دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۳۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 17 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۴    
شورای پول و اعتبار با توجه به ماده 14 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، ضوابط ناظر بر انتشار اوراق رهنی توسط بانک ها و موسسات اعتباری را در 10 ماده تصویب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
دانشمندان در یک تحقیق جدید دریافتند که اعمال داروهای بی حسی روی گیاهان منجر به عدم هوشیاری آن ها می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۴    
یک مقام آگاه از بسته شدن صدها حساب عاملان غیرمجاز ارزی به دستور قوه قضاییه در راستای مبارزه جدی با پولشویی خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۱    
ششمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر ، نتیجه شمارش آرای فیلمهای نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۳    
رئیس اتاق اصناف گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هیچ کالا و خدماتی تا پایان فروردین سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت و پنج نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم نیازمندی های مردم با حداقل 15 تا 20 درصد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۳    
هفته جاری قیمت یک مدل خودروی داخلی در بازار کاهش و چند مدل افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۳    
مقام های آمریکایی از کشته شدن یک افسر پلیس و زخمی شدن چند تن دیگر بر اثر درگیری مسلحانه در کلرادو خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۹    
بازیگر سریال لیسانسه ها در گفتگو با برنامه سینما دو ، از کارهای تازه خود خبر داد، درباره حضور در جشنواره فیلم فجر با جشن دلتنگی گفت و درباره فضای مجازی نظر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۹    
یک متخصص پوست اظهار داشت: خشکی پوست به خصوص در دست های افراد به دلیل از بین رفتن محافظ پوست است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۳    
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: باشگاه های لیگ برتر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار دریافت پول و مطالبات خود را دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۰    
موضع ضد لهستانی وزیر آموزش رژیم صهیونیستی باعث شد تا ورشو سفر وی به لهستان را لغو کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین مشکل کشور عیالوار بودن آن است. بخش های اجرایی کشورمان فربه شده و پولی برای عمران باقی نمی ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۴    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی معاملات کم حجم را همراه با غلبه عرضه بر تقاضای سهام نظاره گر بود که تک سهم های فرابورسی برای نوسان گیران کوتاه مدت نگر فرصتی برای کسب بازدهی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۱    
تا ساعت 14 امروز، خرید 9 هزار و 835 قطعه سکه توسط مشتریان قطعی شده و 3 هزار و 282 قطعه سکه در صف فروش و در انتظار تکمیل وجه واریزی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۸    
شهردار تهران با بیان اینکه مناقصه خرید 630 واگن برای متروی شهر تهران در حال برگزاری است، گفت: نتیجه این مناقصه تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۵    
وزیر نفت مقدار مصرف سوخت در ایران را معادل 5 میلیون و 500 هزار بشکه نفت در روز اعلام کرد و گفت: این میزان مصرف با توجه به جمعیت و تولید ناخالص داخلی کشور ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۲    
معاون حقوقی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از بخشش جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی تا پایان سال 96 خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: به دلیل اینکه میزان حرارت و دود در طبقه منهای چهار ساختمان برق وزارت نیرو زیاد است هنوز نتوانسته ایم به آنجا نفوذ کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۶    
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ، می گوید ممنوعیتی برای حضور علی کریمی در نشست های خبری وجود ندارد، اما اگر مربی به جای سرمربی به نشست های خبری برود، طبق قانون با سپیدرود برخورد خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۶    
وزیر امور اقتصادی ضمن هشدار به فعالان بازار ارز گفت: خریداران این روزهای بازار ارز حتما ضرر و زیان خواهند دید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۶    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از اهمال صورت گرفته توسط شهرداران مناطق درباره توجه به ساختمان های ناایمن شهر تهران گفت: امیدواریم شاهد تکرار حادثه ای همچون پلاسکو نباشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۳    
