جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1398 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1398 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1398 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1398 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1398 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1398 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1398 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1398 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1398 خبرگزاری تابناک 30 دی 1398 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1398 خبرگزاری تابناک 1 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 2 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 3 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 4 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 5 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 6 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 7 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 8 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 9 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 10 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 11 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 12 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 13 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 14 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 15 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 16 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 17 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 18 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 19 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 20 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 21 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 22 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 23 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 24 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 25 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 26 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 27 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 28 اسفند 1398 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1398 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
یک منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توییتی نوشت که دولت و مجلس یازدهم باید مبنا را بر تفاهم بگذارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (چهارشنبه) با رشد حدود 15 هزار تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته به نرخ 6 میلیون و 10 هزار تومان رسید. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۵    
سرقت مسلحانه از طلافروشی میدان امام دزفول موجب به قتل رسیدن جوان طلافروش شد . به گزارش رکنا، ساعت 21 دوشنبه شب سارقی مسلح با ورود به مغازه طلافروشی در میدان امام خمینی دزفول ورودی کوچه بقعه شاه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۵    
به نظر می رسد باشگاه بارسلونا از اولین تصمیم مهم خود در سال 2020 راضی نیست. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۵    
بارسلونا در اوایل سال جدید دچار بحران مصدومیت در خط حمله شد و در فاصله زمانی کوتاهی دو مهره هجومی خود یعنی لوییس سوارز و عثمان دمبله را از دست داد تا شرایط برای این تیم دشوار شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
اعلام جزئیات جدید پرداخت قبوض آب و برقجزئیات پرداخت قبوض آب و برق در زمان شیوع ویروس کرونا از سوی شرکت های توانیر و آب و فاضلاب کشور اعلام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
طرح توسعه فناوری 5G تصویب شدمعاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ و تصویب طرح کلان و ملی توسعه فناوری 5G جهت اجرا در این پژوهشگاه خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۲    
نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی مدعی شده که مسئولان کشور آرژانتین هر شخصی را که از یک کشور اروپایی پا به این کشور بگذارد، به مدت 14 روز تحت نظر قرار می دهد و به نوعی آن ها را قرنطینه می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۰    
نشریه تیم تاک امروز مدعی شدند لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا در تلاش برای حل مشکل رونالدینیو بوده و اخبار حاکی از تخصیص بودجه چهار میلیون یورویی مسی برای آزاد شدن رونالدینیو از زندان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
چگونگی ثبت درخواست مشتریان مشمول قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی کشور اعلام شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۹    
ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد در اطلاعیه شماره 45 خود که سه شنبه شب صادر شد، از تعطیلی برخی واحدهای صنفی از چهارشنبه به مدت چهار روز خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
با توجه به کمبود مواد ضدعفونی کننده، برخی از مردم برای ساخت مواد ضد عفونی کننده، مواد مختلف را با هم ترکیب می کنند در حالی که بعضی از مواد را به هیچ عنوان نباید با یکدیگر ترکیب کنیم!
