شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 11 دی 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 فروردین 1395 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 1 دی 1395 تابش کوثر 2 دی 1395 تابش کوثر 3 دی 1395 تابش کوثر 4 دی 1395 تابش کوثر 5 دی 1395 تابش کوثر 6 دی 1395 تابش کوثر 7 دی 1395 تابش کوثر 8 دی 1395 تابش کوثر 9 دی 1395 تابش کوثر 10 دی 1395 تابش کوثر 11 دی 1395 تابش کوثر 12 دی 1395 تابش کوثر 13 دی 1395 تابش کوثر 14 دی 1395 تابش کوثر 15 دی 1395 تابش کوثر 16 دی 1395 تابش کوثر 17 دی 1395 تابش کوثر 18 دی 1395 تابش کوثر 19 دی 1395 تابش کوثر 20 دی 1395 تابش کوثر 21 دی 1395 تابش کوثر 22 دی 1395 تابش کوثر 23 دی 1395 تابش کوثر 24 دی 1395 تابش کوثر 25 دی 1395 تابش کوثر 26 دی 1395 تابش کوثر 27 دی 1395 تابش کوثر 28 دی 1395 تابش کوثر 29 دی 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال 95، بیش از 780 تن دگمه از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۶:۵۵    
سرپرست مرکز تحقیقات تغذیه و امنیت غذایی استان با اشاره به ضرورت تأمین مواد غذایی سالم برای مصرف عمومی در بازار گفت: در کشور و استان یزد بیش از 50 درصد افراد 15 تا 64 سال چاق هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۵۵    
محله های قدیمی شهرهای مختلف استان خراسان شمالی هنوز هم کم وبیش رنگ و بوی سبک معماری ایرانی و اسلامی را در خود حفظ کرده است، اما به دلایل متعددی این سبک رو به نابودی و فراموشی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از یک دستگاه خودروی اتوبوس خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۵    
استاندار مرکزی گفت: در حال حاضر آمار مربوط به طلاق در استان نگران کننده است و باید راهکاری جامع و همه جانبه در مقابله با این پدیده چند وجهی و چندعلتی اندیشیده شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۷    
وزیر رفاه در یادداشتی نوشت: من معتقدم حاشیه به نوعی ناشی از خلاقیت و توانمندی کسانی است که گویی از دولت ناامید شده اند و چون دولت قادر به ساماندهی ایشان نیست، خودشان دست به کار می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۱    
معاون استاندار البرز از اجرای طرح زوج و فرد در کرج خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل بانک سپه از کلید خوردن بزرگترین طرح سندیکایی نظام بانکی کشور با گشایش اعتبار یک میلیارد دلاری توسط بانک سپه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: 3600 تومان می تواند نرخ واقعی ارز باشد اگرچه نمی توان قیمت دقیق ارز را به قطعیت اعلام کرد اما نرخ اعلام شده با توجه به شرایط کنونی کشور درست است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۳۱    
، برنامه متن و حاشیه امشب با حضور حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و مصطفی کواکبیان نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از شبکه 3 سیما روی آنتن رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۲۸    
رؤسای جمهور ایران و روسیه در گفت و گوی تلفنی بر مبارزه با گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه تأکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۰:۴۰    
با پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر تیم های حاضر در این مسابقات به دنبال تقویت و پوشش نقاط ضعف خود هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۷    
یک روزنامه مراکشی از زاویه ای تازه به موضوع لغو دیدار دوستانه ایران و مراکش پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۷    
هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور امروز(شنبه) در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران با انجام 7 دیدار برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۷    
فدراسیون جهانی شطرنج نخستین رده بندی برترین های این رشته در سال 2017 را منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۴    
لایحه مقابله با تقلب علمی در حالی با تأخیر چندساله به مجلس ارائه شده که قُبح تقلب علمی در طول سالهای گذشته از بین رفته و در حال حاضر تقلب در آثار علمی به روندی معمول در مراکز آموزش عالی کشور تبدیل ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۴    
براساس لایحه بودجه پیشنهادی دولت برای سال آینده، صندوق نوآوری و برای شکوفایی افزایش سرمایه خود، 660 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی اعتبار کسب می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۹    
