سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 20 دی 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 فروردین 1395 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 1 دی 1395 تابش کوثر 2 دی 1395 تابش کوثر 3 دی 1395 تابش کوثر 4 دی 1395 تابش کوثر 5 دی 1395 تابش کوثر 6 دی 1395 تابش کوثر 7 دی 1395 تابش کوثر 8 دی 1395 تابش کوثر 9 دی 1395 تابش کوثر 10 دی 1395 تابش کوثر 11 دی 1395 تابش کوثر 12 دی 1395 تابش کوثر 13 دی 1395 تابش کوثر 14 دی 1395 تابش کوثر 15 دی 1395 تابش کوثر 16 دی 1395 تابش کوثر 17 دی 1395 تابش کوثر 18 دی 1395 تابش کوثر 19 دی 1395 تابش کوثر 20 دی 1395 تابش کوثر 21 دی 1395 تابش کوثر 22 دی 1395 تابش کوثر 23 دی 1395 تابش کوثر 24 دی 1395 تابش کوثر 25 دی 1395 تابش کوثر 26 دی 1395 تابش کوثر 27 دی 1395 تابش کوثر 28 دی 1395 تابش کوثر 29 دی 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۶    
دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، ویژه نامه اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل را در قالب فصلنامه رسانه منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۸    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۷    
یک خودروی محبوب قدیمی بازسازی می شود اما این بار به جای بنزین با الکتریسیته حرکت می کند و می تواند پس از 30 دقیقه شارژ 270 کیلومتر را طی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۵    
مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر علی شریعتمداری چهره ماندگار علمی کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۱    
با کمک پیشرفت هایی که در علم تغذیه و ورزش صورت گرفته است ورزشکاران قدرتی می توانند طی سال های بیشتری کارایی و قدرت خود را حفظ کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه پیشرفته سنجش دی اکسین و فوران در نمونه های هوا برای نخستین بار در کشور توسط سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری وزارت دفاع راه اندازی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۴۹    
شرکت اپل وارد دهمین سال تولید گوشی های آیفون شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۹    
درنمایشگاه CES 2017 فناوری های مختلفی خودنمایی کردند ولی آنچه تعجب اکثر بازدیدکنندگان را برانگیخت، خودروی الکتریکی شرکت Faraday بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۸    
ر اساس اطلاعات پایگاه ISI و اسکوپ، ایران در سال 2016 در جایگاه 16 در تولید علم قرار گرفته و در تولید 1.8 درصد تولیدات علمی جهان مشارکت داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۵:۱۱    
ظهور نسل جدید گوشی های هوشمند و تبلت ها در طول چند سال گذشته موجب افت شدید فروش رایانه های رومیزی و کاهش 10 درصدی فروش لپ تاپ شد. به نظر می رسد نمایشگاه CES 2017 نقطه عطفی در صنعت لپ تاپ باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۵    
دانشمندان دانشگاه بوستون مدعی شدند موفق به کشف یک آزمایش خون سرنوشت ساز شده اند که می تواند طول عمر افراد را پیش بینی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۴    
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۴    
پادشاه اردن هاشمی امروز دوشنبه پیامی تسلیتی را به رییس جمهور ایران به مناسبت درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران ارسال کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۱    
صدر اعظم آلمان در سخنانی انگلیس را تهدید کرد که اگر اصول بنیادین آزادی بازار مشترک اتحادیه اروپا را بعد از خروج از این اتحادیه رعایت نکند دسترسی لندن به این بازار داخلی محدود می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی وزارت بهداشت درباره چگونگی حل بحران مالی سازمان بیمه سلامت توضیح داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی کاخ سفید درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خانواده وی تسلیت گفت و تأکید کرد که آمریکا فعلاً فرضیه ای مستند در خصوص تأثیر درگذشت ایشان بر سیاست خارجی ایران ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۴    
یک مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که در گروه های اجتماعی و محلی فعال هستند ممکن است مهارت های ذهنی واضح تری در سن 50 داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۲    
علی رغم میزبانی شایسته استان بوشهر از صنایع بزرگی همچون نیروگاه اتمی، نفت و گاز و پتروشیمی، بندر و گمرک، ولی این صنایع مهمان خوبی نبوده اند و مشکل بیکاری همچنان پابرجا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تبدیل دبیرستان تاریخی و فرهنگی صفوی اردبیل به موزه آموزشی استان خبر داد و گفت: در این موزه آثار شاخص تاریخ آموزش وپرورش به نمایش درخواهد آمد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۴    
خبرگزاری رویترز در خبری فوری مدعی شد که نیروی دریایی آمریکا در تنگه هرمز به سمت قایق های سپاه پاسداران تیر اخطار شلیک کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۴    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد از لغو امتحانات روز چهارشنبه این دانشگاه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۴    
وکلای ملت قوه قضائیه را موظف کردند سالانه گزارشی از دارایی و اموال مسئولان به مجلس ارائه کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۴    
