شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 13 دی 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 فروردین 1395 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 1 دی 1395 تابش کوثر 2 دی 1395 تابش کوثر 3 دی 1395 تابش کوثر 4 دی 1395 تابش کوثر 5 دی 1395 تابش کوثر 6 دی 1395 تابش کوثر 7 دی 1395 تابش کوثر 8 دی 1395 تابش کوثر 9 دی 1395 تابش کوثر 10 دی 1395 تابش کوثر 11 دی 1395 تابش کوثر 12 دی 1395 تابش کوثر 13 دی 1395 تابش کوثر 14 دی 1395 تابش کوثر 15 دی 1395 تابش کوثر 16 دی 1395 تابش کوثر 17 دی 1395 تابش کوثر 18 دی 1395 تابش کوثر 19 دی 1395 تابش کوثر 20 دی 1395 تابش کوثر 21 دی 1395 تابش کوثر 22 دی 1395 تابش کوثر 23 دی 1395 تابش کوثر 24 دی 1395 تابش کوثر 25 دی 1395 تابش کوثر 26 دی 1395 تابش کوثر 27 دی 1395 تابش کوثر 28 دی 1395 تابش کوثر 29 دی 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۵    
براساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال 95، بیش از 8 هزار تن تخم گشنیز به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۶    
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نفوذهای فرهنگی که در بخشی از مدیران گیلان رخنه کرده تأکید کرد: باید از تکرار واقعه اندلس در رشت به واسطه ترویج اباحه گری جلوگیری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۶    
توسعه ورزش رفتینگ در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته به طوری در حال حاضر 10 باشگاه قایقرانی بر روی آب های خروشان، در این استان راه اندازی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۳    
رویداد فرهنگی مشهد 2017 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جوار بارگاه منور رضوی آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در پی آن هستیم که آئین خارک چینی و خرما چینی را به عنوان یک میراث باارزش معنوی در فهرست آثار معنوی به ثبت ملی برسانیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۳    
یک مطالعه جدید نشان داده که ورزش در واقع می تواند مغز را جوان نگه دارد و با زوال آن مبارزه کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۳    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، میزان اهدای خون به تفکیک گروه های خونی در 9 ماه اول سال 95 را تشریح کرد
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۵:۴۳    
یادمان لوگوی مشهد 2017 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میدان شهدای مشهد رونمایی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۵:۴۳    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: هم اکنون 29 درصد از گرمایش مدارس استان از طریق بخاری های نفتی کاربراتوری تامین می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۴:۴۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از 1260 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی شهرستان گرمسار خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۴:۴۳    
مدیرکل هواشناسی استان سمنان از تغییر اقلیم به عنوان یک بحران تازه و جدید در این استان نام برد و گفت: تغییر اقلیم بحرانی تازه است که بسیاری از استان های کشور و از جمله سمنان که با خشکسالی شدید و کاهش ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۴۳    
کارشناس تغذیه مرکز بهداشت صومعه سرا گفت: نتایج آخرین مطالعات دانشمندان نشان می دهد جوانان و نوجوانانی که در یکی از وعده های غذایی روزانه خود فست فود می خورند نسبت به سایر همسالان خود کالری ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۴۳    
مسئول واحد نظارت بر موادغذایی شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: تغییر در شیوه زندگی ناشی از صنعتی شدن، تغییر در رژیم غذایی و کاهش فعالیت بدنی باعث بروز بیماری های قلبی- عروقی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۲:۴۳    
کارشناس مدیریت شهری گفت: مقابله با آلودگی صوتی به فرهنگ سازی نیاز دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۲:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز با آغاز رویداد فرهنگی مشهد 2017 از این شهر مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، پیام همزیستی مسالمت آمیز، صلح و برادری را به همه جهانیان می رسانیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۴۵    
تداوم خشکسالی و برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی طی چند دهه اخیر منجر به ایجاد 35 مورد فرونشست و فروچاله در زمین های حوالی شهر ابرکوه و روستای دهوک این شهرستان شده است .