رییس سازمان غذا و دارو گفت: امروزه بیش از 90 درصد از داروها را از لحاظ تعداد در داخل کشور تولید می کنیم و در بین کشورهای منطقه کشوری هستیم که بیشترین داروی مورد نیاز خود را تامین می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به طرح توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری در تهران و هشت کلانشهر اظهار کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۸    
فرمانده نیروی انتظامی در خصوص آخرین وضعیت سرباز مفقود ناجا گفت: اقدامات خوبی برای استرداد سعید براتی صورت گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۸    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی سانحه نفتکش سانچی و جنبه های فنی و مالی سانحه پرداخته و دو سناریو درباره دلیل احتمالی حادثه را اعلام کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران اعلام کرد شاهد خروج قاچاق دام سبک از کشور هستیم، به همین علت با کمبود در بازار مواجه شده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۹    
بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان غایب تنها تا 22 بهمن مهلت دارند تا با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۹    
چینی ها که در زمینه تولید کپی های مشابه محصولات مشابه و پرطرفدار با هزینه کمتر شهرت دارند، این بار محصولی مشابه با آیفون ایکس را تولید کرده اند که تنها 159 دلار قیمت دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد، امسال نزدیک به 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زایی در کشور پرداخت شد که این اقدام به کاهش آمار بیکاری در کشور کمک می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۳    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سرخ پوشان تهرانی در آستانه تکرار قهرمانی فصل گذشته در لیگ برتر هستند، گفت: پرسپولیس فاصله زیادی با رقبا دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۰    
در آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های فوتسال جام ملتهای آسیا تیم ملی ایران با غلبه بر عراق با 9 امتیاز قاطعانه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه منبج مرحله بعدی شاخه زیتون خواهد بود، به نیروهای آمریکایی حاضر در این شهر هشدار داد که هر چه زودتر منطقه را ترک کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۴    
رئیس آموزش، تحقیق و ترویج وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون قانونی برای ورود و خروج مواد ژنتیکی در کشور نداشته ایم، اما این قانون در مجلس نهایی شده و تا پایان سال به ما ابلاغ می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۸    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل با تأکید بر اینکه قطعه یک آزادراه تهران -شمال تا پایان امسال افتتاح نمی شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی انجمن قطعه سازان از افزایش 300 تومانی نرخ ارز مرجع برای قیمت گذاری قطعات خودرو خبر داد و گفت: این موضوع در جلسه ای با حضور مسئولان وزارت صنعت و خودروسازان مصوب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۳    
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری مأمور قلابی و دو نفر از هم دستانش که با عناوین مختلف از سردار گرفته تا عضو داعش اقدام به اخاذی از مردم می کردند توسط مأموران انتظامی شهرکرد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی دولت در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است در سال 97 افزایش قیمت بنزین را داشته باشیم گفت: قطعاً جواب شما خیر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۵    
2 عامل افزایش تقاضا از سوی پالایشگاه ها و غرق شدن تانکر نفتی سانچی ایران با یک میلیون بشکه میعانات گازی در دریای چین قیمت این نوع سوخت را در منطقه آسیا افزایش داده است شرکت شورون آمریکا گاز استرالیا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۹    
مسئول تأسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو گفت: علت حادثه آتش سوزی ساختمان برق حرارتی وابسته به وزارت نیرو فعال شدن کپسول اطفای حریق بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۶    
اعضای شورای شهر تهران بودجه 17 هزار و 429 میلیارد تومانی را برای سال آینده شهرداری تهران تصویب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۳۳    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتیجه پیگیری ها برای افزایش بودجه قرآنی سال آینده گفت: با موافقت دولت بودجه قرآنی سال آینده از 40 میلیارد به 100 میلیارد تومان افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۴    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تقاضای محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس، درباره سانحه نفتکش سانچی و بررسی جنبه های فنی و مالی سانحه گزارشی کارشناسی منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۴    