وکلای ملت قوه قضاییه را مکلف به ایجاد سامانه بازرسی برای کشف تخلفات قضات کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۴    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: با افزایش تعداد مبایعه نامه ها و رشد هشت درصدی قیمت مسکن شاهد حرکت روبه رشد این حوزه هستیم و در یک دهه آینده به رشد پایدار خواهیم رسید،
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۴    
امروز دوشنبه آلودگی هوای ارومیه در حالی وارد سومین روز خود می شود که بر اساس اعلام حفاظت محیط زیست تا آخر هفته همچنان تداوم داشته و روز چهارشنبه بر شدت آلودگی افزوده خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۳    
یک کارشناس اقتصادی گفت: در حال حاضر برخی صنایع از جمله پالایشی ها در تهیه مواد اولیه و فروش محصولات خود کماکان به دولت وابسته هستند که در راستای خصوصی سازی باید این وابستگی ها به دولت از بین برود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۳    
صادرات نفت عراق از بنادر جنوبی این کشور در خلیج فارس در ماه دسامبر یعنی در آستانه آغاز اجرای طرح کاهش تولید اوپک به ارقامی بی سابقه رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۳    
دانسکه بانک دانمارک اعلام کرد در حال مذاکره با مقامات بانک مرکزی ایران برای ارائه اعتبار به مشتریانی است که در این کشور فعالیت تجاری دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۳    
دولت اندونزی بانک آمریکایی جی پی مورگان چیس را به دلیل انتشار گزارش منفی از اقتصاد این کشور تنبیه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۳    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد، اف بی آی یکی از مدیران شرکت خودروسازی فولکس واگن را به اتهام تبانی برای کلاه برداری در آمریکا بازداشت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۱    
چهار تن از ستاره های تیم فوتبال بارسلونا در مراسم معرفی برترین بازیکن فوتبال جهان توسط فدراسیون جهانی فیفا شرکت نخواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال جوانان اسامی دعوت شدگان به اردوی این تیم را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۱    
فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرد از طرح برگزاری مسابقات همبستگی جهانی برای کشتی حمایت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۱    
سرمربی پرسپولیس و سرپرست این باشگاه در فدراسیون فوتبال حاضر شدند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم برانکو ایوانکوویچ همراه با علی اکبر طاهری در فدراسیون فوتبال حاضر شدند تا دیداری با مهدی تاج ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۴۱    
مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی 2017 آسیا (انتخابی جام جهانی 2017 باهاما) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۱    
معاون میراث فرهنگی استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران هنوز هیچ اثر طبیعی را تاکنون در میراث ملی نداشته است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اظهارات اخیر جان کری - وزیر خارجه آمریکا و توصیه به دونالد ترامپ برای افزایش فشارها به ایران اظهار کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۱    
فرمانده انتظامی ایرانشهر جزئیات قتل عام 8 عضو یک خانواده در شهرستان ایرانشهر که به ضرب گلوله به قتل رسیده بودند را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۱    
متخصصان کشورمان با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) موفق به کسب دانش فنی و تجاری سازی ساخت دستگاه استریلایزر سرد شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۱    
معاون کل وزارت بهداشت با تشریح علت اصلی مشکل بیمه ها گفت: خوشبختانه تمام هزینه های سلامت کنترل می شود و لازم بود که پرداخت های غیرقانونی از سوی مردم را حذف می کردیم که با اصلاح تعرفه های پزشکی شاهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۱۱    
تمامی موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روز سه شنبه 21 دی ماه تعطیل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۲    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد آنکارا دو انتظار مهم از دولت جدید آمریکا به ریاست جمهوری دونالد ترامپ دارد: استرداد گولن، قطع حمایت از کُردهای سوریه.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۲    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت: گزینه رئیس جمهور منتخب آمریکا برای ریاست پنتاگون در زمانی که فرماندهی آمریکا در خاورمیانه را برعهده داشت همه تلاش خود را برای حمله واشنگتن به خاک ایران به کار گرفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۲    
علی شریعتمداری عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی درگذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۲    
یک دیپلمات صهیونیست و شاغل در سفارت اسرائیل در لندن به دنبال راه اندازی گروه های حامی اسرائیل در میان اعضای حزب کارگر انگلیس و کنار زدن رهبر ضد اسرائیلی این حزب بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۲    
به گزارش تابش کوثر، در ادامه عملیات آزادسازی شهر موصل، مرکز استان نینوی در شمال عراق، نیروهای مبارزه با تروریسم عراق، امروز دوشنبه موفق شدند دانشگاه موصل در شرق شهر را کامل محاصره کنند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۲    
مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز چهارشنبه توسط مقام معظم رهبری برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۴۲    
ششمین نشست کمیسیون مشترک برجام فردا (سه شنبه) ساعت 12 به وقت محلی (14:30 به وقت تهران) در وین برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۶    
مدافع 38 ساله فوتبال پرتغال که سابقه بازی در چلسی و رئال مادرید دارد، به تیم شانگهای آی .پی .جی ملحق شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۶    
بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی با پایان مدت سربازی خود امروز به جمع سرخپوشان پیوست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۶    
مهاجم سایپا امروز به منظور مذاکره با سپاهانی ها امروز در دفتر این باشگاه حاضر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال از ورزشگاه امام رضا(ع) بازدید کرد تا در جریان آخرین مراحل بازسازی این ورزشگاه قرار گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۶    
سازمان ساحلی فدراسیون والیبال 10 بازیکن را به اردوی تیم های ملی برای حضور تیم های منتخب ایران در تور جهانی کیش دعوت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۶    
در ادامه اولین دوره رقابت های بین المللی اسکی جانبازان و معلولین، روز دوم از مسابقات رشته آلپاین در مارپیچ بزرگ برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
برخی منابع خبری اطلاعات تازه ای را در مورد گوشی های جدید اچ تی سی که قرار است 12 ژانویه در دسترس علاقمندان قرار بگیرد، منتشر کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
شرکت اوبر ابزار جدیدی عرضه کرده که به ساکنان شهرها امکان می دهد بتوانند یک الگوی کلی از شدت ترافیک را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا مشاهده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: داخلی سازی در صنایع دریایی اکنون کمتر از 30 درصد است که قابل قبول و توجیه پذیر نیست و باید برای افزایش آن تلاش کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
معامله گران بازار سهام امروز با بازارگردانی ضعیف حقوقی ها در حالی شاهد معاملاتی متعادل در اغلب نمادهای معاملاتی و در محدوده صفر تابلو را نظاره گر بود که گروه معدنی ها به پشتوانه سنگ آهنی ها با اقبال ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
با افزایش فعالیت های حفاران آمریکا، قیمت نفت در بازارهای جهانی با 28 سنت کاهش به 56.82 دلار در هر بشکه رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵    
قرار است تا قبل از پایان ماه جاری میلادی از تازه ترین خودروی خودران شرکت گوگل که یک مینی ون است رونمایی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان طی پیامی مشترک ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، در استان کرمان پنج روز عزای عمومی اعلام کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۲    
جهش تحصیلی یکی از روش های پاسخ به نیازهای ویژه کودکان تیزهوش و ساعی است که قانون این فرصت را برای ارتقا به کلاس بالاتر در طول یک سال تحصیلی، به آنان داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۲    
بر اساس شنیده ها حکم قصاص و اعدام قاتل ستایش قریشی در دیوان عالی کشور تأیید شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۲    
عکاس خبرگزاری چین از جنگلی که با ابرها پوشیده شده، تصاویر زیبایی گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۲    
پسربچه هندی که به علت غیر عادی بودن اندازه سر خود مورد تمسخر اطرافیان قرار می گرفت به کمک پزشکان جراحی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۲    
با اضافه شدن 5 فیلم دیگر به بخش مسابقه سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، 33 فیلم این بخش کامل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگذشت آیت الله رفسنجانی را تسلیت می گوییم. با اینکه ایرانی نیستم اما اتفاق تلخی افتاده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۲    
مدت ها از صحبت هایی پیرامون خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می گذرد اما همچنان وضعیت این دو باشگاه نامعلوم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۹    
برای برگزاری تمرینات مشترک و حضور در جام تختی تیم کشتی آزاد قزاقستان در خانه کشتی تهران حضور دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۶    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود را از فردا سه شنبه پشت درهای بسته انجام خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۳    
آرسنال حاضر است به مهاجم جدید تیم ملی فوتبال ایتالیا پیشنهادی 65 میلیون یورویی دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۳    
کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از صدور کارت بازی 4 بازیکن برای تیم های جدید خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۷    
رهبر انقلاب صبح فردا نماز را بر پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی اقامه می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۱    
قاره آسیا در صورت تصویب 48 تیمی شدن جام جهانی 2026، سهمیه 8.5 تیمی خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۱    
باشگاه الاهلی امارات به دنبال جذب کاپیتان الهلال عربستان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۴    
