پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۱:۱۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 6 بهمن 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 بهمن 1396 تابش کوثر 2 بهمن 1396 تابش کوثر 3 بهمن 1396 تابش کوثر 4 بهمن 1396 تابش کوثر 5 بهمن 1396 تابش کوثر 6 بهمن 1396 تابش کوثر 7 بهمن 1396 تابش کوثر 8 بهمن 1396 تابش کوثر 9 بهمن 1396 تابش کوثر 10 بهمن 1396 تابش کوثر 11 بهمن 1396 تابش کوثر 12 بهمن 1396 تابش کوثر 13 بهمن 1396 تابش کوثر 14 بهمن 1396 تابش کوثر 15 بهمن 1396 تابش کوثر 16 بهمن 1396 تابش کوثر 17 بهمن 1396 تابش کوثر 18 بهمن 1396 تابش کوثر 19 بهمن 1396 تابش کوثر 20 بهمن 1396 تابش کوثر 21 بهمن 1396 تابش کوثر 22 بهمن 1396 تابش کوثر 23 بهمن 1396 تابش کوثر 24 بهمن 1396 تابش کوثر 25 بهمن 1396 تابش کوثر 26 بهمن 1396 تابش کوثر 27 بهمن 1396 تابش کوثر 28 بهمن 1396 تابش کوثر 29 بهمن 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۵۶    
تغییرات اخیر در بازار ارز می تواند آثار متفاوتی بر قیمت مسکن داشته باشد؛ بخشی از کارشناسان معتقدند شاهد افزایش قیمت مسکن در سال97خواهیم بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۹    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در مورد تسهیلات اشتغال زایی روستایی با بیان اینکه فرد متقاضی وام باید حداقل 20 درصد از سرمایه پروژه اشتغال زایی خود را داشته باشد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۰    
رئیس سازمان سرمایه گذاری کشور گفت: ثبات سیاسی و امنیت موجب ارتقای رتبه ریسک اعتباری ایران از نظر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری سوریه ( سانا) اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه مقادیری مواد سمی، سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی را در عملیاتی در اطراف استان دیرالزور کشف کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۴    
پس از قطع کمک های امنیتی آمریکا به پاکستان، نام 6 شبه نظامی از سوی آمریکا به اتهام رابطه با طالبان و شبکه حقانی در فهرست گروه های ستیزه جو تحریم های این کشور قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۱    
رویترز به نقل از منابع اطلاعاتی اروپایی خبر داد به رغم تحریم های شورای امنیت، کره شمالی سال گذشته از طریق روسیه به کره جنوبی و ژاپن زغال سنگ صادر کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۸    
'لیو خه' عضو ارشد دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب حاکم چین و رییس هیات این کشور در داووس سوییس، قول داد درهای اقتصاد چین به روی جهان بازتر شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۸    
دبیر کل ناتو گفت: این سازمان تلاش های روسیه برای دخالت در انتخابات کشورهای خارجی از جمله در زمان بحران کاتالونیا در اسپانیا را به شدت جدی می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۵    
حیدرالعبادی نخست وزیر عراق گفت کشورش در تلاش برای جذب 100 میلیارد دلارسرمایه گذاری خارجی در مرحله بازسازی پساداعش و ایجاد و تقویت زیرساخت ها است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۲    
جبران باسیل رئیس حزب مسیحی جریان ملی آزاد لبنان در آستانه انتخابات پارلمانی این کشور تاکید کرد که توافق حزبش با حزب الله استراتژیک است و این توافق همچنان ادامه خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۲    
مصطفی قیطونی وزیر انرژی الجزایر در خصوص واردات تجهیزات ساخت فلسطین اشغالی در نیروگاه برق وهران این کشورگفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۹    
رئیس دیوان عدالت اداری بر سرعت رسیدگی به پرونده ها تأکید کرد و گفت: رسیدگی سریع به پرونده ها بخشی از عدالت است و اگر شخصی حقی در موضوعی دارد با حکم عادلانه و به سرعت باید رسیدگی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۹    
هند برای تماشای رژه نیروهای مسلح این کشور در مراسم شصت و نهمین سالگرد جمهوری هند در روز جمعه از سران 10 کشور عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا موسوم به آ.سه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۶    
سرکان اولوفر رییس سابق انجمن وکلای شهر آدانای ترکیه به اتهام 'عضویت در گروه تروریستی مسلح' به تحمل 9 سال حبس محکوم شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۹    
عربستان مخالفت خود را با سفر وزیر جوانان کویت به قطر اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۶    
بعد از انتخاب کریم قنبری به عنوان سرمربی موقت، محمود کریمی از کادرفنی کنار رفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۳    
دبیرکل و مسئولین کمیته های انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران انتخاب شدند
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه در مجاورت پهنه های گسلی را صراحتا ممنوع اعلام کرده ایم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۶    
