دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 14 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش و پالایش فرآوردهای نفتی از رایزنی با بانک مرکزی برای حل مشکل جایگاه داران سوخت خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۸    
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری گفت: دانشجویان نخبه با سازماندهی در بسیج علمی پژوهشی می توانند از ظرفیت کسر خدمت استفاده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۳    
اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز دانشگاه ها در آزمون سراسری سال 1396 امروز یکشنبه 15 بهمن 96 اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۴    
وزیر نیرو گفت: 12 میلیارد و 300 میلیون دلار قرارداد سرمایه گذاری خارجی در بخش برق کشور نهایی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۵    
درمان افسردگی در سنین کودکی را باید جدی گرفت، والدین نباید از این موضوع خجالت بکشند و همانطور که برای یک سرماخوردگی کوچک فرزند خود را نزد پزشک می برند برای درمان افسردگی نیز باید کودک خود را نزد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۷    
با توجه به وجود مشکلات بانکی برای ایران در سیستم بین المللی بانکی، گردشگران ایرانی نمی توانند از کارت اعتباری استفاده کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۱    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ظرفیت های فراوان مغفول مانده گردشگری در کشور گفت: ایران جزء 11 مقصد اول گردشگری جهان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۱    
وزارت اقتصاد در گزارشی نوشت 2 میلیون واحد به خانه های خالی از سال 85 تا سال 95 اضافه شده و علی رغم قانون، وزارت راه و شهرسازی 2 سال است سامانه ملی املاک و اسکان را ایجاد نکرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۸    
فدراسیون فوتبال کشورمان، طی نامه ای رسمی از AFC، احترام به درخواست نمایندگان ایران برای انتخاب زمین موردنظرشان برای رویارویی با تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا را خواستار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۲    
براساس داده های موجود، هر 31 دقیقه یکبار سلاح های آمریکایی برای ارتکاب جرائم در سراسر کانادا، مکزیک، آمریکای مرکزی و جزایر کارائیب مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از آنها منجر به قتل می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۹    
استاندار کرمانشاه از سفر قریب الوقوع رییس جمهور برای افتتاح برخی از پروژه های استان و بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۹    
دادستان تهران در جلسه شورای معاونین، ضمن بررسی پرونده های مطروحه دادسرا در جهت تسریع در رسیدگی ها و ارتقا کیفیت آراء صادره از سوی قضات دادسرا خواستار سقف زمانی برای رسیدگی به پرونده های مهم دادسرا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۶    
بعد از رفتن به زیر یک سقف، معمولا مرد ها توقع دارند که زندگی شان روال عادی خودش را پیدا کند، اما زنان انتظار دارند که همسرشان بیشتر پیش آن ها باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در سفر اخیر خود به روسیه در متقاعد کردن ولادیمیر پوتین برای اقدام علیه حضور ایران در سوریه ناکام ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۰    
علی رغم دعوت رسمی کمیسیون عمران مجلس از عباس آخوندی برای پاسخگویی درباره ناکارآمدی وزارت راه و شهرسازی در بارندگی اخیر، وی در جلسه امروز کمیسیون غیبت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۷    
عیدی کارمندان دولتی 930 هزار تومان تعیین شده است، برای خواندن جزییات بیشتر این گزارش را دنبال کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۳۶    
به گزارش تابش کوثر؛ مقصود اسعدی سامانی، اظهار داشت: پس از روزهای برفی اخیر و بسته شدن باند فرودگاه ها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کاری نکنیم که دشمنان خیال کنند می توانند در کشور انشقاق ایجاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دلیل احضارش به کمیته اخلاق اظهار بی اطلاعی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۸    
سرمربی تیم استقلال تصمیم دارد از جباروف در دیدار فردا استفاده نکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۶    
با افزایش نگرانی ها نسبت به آسیب دیدن زندگی دریایی، صخره ها و نواحی ماهیگیری در غرب ژاپن و اوکیناوا از لکه نفتی نفتکش غرق شده سانچی، دولت ژاپن تدابیر ضروری برای مقابله با این آلودگی را افزایش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
