چهارشنبه ۲۸ شهریورساعت ۱۰:۲۱Sep 2018 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 3 تیر 1397 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1397 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1397 خبرگزاری تابناک 1 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 2 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 3 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 4 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 5 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 6 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 7 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 8 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 9 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 10 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 11 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 12 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 13 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 14 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 15 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 16 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 17 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 18 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 19 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 20 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 21 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 22 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 23 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 24 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 25 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 26 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 27 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 28 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 29 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 30 تیر 1397 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۵    
مراسم کلنگ زنی و نوسازی دانشکده ی مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف با حضور دکتر علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل بنیاد باران می گوید، دفتر سیدمحمد خاتمی نه خانه و محل سکونت خاتمی است و نه دفتر شخصی او و نه رییس دولت اصلاحات مالکیتی خاصی بر آن دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۴    
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی باند 3 نفره سارقان منزل و دستگیری یک متهم در شهرستان رضوانشهر با 6 فقره سرقت خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۹    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد بیش از یک میلیون و 11 هزار نفر داوطلب کنکور سراسری 97 بیش از 38 درصد داوطلبان کارت خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۴    
فرمانده انتظامی کردکوی از دستگیری قاتل پیر زن 71ساله روستایی در این شهرستان خبر داد. به گزارش قانون ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۴    
پسر جوانی که پس از آشنایی با زنان و دختران در فضای مجازی با تهدید اسیدپاشی از آن ها اخاذی می کرد، بازداشت شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۴    
برای سرقت با هم هم قسم شدیم و هر سه نفر روی گردن مان عکس یک پرنده خالکوبی کردیم تا نماد باندمان باشد. این اعترافات یکی از اعضای باند پرنده است که چند روز قبل دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۴    
محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر قصد دارد اردوی تیم ملی فوتبال این کشور را ترک کند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۹    
اخبار حاکی از آن است که دیگر خورخه سامپائولی نقشی روی نیمکت آلبی سلسته در جام جهانی نخواهد داشت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۴    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از تصویب کلیات اصلاح قانون نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی کشور در این کمیسیون خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۷    
تیم ملی فوتبال ایران با نمایش خوبی که در دیدارهای اول و دوم خود در جام جهانی ارائه داد حالا قیمت بازیکنانش را هم در مارکتینگ فوتبالی بیشتر می بیند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۴۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ابلاغ بخشنامه ای اعلام کرد: تردد تمامی اتوبوس های دودزا و فاقد معاینه فنی معتبر در پایتخت از اول مهرماه امسال ممنوع است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۳۹    
عضو پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: 30 درصد جمعیت کشور، مشکل کبد چرب دارند که می تواند به مرور زمان قلب، فشارخون و قند خون آنان را مختل کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۲۰    
براساس گفته اقتصاددانان، در سه ماهه نخست امسال، قدرت خرید مردم هشتاد درصد کاهش یافته است. فعالان کارگری بر این عقیده هستند که در این شرایط ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۱۵    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی از ایست قلبی راننده یک ون در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۰۹    
رییس کلانتری 101 تجریش از دستگیری سه سارق سابقه دار حین سرقت یک منزل خبر داد. به گزارش میزان، سرهنگ عباسعلی ابراهیمی گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۰۷    