فوق تخصص گوارش با اشاره به بیماری نفخ معده گفت: نفخ انواع مختلفی دارد و دلیل اصلی ایجاد آن تجمع گاز در کل دستگاه گوارش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۵    
چین واردات محصول ذرت تراریخته از آمریکا و خوراک دامی تولید شده از این نوع ذرت ها را ممنوع کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
عملیات شاخه زیتون در حالی وارد هفتمین روز خود شد که نظامیان ترکیه و ارتش آزاد پیشروی ها به غرب عفرین را ادامه داده و نیروهای کُرد نیز از کشته شدن 308 نظامی ترکیه خبر می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
کانون دانشگاهیان از لاریجانی و نمایندگان مجلس خواست تا افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های وزارت علوم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۹    
هرچند قیمت نفت امروز در بازار جهانی کاهش یافت، اما هر بشکه از این طلای سیاه 70.25 دلار فروخته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۹    
با وجود حمایت ترامپ از تقویت دلار و با ادامه کاهش ارزش آن، قیمت هر اونس طلا 7.37 دلار بالا رفت و به قیمت 1355.63 دلار فروخته شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی در ساختمان مسکونی واقع در خیابان دیباجی جنوبی خبر داد و گفت: در این حادثه 12 نفر نجات یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی انجمن سینماداران گفت: اکران فیلم ها در بهمن و اسفند به شرط تامین کف فروش اگر در نوروز ادامه نیابد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد، اروپا مبانی ای دارد که طبق آن نمی توان دوباره درباره توافق هسته ای مذاکره کرد و اروپا نمی تواند با تلاش برای نقض برجام آن را حفظ کند و همه باید بدون بهانه جویی به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۴۷    
خطیب جمعه تهران با تاکید بر اینکه تداوم انقلاب اسلامی از رهگذر عمل به رهنمودهای امام راحل می گذرد، گفت: خط ناب امام را باید از نایب بر حق او یعنی مقام معظم رهبری گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۰    
جورج سورس پدر انقلاب های رنگی، به گوگل و فیس بوک در مورد ماهیت فعالیت هایشان هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۴    
داریوش شایگان نویسنده، مترجم و پژوهشگر و نظریه پرداز در حوزه فلسفه که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده است، کماکان تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۴    
رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: دولت لایحه تفکیک بخش جوانان از ورزش را ارئه داده اما اگر به نتیجه نرسد طرحی در مجلس برای احیای سازمان ملی جوانان داریم که تا نیمه اول سال 97 به نتیجه می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۱    
رئیس جمهور ترکیه امروز جمعه در اظهاراتی عنوان داشت که ارتش این کشور شهر عفرین سوریه را اشغال نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار اعلام کرد که به دلیل انتشار فیلم های گروه های راست افراطی معذرت خواهی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۸    
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از آغاز به کار نخستین واحد سیار معاینه فنی و سامانه آنلاین نوبت دهی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۶    
اعضای هیات داوران سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر با حکم ابراهیم داروغه زاده دبیر این رویداد هنری معرفی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۶    
اداره امور خوابگاه های دانشگاه تهران اعلام کرد: براساس بخشنامه صندوق رفاه وزارت علوم امکان استفاده از خوابگاه دانشجویی برای ترم بعد نخواهد بود، مگر اینکه بدهی خوابگاه ترم قبل پرداخت شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۳    
تیم ملی هندبال ایران با غلبه بر تیم ژاپن به عنوان پنجم هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 با اشاره به بررسی دارایی افراد برای حذف یارانه ها گفت: دسترسی به حساب شخصی افراد موضوعی محرمانه است، لذا شورای نگهبان به آن ایراد خواهد گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۶    
بانک مرکزی، انجام تمام تراکنش های مالی، به جز پرداخت قبوض عمومی، در تمام مسیرهایی که به جای فیزیک کارت از اطلاعات آن استفاده می شود را، منوط به رمزنگاری مبدا تا مقصد تراکنش کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۳    
وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در حالی خود را حامی مجتبی جباری هافبک کنارگذاشته استقلال معرفی می کرد که در خفا نامه عدم نیاز او را به باشگاه زده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت از ابلاغ بخشنامه ای مبنی بر ممنوعیت استفاده غیر متعارف از تلفن همراه در حین انجام وظیفه در موسسات پزشکی، تشخیصی و درمانی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۷    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی بازیکنان ملی پوش را برای آخرین اردوی آماده سازی پیش از حضور در جام ملتهای آسیا اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۷    