نمایندگان ملت ترکیب ، وظایف و اختیارات شورای معادن استانها را تعیین کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۶    
وکلای ملت دولت را مکلف کردند ترتیبی اتخاذ نماید که تلفات سالیانه مصرف انرژی در بخش ساختمان، 5% کاهش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۱    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با غلبه بر ذوب آهن اصفهان در مجموع 120 دقیقه وقت های قانونی و اضافه راهی فینال جام حذفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۱    
هافبک سرخپوشان مرسی ساید عنوان بهترین بازیکن برزیلی شاغل در اروپا را به خود اختصاص دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۱    
دو هوادار تیم تراکتورسازی در حین دیدار با تراکتورسازی دچار حمله قلبی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۹    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها تاکید کرد، باهدف آگاهی کامل مشتری از مفاد قراردادهای منعقده، پس از انعقاد و امضای قرارداد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۳    
با گذشت 9 ماه از اجرای طرح رونق تنها 31 درصد واحدهای تولیدی موفق به دریافت 12646 میلیارد تومان از مجموع تسهیلات 16 هزار میلیارد تومانی دولت شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۳    
مدیر اجرایی یک موتور جستجوگر با بیان این که 75 درصد صفحات وب فارسی بی ارزش هستند گفت: در میان 4 میلیارد صفحه فارسی شناسایی شده نزدیک به 1 میلیارد آن ، یعنی چیزی در حدود 25 درصد، ارزشمند است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۰    
مرکز روسی نظارت بر آتش بس در سوریه اعلام کرد که نقض آتش بس از سوی تروریست ها 12 بار طی 24 ساعت گذشته ثبت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۰    
دوم ژانویه سالگرد شهادت روحانی سرشناس عربستانی است که با وجود سرکوب خاندان آل سعود، بی پروا کلام حق را بر زبان آورد و اعلام کرد مرگ را بر فرمان برداری از آل سعود ترجیح می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۷    
19 بازیکن برای حضور در اردوی امارات به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۳    
برنامه ریزان این حادثه همان طرف هایی هستند که سناریو تظاهرات در برابر سفارت ایران و روسیه در آنکارا را برنامه ریزی کرده بودند و تلاش داشتند، فضا را در ترکیه علیه ایران و روسیه تخریب کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۶    
تحقیقات نشان می دهد که عوامل خارج از کنترلی که از دولت های قبلی بر جای مانده، و نه سیاست های واقعی خود روسای جمهور آمریکا مسیر اقتصادی آینده دولت های آمریکا را تعیین می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۸    
مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ فینال جام حذفی در فصل 96-95 را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۳    
کارد، چاقو، شمشیر و غیره در گذشته ابزاری بود که انسان ها برای ذبح حیوانات خود به کار می گرفتند اما امروزه همین ابزار ساده به عنوان یکی از انواع سلاح های مرگبار در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۳    
به رغم گذشت 100 روز از آغاز سال تحصیلی و وعده های مکرر مسئولان آموزش و پرورش، هنوز دانش آموزان طعم شیر در مدارس را نچشیده اند و شیر مدارس در برزخ توزیع یا عدم توزیع قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۴    
دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس در دیدار با رئیس حوزه های علمیه استان تهران گفت: با هدف الگوسازی سالم برای جامعه، سالانه بین 2 هزار و 500 تا 3 هزار طرح جدید لباس طراحی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی سازمان انتقال خون با اشاره به اینکه در ماه گذشته 150 هزار و 525 نفر در سراسر کشور خون اهدا کردند، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال پیش 2.7 درصد رشد داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۴    
پیش بینی می شود در تابستان پیش رو یخ های دریای قطب شمال به دومین سطح پایین برسد و این مسئله محققان را بسیار نگران کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۴    
مسئول اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: در اجرای طرح گسترش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد، خودروهای دودزا در صورت شناسایی، فک پلاک می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۴    
