یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 30 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
با اعلام اسامی محرومان لیگ برتر ، سید جلال حسینی تیمش را در این هفته همراهی نمی کند .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۲    
وزیرخارجه کشورمان گفت که توافق هسته ای قرارداد دوجانبه میان ایران و آمریکا نیست و توافق های بین المللی نمی توانند توسط یکی از طرف ها مورد تغییر قرار بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۳    
ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 96 از روز چهارشنبه دوم اسفندماه آغاز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران و همزمان با سومین روز از فروش اوراق مشارکت ریالی و ارزی، نرخ دلار به کانال 4500 تومانی بازگشته و به 4568 تومان رسیده؛ ضمن اینکه هر یورو هم 5704 تومان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۳    
بشار اسد، رئیس جمهوری عربی سوریه پیام تسلیتی را خطاب به حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در خصوص قربانیان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران، ارسال کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۴    
جانشین سردبیری روزنامه مطرح آمریکایی ضمن هشدار درباره مواضع ضد برجامی رئیس جمهور کشورش نوشت: برای ایران توافق هسته ای (برجام)، فاجعه بارترین توافق است .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۰    
16 نماینده مجلس طی نامه به هیأت رئیسه خواستار استیضاح علی ربیعی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۷    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی معاملات کم حجم و با شیب نزولی قیمتی را نظاره گر بودند که اغلب معاملات در محدوده صفر تابلو نوسان کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۴    
در دومین روز طرح جدید پیش فروش سکه، 11 هزار و 900 قطعه سکه برای دوره زمانی 6 ماهه و 45 هزار و 500 قطعه سکه برای دوره زمانی یک ساله پیش فروش قطعی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران قصد دارد جایگزین داعش در سوریه شود، از آمریکا و کشورهای غربی خواست مداخله بیشتری در این بحران داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۸    
وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس والدای تأکید کرد که این دیدگاه که تصور شود مشکلات خاورمیانه با به راه انداختن جنگ علیه ایران حل خواهد شد، اشتباه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت که هواپیمای ATR72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که روز گذشته سقوط کرده، از ایمن ترین هواپیماهای برد کوتاه در جهان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
وزیر خارجه ایران بار دیگر بر حل بحران های یمن و سوریه از طریق سیاسی و نه نظامی تأکید کرد و گفت: نباید امنیت خود را با ناامنی دیگران تأمین کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
مرد جوان مسافربر که با بردن زنان جوان به حاشیه شهر آنها را مورد تجاوز قرار می داد بازداشت شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
ایام فاطمیه زمان مناسبی است برای اینکه اطلاعات جامعی را درباره چگونگی شهادت فاطمه (س) بدست آوردید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
30 بهمن سالروز قطع رابطه ایران با رژیم کودک کش صهیونیستی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
دو تیمی که لیگ قهرمانان آسیا را با شکست آغاز کردند، در هفته دوم باید به مصاف هم بروند و شکست در این دیدار برای هر یک از دو تیم می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری آمریکا زمین لرزه 5.9 ریشتری مکزیک را لرزاند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۸    
یک نویسنده کودک و نوجوان گفت: حضرت فاطمه (س) با توجه به نحوه تربیتی و زندگی که داشته اند و حضور و ارتباطشان با پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع) و تاثیرشان در اسلام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
از دیگر دلایلی که می توان از ردّ بی علاقگی احمدشاه به سلطنت در ایران از آن یاد کرد ماجرای ملاقات ذکاءالملک فروغی و تقاضای خرید استعفانامه احمدشاه است که پیشنهاد می کند در قبال آن استعفانامه مبلغ یک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
استاد مرتضی باقری با اشاره به حضور حضرت فاطمه در صحنه های سرنوشت ساز تاریخ اسلام چون جنگ احد، حمله برای قتل پیامبر و جنگ خندق گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
بهبود ارزش بازارهای بورس در جهان و آسیا قیمت نفت را بالا کشید و هر بشکه نفت 65.20 دلار فروخته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
مهاجم سابق تیم استقلال همچنان در لیگ بلژیک گلزنی می کند تا حسرت هواداران و اعضای باشگاه استقلال در خصوص وی ادامه داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۶    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 از فردا اول اسفندماه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
صدیف بدری از جلسه کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی در روز چهارشنبه برای بررسی علل سقوط هواپیمایی ATR خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی سه سؤال ملی مطرح شده از دو وزیر دولت دوازدهم برای طی مراحل قانونی را اعلام وصول کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از نظام اسلامی ایران بسیار می ترسد، گفت: رفتار نابخردانه نخست وزیر این رژیم نشان دهنده ظرفیت بسیار پایین سیاسی آنهاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز مصوب کردند جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی، برای کاهش آلودگی هوا و توسعه و بهره برداری حمل و نقل عمومی هزینه شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
