دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 23 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۴    
خداوند بر خودش سوگند خورده که سه دسته را در بهشت خود ساکن نکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۸    
استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت های آسیایی امروز برابر تیم های الریان قطر و نسف قارشی به میدان می روند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۳    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش در مورد آخرین وضعیت نفتکش سانچی گفت: آلودگی و نشت سوخت کشتی سانچی به حداقل میزان خود رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۷    
علیرضا قنادان از آغاز به کار ستاد ویژه خدمات رسانی در شرایط خاص توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۶    
رئیس قوه قضاییه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موجب افزایش اقتدار ملی و خنثی ساختن توطئه های دشمن دانست و از همه مسئولان خواست که قدردان بصیرت مردم به عنوان یکی از بزرگترین نعمات الهی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۳    
متخصصان تغذیه این بار نسبت به مصرف ماده سمی سفید رنگی غیر از نمک و شکر هشدار دادند. مصرف مازاد مونوسدیم گلوتامات با افزایش اشتها، پرخوری و چاقی مرتبط است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۰    
اکبر عبدی از برگزاری بزرگداشتش در جشنواره فیلم فجر و تحمل دو سال بیماری گرفته تا ماجرایش با اداره مالیات، همکاری هایش با مهرجویی، تقوایی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۰    
رسانه های روسی از وقوع حریق در ساختمان یک هتل در مسکو خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که طرح نوروزی پلیس راهور در جاده های کشور از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۴    
رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: از نیمه اسفند به بعد با توجه به افزایش خرید برای تسهیل در رفت و آمد مردم، انجام عملیات های عمرانی در شهرها ممنوع است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۱    
موضوع هک سایت ها در وزارت ارتباطات در حال پیگیری است ولی اطلاعات به دست آمده نشان می دهد IP هکرهایی که به برخی از روزنامه ها حمله ور شده اند در آمریکا و انگلیس است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۹    
صفحه اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی با انتشار فیلمی از سخنرانی وی در 22 بهمن به روز رسانی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۴    
برانکو ایوانکوویچ در رده بندی بهترین مربیان جهان 2 پله صعود کرد اما مربی فولاد اهواز 15 رده سقوط را تجربه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی اول همیشه سخت است و باید برای بازی فردا مقابل نسف قارشی تمرکز بالایی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۱    
سرنگونی جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی که ساخت آمریکاست ، بسیاری از کشورهای دارنده این نوع جنگنده ها از جمله مغرب را مضطرب کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۱    
سفیر روسیه در تهران از رایزنی روس اتم و ایران برای تغییر در سایت فردو خبر داد و تاکید کرد: هیچ تغییری در برجام نباید حاصل شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۵    
محققان می گویند با استفاده از نوع خاصی از نور ماورا بنفش می توان ویروس های عامل بیماری آنفلوانزا را از پای درآورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید همه قوا در این جهت فعالانه مشارکت کنند، گفت: سرعت در حل مسائل ضرورت حال کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ظریف در کنفرانس بین المللی بازسازی عراق در کویت شرکت می کند، گفت: ایران در مسیر کمک به بازسازی و توسعه اقتصادی عراق ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۸    
فردا در کل نیمه غربی کشور، جنوب البرز، سواحل خزر، شمال شرق کشور، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۷    
مارک مک موریس که توانست مدال برنز المپیک زمستانی 2018 را به دست آورد 11 ماه پیش در آستانه مرگ قرار داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا روز خاصی است و ما فردا در اولین دیدار خود مقابل الریان بازی خواهیم کرد و به خوبی قدرت تیم را الریان را می شناسیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ساختمان جدید شعبه 23 تأمین اجتماعی تهران یکی از املاک بلاتکلیف و دارای معارض بود که با اقدامات صورت گرفته این ساختمان رفع معارض شد و برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۴    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای هشدار دارد: چهارشنبه (25 بهمن ماه) نواحی کوهستانی بویژه در محورهای تهران به چالوس و جاده هراز لغزندگی جاده و کاهش دید به علت مه آلودگی و کولاک برف پیش بینی می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد دیگر آن دوران تمام شده که رژیم صهیونیستی در هر نقطه ای که می خواست جولان می داد؛ اکنون هر تجاوز این رژیم با پاسخ روبرو خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه اولین تفاهم نامه با کشور ژاپن در زمینه تامین مالی برای تجهیز بیمارستان های تهران به امضا رسید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۳    
یک کارشناس انرژی گفت: در حالیکه چین بااحداث چهارمین خط لوله واردات گاز خود ازترکمنستان را افزایش می دهد، طولانی شدن نزاع ایران و ترکمنستان،حضور ایران در بازار گازی این کشور راتهدید می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۴    