نشست خبری حجت الاسلام قاسمیان؛ مسئول گروه جهادی امام رضا(ع) برای ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، برنامه های آتی و همچنین توضیحاتی پیرامون فاز جدید طرح جهاد مهربانی روز یکشنبه 12 دیماه برگزار خواهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۴    
سبدهای کالا و وسایل گرمایشی به دست خانوارهای نیازمند و کارتن خواب منطقه ده شاد پایین، نصیرآباد شهریار رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۲    
ورونیکا اسکورتسوا وزیر بهداشت روسیه نتایج آزمایش داروی ضدسرطان ساخت این کشور را شگفت انگیز اعلام کرد و گفت: پیشنهادهای خارجی زیادی از جمله ژاپن برای تولید مشترک دریافت کرده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۹    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از مردم به ویژه جوانان خواست برای دریافت آموزش های خواستگاری و دوران عقد با هدف پیشگیری از طلاق به مراکز مشاوره و پایگاه های سلامت اجتماعی بهزیستی مراجعه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۹    
مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال احمر با اعلام خبر دریافت گواهینامه برای این مرکز درمانی گفت: کسب این استاندارد بین المللی سبب افزایش جذب توریسم در حوزه درمان می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۰    
نخستین دوره از مسابقات ملی مهارت فرش در ارومیه آغاز شد تا نفرات برتر 28 استان کشور در 2 حرفه بافت و طراحی با یکدیگر به رقابت بپردازند و هنرهای بومی استان های مختلف کشور را به نمایش بگذارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساحلی گُمیشان در غرب استان گلستان گفت که 42 قطعه ماهی خاویاری ازون برون از نوع قره برون که در معرض خطر انقراض قرار دارد؛ از قاچاقچیان کشف شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۴    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طی سال تحصیلی جاری یک هزار و 73 نفر دانش آموزان مقطع متوسطه دوم از تحصیل بازماندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۴    
مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه این استان دارای 84 هزار و 310 مترمربع سطح پرورش گل و گیاه است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۱    
رئیس انجمن ارگانیک گفت: متأسفانه حمایتی از تولید محصولات ارگانیک در کشور نمی شود و باید گفت به جای آنکه به واردات کود یارانه بدهید و 5 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۱    
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در همدان گفت: شکستن قلنج انگشتان، خطر ابتلا به آرتروز را افزایش می دهد
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۱    
قائم مقام سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه افزایش قیمت دلار به تک نرخی شدن آن کمک می کند، گفت: کنترل دستوری قیمت ارز به نفع صادرات نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۱    
صبح امروز تفاهم نامه مطالعه 5 میدان نفتی و گازی با شرکت تنکو زیرمجموعه قرارگاه خاتم الانبیا امضا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۸    
عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: با ایجاد بندر خشک و راه آهن آذربایجان اردبیل برای توسعه تجارت به روسیه متصل می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: براساس بررسی های صورت گرفته در گلستان به ازای هر 750 تا 800 نفر یک نانوایی وجود دارد که از میانگین کشوری که به ازای هر 2000 نفر یک نانوایی وجود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ایجاد تونل کبیر کوه و حذف گردنه های پرپیچ وخم و کوهستانی این مسیر می تواند نقش مهم و بسزایی در کاهش تصادفات داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۳    
محققان در ماه نوامبر گزارش دادند که دو بیمار، یک مرد و یک زن، پس از مصرف دارو برای درمان آرتروز، رشد مجدد حداقل برخی از موهای خود را مشاهده کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، از رشد توزیع خون و فرآورده های خونی در 9 ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۰۰    
روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نامه ای به نمایندگان مجلس، از توجه ویژه آنها به نتایج ارزشمند طرح تحول سلامت تشکر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۷    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز شماره 1167 ماهان به دلیل شرایط نا مساعد جوی بغداد و عدم آمادگی فرودگاه آن دچار تاخیر طولانی مدت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