دو اسکی باز المپیکی عناوین نخست رقابت های روز دوم لیگ آلپاین را به دست آوردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: حق بیمه که در برنامه پنجم 5 درصد بود در برنامه ششم به 7 درصد افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه افزایش تعرفه ها تصمیم درستی بود و در هزینه سلامت تاثیر زیاد و غیرقابل جبرانی نداشت گفت: پرداخت های غیرقانونی به پزشکان کاهش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۸    
شعبه 32 دیوان عالی کشور، محکومیت قاتل ستایش قریشی به قصاص و اعدام را ابرام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه پایش و رصد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان انجام می گیرد، گفت: خوشبختانه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تهران نداریم و چنین بیماری مشاهده نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۵    
اینجانب شخصا از نزدیک شاهد مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی علیه رژیم ستمشاهی بوده ام ، ملت وفادار به امام و رهبری در تجلیل از مقام ایشان در مراسم تشییع جنازه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۹    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: اینجانب آقای هاشمی رفسنجانی را از آن زمان که در حوزه درسی ما شرکت داشت به خوبی می شناختم. مردی بسیار جدّی، باهوش، شجاع و صاحب اراده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۲    
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: این عالِم مجاهد در دوران قبل و بعد از انقلاب و در صحنه های مختلف و در رده های بالا همچون ریاست مجلس شورای اسلامی و جانشین فرمانده کل قوا در زمان جنگ نقش آفرین و مؤثر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۶    
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: آیت الله هاشمی زمینه بیماری قلبی داشتند و پیشتر به پزشکان مورد اعتماد خودشان مراجعه کرده ولی مشکل جدی نداشتند که کار روزانه را دچار اختلال کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۳    
براثر تیراندازی در شهرستان رودبار جنوب کرمان یک نفر کشته و چهارنفر زخمی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰    
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: ایمیدرو 6 معدن دارای پتانسیل معدنی در حوزه مس، سنگ آهن و طلا را از طریق فراخوان به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام دوربین های ثبت تخلف مرکز کنترل ترافیک شهر تهران فعال هستند و سامانه پیامکی این مرکز نیز باید فعال تر شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به لزوم اجرای مالیات قانونی و واقعی از بخش خصوصی گفت: اگر تعرفه بخش دولتی و خصوصی اختلافی نداشته باشد، پزشکان در یک بخش فعالیت می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۸    
کیفیت هوای تهران امروز در شرایط ناسالم برای همه گروه های سنی قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۴    
مالکیت اولین هواپیمای جدید ایرباس که بعد از لغو تحریم ها خریداری شده، به ایران انتقال یافته و این کشور اجازه یافته ناوگان حمل و نقل هوایی سالخورده خود را از طریق انعقاد قراردادهایی با شرکت های ایرباس ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۲    
نرخ هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز یکشنبه 32 هزار و 370 ریال، پوند انگلیس با 140 ریال کاهش 39 هزار و 633 ریال و هر یورو با 13 ریال افزایش 34 هزار و 82 ریال ارزشگذاری شده و به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۰    
دولت ترکیه در ادامه وضعیت فوق العاده در این کشور 8 هزار نفر دیگر از کارمندان دولتی را اخراج کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۷    
وزارت انرژی ترکمنستان از افزایش صادرات برق این کشور به جمهوری اسلامی ایران با تکمیل خط مرو-مشهد تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۷    
رئیس اتاق ایران و چین با انتقاد از دولتی بودن صدور کارت بازرگانی گفت: تشریفات صدور کارت بازرگانی باید کاملا غیر دولتی و خصوصی و سریع باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۴    
خبر افزایش صادرات نفت ایران و افزایش فعالیت های حفاری نفت در آمریکا برای دهمین هفته متوالی موجب شد تا قیمت نفت امروز با کاهش مواجه شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۵    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با تأکید بر اینکه هیچ پول بلوکه ای در چین نداریم، گفت: چینی ها برای آوردن پول حاصل از فروش نفت در قالب فاینانس، منتظر آورده طرف ایرانی هستند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۵    
حساب کاربری یک سرمایه گذار مشهور آمریکایی به نام Martin Shkreli در شبکه اجتماعی توییتر از روز دوشنبه تعلیق شده، زیرا وی برای مدتی برای یک خبرنگار آزاد به نام لورن دوکا مزاحمت ایجاد کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را مکلف به ایجاد سامانه پدافند سایبر در سطح ملی و ارتقاء قدرت رصد با هدف مصون سازی و یا بی اثرسازی تهدیدات کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۶    
پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در جوار حرم امام خمینی (ره) دفن می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی دولت پشتوانه شجاع خود را از دست داده است.
  • ۱