جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 4 دی 1395 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 31 فروردین 1395 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1395 تابش کوثر 31 خرداد 1395 تابش کوثر 31 تیر 1395 تابش کوثر 31 مرداد 1395 تابش کوثر 31 شهریور 1395 تابش کوثر 30 مهر 1395 تابش کوثر 30 آبان 1395 تابش کوثر 30 آذر 1395 تابش کوثر 1 بهمن 1395 تابش کوثر 1 اسفند 1395 تابش کوثر 1 دی 1395 تابش کوثر 2 دی 1395 تابش کوثر 3 دی 1395 تابش کوثر 4 دی 1395 تابش کوثر 5 دی 1395 تابش کوثر 6 دی 1395 تابش کوثر 7 دی 1395 تابش کوثر 8 دی 1395 تابش کوثر 9 دی 1395 تابش کوثر 10 دی 1395 تابش کوثر 11 دی 1395 تابش کوثر 12 دی 1395 تابش کوثر 13 دی 1395 تابش کوثر 14 دی 1395 تابش کوثر 15 دی 1395 تابش کوثر 16 دی 1395 تابش کوثر 17 دی 1395 تابش کوثر 18 دی 1395 تابش کوثر 19 دی 1395 تابش کوثر 20 دی 1395 تابش کوثر 21 دی 1395 تابش کوثر 22 دی 1395 تابش کوثر 23 دی 1395 تابش کوثر 24 دی 1395 تابش کوثر 25 دی 1395 تابش کوثر 26 دی 1395 تابش کوثر 27 دی 1395 تابش کوثر 28 دی 1395 تابش کوثر 29 دی 1395 تابش کوثر 30 دی 1395 
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۹    
وکلای ملت وزارتخانه های نفت و نیرو را موظف به تهیه طرح جامع انرژی کشور تا پایان سال اول برنامه ششم توسعه کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۹    
حجت الاسلام نوروزی از پیگیری پرونده تشکیل غیر قانونی انجمنی به نام روزنامه نگاران تهران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۵    
تیم شهرداری کاشان در نخستین دیدار خود در تورنمنت هلند مقابل نماینده کشور میزبان شکست خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۱۱    
پس از برگزاری مسابقات تورایرانی در شهرستان صحنه ، رنکینگ 50 صفحه ای ملی بانوان کشور منتشر شد .
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۱    
نماز وسیله ای است برای تطهیر این آلودگی ها . لذا در روایات ما متعدد وارد شده که هر مرحله ای از مراحل وقت نماز در حقیقت نهر است که انسان را در این نهر شستشو می دهد و تمیز می کند از این آلودگی ها و پاک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۸    
مسؤول نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فارس گفت: هم اکنون 177 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در این استان فعالیت دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۳    
معاون توسعه منابع، مدیریت و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در 9 ماه امسال به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط پرداخت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۶    
شهری کوچک در فرانسه نخستین خیابانی است که با پنل های خورشیدی فرش شده است و برق تولید می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۷    
رنگ این برکه تماما به رنگ آبی است و در هوکایدو ژاپن قرار دارد. نکته جالب توجه راجع به این برکه این است که تمام درختانی که در این برکه روییده اند خشک شده و هیچ شاخ و برگی ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۴    
برنامه ریزی به نظر من باید وابسته به علاقه باشد. علاقه من از همان بچگی، وقتی با اسباب بازی ها بازی می کردم شکل گرفت. با برنامه ریزی و علاقه می توان به کار و چیزی که می خواهیم، برسیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۴۱    
این سه دریاچه کوچک به خاطر قرارگیری در یک موقعیت جغرافیایی صعب العبور و نزدیک به یک آتشفشان به مقصدی ترسناک برای گردشگران مبدل شده اند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۶:۳۸    
تصاویری از بارش باران هم اکنون در بین الحرمین را مشاهده می کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۲۹    
محققان دانشگاه آزاد توانستند یک دوچرخه بسازند که به صورت دیفرانسیل جلو و با انرژی برق فعالیت می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۲۶    
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسین قناعت کارگردان فیلم سینمایی قهرمانان کوچک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۵۶    
دبیر کل اتحادیه عرب ضمن استقبال از قطعنامه اخیر شورای امنیت در محکومیت شهرک سازی در فلسطین اشغالی، این دستآورد را به مردم فلسطین تبریک گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۲۶    
بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: جدیدترین آمار تولید مقالات نانو از سوی کشورهای مختلف در ماه دسامبر 2016 منتشر شده است که ایران در رتبه ششم قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۰۲    
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکومیت اشغال گری و شهرک سازی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۵۹    
بیش از 54 هزار نفر از ساکنان شهری در جنوب آلمان خانه هایشان را صبح روز کریسمس به علت اجرای عملیات خنثی و ایمن سازی یک بمب 1800 کیلویی مربوط به جنگ دوم جهانی، تخلیه می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۲۹    
وزیر بهداشت در واکنش به اعلام سرطان زا بودن تشعشعات و پارازیت ها گفت: تاکنون مدرکی در این باره ارائه نشده است و بدون مدرک نمی توان در مورد رابطه پارازیت و سرطان، کلی گویی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۰۲    
آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به استمراربارش برف و برودت شدیدهوا فردا یکشنبه مدارس ارومیه و مهاباد در نوبت صبح مدارس تعطیل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۵۰    
