوثر 5 دی 1395 تابش کوثر 6 دی 1395 تابش کوثر 7 دی 1395 تابش کوثر 8 دی 1395 تابش کوثر 9 دی 1395 تابش کوثر 10 دی 1395 تابش کوثر 11 دی 1395 تابش کوثر 12 دی 1395 تابش کوثر 13 دی 1395 تابش کوثر 14 دی 1395 تابش کوثر 15 دی 1395 تابش کوثر 16 دی 1395 تابش کوثر 17 دی 1395 تابش کوثر 18 دی 1395 تابش کوثر 19 دی 1395 تابش کوثر 20 دی 1395 تابش کوثر 21 دی 1395 تابش کوثر 22 دی 1395 تابش کوثر 23 دی 1395 تابش کوثر 24 دی 1395 تابش کوثر 25 دی 1395 تابش کوثر 26 دی 1395 تابش کوثر 27 دی 1395 تابش کوثر 28 دی 1395 تابش کوثر 29 دی 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۷    
عضو انجمن روماتولوژی ایران با بیان اینکه آرتروز یکی از شایع ترین بیماری های روماتولوژی در دنیا است که در قاره آسیا از شیوع خاصی برخوردار است، گفت: تاکنون درمان قطعی برای آن مشخص نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۵    
مشاور اقتصادی رییس جمهور گفت: ایجاد 650 هزار شغل در سال برای کشور رکورد خوبی خواهد بود که جوابگوی متقاضیان کار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۵    
نماینده سازمان بنادر در سازمان جهانی دریانوردی از عضویت ایران در کمیته مشورتی سازمان بین المللی ماهواره ای دریایی (IMSO) خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۱    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: در یک کلام امروز شعار ما می توانیم به ما توانستیم تبدیل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۴    
مدیر مسئول روزنامه کیهان ضمن تأکید براینکه 9 دی ایستگاه پایانی فتنه 88 بود، گفت: درگیری ما با آمریکا ماهوی است و مادامی که با اسلام ناب در حاکمیتی که داریم و آمریکا بر خوی استکباریش تأکید دارد این ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۶    
منابع اطلاعاتی کشور اوگاندا تایید کردند که دست کم 30 عضو یک تیم فوتبال و هواداران آن بر اثر واژگونی قایق در دریاچه آلبرت در آغوش مرگ فرو رفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۳    
2 عضو جدید هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۵:۳۰    
نختسین عملیات اورژانس هوایی استان زنجان انجام شد/نجات جان مادر باردار ماهنشانی توسط اورژانس هوایی+تصاویر
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۴:۴۲    
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت:ستاد تسهل و رفع موانع تولید استان برای رفع مسائل و مشکلات تولیدکنندگان، جلسات خود را به صورت منظم برگزار می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۲۲    
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت ومیثاق امت باولایت 370 برنامه فرهنگی، اجتماعی وسیاسی دراستان فارس برگزارمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۱۹    
دهقان جوان 24 ساله یزدی در زمینه تولید محصولات لبنی با تلاش و پشتکار خود توانسته اقتصاد مقاومتی و رسیدن به خودکفایی را به معنای واقعی در عمل نشان دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۶    
جانباز فتنه 88 گفت: برای خواباندن قائله به محله فهادان رفتیم، حدود سه کامیون آجر در روز دوم قائله در محله فهادان خالی کرده بودند، از پشت بام ها باران آجر روی سر بچه های بسیج و نیروی انتظامی بارید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۵    
رئیس قوه قضاییه با رد برخی ادعاها مبنی بر تعلل دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی گفت: انتظار مردم رسیدگی سریع به این پرونده است که در حال انجام است و قوه قضاییه همانند سایر پرونده ها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۹    
بذر فتنه ای که انگلستان در پی جنگ اول جهانی ایجاد کرد، تا به امروز به جای خود باقی مانده است. راهبرد تفرقه بیانداز و حکومت کن یا همان نفاق انگلیسی ، مبنای بی ثباتی و آشوب در غرب آسیا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۵    
فتح الله زاده از برگزاری میزگرد دانشجویی با موضوع بررسی چالشهای پیش روی انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۶    
بانک های مرکزی سه کشور تایلند، اندونزی و مالزی توافق کردند که از پول ملی خود برای تجارت و سرمایه گذاری در میان این سه کشور، استفاده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۳    
در حالی که قرار است دونالد ترامپ در طی کمتر از یک ماه آینده وارد کاه سفید شود و اوپک با تولید کنندگان غیر عضو این سازمان بر سر کاهش تولید در سال 2017 به توافق رسیده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۰    