فدراسیون فوتبال جهانی فوتبال از بخشیده شدن اخطاربازیکنان تک اخطاره جام بیستم برای حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت ها خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۶:۵۶    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: با گذشت 30 سال از جنگ تحمیلی هیچ کشور همسایه ای تهدید نظامی علیه ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۳:۱۰    
قیمت هر سکه بهار آزادی طی سه ماهه اخیر (از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه) 50 درصد رشد داشته و 805 هزار تومان بر قیمت آن افزوده شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۳:۰۹    
در ادامه دیدارهای روز پایانی هفته پنجم لیگ ملت های والیبال 2018 تیم ملی ایران که شانسی برای صعود به دور نهایی نداشت از ساعت 19 روز یکشنبه 3 تیرماه در سالن آزادی تهران به مصاف آلمان رفت و 3 بر 2 به ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۳:۰۵    
کسبه پاساژهای موبایل علاء الدین و چارسو امروز در اعتراض به افزایش شدید قیمت دلار و مشکلات مالی برای ساعاتی مغازه های خود را بستند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۲:۵۵    
رجب طیب اردوغان با کسب 52 درصد آرا و حدود 25 میلیون رای رئیس جمهور ترکیه شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۲:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به گردهمایی هواداران نخست وزیر اتیوپی در آدیس آبابا را محکوم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۳۴    
درحالی که پالایشگاه های دولتی به دنبال کسب حداکثر سود از حاشیه صادرات خوب و سهمیه های اضافه شده هستند، صادرات بنزین چین در ماه می(اردیبهشت-خرداد) نسبت به زمان مشابه سال قبل جهش کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۱۹    
چند هفته پس از اعلام تصمیم دولت ترامپ برای خروج از توافق هسته ای با ایران، دولت دهلی نو اعلام کرده است که تلاش می کند بندر چابهار را در سال 2019 میلادی عملیاتی کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۱۹    
رئیس ICC در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که با حضور وزیر امور خارجه در اتاق ایران برگزار شد، گفت: رشد و توسعه در شرایط فعلی 4 محور انگیزه بخش خصوصی، انباشت سرمایه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۱۴    
وزیر نفت ضمن واکنش به ادعای افزایش یک میلیون بشکه ای نفت اعضای اوپک، از تعیین جایگزین توتال در صورت عدم دریافت معافیت این شرکت از آمریکا خبرداد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۱۴    
میانگین قیمت سبد نفتی اوپک در هفته گذشته 2 دلار کاهش را تجربه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۱۴    
وزیر انرژی روسیه پس از اینکه اوپک با افزایش تولید از ژوییه موافقت کرد، به شبکه سی ان بی سی گفت: اعضای اوپک و غیراوپک سرگرم بررسی یک توافق نفتی برای سال 2019 هستند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۱۴    
وزیر انرژی امارات به طور رسمی از راه اندازی نرم افزار موبایلی اوپک با هدف افزایش شفافیت در بازار نفت خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۱۴    
وزارت ارتباطات فهرست واردکنندگان گوشی همراه با ارز دولتی را اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۹    
نوسان های این روزهای بازار ارز، دامان تلفن همراه را گرفت؛ تا جایی که شاهد افزایش 30درصدی قیمت این محصولات در بازار هستیم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به فرمایش مقام معطم رهبری که نباید اقتصاد کشور را به برجام گره زد،گفت: مشکلات اقتصادی داخلی را نباید به گونه مطرح کرد که گویی دلیل همه آنها تحریم است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۹    
اوراق بدهی با سررسید بلندمدت منتشرشده توسط دولت های اروپایی بیشتر در اختیار اتباع کشورهای غیر اروپایی است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۹    
اوپک با روسیه و سایر کشورهای مشارکت کننده در توافق کاهش تولید جهانی نفت، روز شنبه موافقت کردند تولیدشان را از ژوییه افزایش دهند و عربستان سعودی وعده داد میزان عرضه را به میزان قابل توجهی افزایش می ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس ایران به اسپوتنیک گفت حتی پس از اعمال تحریم های آمریکا، صادرات نفت ایران در سطح 2 میلیون بشکه در روز ثابت خواهد ماند چراکه همیشه برای نفت ایران یک خریدار وجود دارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۴    
احیای وزارت بازرگانی و در پی آن لغو قانون تمرکز در حالی در دستور کار مجلس قرار گرفته که کاهش واردات محصولات کشاورزی و خودکفایی در کالاهای اساسی ازجمله گندم و شکر از دستاوردهای این قانون است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۴    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اعلام اینکه برخی تصمیم ها بجای کمک بیشتر بازار را بیچاره می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۴    
دکتر نیلی پس از گذشت 5 سال از پذیرش مسؤولیت اجرایی در دولت یازدهم و دوازدهم، اخیراً به پرهزینه بودن سیاستگذاری در فضای محدود سیاسی اذعان (اعتراف) کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۵۹    
یک تهیه کننده اقتصادی آمریکایی، در مصاحبه با راشاتودی گفت: سیاست ترامپ در کاهش بودجه نظامی در واقع در نتیجه ترس این کشور از اقدام احتمالی چین در حراج اوراق بدهی آمریکاست.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۵۹    
بهبود تقاضا در هفته های گذشته موجب شده تا در بازار ورق ترکیه قیمت ها صعودی باشد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۵۹    