محققان ایرانی موفق شدند ضدیخ سطح معابر و بدنه هواپیما را بومی سازی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۸    
رسانه حکومتی کره شمالی در یادداشتی هشدار داد، اگر روابط دو کره که به گرمی گراییده دوباره بدشود، آمریکا مسئول آن خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
رئیس جمهوری ترکیه با ارسال پیام تسلیتی به همتای ایرانی خود بعد از سقوط هواپیمای مسافربری، از آمادگی ترکیه برای کمک به عملیات جست وجو خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
فرمانده کل سپاه با اشاره به افول هژمونی آمریکا در جهان، گفت: امروز قادریم همه نیازهای خود را در سطح نظامی بسازیم و باید بدانیم داشتن بصیرت بزرگترین جنگ ما با دشمن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله روز یک شنبه به یک کلیسا در جمهوری داغستان روسیه را بر عهده گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام وجود ترافیک پرحجم در محور یاسوج - سمیرم گفت: محدودیت تردد خودروهای شخصی در محورهای اصفهان - سمیرم و یاسوج - سمیرم ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
مسئول اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: احتمال بارش با وجود ابرها در این منطقه وجود دارد و وزش باد نیز شدید تا نسبتا شدید خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
فرماندار ایالت سند پاکستان گفت:حضور داعش در افغانستان زنگ خطری برای پاکستان و ایران است بنابراین دو کشور باید برای مبارزه با این گروه خطرناک اقدامات مشترک در نظر بگیرند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۰    
مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود گرد و خاک عراقی به استان طی اوایل وقت فردا اخطاریه ای صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
محمد جواد ظریف در پاسخ به سوالی درباره پایگاه های نظامی ایران در سوریه، گفت که ما پایگاهی در سوریه نداریم .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که شانس مجددی به آمریکا برای بهبود روابط می دهند، در غیر اینصورت روابط به کلی قطع خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
دو رکابزن ایران به دلیل مسمومیت غذایی از رقابت در مسابقات پیست دوچرخه سواری قهرمانی آسیا انصراف دادند. دو رکابزن دیگر نیز علیرغم مسمومیت غذایی مسابقه دادند. هم چنین دو عضو کادر فنی نیز مسموم شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۴    
ملی پوش ریکرو ایران مدال طلای خود را در مسابقات جهانی به قاسم سلیمانی تقدیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس مجلس گفت: تاکید رهبری بر مبارزه با فساد ایجاب می کند که ما جلسات دقیقتری در قوای سه گانه داشته باشیم و راهکارهای تحقق فرمایش های ایشان را پیگیری کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۰    
کاپیتان تیم فوتسال بانوان روسیه گفت: همه بازیکنان ما خوب کار کردند و همه تلاش خود را به کار بردند. خوشحالم که با چنین تیمی کار می کنم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۸    
بیایید احساسات را با منطق جایگزین کنیم و یک بار دیگر این سوال را از خودمان بپرسیم: آیا به راستی در جهان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: از ساعت 6 امروز با حرکت پهپادها، پرواز هلی کوپترها و همچنین جست وجوی 200 نفر از کوهنوردان در سه نقطه مشخص شده در منطقه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۳    
سیاست های دولتی در یکی دو دهه ی اخیر در خصوص حمایت از تولید ظاهراً کم نبوده است. پس چرا این نوع حمایت ها کارآمد و مؤثر نبوده است؟ پاسخ اجمالی به این سؤال این است که آنچه در خصوص حمایت از تولید در ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۳    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای با شبکه خبری ان بی سی نیوز روز یکشنبه درباره مسائل مختلف بین المللی اظهارنظر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل آموزش و بهسازی نیروی انسانی شرکت هواپیمایی آسمان با تأکید بر اینکه هواپیمای حادثه دیده آسمان به هیچ وجه نقص فنی نداشت، گفت: بسیاری از کشورها خواهان خرید هواپیماهای ATR ما هستند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۸    
دبیر کل سازمان ملل متحد و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه هایی جداگانه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج را تسلیت گفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله مسلحانه گروهک تروریستی داعش به کلیسایی در جمهوری داغستان را به شدت محکوم و با دولت و ملت روسیه و خانواده قربانیان این جنایت ابراز همدردی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۹    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای که بخش هایی از آن روز یکشنبه منتشر شده گفته کشورش برای مجاب کردن کره شمالی به حضور در میز مذاکره از چماق استفاده می کند نه هویج .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع برف وکولاک در 7 استان کشور خبر داد و گفت: بیش از 1400 مسافر گرفتار در برف در جاده های کشور امدادرسانی شدند.