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا در دیداری دوجانبه در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس، پیرامون برخی موضوعات مورد اختلاف از جمله توافق هسته ای ایران با یکدیگر گفتگو کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۳    
مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود رسیدگی به لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را در دستور کار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا هشدار داد: فلسطینیان اگر پشت میز مذاکره ننشسته و با اسرائیل مذاکره نکنند، در این صورت کمک مالی آمریکا را از دست می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۰    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که اقلیم کردستان با تحویل کامل نفت به دولت فدرال موافقت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۰    
نماینده دائم ایالات متحده در شورای امنیت از این مسئله اظهار ناخرسندی کرد که شورای امنیت تنها به بررسی رویکردهای اسرائیل متمرکز است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۷    
دولت اسپانیا به دنبال مشاوره ای قانونی برای به چالش کشیدن کاندیداتوری رهبر در تبعید کاتالونیاست که می خواهد دوباره زمام این منطقه خودمختار را به دست بگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۷    
وزیر اتحاد مجدد کره جنوبی امروز (جمعه) اعلام کرد، کره شمالی ممکن است یک روز پیش از برگزاری بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی، رژه نظامی تهدیدکننده ای را در هشتم فوریه سال جاری میلادی برگزار کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۴    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد سومین دانشگاه بزرگ خصوصی جهان است و دانشگاه استنفورد آمریکا که یک دانشگاه خصوصی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۴    
پس از تایید محکومیت لولا داسیلوا بر سر فساد در یک دادگاه تجدید نظر، وزارت دادگستری برزیل اعلام کرد، یکی از دادگاه های این کشور، مصادره پاسپورت رییس جمهور سابق برزیل را تایید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۱    
مدیر ستاد مقابله با گرد و غبار کاهش بارش و مدیریت غلط منابع آب را دلیل خیزش گرد و غبار خوزستان دانست و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه 50 درصد والدین سه تا پنج سال بعد از اعتیاد فرزندشان مطلع می شوند که نشان می دهد از عوارض مواد و نشانه های آن آگاه نیستند گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۸    
دستیار ویژه رییس جمهور در حقوق شهروندی گفت: هنوز منتظریم اجازه بازدید از بازداشتگاه ها را به ما بدهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۵    
آژانس حمل و نقل مترولینکس در کانادا اعلام کرده است که در ماه های گذشته بارها هدف حملات سایبری از سوی هکرهای کره شمالی قرار گرفته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۵    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد که به دلیل شیوع سه نوع آنفلوآنزای فصلی در کشور، گروه های پرخطر حتما از واکسن آنفلوآنزا استفاده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۰    
رئیس کمیته بین الملل کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به ادعاهایی که گاهاً درموردتخلف های پیش آمده از سوی برخی مسئولین مطرح می شود، گفت: اگر به ادعاها رسیدگی نشود، موجب بی اعتمادی عمومی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۰    
دادگاه عالی ونزوئلا ائتلاف اپوزیسیون این کشور را از ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری که در آوریل سال جاری میلادی برگزار می شود، منع کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۲۰    
نخستین آزمون سنجش مهارت های زبان فارسی (سامفا) با شرکت 32 کشور جهان در دانشگاه های تهران، بین المللی امام خمینی، مشهد،اصفهان و بوعلی سینای همدان برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۷    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۷    
نماینده ویژه چین در امور کره شمالی امروز (جمعه) اظهار کرد، دلایل "پیچیده" ای برای عدم دیدار او از کره شمالی تا این زمان وجود دارد اما اقدامات چین برای کمک به خلع سلاح هسته ای از شبه جزیره کره و ایجاد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۱    
سفیر ایران در سازمان ملل متحد گفت: جای تاسف است که شورای امنیت در حل موضوعات مهمی چون اشغال دائم فلسطین و یا بمباران یمن، منفعلانه عمل می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۱    
معاون نظارت شورای شهر تهران، ری و تجریش جزئیات و آخرین تغییرات طرح ترافیک جدید پایتخت را تشریح کرد.