با افزایش قیمت سکه در بازار نقد، در روزهای گذشته بازار آتی سکه در بورس کالا نیز با افزایش رو به رو شد به طوری که سکه آتی تحویل شهریور ماه در حال حاضر به بیش از 3 میلیون و 200 هزار تومان رسیده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۵۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: با اقدامات در نظر گرفته شده در حال حاضر پتروشیمی آبادان فعالیت خود را مجددا آغاز کرده و پیش بینی می شود که مشکل آب شرب آبادان نیز تا اواسط تیرماه به طور ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۴۴    
روزهای گذشته فعالیت بازار قراضه وارداتی در ترکیه نسبتا متوقف بود و معامله ای نهایی نشد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۱۹    
اولین انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پس از تصویب قانون اساسی جدید و 27 مین انتخابات پارلمانی این کشور، رأس ساعت 8 صبح به وقت محلی آنکارا، رسما آغاز شده بود که بر اساس نتایج غیر رسمی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۲    
در سال جاری بیش از 736 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه به ایران وارد شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۳۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مشکل کنونی را افزایش اشتیاق و گرایش برای تبدیل موجودی ریال به ارز دانست و گفت: منابع ارزی بیش از مصارف کشور است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۹    
طی مسیرهای ناهموار کوه، برای حرفه ای ها نیز به سادگی ممکن نیست و طبیعتاً حرکتی نظیر فری رانینگ / Freerunning یا دویدن در کوه کاری بسیار دشوار است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۸    
براساس آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، رجب طیب اردوغان موفق شده با کسب 53.12 درصد آرا از رقبای خود پیشی بگیرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۷    
محمد جواد ظریف از بروز برخی از سو تفاهمات که در روز یکشنبه و در حاشیه حضورش در اتاق بازرگانی ایران بین برخی از خبرنگاران و محافظان وی ایجاد شد، عذرخواهی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۱    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۴    
مائوئی / Maui یکی از جزایر هشت گانه ایالت هاوایی آمریکا در کنار اوآهو / Oahu ، کائوآئی / Kauai ، لانائی / Lanai ، مولوکای / Molokai نیهاو و / Niihau و کاهولاوی / Kahoolawe در اقیانوس آرام است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۵۰    
این وزارتخانه با اعلام فهرستی از 40 شرکت واردکننده گوشی همراه در بیانیه ای نوشت: از ابتدای سال 97 تا 29 خردادماه به 40 شرکت وارد کننده گوشی تلفن همراه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۹    
منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار شدید در ریاض خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور از ارسال نامه رئیس جمهور به اتحادیه اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۳    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات در گفتگو با بخش خبری ساعت 21 سیما از سه راهکار ضربتی این وزارتخانه برای تنظیم بازار گفت: ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۱    
به دنبال حمله مسلحانه به دهکده ای در مرکز مالی، دستکم 32 غیر نظامی این کشور کشته شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۱    
سرمربی پرتغالی ها اعتقاد دارد برای جاه طلبی باید بهترین بازیشان را برابر ایران انجام دهند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۲۹    
کمپانی ام بی اند اف / MB&F که در واقع مخفف نام بنیانگذارانش Maximilian Busser and Friends است، در سال 2005 در ژنو سوئیس افتتاح شد و با توجه به ساعت های لوکس و منحصر به فردش ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۱۹    
سانتور سرمربی پرتغال درباره احساس کارلوس کی روش نسبت به تقابل با کشور خود در دیدار فردای ایران و پرتغال گفت: من زمانی که مربی کشور دیگری بودم، تفکرات خودم را پیگیری می کردم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۱۹    
سرمربی تیم ملی پرتغال معتقد است ایران تیمی قوی است و تیمش کار دشواری برای مصاف با شاگردان کارلوس کی روش دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۶    
شوراهای صنفی دانشجویان 37 دانشگاه در در بیانیه ای جمعی به صدور احکام قضایی برای دانشجویان واکنش نشان دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۴    
جان توشاک، سرمربی تراکتورسازی، با مارکا راجع به شرایط و اوضاعش در ایران ، جام جهانی و نتایج تیم ملی و مدعیان مصاحبه ای انجام داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۴    
مدافع باتجربه پرتغال می گوید تیمش برابر اسپانیا با تصمیم VAR جریمه شد. به گزارش تابناک ورزشی، تیم های ملی ایران و پرتغال دوشنبه شب ساعت 22:30 در سومین دیدار خود از مرحله گروهی به مصاف هم می روند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۹    
در حال حاضر هری کین با ثبت 5 گل بالاتر از کریستیانو رونالدو و لوکاکو 4 گله به عنوان آقای گل جام جهانی شناخته می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۹    
دادستان کل کشور از برخی اتفاقات رخ داده در پخش دیدار ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۶    
فروشگاه های دو مرکز خرید و فروش موبایل تهران که به خاطر افزایش قیمت این محصول در بازار و نوسانات نرخ دلار مدتی مغازه های خود را تعطیل کرده بودند دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۳    
کی روش که با انگیزه های متفاوت به مصاف پرتغال می رود از یک جهت خاص برای رویارویی با فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال انگیزه دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۹    