وزیر خارجه انگلیس که اخیرا به میانمار سفر کرده و با بالگرد از روستاهای منطقه سکونت اقلیت روهینگیا بازدید کرده بود گفت فکر نمی کند رهبر میانمار از تمام شرایط وحشتناک آواراگان روهینگیا مطلع باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۸    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی شاهد معاملاتی کم حجم و رخوت آور در اغلب نمادهای معاملاتی بودند که اقبال برای جمع آوری سهام در گروه خودرویی ها باعث شد تا امروز این گروه در کانون توجه نوسان گیران ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: پلیس شکایت خود از شهرداری تهران را پس گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲    
مدیریت بحران استانداری خوزستان در اطلاعیه ای مدارس 14 شهر خوزستان را در دو نوبت صبح و عصر سه شنبه تعطیل اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲    
پس از کاهش های شدید قیمت نفت در هفته گذشته، این کالای اساسی این هفته را با افزایش آغاز کرد و به بشکه ای 63.57 دلار در هر بشکه رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲    
معاون وزیر خارجه روسیه از رایزنی ها میان ایران، روسیه و ترکیه درباره برگزاری نشستی در سطح وزرای خارجه درباره تحولات سوریه در پایتخت قزاقستان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹    
یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد پهپاد ایرانی که هدف قرار گرفته شد، نسخه ای از مدل آمریکایی RQ-170 بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۹    
وزیر کشور عراق از بازداشت بیش از هزار داعشی از جمله 399 تبعه ترکیه در روند پاکسازی استانهای غربی این کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۴    
رئیس کانون درمانگران اعتیاد ایران گفت: دولت در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در کشور سیاست درستی را در پیش گرفته اما باید در عمل نیز به این موضوع بدرستی پرداخته شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۱    
صدها نفر از زن های خارجی داعشی ها، توسط نیروهای کرد در سوریه تحت بازداشت هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
دعا برای آرامش درونی و اعصاب و روان/ برای رفع نگرانی ها و استرس های خود چه دعایی بخوانیم؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور، تا آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 900 هزار نفر به جمعیت یارانه بگیران کشور افزوده شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۲    
وزیر نیرو گفت: در تلاشیم از طریق مرز های خاکی به شبکه برق اروپا وصل شویم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۹    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: درنظر داریم با ایجاد یک ساختار مناسب ارتباطی و استفاده از شبکه های اجتماعی، ارتباطات محبان اهل بیت (ع) را در جهان اسلام در طول سال به صورت مستمر برقرار کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۳    
معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اخطاریه هواشناسی برای ورود موج جدید سرما به کشور از روز شنبه ارسال شده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به این پرسش که آیا رأی دیوان عدالت اداری برای ابطال مصوبه افزایش تعرفه واردات خودرو ملاک عمل خواهد بود یا خیر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رییس جمهور دستور داده اند که 30 درصد از پست های مدیریتی در اختیار زنان قرار بگیرد و برای دست یابی به این هدف چهار سال فرصت داریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
لاری سانتوس، استاد روانشناسی و علوم شناختی دانشگاه ییل آمریکا می گوید: بررسی های علمی ثابت کرده است که رضایت از زندگی نیاز به یک تلاش آگاهانه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم در وزارت کشور عراق اعلام کرد که بر اساس اطلاعاتی که بغداد در اختیار دارد، سرکرده داعش به شدت مجروح شده و امکان هلاکت او وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
سرکنسول ایران در شانگهای گفت: با پیگیری های انجام شده فردا پیکر جانباختگان نفتکش سانچی به کشور انتقال خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۷    
توییتر سرانجام توانست پس از 12 سال به سوددهی برسد به گونه ای که در سه ماهه پایانی سال 2017 میلادی موفق شد 732 میلیون دلار کسب کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۸    
صبح امروز یک فروند سوخوجت 100 که از نمایشگاه سنگاپور راهی روسیه بود، برای بازاریابی در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست تا شاید ایران مشتری این هواپیما شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۹    
اتحادیه هتلداران ترکیه اعلام کرد در سال 2017 حدود 2.5 میلیون ایرانی به ترکیه سفر کرده که متوسط 6 شب را در این کشور گذرانده و هر نفر 1000 دلار خرج کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه 14 سرطان با مصرف دخانیات دارد، گفت: سالانه 55 هزار ایرانی به دلیل مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۴    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی است با وجودی که پدافند هوایی سوریه موفق شد جنگنده این رژیم را ساقط کند، قواعد بازی تغییر نکرده و این موضوع، امری گذراست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۳    
وزیر رفاه گفت: اگر نخواهیم سالمندی با فقر گره بخورد باید حتماً نظام بیمه ای را برای سال های بین 30 تا قبل از 50 سالگی تدارک ببینیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۷    