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۴۵    
چهار خطه کردن محور ایلام-مهران به عنوان یکی از مهم ترین راه های ارتباطی استان امسال عزم مسئولان را برای تحقق آن جزم کرده، دراین بین این پروژه نیازمند اعتبارات ملی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۰۵    
شهرام شکیبا گفت: در دیدار شب ولادت امام حسن علیه السلام با آقا بود که ایشان واکنش دادند به این برنامه. آقا در حال راه رفتن بودند و هنگامی که بنده را دیدند، ایستادند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۰۲    
تصویری از یک تانک T-55 ارتش سوریه با سامانه ای ناشناخته روی برجک آن در نزدیک شهر حمص ثبت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۰۲    
پرچم مزار منوّر امیرالمؤمنین علیه السلام در حاشیه دیدار امروز نخبگان علمی به رهبرانقلاب هدیه داده شد. منبع: Khamenei.ir
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۹    
پلیس ترکیه 8 نفر را در ارتباط با حمله به باشگاه شبانه در استانبول که به کشته شدن 39 نفر منجر شد، بازداشت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۹    
سال 2016 را بیش از این که سال موفقیت های راهبردی و میدانی محور مقاومت در منطقه بدانیم، باید سال شکست محور ارتجاع عربی به ویژه عربستان در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی و دیپلماتیک ارزیابی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۶    
آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت آیت الله شرعی را تسلیت گفت و بیان کرد: آن فقید سعید در برابر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقی و شرعی هیچگاه کوتاهی نمی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۷    
مدیر کل زندان های استان یزد موضوع کم تحرکی را تهدیدی برای سلامت مددجویان در جامعه زندان برشمرد و در ادامه ترویج ورزش در میان این قشر را در راستای وظیفه اصلاح و تربیت سازمان زندان ها دانست
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۳۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان 637 تختخوابی کوثر کردستان به عنوان بزرگترین پروژه درمانی غرب کشور به زودی افتتاح می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۱۴    
65 دستگاه واگن جدید قطار تولید داخل روز دوشنبه طی آئینی با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در خطوط مترو پایتخت بکار گرفته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۲    
ابتدا باورش کمی برایم سخت بود اما خانه سالمندان ارامنه گئورگ مقدس در کلیسایی به همین نام واقع شده است و 15 سالمند در خانه سالمندان گئورگ مقدس، روزگار می گذرانند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۱    
دومین نشست آسیب شناسی و بررسی عملکرد رشته های ورزشی شرکت کننده در پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک ریو 2016 فردا(سه شنبه) برگزار می شود .
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۱    
جلسه هم اندیشی با مدیران عامل شش باشگاه لیگ برتری برگزار شد که مشاور کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد مدارک لازم در این خصوص باید تا پنجشنبه به AFC ارسال شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۱    
بعد از وسوسه کردن هافبک بلژیکی پیشین تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ، چینی ها می خواهند یک بازیکن دیگر را از ادامه دادن دوران بازیگری اش در یوونتوس منصرف کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۱    
بال هلندی باواریایی ها گفت که قصدی برای ترک سفیدپوشان مادریدی نداشته، اما بایرن مونیخ برای جذب او تلاش فراوانی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۱    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، هدایت تیم هالک بانک ترکیه را بر عهده گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۶    
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران از بکارگیری تعداد 390 نفر از معلمان دانشگاه فرهنگیان از بهمن ماه سال جاری در تهران خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۶    
یک عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: از بعد تصمیم شورای عالی برای ساماندهی کانالهای تلگرامی، ظرف کمتر از یک هفته مسئولان بیش از 700 کانال بالای 5 هزار عضو اقدام به ثبت نام برای دریافت مجوز کرده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۶    
رئیس سازمان جوانان از برگزاری جشنواره قصه گویی "لی لی لی لی حوضک" خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۶    