تیم ملی والیبال ایران در پانزدهمین و آخرین بازی خود در لیگ ملت های والیبال 2018 که در سالن مملو از جمعیت آزادی تهران برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل آلمان به پیروزی رسید. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۴    
در دور دوم از بازی های گروه آخر جام جهانی 2018 روسیه، تیم های ملی ژاپن و سنگال به تساوی رضایت دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۹    
هیات وزیران در جلسه عصر امروز (یکشنبه) به ریاست رئیس جمهوری با اختصاص مبلغ هشت هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار برای رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور موافقت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۸    
وزیر ارتباطات در توییتی از اعلام نام شرکت های دریافت کننده ارز 4200 خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۴    
پاناکوتا یک نوع دسر ایتالیایی است که با خامه و ژلاتین در داخل قالب تهیه می شود. در این دستور گلوتن که پروتئینی در گندم و جو است استفاده نمی شود تا غذایی مناسب افرادی که به این ماده حساسیت دارند تهیه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۰    
فارس نوشت: رسانه های انگلیس از تهدید دولت این کشور از سوی وزیر دفاع بابت اختصاص بودجه بیشتر خبر دادند. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۷    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه از دمکرات ها خواست قوانین مهاجرتی را در این کشور اصلاح و قوانینی تصویب کنند که بر سطح تدابیر امنیتی در مرز جنوبی ایالات متحده شدت بخشد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۶    
رئیس جمعیت هلال احمر رودسر از پیدا شدن جسد یکی دیگر از مفقودان حادثه سیل هفته گذشته در منطقه اشکورات این شهرستان خبرداد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۴    
انیمیشن کوتاه دندان شیری / Baby Teeth داستان یک سمور آبی کوچک است که باید با دندان هایش همپای پدرش درخت ها را بجود و در این مسیر با دشوار های فراوانی روبرو مواجه می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۱    
کمیته انتخابات ترکیه نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۰۰    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حضور روحانی در مجموعه تفریحی توچال و اعتراضاتی که در واکنش به اولویت دادن به این بازدید صورت گرفت، اظهار داشت: اصل رفتن آقای روحانی به این مجموعه تفریحی ایرادی ندارد
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به گرانی های اخیر بازار ارز اظهار داشت: انشاءالله درست می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۴    
انتخابات هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای سال سوم برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۳    
بر اثر درگیری مسلحانه در شهر ارزروم ترکیه 3 نفر کشته شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد باید این هفته برای پاسخ به سوال دو نماینده درباره علت نامگذاری نشدن روز کورش به مجلس بیاید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۹    
رصد خانه تابناک ، خبر هایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۹    
مردان سیاه پوش 3 / Men in Black 3 به کارگردانی بری ساننفلد و تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ، یک فیلم سه بعدی علمی-تخیلی و کمدی و محصول آمریکا سال 2012 سینمای آمریکا است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۳    
آخرین خبر نوشت: عدم ثبات قیمتی در بازار طلا موجب شده تا سکه امامی بازهم رکورد زده و از مرز 3 میلیون تومان هم عبور کند و قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز به 268 هزار و 500 تومان برسد. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۰۹    
ایرنا نوشت: برخی رسانه های روسی از بمباران مراکز تروریست ها در جنوب غربی سوریه خبر دادند که برای نخستین بار طی چند ماه اخیر انجام گرفت. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد تل آویو تأیید مطلق را از آمریکا برای آنچه او حمایت از شهروندان ساکن در مجاورت غزه نامید، دریافت کرده بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۶    
مهلت رای گیری در حوزه های رای انتخابات ترکیه در ساعت پنج عصر به وقت محلی به پایان رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری تا انتهای شهریور ماه پرداخت می شود، گفت: منابع ارزی کشور از مصارف بیشتر است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۴۹    
در جریان دومین دور از مسابقات مرحله گروهی جام جهانی 2018، انگلیس به مصاف پاناما رفت و با نتیجه 6 بر یک یک پیروزی قاطع را رقم زد. جان استونز در دقیقه 8 برای انگلیس گل اول را زد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۳۴    
در یکی از برنامه های شبکه سوم سیما، تعریف تازه ای از توریسم ارائه شد و به اصطلاح کارشناس برنامه تغییر رنگ سطل زباله و عوض کردن دستی که با آن شانه را می گیرد و موهایتان را شانه می کنید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۳۰    
جنسیت تک سهمیه سه گانه ایران در بازی های آسیایی جاکارتا تغییر کرد و یک ورزشکار مرد باید به جای شیرین گرامی اعزام شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۳۰    
رقم خبر برای رد نشدن از کنار ارقام موجود در خبرهاست.گاهی ارقامی وجود دارد که با چند لحظه فکر کردن به آن به موضوعات جدیدی پی خواهیم برد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۲۷    
باید گفت، مشکل از آنجایی شروع شد که این ها آمدند یکباره نرخ سود سپرده را از 20 درصد به 10 درصد رساندند، حال آنکه برنامه ریزی برای آن نداشتند ...