آموزش وپرورش آذربایجان شرقی به دنبال بارش سنگین برف، برودت هوا و یخبندان در شیفت قبل از ظهر روز یکشنبه 5 دی ماه مدارس تبریز و برخی دیگر از مناطق استان را تعطیل کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۱۷    
6 ماه از تحصن شهروندان بحرینی در اطراف منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی این کشور گذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۵۰    
طرح ضربتی پلیس پایتخت برای برخورد با تخلفات شبانه، دور دور و رانندگی مخاطره آمیز کلید خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۴    
بر اساس اعلام خزانه داری کل کشور حقوق آذرماه معلمان کشور از سوی خزانه داری واریز و به معلمان پرداخت شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۱    
به گزارش تابش کوثر محمدرضا نعمت زاده عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، با بیان اینکه یک قوه می خواهد در کشور کار کند و قوه دیگر ایراد می گیرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۱    
رؤسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تأکید کردند که همزمان با پیروزی های ارزشمند مردم و ارتش سوریه بر تروریست ها و تداوم این مبارزات ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۶    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سالانه یک هزار و 200 کودک نگهداری شده در مراکز این سازمان به فرزند خواندگی پذیرفته می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۲    
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 10 تن و 500 کیلوگرم خرمای فاسد به ارزش 315 میلیون ریال خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید اگر ریشه دو، سه نفر از افراد بسوزد استقلال می تواند نتیجه بگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۱    
در مرحله دوم لیگ شنا سینا غلام پور، بنیامین قره حسنلو، متین سهران رکوردهای رده های سنی کشور را بهبود بخشیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید محمدی را به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۸    
نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان امروز برگزار و تمامی شایعات پیرامون برکناری علیرضا منصوریان رسماً پایان یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۲    
یک آسیب شناسی اجتماعی گفت: تمام نهادهای اجتماعی یک وظیفه ذاتی در رابطه با رسیدگی به مشکلات کودکان دارند و برای آن ها وظایف تعریف شده ای وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۱    
به گزارش تابش کوثر، در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان دومین دانشگاه سبز کشور مورد تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفت. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۱    
همایش پایان فتنه، پایان فریب با حضور حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین در مشهد برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
متخصص جراحی عمومی سهمیه زنان گفت: متأسفانه بی مهری وزارت بهداشت به متخصصان جراحی سهمیه زنان مشکلات بسیاری را برای آنها ایجاد کرده است که دود این بی توجهی ها در چشم بیماران می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۹    
معاون محیط زیست استان تهران با بیان اینکه کیفیت هوای تهران فردا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود گفت: تمام مدارس پایتخت باز است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۳    
رییس سازمان بازرسی کل کشور از آزادی هشت زندانی ایرانی در ارمنستان خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۰    
ایران یکی ازکشورهایی است که مناطق شهری آن دارای آسیب پذیری زیادی است؛ طی یک دهه گذشته اقدامات قابل توجهی در خصوص تاب آوری شهرها انجام شده اما تا رسیدن به ایده آل ها فاصله بسیار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۷    
هشتمین دوره لیگ برتر تیراندازی باکمان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۴    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح،دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت بهبود کامل بیماری،می توانند با ابطال کارت معافیت پزشکی خود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به حضور تمام بازیکنان در اردوی پیش روی این تیم اصرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
گردشگری در چارچوب الگوهای فضایی خاصی عمل می کند. یکی از این الگوهای فضایی گردشگری شهری است. نواحی شهری به علت آنکه جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی دارند، غالباً مقاصد گردشگری مهمی محسوب می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
معاون وزیر بهداشت، اظهاراتی مبنی بر واردات دو برابری روغن پالم به کشور را تکذیب کرد و گفت: میزان واردات پالم در سال 95 نسبت به سال 94 فراتر نرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۸    
جایی که امروز شهرها قرار دارند، روزگاری طبیعت بوده است. حال ممکن است این طبیعت بیابانی بی آب و علف بوده باشد با شن های روان یا جنگلی انبوه و پوشیده از درختان پهن برگ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۵    