فصل زمستان یکی از زیباترین فصل های گردشگری چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که هم اکنون این جاذبه های گردشگری در حال رخ نمایی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۴    
رئیس دانشگاه شیراز اولویت خود را در 5 ماه آینده عمر دولت یازدهم ایجاد آرامش در این مرکز مهم علمی کشور دانست
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۱    
عضو هیأت مدیره سندیکای شرکت های ساختمانی با بیان اینکه بی تدبیری دولت موجب گسترش حاشیه نشینی در اطراف شهرها شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۱    
بنای باشکوه قلعه عمرانی در غبار بی توجهی مسئولان در حال فراموشی است، هر چند که شکوه تاریخ از لابه لای فرسایش بی توجهی، در آسمان آبی این کویر می درخشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۱    
شرکت Inventecسازنده هدفون های بی سیم ایرپاد می گوید ظرفیت تولید این هدفون های بی سیم را افزایش داده، زیرا استقبال مشتریان از آن بیش از حد تصور بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۸    
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: 21 هزار و 600 روستای کشور تاکنون به شبکه سراسری گاز متصل شده اند
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۵    
سد معشوره پس از فرازوفرودهایی که برای اجرا گذرانده حالا دوباره محل مناقشه مسئولان استان و وزارت نیرو شده است؛ تا متولیان امر از احقاق حق لرستان با اطلاق عنوان ترحم یاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از ادامه حضور موج سرما در شهرهای استان به خصوص ارومیه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۲    
شهرستان جهرم که روزگاری به جنگل نخل مشهور بود این روزها در سایه غفلت مسئولان در سراشیبی نابودی نخلستان ها قرار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور گفت: سطح همکاری های ایران و آلمان بعد از برجام و حذف موانع، رو به گسترش بوده و برای ایجاد شتاب دراین همکاری ها و برداشتن گام های بلندتر تا رسیدن به نقطه آیده آل ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۰    
نماینده فریمان در مجلس با اشاره به شرط گذاری ترکمنستان درباره قیمت گاز صادراتی به ایران در آغاز فصل سرما ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۰    
وزیر خارجه سوریه دقایقی پیش با همتای ایرانی خود دیدار و درباره آخرین تحولات این کشور به گفت وگو پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور در نامه های جداگانه به وزارت امور اقتصادی و دارایی، هشت قانون مصوب مجلس را برای اجرا، ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۰    
نشست نوبت عصر امروز مجلس برای ادامه بررسی برنامه ششم توسعه در حالی از دقایقی قبل و پس از تنفس 2 ساعته آغاز شد که 136 نفر از وکلای ملت در پارلمان حضور ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۶    
احسان حدادی در نشست خبری امروز خود از خانواده شهید تقی ارغوانی تجلیل به عمل آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۶    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد رحمتی کادر فنی تصمیم گیری می کند اما او در حال حاضر در تمرینات حضور دارد و کارش را دنبال می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۶    
بازیکن تیم پارسه تهران به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۶    
نیما نکیسا از فردا در تمرینات تیم فوتبال سیاه جامگان حضور پیدا خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۶    
ملی پوشان نوجوانان در اولین دیدار خود از این تورنمنت روز دوشنبه 20 دی ماه به مصاف تیم زنیت سن پترزبورگ می روند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۷    
فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از 4 داور ایرانی جهت قضاوت در مسابقات جهانی دعوت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۷    
ستاره سرشناس رئال مادرید از سوی روزنامه فرانسوی هم به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2016 انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۴    
مسئول نقل وانتقالات باشگاه پرسپولیس جای خود را به فرد دیگری داد و دیگر نقشی در این ماجرا ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۴    