رئیس دیده بان شفایت خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: ماده 53 برنامه ششم مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، تجدید ویژه خواری بزرگی برای دسته ای از صنعتگران کشور است و تبعات ضد اشتغال ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۰    
تیم اندرسون معتقد است که ایران نمی تواند از مدل های وارداتی برای توسعه اقتصادی استفاده کند و سرمایه گذاری خارجی با پیش شرطهایی می تواند برای اقتصاد ایران مفید باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از بهره برداری نخستین دستگاه تصویربرداری X-RAY از کامیون های در حال حرکت خبر داد که قابلیت آن را دارد تا با اسکن خودروهای حمل بار در حال تردد در جاده ها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۴    
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی از پاسخ سازمان انرژی اتمی به نامه دادستانی کل مبنی بر پیگیری حمله سایبری به تأسیسات و تشکیلات هسته ای خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از صدور حکم 3.6 میلیارد ریالی برای قاچاقچیان محموله لوازم خانگی قاچاق خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۹    
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار 84 و تغییر وضعیت 78 رسانه مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز این هیات خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۹    
سال 2016 برای مسی و رونالدو سال پرباری بود اما فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در کسب جام از فوق ستاره بارسلونا بهتر عمل کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۶    
دیمیتری پولوز، هم پستی روسی سردار آزمون قراردادش را با تیم روستوف تمدید نخواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۳    
دبیرکل و مشاور بین الملل رئیس فدراسیون فوتبال بیست وهفتم دی ماه برای رفع مشکلات بین ایران و عربستان به سوئیس سفر خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۴    
اعضای کمیسیون و هیأت رئیسه تلفیق بودجه سال 96 کل کشور مشخص شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشتِ حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۱    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه گزینه این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری روحانی است، گفت: نشست امروز برای هماهنگی کنگره های استانی است که در آینده برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۸    
نشست انتخاباتی حزب کارگزاران با موضوع حزب و انتخابات 96 پیش از ظهر امروز در دفتر نشر انقلاب اسلامی برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۵    
با توجه به قانون بازنشسته ها به زودی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم رفتنی خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۱    
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در فصل جاری قرار است با قضاوت 6 داور انجام شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۸    
مدیرپایگاه قهرمانی و امور پزشکی باشگاه سپاهان اطلاعاتی درباره چگونگی فوت هوادار استقلال بعد از گل تساوی این تیم در بازی دیروز ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۵    
به گزارش تابش کوثر، حسن کامرانی فر در مورد کلاس های داوری بانوان گفت: در قسمت بانوان ما نیاز به برگزاری کلاس های پیشرفته داوری داشتیم و برای اولین بار در نیم فصل طی سه روز این کلاس ها برگزار می شود و ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۲    
شرکت اماراتی دارای سهام دارانی از رژیم سعودی از جمله برادر وزیر خارجه این رژیم در تلاش برای حضور در بازار حمل و نقل داخلی ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۶    
رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور از فعالیت نزدیک به 170 هزار کانال فارسی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۶    
مدیرعامل صنایع شیر ایران گفت: دولت از سال گذشته بدهی شیر مدارس را به ما نداده و باید پرسید آقای رئیس جمهور که زمانی توزیع شیر مدارس را افتخار دولت خود می دانست، آیا از توقف این طرح خبر دارد؟
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۶    
مرکز مطالعات ایران خلیج اعلام کرد:کاهش ارزش ریال در برابر دلار طی ماه های گذشته نشان دهنده زوال این ارز بر اثر اجرای اقدامات سیاسی مختلف و بحران های اقتصادی در ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۶    