در یک ماه منتهی به هفته اول بهمن ماه قیمت خرده فروشی لبنیات 2.3 درصد، میوه های تازه 9.1 درصد، گوشت قرمز 0.6 درصد، گوشت مرغ یک درصد، چای 0.3 درصد و روغن نباتی 0 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد 20 نمایشگاه بهاره در استان تهران برپا و در آن کالای مورد نیاز مردم با 5 تا 15 درصد تخفیف ارائه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۳    
سکه در بازار امروز با کاهش قیمت و دلار آمریکا با ثبات قیمت نسبت به آخرین روز هفته گذشته، هفته خود را آغاز کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۷    
درحالیکه معاون وزیر کشاورزی اعلام کرده که برنج ایرانی در عمده فروشی ها تا 18 درصد ارزان شده است، رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی می گوید برنج ایرانی ارزان نشده بلکه حباب قیمتی آن از بین رفته است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۴    
مؤسسۀ مطالعاتی گالوپ که سال پیش ایرانی ها را در کنار عراقی ها به عنوان عصبانی ترین مردم دنیا معرفی کرده بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۴    
رییس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: در چند ماه گذشته نیروی هوافضای سپاه همکاری بسیار خوبی با ما داشته اند به طوری که قرار شده یک فروند هواپیما با تجهیزات در اختیار مرکز باروری ابرها ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد معاملاتی کم حجم و متعادل در اغلب نمادهای معاملاتی بودند که بازارگردان های حقوقی سهام در گروه های پیشرو از جمله فلزات اساسی و پالایشی ها تلاش کردند تا در ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۵    
ثبت نام وام های دانشجویی برای نیمسال دوم 97-96 از امروز شنبه 14 بهمن ماه آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۲    
خواننده کشورمان گفت: من فکر می کنم که ما از شور مردم غافلیم. مردم با وجود مشکلات مختلف اقتصادی و غیره، همچنان پشت انقلاب هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برای مصاف با استقلال همه بازی های قبلی را فراموش کرده ایم و روی بازی های بعدی هم تمرکز نمی کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از آغاز عرضه 60 هزار تن برنج برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: مرحله نخست عرضه این محصول استراتژیک به فروشگاه ها از فردا (نیمه بهمن ماه امسال) شروع می شود و مردم می ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ورود دستمال آلوده و اعتیاد آور به عنوان( NPS و مخدر جدید) به کشور مورد تائید نیست؛ اما احتمال وجود دستمال آغشته به مواد مخدر که قابل استنشاق است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۶    
دستمزد هفتگی ستاره تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به زودی افزایش چشمگیری پیدا می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۳    
دادگاهی در نیویورک آمریکا، احمد شیخ زاده را به اتهام فرار از مالیات و دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران ، به سه ماه حبس محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۰    
دورهمی شب گذشته میزبان داریوش فرهنگ بود و این هنرمند ماجرای جالبی درباره عاشق شدنش تعریف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۷    
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران از 3 سناریو برای تأمین آب تهران خبر داد و گفت: سه سناریوی سبز یا نرمال، زرد و قرمز تبیین شده است که در شرایط مختلف از آن استفاده می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۸    
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است و وضعیت جسمانی وی خوب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۲۲    
وزیر دفاع قطر در مصاحبه با رسانه آمریکایی ضمن ابراز نگرانی درباره اقدامات نظامی ایران خارج از مرزهایش از لزوم گفت و گو با تهران برای رفع این نگرانی ها سخن گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۹    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد با بیان اینکه مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران استقلال بود، گفت: استقلال روح حاکم بر انقلاب اسلامی ایران بود که ریشه ای به قدمت تاریخ ایران دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۹    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، هر دلار نقدی 4658 تومان شد و نرخ هر یورو به 5900 تومان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت:در آینده برنامه پر اولویتی که گذاشته شده این است که تمامی خودروهای گردشی مجهز به نظام ناوبری GPS شوند تا از این روش به صورت نرم افزاری و سخت افزاری کنترل و نیز محل حضور ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۳    