طرح پیش فروش سکه با هدف پوشش تقاضای مصرفی خانوارها و تقاضای سرمایه گذاری، از امروز در یک هزار و 131 شعبه بانک ملی ایران آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خاص بودن شرایط کار در آزاد راه تهران - شمال پیش بینی دقیق برای افتتاح کار را دشوار می کند، گفت: کار در قطعه یک در تمام جبهه ها و با حداکثر توان ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۱    
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه درباره اختلال در خط یک متروی تهران توضیحاتی ارائه داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۱    
عربستان و امارات درخواست قطر برای بین المللی کردن حرمین شریفین را محکوم کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۸    
آخرین آمار واردات موز نشان می دهد که نه تنها این محصول با افزایش از نظر وزنی مواجه شده بلکه نهایتا کیلویی حدود 4000 تومان به کشور وارد می شود و تقریبا دو برابر این قیمت به دست مصرف کنندگان می رسد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۵    
در پی اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل درباره رئیس تشکیلات خودگران فلسطین، یکی از مقام های ارشد فلسطینی از واژه های تند علیه سفیر استفاده کرد و خطاب به وی گفت: خفه شو!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۲    
فدراسیون فوتبال در تلاش است با حضور رئیس فیفا در تهران برنامه های متنوعی را به مرحله اجرا بگذارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۹    
منابع محلی در فرانسه اعلام کردند که فردی در شهر مارسی فرانسه به رهگذران شلیک کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۰    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه سکته مغزی دومین علت مرگ ایرانیان به شمار می رود، گفت: درصورت درمان این بیماران در 4 ساعت و نیم طلایی بخش عمده مشکلات آنها حل خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۷    
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بهترین راه مبارزه با اعتیاد معتاد نشدن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۲    
استاندار تهران با اشاره به پیش بینی انجام شده در زمینه عملیات جایگزینی خودروهای فرسوده گفت: با اجرای این طرح 70 درصد آلودگی هوای استان تهران کاهش می یاید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۵۲    
با نظر مجلس زائرین اربعین که از تاریخ 3 مهرماه لغایت 22 آبان 1397 از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج می شوند از پرداخت عوارض خروج معاف هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۹    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت: آزمون از مدارس ابتدایی غیردولتی حذف شد
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۹    
سایت ثبتارش به مدت 6 روز از تاریخ 18 تا 23 بهمن ماه 96 برای حل پاره ای مشکلات فنی و ارتقا از دسترس کاربران خارج می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۰    
یک متخصص پزشکی ورزشی گفت: ورزش در هوای آلوده سبب تشدید اثرات منفی آلودگی بر انسان می شود و میزان رسوب ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در ریه انسان چند برابر بیشتر از حالت معمول است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۷    
براساس نتایج به دست آمده از تازه ترین بررسی ها، سر و صدایی که در اثر ترافیک ایجاد می شود می تواند با بروز اختلالاتی در بدن منجر به بروز بیماری های قلبی و عروقی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: 400 هزار واحد خالی در تهران وجود دارد و رویکرد شواری شهر کاهش تراکم فروشی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۹    
سازمان بهداشت جهانی امور دام اعلام کرد که روز گذشته مسئولان کشاورزی ایران گزارش داده اند آنفلوانزای پرندگان موسوم به H5N6 در منطقه شمال کشور شیوع پیدا کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۶    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش صد درصدی مأموران پلیس راهور برای تسهیل در تردد شهروندان برا ی حضور در راهپیبمایی 22 بهمن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۳    
مدیرعامل جدیدبانک مسکن با اشاره به اینکه نرخ سود اوراق مسکن با 1.5 درصد کاهش در بافت فرسوده به 16 درصد رسید، گفت: فعلا میزان اقساط وام 80 میلیونی مسکن کاهش نمی یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۸    
اپل علت حذف ناگهانی اپلیکیشن تلگرام از فروشگاه اپ استور خود را انحرافات اخلاقی و سوءاستفاده جنسی از کودکان اعلام کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۸    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بتوانیم تا قبل از عید قهرمانی لیگ برتر را مسجل کنیم یک اتفاق فوق العاده خواهد بود چرا که در کمتر از یک سال در 2 لیگ قهرمان شده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۵    