طرح جامع جزیره هندورابی در راستای توسعه و آغاز به کار این بخش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و پیمانکار اجرایی مجموعه در مرکز همایش های بین المللی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۵    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در حال حاضر استان کرمان جزو 4 مقصد اصلی گردشگری ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۹    
فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران گفت: آنفلوآنزای مرغی طیور خانگی مازندران را تهدید می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۶    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مدیریت و ساماندهی فاضلابهای بیمارستانی در 70 درصد بیمارستانهای کلانشهر مشهد انجام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از پرداخت حدود 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۳    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان بروجن از آبگیری کامل و احیای تالاب بین المللی گندمان استان چهارمحال وبختیاری در پی بارش های اخیر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر ضرورت ورود خیرین سلامت به حوزه غربالگری و تشخیص سرطان گفت: ساخت مرکز طبی کودکان شماره 2 نیز در زمینی به وسعت 7 هکتار چشم انتظار کمک خیرین است
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۴    
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دشتی گفت: فراهم ساختن امکان تداوم حضور سالمندان در جامعه در دستور کار شورای ساماندهی قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۸    
طبق یک مطالعه جدید در چین، شواهدی وجود دارد که مصرف روزانه دوز پایین آسپرین می تواند خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده (پانکراس) را کاهش دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۵    
معاون امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: استان سمنان پس از تهران، رتبه دوم زیرساخت فناوری اطلاعات را در سطح کشور دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۲    
معاون میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: آرم سلاطین صفوی، صندوق قبر شیخ صفی الدین اردبیلی و صندوق قبر شاه اسماعیل جهت ثبت ملی به سازمان میراث فرهنگی کشور معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۶    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطع یارانه دارویی بیماران خاص در صورت ثبت نام نکردن در سایت www.samanerefah.ir خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۶    
شیراز- بحران آب و نبود مراکز فرآوری گیاهان دارویی در فارس سبب شده برخی گونه های گیاهی در معرض انقراض قرار بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۳    
بهسازی بخشی از مسجد امام در اصفهان منجر به کشف مهم تاریخی در اصفهان شد و یک تونل طاق چشمه ای باستانی در زیر مسجد پدید آمد که پنجره ای جدید از تاریخ را به روی اصفهان گشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۰    
وکیل مدافع مهدی هاشمی رفسنجانی که در حال تحمل محکومیت حبس خود است، آخرین وضعیت تقاضای اعاده دادرسی موکلش را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
حجت الاسلام و المسلمین اژه ای از احضار و دعوت بیش از 20 نفر در پرونده فیش های حقوقی نجومی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۶    
نماینده مردم شاهین شهر از جمع آوری امضا برای درخواست از رئیس مجلس به منظور انتشار فایل صوتی اظهارات وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص مذاکرات هسته ای خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۳    
منابع رسانه ای از ترور ایلماز بولوت عضو ارشد حزب حاکم توسعه و عدالت ترکیه به دست افراد مسلح در آنکارا خبر می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۷    
نایب رئیس شورای ملی زعفران از پایان برداشت این محصول در کشور و افزایش 42 درصدی صادرات آن در سال جاری خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۱    
جلسه بازبینی اظهارات ظریف با حضور چند تن از نمایندگان و اصحاب رسانه به دلیل بسته بودن در کمیسیون کنسل شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۵    
همزمان با افزایش ارزش صادرات کالاهای ایرانی به روسیه، چند محموله موادغذایی و میوه در چارچوب مقررات نظارت کیفی و استانداردهای این کشور برگشت خورده است که تداوم آن می تواند تاثیر منفی داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۲    
شورای نگهبان لوایح موافقتنامه همکاری های اقتصادی میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت های جمهوری لهستان و جمهوری سنگاپور را خلاف قانون اساسی و موازین شرع شناخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۹    
رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا گفت: به توان تولید زره کنتاکت 5 به طور کامل دست یافته ایم و حتی به نمونه های پیشرفته تر از آن هم دست یافته ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۶    
معاون مسافری راه آهن با اشاره به راه اندازی قطار مسافری نخجوان – مشهد و بالعکس، از 9 دی امسال گفت: پیش فروش بلیت این قطار از امروز در نخجوان آغاز شده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۰    
حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران درانگلیس طی یادداشتی با اشاره به قرار داد خرید هواپیما میان تهران و ایرباس تاکید کرد که این قرارداد همانند قرارداد با بوئینگ که یکی از مهمترین دستاوردهای برجام می باشد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۷    
نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به 16 دسامبر (26 آذرماه) بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد و با رشد 2 دلار و 2 سنتی به بشکه ای 51 دلار و 70 سنت رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از نبود امکانات واعتبارات برای اجرای مجازات های جایگزین حبس ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۲    
نعمتی گفت: کریمی قدوسی پیرامون اظهارات ظریف در کمیسیون امنیت ملی دچار اشتباه برداشت شده است و بحثی که ظریف در کمیسیون امنیت ملی مطرح کرده، در مورد قانون داماتو بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۹    
وزیر صنایع و محصولات زراعی مالزی گفت، کشورش قصد دارد تا پایان ژانویه سال آینده میلادی مذاکرات مربوط به انعقاد موافقتنامه تجارت آزاد با ایران را دنبال کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۲    
جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی به منظور بررسی بودجه سال96 وزارت اطلاعات برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه 40 هزار واحد مسکن مهر پردیس تکمیل شده اما خدمات زیربنایی ندارد، گفت:تلاش ما این است که عمده پروژه های مسکن مهر استان تهران سال آینده به اتمام برسد
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۳    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان دوره دکتری سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 امروز شنبه 4 دی ماه برای ثبت نام مهلت دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: من شخصا فایل صوتی را پیاده کردم و قرار است امروز ساعت 13 در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با برخی از نمایندگان جلسه داشته باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۴    
با توجه به نزدیک شدن زمان پرداخت جریمه گازی ایران به ترکیه و با توجه به گفته های معاون وزیر نفت، دو سناریو برای پرداخت جریمه 2 میلیارد دلاری به ذهن می رسد که در هر دو صورت احتمال ورشکستگی شرکت ملی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۴    
در جدیدترین رنکینگ اعلام شده از سوی فیفا تیم ملی فوتبال بانوان با سقوطی 73 پله ای مواجه شد و حالا صحبت های سرپرست کمیته بانوان درباره پیشرفت این تیم جالب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۱    
بانک مسکن با تشریح جزئیات پرداخت وام بدون سپرده گذاری ساخت در سه سطح سنتی، صنعتی و فناوری های نوین به انبوه سازان اعلام کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ به وقایع رخ داده در آخرین جلسه علنی شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۷    
بنا به آمار رسمی منتشر شده از سوی دولت آمریکا تنها چند روز مانده به پایان کار دولت اوباما بدهی عمومی این کشور به 19.87 هزار میلیارد دلار افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
معاون اقتصادی و امور سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به آغاز ثبت نام در طرح واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان ، به اعلام جزئیات کاملی از نحوه ثبت نام، سود سهام و ارزش ریالی آن پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
رییس کمیته تحقیق و بازرسی کل جمهوری ارمنستان و هیأت همراه، صبح امروز وارد تهران شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
یکی از روزنامه های ایتالیایی اعلام کرده که مربی بلغارستانی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۸    
شورای نگهبان نظر خود را در مورد لایحه موافقتنامه پاریس اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۸    
نایب رئیس مجلس به رئیس کمیسیون اجتماعی برای استماع دغدغه تجمع کنندگان جلوی درب مجلس ماموریت داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی استیضاح وزیر راه در اولین جلسه این کمیسیون بعد از تصویب برنامه ششم در صحن علنی مجلس خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران تبلیغ افراد سودجو برای فروش تورهای شاد به اطراف تهران به مناسبت کریسمس را غیر قانونی عنوان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۶    
هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا یک بار دیگر بازی در رده ملی را تجربه خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۶    
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت : حذف صفر از پول ملی تورمی در بر نخواهد داشت بلکه تاثیر مثبتی در اقتصاد کشور نیز بجا می گذارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۴    
براساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال 95، بیش از هزار و 430 تن انواع آدامس از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۴    
برگزاری جشنواره ملی ازدواج پس از چند بار به تأخیر افتادن قرار بود تا آخر آذر ماه برگزار شود که بازهم به تأخیر افتاد و قرار است همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سفر سردار قاسم سلیمانی به سوریه نقض قطعنامه 2231 سازمان ملل نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۸    
دو بازیکن دیگر پرسپولیس با اجازه برانکو ایوانکوویچ از این تیم جدا شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۵    
به گزارش تابش کوثر، در این دیدار که در جریان سفر مولاوردی و هیات همراه به اسلو صورت گرفت، سواین هاربرگ، رئیس کمیسیون خانواده و امور فرهنگی پارلمان نروژ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۲    
برنامه مسابقات بین المللی اسکی معلولان که در دو پیست دربندسر و دیزین برگزار می شود، اعلام شد.
  • ۱