باستان شناسان پس از تجزیه و تحلیل نتایج آزمایشگاهی، داده های فرهنگی و بررسی نقشه های معماری در تلاش هستند با بازسازی الگوی استقراری در قلعه 2 برگی دیگر به دانش و آگاهی خود و پژوهشگران از امپراتوری ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۶    
مدیرکل دفتر صادرات صنایع دستی با اعلام ایجاد کد شناسایی رهگیری برای جلوگیری از قاچاق صنایع دستی به جزئیات معافیت مالیاتی فروشگاه های دارای نشان اعتماد صنایع دستی پرداخت و از راه اندازی انجمن سایت های ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
صرافی های تهران هر دلار آمریکا را امروز با قیمت 3910 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک میلیون و 155 هزار تومان می فروشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
هند در حال آماده کردن هیئتی برای اعزام به ایران است تا از سهم خود از بازار برنج ایران در برابر شرکت های پاکستانی دفاع کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی بار دیگر در مقابل سوالات خبرنگاران در مقابل دلایل اعلام دیر هنگام نرخ خرید تضمینی گندم توسط سازمان برنامه و بودجه سکوت پیشه کرد تا اختلاف در دولت بر سر اعلام نرخهای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر سیاستهای تولید محصولات سالم و ارگانیک، گسترش محصولات تراریخت را در مواردی حاصل منفعت طلبی دانست و گفت: عده ای هم ذیل یک برنامه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۳    
اعدام شیخ نمر همزمان با شب سال نو میلادی نشانگر عمق جنون، غرور و سلطه گری سعودی ها در برابر مردم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از تعیین اعضای هیئت های نظارت استانی در سراسر کشور در جلسه امروز این هیئت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی نیروهای ناتو در افغانستان از آماده سازی نیروهای ویژه افغان توسط این سازمان برای فصل جنگی جدید این کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۳    
یک منبع بلندمرتبه نظامی ترکیه درباره جوسازی برخی رسانه های ترکیه علیه ایران تاکید کرد: این خبرها با هدف تخریب کردن روابط ترکیه با بعضی از کشورهایی است که به تازگی مناسبات خوبی را با آنان آغاز کرده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۳    
نمایندگان مجلس وزارت راه و شهرسازی را موظف به حمایت از بخش غیردولتی برای بازسازی بافتهای فرسوده کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۳    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیانیه ای نسبت به عقیم سازی گروه های آسیب پذیر واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس دستگاه قضا گفت: ظاهراً آقایان، دیپلماسی را به مسئله برجام محصور کرده اند آن هم برجامی که نتیجه اش این طور شده است. وی افزود: ظاهراً کارهای دیگری هم وجود دارد و این کار، کار دیپلماسی کشور بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۷    
رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی از کشف 95 درصدی جرائم استانی در حوزه فضای مجازی طی 9 ماهه امسال خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۷    
ترکیب موجود در فلفل از رشد تومورهای سرطانی جلوگیری می کند و حتی سبب از بین رفتن سلول های بدخیم می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۷    
86.1 درصد از مردم اندونزی مسلمان هستند و اسلام توسط بازرگانان دریانورد مسلمان به این منطقه رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶    
در نشست خبری فعالان بخش خصوصی در دانشگاه صنعتی شریف علاوه بر اینکه اعلام شد تحریم های جدید در حوزه کشتی سازی علیه ایران توسط کره ای ها برخلاف تحریم های بین المللی اعمال شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶    
یک کارشناس گفت: قیمت ارز، نرخ جهانی محصولات، قیمت نفت و میزان تولید مهم ترین عوامل موثر بر سوداوری شرکت های سودآوری هستند که هرگونه تغییر در این عوامل به طور مستقیم بر قیمت سهام شرکت ها اثرگذار خواهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و امور بین الملل راه آهن با بیان اینکه در حال مذاکره برای فاینانس در ساخت راه آهن 2000 کیلومتری ایران-چین هستیم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶    
دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا می گوید وقتی بحث از خصوصی نگهداشتن اطلاعات به میان می آید، هیچ رایانه ای ایمن نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶    