به گفته سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس، بررسی گزارش کمیسیون فرهنگی درباره تقاضای تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال، اولین دستور خارج از نوبت مجلس پس از اتمام بودجه 97 خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۸    
روز سه شنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند. استقلال میهمان تیم الریان قطر است و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف نسف قارشی ازبکستان می رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۹    
نیروهای همپیمان ارتش سوریه موسوم به صیادان داعش اعلام کردند که حملات اخیر آمریکا به آنان دردیرالزور در حمایت از داعش و کُردها بوده و از امروز دیگر این دو گروه برای آنان هیچ تفاوتی نخواهند داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۶    
برای چندمین روز پیاپی است که پایتخت نشینان هوای ناسالمی را تنفس می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای پنج استان کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی وضع آب و هوا ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۰    
مسئول پرونده فلسطین در حزب الله احتمال جنگ علیه لبنان، سوریه یا حتی نوار غزه را بعید دانست و گفت، رژیم صهیونیستی قبل از انجام این حمایت هزاران بار آن را بررسی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۴    
مرحله دوم ثبت نام در طرح کسری خدمت و معافیت ایثارگران از امروز با اخذ گواهی جبهه از سازمان های نیروهای مسلح برای 20 هزار نفر منتخب مرحله اول کلید می خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۳    
رئیس جمهوری کره جنوبی در کنار خواهر قدرتمند رهبر کره شمالی در سئول به تماشای کنسرت موزیسین هایی از پیونگ یانگ نشستند. همزمان معترضان محافظه کار پرچم کره شمالی را مقابل این محل به آتش کشیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۰    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر حضور مفید، مؤثر و همچنین استقرار اعضای هیأت علمی در واحدهای دانشگاهی تأکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۰    
بیماری سندرم روده تحریک پذیر مشکلی است که با علائمی در ناحیه شکم از قبیل اسهال، یبوست یا هر دوی آنها شناخته می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۴    
رییس جمهور ایران برای سفری دو جانبه پنج شنبه هفته جاری به هند سفر می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۹    
وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم افزایش مالیات بر دخانیات به منظور کاهش مصرف آن، گفت: به هر نسبت که مبلغ سیگار افزایش یابد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
سیدعباس صالحی نوشت: شور سینما و صف خرید کتاب رهش ، دو اتفاق خوب روزهای اخیر بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۶    
معاون رئیس جمهور آمریکا در حین بازگشت از کره جنوبی به خبرنگاران گفت که واشنگتن برای آغاز مذاکرات بدون پیش شرط با کره شمالی آمادگی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۷    
پذیرفته شدگان آزمون تمامی رشته های مقطع تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز دوشنبه 23 بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
وزیر نیرو با تأکید براینکه ضعف های زیادی دارد اما به هیچ وجه فشار مافیای نیروگاه سازی را نمی پذیرد، گفت: ساخت نیروگاه برای جوابگویی به 200 ساعت مصرف توجیه اقتصادی ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به واژگونی اتوبوس در خراسان جنوبی گفت: بر اثر این حادثه 9 مسافر جان خود را از دست داده و 35 نفر مصدوم شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف عمیق از وقوع سانحه هوایی در روسیه، با دولت و ملت این کشور و خانواده درگذشتگان ابراز همدردی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۳    
رییس رسانه ملی با اشاره به صحبت های شب گذشته ابراهیم حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فجر گفت: در این زمینه حق با ابراهیم حاتمی کیاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۴    
معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از روسیه خواسته وظیفه جلوگیری از گسترش درگیری ها میان این رژیم با ایران و سوریه را به عهده بگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با یک روزنامه صهیونیستی توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را برای رژیم اسرائیل، فاجعه بار توصیف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۱    
دو سرنشین جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی که پس از تجاوز به خاک سوریه با آتش پدافند ارتش این کشور سرنگون شد درباره جزئیات حادثه اظهارنظر کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۸    
سناتور جمهوری خواه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، در حمایت از رژیم صهیونیستی، بیانیه ای را علیه ایران صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۵    
شهرداری تهران لایحه ای برای افزایش نرخ بلیت متروتهیه کرد. فراهانی عضو شورای شهر تهران می گوید قیمت ها باید واقعی شود و در حال حاضر هزینه جابه جایی به وسیله مترو سه برابر قیمتی است که مسافران می ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۲    
مدیر اجرایی اولین جشنواره سلامت دهان و دندان از معاینه رایگان دهان و دندان دانش آموزان در این جشنواره خبر داد و گفت ...