رئیس جمهور روسیه گفت در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی شکست بخورد به شغل رانندگی کمباین رو بیاورد!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۳    
کارشناس مسئول تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: شیر، بهترین منبع غذایی کلسیم و فسفر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۰    
برای نخستین بار ایران با هدف متنوع سازی بازار صادراتی، قراردادهای فروش نفت با پالایشگران جدیدی از کشورهای لهستان، مجارستان، کرواسی، اسلواکی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۰    
شرکت آلفابت که شرکت مادر تخصصی گوگل محسوب می شود در سه ماهه چهارم سال 2017 شاهد کاهش درآمد و سقوط ارزش سهام خود بوده و همین امر آن را نگران کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۴    
میلیاردر مشهور عربستانی که به تازگی آزاد شده، تصاویر از خود به همراه خانواده اش منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۸    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از 70 درصد مردم ایران مخالف توقف توسعه برنامه موشکی این کشور هستند و بر این باورند که موشک های ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۸    
ایران از میان 143 کشور مورد بررسی در شکاف طبقاتی در رتبه 67 و بالاتر از کشورهایی چون آمریکا و ترکیه قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۸    
رییس پلیس پایتخت از نظارت پلیس بر "دوردور" کردن در خیابان های تهران و برخورد با این اقدام خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
همان طور که پیش از این نیز راه آهن اعلام کرده بود فروش بلیت سفرهای نوروزی از 8 صبح فردا فقط برای سفر به مشهد آغاز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۵    
موزیلا به عنوان شرکت ارائه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس با انتشار یک به روزرسانی به کاربرانش اعلام کرده که به منظور جلوگیری از نفوذ هکرها به رایانه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۹    
وزیر ارتباطات گفت: سه ماهواره ایرانی مراحل پایانی پرتاب را طی می کنند و در نوبت پرتاب به مدار زمین قرار گرفته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۶    
آیا بیمه سلامت رایگان سال آینده حذف می شود؟ این سوالی است که این روزها ذهن 40 میلیون بیمه شده سازمان بیمه سلامت ایران به ویژه افراد بی بضاعت را به خود مشغول کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند تا ابتدای سال آینده تمدید شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۳    
با آخرین اجرای زمستانی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در تاریخ های 17 و 18 اسفند ماه پرونده اجراهای این ارکستر در سال 96 بسته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی دولت در بیان نحوه پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی به این سازمان پیشنهاد داد تا 50 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی ناتمام دولت را تکمیل کرده و مورد بهره برداری قرار دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۷    
دادگاهی در آلمان با ادعای نقض آزادی های مذهبی پخش اذان هفتگی در یکی از مساجد در این کشور را ممنوع اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۷    
گروهی از هکرهای اینترنتی با حمله به خودپردازهای بانکی در سراسر امریکا موفق به سرقت پول های نقد از آنها و وارد آوردن خسارات سنگین مادی شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۵    
بر اساس ارزیابی های وزارت اقتصاد، وضع مالیات بر سود سپرده بانکی می تواند برخی متغیرهای اقتصادی از قبیل پس انداز خانوار، عرضه نیروی کار و سرمایه گذاری را تحت تأثیر قرار دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۲    
مهاجم ایرانی هیرنفین اعلام کرد که دوست دارد که سطح آمادگی گذشته اش برسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۹    
معاون امور بانک، بیمه و شرکت های وزارت اقتصاد گفت: لوایح دوقلو در قالب یک لایحه به مجلس رفته که چارچوب آن قانون فعلی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۹    
مدیر نشر و ریالی بانک مرکزی با اشاره به پیش فروش سکه از 17 بهمن ماه جاری، گفت: براساس آخرین تصمیمات، در هنگام ثبت نام به ازای هر سکه یک میلیون تومان علی الحساب دریافت می شود و در موعد تحویل سکه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۹    
نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز شنبه 14 بهمن اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۶    