سرپرست مرکز اورژانس تهران در مراسم تقدیر از تکنسین های موتورلانس این مرکز، گفت: ماموریت های مرکز موتورلانس اورژانس تهران در حال حاضر به 20 هزار ماموریت در ماه رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۵    
نشست خبری حسن روحانی، رییس جمهوری کشورمان، امروز(سه شنبه) از شبکه های یک سیما، خبر، برون مرزی و رادیو ایران پخش می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۵    
نمایندگان مجلس، میزان جریمه مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه را به تفکیک مدارک تحصیلی مشخص کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۷    
در پنجمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر 19 سانس فوق العاده برای فیلم های نمایش داده شده در سالن سینماهای مردمی، نظر گرفته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۷    
جانشین پلیس راهور فاتب گفت: مأموران پلیس راهنمایی و راننندگی تهران بزرگ به طور 100درصد در معابر، مقاطع و میادین پایتخت حضور فعال دارند و نسبت به اعمال قانون و برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران معتقد است شرایط فعلی بازار ارز امکان هرگونه برنامه ریزی را از فعالان اقتصادی گرفته و وضعیت بی ثبات فعلی به یک بحران اقتصادی تبدیل شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
شاه با درآمدهای نفتی دهه 50 چه کرد؟ آیا این درآمدها صرف ارتقای رفاه عمومی و معیشتی مردم شد؟ آیا این درآمدهای کلان صنعت و اقتصاد را از وضعیت بحرانی سال های دهه 20 و 30 رهانید؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۴    
دارنده نشان طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: با شناختی که از کشتی دنیا دارم می توانم به جرأت بگویم که امید نوروزی هنوز هم بهترین است و خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۴    
رییس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که به دلیل مشکل پیش آمده در تامین بنزین پایتخت توسط پالایشگاه شازند اراک و بالا بودن میزان گوگرد موجود در آن ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۱    
ملکی گفت: از ساعات میانی شب تمامی آتش نشانان را از ساختمان خارج کردیم تا مشکلی ایجاد نشود اما شلنگ ها و سیستم های خنک کننده را در محل حریق قرار دادیم و هر نیم ساعت یک بار آتش نشانان به محل رفته و ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۵    
بر اساس مصوبه امروز مجلس در سال 97 مجموعاً 10 درصد به عوارض گمرکی واردات لوازم آرایشی اضافه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
شهردار تهران که در میدان ولیعصر حضور داشت گفت: احتمال ریزش ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو و یا نشست آن وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است مسائلی مانند رفع فیلتر توییتر و چگونگی فعالیت پیام رسان ها که در دولت های قبل اتفاق افتاده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران از اطفای حریق ساختمان خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: بیش از 140 آتش نشان از روز گذشته تا کنون مشغول اطفای حریق هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تحلیل شرایط بازار ارز، ریشه نوسانات اخیر را عوامل غیر اقتصادی دانست و با بیان توصیه هایی به مخاطبان بازار ارز تاکید کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۹    
سخنگوی ارتش مصر با تکذیب گزارش نیویورک تایمز درباره کمک خواستن از نیروی هوایی اسرائیل برای حمله به شورشیان در سینا، گفت نیروهای امنیتی این کشور تنها عاملین مبارزه با تروریسم در سینا هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۹    
در حالی که کره شمالی قصد دارد مذاکرات با کره جنوبی را به سمت نزدیک شدن دو کشور پیش ببرد اما رئیس جمهور آمریکا برای ممانعت از این مسئله راهی شرق آسیا شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۳    
تعیین نشدن سازوکار افزایش قیمت حامل های انرژی در تبصره 14 لایحه بودجه، افزایش حدود 20 درصدی قیمت آنها در سال آینده را به دنبال دارد بدون اینکه تفاوتی بین کم مصرف ها و پرمصرف ها ایجاد شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۱    
در حالیکه وزارت کشاورزی مجوز واردات تخم مرغ را با توجیه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و کمبود این محصول در داخل صادر کرده و معاون این وزارتخانه نیز وعده واردات بیشتر تخم مرغ را برای جلوگیری از ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۱    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به اثرات روانی افزایش قیمت دلار گفت: ساختار اقتصاد ایران هم از عوامل افزایش قیمت دلار است.