انتشار فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان دبیرستانی در شهرستان شهریار باعث واکنش حراست وزارت آموزش و پرورش شد
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا بارش باران با ورود موج جدیدی در 19 استان آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه دانش آشتیانی گرایش سیاسی تندی دارد، گفت: اگر آموزش و پرورش درگیر موضوعات سیاسی شود با مشکل مواجه خواهد شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۹    
رئیس سازمان محیط زیست گفته بود باید برای از بین رفتن آلودگی هوای تهران دعا کنیم تا باد و باران بیاید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس پلیس راهور تهران در رابطه با این طرح گفت: این طرح از دیروز آغاز شده و بر اساس آن با تمامی خودروهای شخصی و غیرمجاز که وارد پایانه های مسافربری شده برابر قانون برخورد خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه برابر قانون موجود مشمولان دارای افسردگی از سربازی معاف نمی شوند گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۳    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی اتوبان تبریز زنجان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۰    
نیمکت نشینی سیدمهدی رحمتی در دیدار برابر سپاهان منجر به رد و بدل شدن جملاتی بین او و علیرضا منصوریان شد که می تواند زمینه خداحافظی این دروازه بان از استقلال را فراهم کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری میزان- کلاس درس یک مدرسه روستایی واقع در شمال غرب کرمانشاه در آتش سوخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۴    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه نفر از عوامل اصلی قتل شهروند دیلمی به هویت "علی اشرف" دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۴    
یحیی گل محمدی هدایت تیم دسته اولی اکسین البرز را بر عهده گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۴    
جلسه سرنوشت ساز دادگاه عالی ورزش بعد از شکایت پرسپولیس از سرمربی پرتغالی بزودی برگزار می شود و در صورتی که این دادگاه رای فیفا را تایید کند، سرخ ها با بحران جدی مواجه می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دستگاه قضا با قاطعیت با استفاده کنندگان تسهیلات غیرقانونی برخورد خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۱    
برنامه آماده سازی تیم متحول شده کشتی فرنگی در حالی بعد از المپیک ریو آغاز شد که همچنان خبری از ملی پوشان نامدار تیم محمد بنا و مدعیان مورد وثوقش نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۲    
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از اتمام پروژه ساخت صحن حضرت زهرا (س) تا پایان سال آینده خبر داد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:25 درصد بازنشستگان حداقل بگیر هستند و با برنامه ریزی صورت گرفته کف حقوق آنها به یک میلیون و 50 هزارتومان خواهد رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۹    
سازمان هواشناسی در گزارش پیش بینی فصلی خود از کاهش 58 درصدی بارش در پاییز امسال نسبت به سال گذشته و کاهش 40 درصدی نسبت به میانگین بلندمدت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۶    
با ابلاغ رئیس قوه قضائیه، قاضی سراج به عنوان نماینده رییس قوه قضائیه در هیأت نظارت بر مطبوعات تعیین و منصوب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه افزایش 100 تومانی ارز در یک روز به هیچ عنوان قابل تائید دولت نیست، گفت: رشد اقتصادی بدون نفت، 4.5درصد و با نفت 6.5درصد است که فردا جزئیات آن را اعلام می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۳    
معاون وزیر نیرو با بیان اینکه ساخت نیروگاه و سدهای جدید با بودجه دولتی ممنوع شده است، گفت: بر اساس ضوابط جدید مراحل سرمایه گذاری اجرای طرح های آب، برق و فاضلاب توسط بخش خصوصی انجام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۸    
پزشکی قانونی از افزایش 20،7 درصدی تلفات مسمومیت با گازمنوکسیدکربن از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته (1394) خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۵    
رئیس بخش تحقیقات سبزی، صیفی و حبوبات آبی موسسه تحقیقات، اصلاح و تهیه نهال و بذر گفت: نیاز آبی کشت سبزی و صیفی با استفاده از روش آبیاری نوین نوار تیپ تا 50 درصد کاهش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۵    
معاون بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش صادرات در رونق تولید و ارزآوری گفت: پنج میلیون دلار کالا از این استان در 9 ماه گذشته به کشورهای دیگر صادر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۲    
رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی اعلام کرد: درپی بارش سنگین برف از جمعه شب در این استان، راه های ارتباطی 502 روستا همچنان بسته است و تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهبود رتبه جهانی ایران در فقر غذایی اشاره کرد و گفت: در طول سال های اخیر با اقدامات انجام شده، فقر غذایی کاهش یافته و از 18.5 به 6.8 درصد رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل بهداشت و درمان هلال احمر با اشاره به ضرورت ارتقای سطح علمی و ارزیابی اعضای گروه های واحد مراقبت بهداشتی جمعیت هلال احمر در استان های مختلف ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۰    
رئیس اداره پیشگیری و درمان سوءمصرف مواد وزارت بهداشت برنامه این وزارتخانه برای ارائه خدمات درمان اعتیاد به گروه های پرخطر را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۰۰    
محوطه زیبا و دلپذیر و سر در ورودی جذاب شهر زیرزمینی کاریز نخستین چیزی است که توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کند اما این بخش بسیار کوچکی از شگفتی هایی است که روح هر انسانی در شهر زیرزمینی کاریز تجربه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
یافته های محققان نشان می دهد افراد مسن تری که از دیگران مراقبت می کنند، عمر طولانی تری دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
اوپکی ها درحالی خود را برای کاهش تولید نفت آماده می کنند که با ثبت رکورد جدید افزایش قیمتها، شیل اویل ها با جذب دکل های حفاری بیکار شده در آمریکای شمالی بار دیگر برای اوپک خط و نشان کشیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۷    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: 15 دیماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه پاییز 95 است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۴    
یک مطالعه جدید اشاره می کند افرادی که حساسیت کمتری نسبت به درد دارند ممکن است در معرض خطر حمله قلبی خاموش باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت از تصمیم مهم دولت در خصوص بیمه درمان کارگران خبر داد و گفت: قرار است نهاد ریاست جمهوری بر هزینه کرد حق بیمه کارگران تامین اجتماعی برای درمان نظارت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۱    
وراژنتیک بررسی و مطالعه ای است در مورد اینکه چگونه رفتارها و تجارب ما می تواند DNA را تغییر داده و صفات جدیدی را به نسل های آینده منتقل کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۸    
به نظر می رسد مجلس امروز بحث پر سر و صدایی را درباره موضوع حقوق و مزایای پرداختی و شفافیت آن خواهد داشت؛ به نحوی که احتمالاً این مصوبه در تاریخ مجلس دهم ماندگار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۸    
جمعی از روحانیون کلیساهای آشوری و کلدانی، پیشاز ظهر امروز در صحن علنی مجلس حضور یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۸    
در حالی فصل پائیز را پشت سر گذاشته ایم که آمارها بیانگر کاهش 80 درصدی بارندگی در استان بوشهر است که این موضوع می تواند زنگ خطری برای کشاورزان باشد و وضعیت را برای آنها سخت تر کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما امنیت منطقه را امنیت خودمان می دانیم و ناامنی و آشوب در منطقه، امنیت دیگران را هم متأثر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۵    
روزگاری گذرهای محلات مکانی برای رفت و آمدها و تأمین مایحتاج مردم محله بود و زندگی با تمام توانش در کوی و مرز شهرها جاری بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۲    
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: بر اساس مصوبه شورای دانشگاه تا سال 1400 هیچ واحد دانشگاهی مربوط به دانشگاه فرهنگیان در خارج از مرکز استان ها در کشور راه اندازی نخواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۶    
با وجود تلاش دولت برای کاهش تورم و رشد اقتصادی، تداوم رکود در کسب و کار اردبیل به یکی از دغدغه های عمومی مردم این استان تبدیل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۰    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با طرح این پرسش که آیا وزارت اقتصاد می تواند بر فعالیت دستگاه هایی که در مناطق آزاد فعالیت می کنند، نظارت کند؟ گفت: این وزارتخانه به سایر دستگاه ها مشرف نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۷    