آخرین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۱    
رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد: بازار صنعت فضایی ایران در هشت سال آینده بیش از 50 درصد رشد خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۱    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان این که برای تنظیم بازار شب عید 60 هزارتن برنج عرضه می شود، گفت: همچنین روغن به نرخ 5 تا 10 درصد زیر قیمت بازار ارائه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۸    
وزارت خارجه آمریکا که پیشتر از آشوب های پراکنده در برخی شهرهای ایران پشتیبانی کرده بود، با صدور بیانیه ای از طرح فراخوان ضدانقلاب برای کشف حجاب حمایت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۲    
باشگاه تراکتورسازی با صدور درخواستی مکتوب به فدراسیون فوتبال موضع خود را در قبال میزبانی از حریفان عربستانی به طور رسمی اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۰:۱۹    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد در سال گذشته 300 میلیون نفر به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) تشرف یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۸    
نماینده مجلس شورای اسلامی با طرح یازده نکته کلیدی در لایحه بودجه سال 1397 و گزارش کمیسیون تلفیق بودجه گفت: باید منتظر ماند تا نمایندگان مجلس در بررسی موارد مهم لایحه بودجه به چه نتایجی می رسند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۹    
بر اساس اظهاراتی که از دولت به گوش می رسد، حذف یارانه نقدی ثروتمندان که در لایحه بودجه 97 پیشنهاد شده بود و کمیسیون تلفیق هم بر آن صحه گذاشت، در سال 97 اجرا نخواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۹    
واردات و عرضه چای خارجی از پرداخت مالیات بر ارزش فزوده طبق برنامه ششم توسعه معاف شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۶    
طبق اعلام سامانه طرح رجیستری تلفن همراه طی کردن فرآیند انتقال مالکیت همه گوشی های اپل چه نو و چه کارکرده از امروز شنبه الزامی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از 951 هزار نفر در کنکور 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۴    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم هایی را علیه شش فرد و هفت نهاد وابسته به حزب الله لبنان اعمال کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۱    
گزارش محرمانه ناظران مستقل سازمان ملل با اعلام اینکه کره شمالی با نقض تحریم های این سازمان موفق شده تا از صادرات اقلام ممنوعه در سال 2017، مبلغ 200 میلیون دلار به دست بیاورد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
منابع خبری بامداد شنبه از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
یک سخنگوی اتحادیه اروپا گفت در صورت خروج آمریکا از برجام، بروکسل از منافع فعالان اقتصادی خود محافظت خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
این روزها زمزمه گران شدن مترو به گوش می رسد. بعد از تصویب طرح جدید ترافیک، شهرداری لایحه ای پیش بینی کرده تا این بار قیمت حمل و نقل عمومی را افزایش دهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
نتایج یک نظرسنجی که دانشگاه مریلند درباره آشوب های اخیر در ایران منتشر کرده، آب سردی بر پیکر فضاسازی هایی است که آمریکا و کشورهای غربی درباره این اغتشاشات انجام داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
در حالی که فدراسیون فوتبال ایران در حال تلاش برای لغو مصوبه بازی در کشور بی طرف با تیم های عربستانی است، AFC عمان را به عنوان میزبان تیم های ایرانی انتخاب کرد!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
فوق تخصص جراحی پلاستیک ضمن هشدار در مورد جوان سازی صورت توسط افراد غیر متخصص گفت: افتادگی پلک، دوبینی، غیر قرینگی پلک و حتی کوری از جمله عوارض عمل های زیبایی توسط افراد غیر حاذق و غیر متخصص است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
متخصص کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه اغلب بیمارانی که دچار فتق کشاله ران می شوند، تحت عمل جراحی قرار می گیرند، گفت: انجام جراحی خطر بسیار کمتری از رها کردن مشکل و بروز عوارض جانبی آن دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه حمایت از حمل و نقل درون شهری از اولویت مسئولان دولتی خارج شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار خسارت بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به مرغداران طی امسال و سال گذشته را 2000 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف اخیر در تهران گفت: عمق این بارش برف 23 سانت ثبت شده است.