مربی و دروازه بان تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (شنبه) این تیم با یکدیگر برخورد کرده و دست دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۱    
مهاجم تیم فوتبال استقلال به دو دلیل از مسئولان باشگاه خود ناراحت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۲    
دانش آموزان در طول سال تحصیلی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند که در صورت بروز حادثه می توانند از مزایای آن بهره مند شوند اما بیمه حوادث چه مواردی را تحت پوشش قرار می دهد؟
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۲    
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تشکیل نشدن فراکسیون وقف مانع بزرگی نبوده زیرا هنوز برای تشکیل فراکسیونها وقت باقی مانده و این فراکسیون حتما باید در مجلس دهم احیاء شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اجرای طرح " سفیران نجات" برای جلوگیری از گاز گرفتگی شهروندان در مناطق قدیمی و بافت فرسوده شهر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۹    
مسئول بخش اندو یازدهمین کنگره سالانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: افتادن دندان ها بر اثر ضربه یا تروما در سنین مختلف و به دلایل متفاوت رخ می دهد اما بیشتر در کودکان و ورزشکاران شایع است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۶    
وزیر نفت با انتقاد از دخالت های وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه مسائل پتروشیمی، با بیان اینکه نعمت زاده مسئولیتی در حوزه پتروشیمی ندارد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۵۳    
نخست وزیر هند طی ماه های گذشته برخی اسکناس های این کشور را بی اعتبار اعلام کرد و قرار شد اسکناس ها با طرح جدید در این کشور توزیع شود اما با گذشت مدت زمان زیاد این کشور با کمبود پول نقد مواجه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۴    
شنبه 11 دی ماه، انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی به میزان 81 هزار و 298 تن در بورس کالای ایران عرضه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۱    
بنابر آمار گمرک، در 9 ماهه امسال 40 هزار دستگاه خودرو سواری به ارزش یک میلیارد دلار به کشور وارد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۲    
طبق آمار گمرک 323 هزار تن روغن پالم در 9 ماهه امسال وارد کشور شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۲    
امروز نرخ رسمی دلار یک ریال کاهش یافته و در مقابل پوند 275 ریال و یورو 206 ریال افزایش داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۹    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه دولت نمی خواهد بازار ارز را کنترل کند، گفت: اگر دولت برای تغییر قیمت ارز سیاست از پیش تعیین شده ای دارد، باید آن را به مردم توضیح دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی به دیوان محاسبات دستور داد چگونگی هزینه کرد درآمد منابع هدفمندی یارانه ها توسط دولت را بررسی کرده و به نمایندگان مجلس گزارش دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره سخنان معاون قضایی دادستان کل کشور مبنی بر اینکه توئیتر به هیچ وجه رفع فیلتر نمی شود، گفت: مقام قضایی رأسا نمی تواند ممنوعیت این شبکه ها را اعلام کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۳    
نمایندگان مجلس در لایحه برنامه ششم توسعه دولت را مکلف به توسعه صنعت هوافضا و دستیابی به علوم و فناوری های نوین کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۰    
سفیر جدید رومانی در تهران با حضور در نهاد ریاست جمهوری استوارنامه خود را تسلیم رئیس جمهور کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۰    
نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه سازمان انرژی اتمی را مکلف کردند با رعایت اصول پدافند غیرعامل نسبت به تدوین طرح ملی مقابله با شرایط اضطراری نیروگاه ها و تأسیسات هسته ای اقدام کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۷    
باشگاه والنسیا با قبول استعفای سرمربی خود، به همکاری کوتاه مدتش با مربی ایتالیایی پایان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۴    
گویا عده ای مامور شده اند تا در بین هواداران بنشینند و آنهایی را که حرف هایشان در حمایت از بازیکن مورد نظرشان است را شناسایی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۴    
کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون هندبال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد.
  • ۱