معاون شرکت ملی نفت با بیان اینکه تاکنون 12 تفاهم نامه با شرکت های خارجی در صنعت نفت امضا شده و به زودی 10 تا 12 تفاهم دیگر نفتی امضا می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۱    
معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور، سرعت، صحت و دقت را از مهم ترین آثار انتخابات الکترونیکی دانست و از تلاش این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک انتخابات ریاست ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی از دیدار رئیس این کمیسیون و تعدادی از اعضا با وزیرامورخارجه کشورمان طی شب گذشته خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۲    
سخنگوی رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت7 یکی از مهمترین برنامه های این رزمایش را تلفیق سامانه های موشکی ارتش و سپاه اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۹    
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اعتقادات، فرهنگ ها و سلیقه های مختلف کشورها یکی از دلایل اصلی ارائه طرح ایجاد و توسعه شیوه جدید کشتی زنان به شیوه اسلامی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۶    
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر تاکید کرد که در رابطه با تیم ملی این رشته و کادر فنی آن هنوز تصمیمی گرفته نشده اما احتمال اینکه فردی جدید در راس کار قرار بگیرد، بعید نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۳    
مجلس، دولت را مکلف کرد که اختلاف حقوق و برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران طی سنوات مختلف با شرایط شغلی، تحصیلی، سنوات و سایر متغیرهای خدمتی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰    
با پایان یافتن رسمی نیم فصل اول برای استقلال، نقل و انتقالات این تیم آغاز می شود. استقلالی ها امروز رسما لیست بازیکنان مازادشان را مشخص می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مخالف بازگشت هافبک اخراجی به تیمش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۴    
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری باید برنامه هایی فراتر از قهرمانی در آسیا داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل عمران پردیس با اشاره به تعلل وزارت نیرو در تکمیل زیرساخت مسکن مهر، نسبت به کُند شدن ساخت این واحدها به دلیل عدم تحقق وعده افزایش سقف وام و عدم همراهی متقاضیان هشدار داد وگفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۵    
خسرو قمری با کسب اکثریت آرا در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان بیست و پنجمین رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۵    
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: فتنه 88 دارای وجود متمایز و منحصربفرد با سایر توطئه ها علیه انقلاب اسلامی بود که اهمیت و درک مسئله نفوذ در اشخاص و لایه های مدیریتی کشور را مورد تأکید قرار ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۹    
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران گفت: تعداد 150 مسکن شهری و 45 واحد مسکن روستایی از ابتدای امسال تأمین و به مددجویان تحت حمایت واگذار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۶    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: سؤال از وزیر آموزش وپرورش درمورد اقدامات صورت گرفته در خصوص احقاق حقوق فرهنگیان و برخورد با متخلفین در رابطه با صندوق ذخیره فرهنگیان به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۳    
بازیکنان استقلال که در پایان دیدار برابر سپاهان خبر خداحافظی رحمتی را شنیده بودند واکنش متفاوتی با این موضوع داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصمیم رئیس جمهور برای پرداخت حقوق کارمندان دولت تا قبل از اتمام هر ماه خبر داد و گفت: نتایج اولیه سرشماری تا اول بهمن اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۳    
معاون طرح های آماری مرکز آمار ایران گفت: 47.4 درصد از سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به شیوه اینترنتی انجام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۰    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم از درآمد 80 هزار میلیارد تومانی دولت از محل هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت فقط حدود 35 هزار میلیارد تومان آن به مردم پرداخت می شود و 39 هزار میلیارد تومان آن به خزانه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۰    
هواپیمای ترابری آنتونوف 30، با اسکورت جنگنده سوخو 30 روسی در مسیر پایگاه حمیمیم به سمت فرودگاه حلب در حرکت است.
  • ۱