بررسی های موسسه تحقیقاتی گارتنر نشان می دهد تا سال 2021 ماشین های هوشمند در مشاغل مختلف حضور یافته و پیشبرد کسب و کارهای گوناگون را بر عهده می گیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶    
معامله گران بورس تهران امروز همسو با امدادرسانی حقوقی ها برای جمع آوری سهام و تقویت حجم معاملات شاهد افزایش تقاضا در گروه های صادرات محور به ویژه گروه فلزات اساسی و معدنی ها با رهبری گروه سرب و روی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: متوجه شدیم ده ها نفر به اسم فدراسیون فوتبال با آدیداس مذاکره می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نامه پایان خدمت سروش رفیعی را به ارگان های مربوطه ارسال کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
جلسه شورای برون مرزی امروز با حضور معاونان وزارت ورزش درباره اعزام 4 رشته تشکیل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
به دنبال درگذشت مرتضی رهگشا – داور فوتبال ساحلی، فدراسیون فوتبال، کمیته و دپارتمان داوران در پیام هایی جداگانه درگذشت این داور را به خانواده ایشان و جامعه فوتبال ساحلی تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
پیراهن بازیکن فقید تیم ملی بسکتبال که از محل خود در سالن آزادی پایین آورده شده بود، امروز دوباره در جای خود نصب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
مجمع نمایندگان استان های فارس و قم درگذشت عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
مقامات دولتی در بحرین پس از حادثه زندان جو ، دچار دستپاچگی و سردرگمی شده اند و همزمان فشار امنیتی بر مردم را افزایش داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
به گزارش تابش کوثر، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به باشگاه شبانه در استانبول در شب سال نو میلادی را بر عهده گرفت. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
در گزارش ارزیابی استراتژیک اسرائیل برای سال 17-2016، از حزب الله، ایران و حماس به ترتیب بعنوان جدی ترین تهدیدات علیه رژیم صهیونیستی نام برده شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
روز دوشنبه (امروز) شیعیان عربستان به مناسبت اولین سالگرد شهادت شیخ نمر در زادگاه او تجمع خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳    
معاون اقتصادی وزیر کشور از صدور پایان کار پروژه عظیم شاندیز از سوی شهردار شاندیز خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۷    
تعداد 22 نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم خودداری از به کاربردن کلمات و عناوین مغایر با شأن دانشجویان ایران اسلامی را متذکر شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از سفر دو روزه اعضای این کمیسیون به استان کرمان در روز چهارشنبه این هفته خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۱    
وکلای ملت بانک مسکن موظف به تامین باقیمانده تعهدات خود و تامین منابع مورد نیاز مسکن مهر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از رایزنی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با نمایندگان خواهان استیضاح وی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
کارشناس هواشناسی صدا و سیما که چندی پیش روی آنتن زنده به تمدید تحریم های ایران از سوی آمریکا کنایه زده و این کشور را غیرقابل اعتماد خوانده بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور از تهیه اطلس امنیتی برای انتخابات 96 ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تمهیدات مربوط به امنیت انتخابات 96 از پنج ماه قبل آغاز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۲    
خط تولید مهمات کالیبر کوچک با حضور سردار حسین دهقان در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۸    
مجلس شهرداری ها را مکلف کرد که به منظور مقاوم سازی ساختمانها و اصلاح الگوی مصرف انرژی نسبت به درج الزام رعایت مقررات ملی ساختمان در پروانه های ساختمانی اقدام کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
تیم منتخب کشتی آزاد مازندران پس از کسب عنوان نخست در رقابت های قهرمانی کشور، در جام یاریگین روسیه شرکت خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۲    
بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این رقابت ها در بخش زنان، فروردین ماه سال آینده به میزبانی استان مازندران و در شهر ساری برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۹    
کمیته بین المللی المپیک درخواست کویتی ها برای محرومیت 14 ماهه شان را نپذیرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۹    
کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی برزیل به عنوان بهترین مدافع کناری دور رفت بوندس لیگا انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۳    
سارقان 40 میلیارد تومان جواهر، الماس و سنگ قیمتی که در پوشش خریدار دست به سرقت زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۰    
از روز 15 دی ماه، تغییراتی در دستری شهروندان تهرانی به پل صدر و تونل نیایش اعمال خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۷    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورت افزایش اعتبارات حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی می توانیم مقدمات بر چیده شدن پدیده کارتن خوابی در کشور را فراهم کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۷    
رئیس پلیس راهور با اعلام اعمال تغییرات در فرآیند صدور گواهینامه از اعمال محدودیت برای رانندگانی خبر داد که تازه گواهینامه می گیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۴    
رئیس شورای شهر تهران گفت: برای بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر تهران لازم است که سهم 13 درصدی مترو در حمل و نقل عمومی پایتخت به 30 درصد افزایش یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۱    
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، هزینه سفر به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی را از استان تهران اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۱    
صادرات ترکیه به ایران در 11 ماهه سال 2016 با رشد 41 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به 4.635 میلیارد دلار رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۸    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه معتقدم امروز بانکداری الکترونیکی در ایران مقداری کهنه است، گفت: مقایسه تحولات بانکداری الکترونیکی در ایران و منطقه نشان می دهد که رگولاتور بانکی در ایران مقداری تأخیر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۲    
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با کاهش بارندگی ها ازابتدای سال آبی جاری آمار اُفت 34 درصدی آب ورودی به سدها گزارش شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۹    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل راه آهن از اختصاص یک درصد درآمدهای نفت و گاز کشور به توسعه راه آهن بر اساس مصوبه مجلس خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۳    
رسانه های عمان اعلام کردند که این کشور براساس توافق اوپک از روز گذشته کاهش 45 هزار بشکه ای تولید نفت روزانه خود را از روز گذشته آغاز کرد و 6 ماه ادامه خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۰    
102 تولیدکننده نمونه بخش کشاورزی و 16پژوهشگر این بخش، امروز در سالن همایش های صدا و سیما با حضور وزیر جهاد کشاورزی تقدیر شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۷    
شرکت فولاد مبارکه اصفهان امروز دوشنبه 20 هزار تن تختالSM و550 تن ورق گرم C و 550 تن ورق گرم B و 500 تن ورق سرد B و 200 تن ورق قلع اندود و 200 تن ورق گالوانیزه خود را در بورس کالای ایران عرضه می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه طرح کارت اعتباری مرابحه جایگزین تسهیلات خرد بانکی می شود، گفت: در 10 سال گذشته تراکنش های شبکه بانکی 11 برابر شده و 9 درصد آن موفق بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۴    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به پایداری انتقال گاز در تمام کشور باوجود صفر شدن واردات گاز از ترکمنستان گفت: روزگذشته 430 میلیون متر مکعب گاز در بخش خانگی مصرف شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۴    
وکلای ملت ماده مربوط به نماسازی بدنه جاده های ورودی و خروجی شهرها را برای اصلاح به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۱    
وکلای ملت دولت را موظف به افزودن 2000دستگاه واگن و تجهیزات مربوط را به خطوط ریلی شهری کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۳    
جمعی از نمایندگان استان مازندران در مجلس در نامه ای به وزیر نفت نسبت به قطع احتمالی گاز در شهرهای این استان ابراز نگرانی کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
زلزله ای بابزرگای4.7 درمقیاس امواج درونی زمین، شبانکاره، بوشهر را لرزاند .
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۷    
ریاست جلسه بر عهده علی لاریجانی و دستور آن ادامه رسیدگی به مواد لایحه برنامه ششم توسعه است.
  • ۱