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس کلانتری 151 یافت آباد از دستگیری یک جوان و مادرش در ارتباط با سرقت طلاجات به ارزش 150 میلیون تومان در محدوده این کلانتری خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
فرماندار فیروزکوه اعلام کرد: حجت الله حسن زاده، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان در سن 44 سالگی دقایقی پیش بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۶    
سفیر ایران در لندن با اشاره به اینکه کشورها، روشهای مقابله با کرونا را بر اساس ویژگی های منطقه و عوامل متعدد تعیین می کنند، نوشت: بپذیریم که روش جهانشمول علمی برای مقابله با کرونا وجود ندارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۲    
شورای اسلامی شهر تبریز با قید دو فوریت، تعطیلی بازار قدیمی تبریز و مجتمع های تجاری را به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را تصویب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۹    
بر اثر برخورد دو دستگاه وانت در 15کیلومتری محور سراوان به گوهرناگان 5 نفر جان باختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۹    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم دکتر محمد رضا راه چمنی تاکید کرد که این انسان خدوم و دلسوز با حضور موثر در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی از جمله چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۲    
تاکنون 445 نفر بر اثر مسمومیت الکل سمی در اهواز به مراکز درمانی مراجعه کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۷:۲۵    
سیدمحمد علوی تبار (کیاوش) استاد و مفسر قرآن و از شهدای زنده حادثه هفتم تیر، شامگاه سه شنبه دارفانی را وداع گفت
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۳:۳۱    
سخنگوی پنتاگون از ابتلای دست کم 3 نفر از نظامیان آمریکایی به ویروس کرونا و لغو سفر وزیر دفاع این کشور به هند و پاکستان به دلیل نگرانی از احتمال ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۲:۳۱    
مدیر مرکز مبارزه با بیماری ها در آمریکا روز سه شنبه گفت: در حال حاضر اروپا مرکز انتشار کرونا شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۷    
مقام های بهداشتی افغانستان اعلام کردند که شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به هفت نفر رسیده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۶    
مقامات ترکیه اعلام کرده اند که با وجود احتمال بسیار بالای شیوع کروناویروس در کشور تاکنون هیچ موردی از ابتلا به این ویروس گزارش و تأیید نشده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۸    
بیمارستان صحرایی شهید باکری ارومیه به منظور پشتیبانی از مراکز درمانی استان با ظرفیت200 تخت در مجتمع شهید کاظمی ارومیه مستقر و افتتاح شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۴    
استاندار خوزستان با بیان این که آن افرادی که الکل های تقلبی را در استان پخش و توزیع کردند دستگیر شدند، گفت: اگر مواردی هم باقی مانده است، بازهم با آن ها برخورد جدی و قاطع خواهیم داشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۲    
مقام های نظامی آمریکا روز سه شنبه از قصد پنتاگون برای خارج کردن بخشی از نظامیان آمریکایی از کویت خبر داده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت که به کرونا مبتلا نیست و اگر چه تست نداده، اما پزشک کاخ سفید به وی اطمینان داده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰    
کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه در تماس تلفنی با سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه موضوعات برجام ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۷    
اتحادیه اروپا روز سه شنبه در پی گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص اجرای تعهدات برجامی ایران بیانیه ای منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
میتینگ انتخاباتی برنی سندرز در ایالت میشیگان امریکا با سخنرانی سیدحسن قزوینی برگزار شد. قزوینی متولد کربلا، امام جماعت مرکز اسلامی آمریکا و روحانی شیعیان دوازده امامی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۲    
یکی از اعضای کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو از احتمال تعویق یک یا دو ساله مسابقات خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
یک رسانه کره جنوبی مدعی کشته شدن 180 نظامی کره شمالی به دلیل ابتلا ویروس کرونا و قرنطینه شدن 3700 نظامی این کشور شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۸    
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از مشخص شدن دو گزینه پیشنهادی برای انتخاب رئیس جمعیت هلال احمر و معرفی آن ها به رئیس جمهور مشخص شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۴    
دولت ایتالیا از مرگ 168 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت پرواز های هواپیمایی چینی "چایناساترن" فقط برای بازگشت اتباع چینی به کشورشان انجام می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۹    
به دنبال بالا گرفتن اختلافات میان ریاست اجراییه افغانستان و آمریکا، عبدالله درخواست ملاقات نمایندگان واشنگتن را رد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۷    
بنابر اظهارات مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش، جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی فعال بوده و فرآیند آموزش ادامه دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد، مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۷    
ما برای شما، در تابناک جوان هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون موضوعات کسب و کار، رسانه، فرهنگ و هنر، خانواده، نشاط و سرگرمی، جامعه و ... را تولید و/یا ارائه می کنیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۵    
به نقل از باشگاه پرسپولیس، هیئت مدیره باشگاه در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه ای منتشر کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از باشگاه پرسپولیس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۹    
فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران با ابراز گلایه از مردم برای عدم رعایت نکاتی مانند ماندن در منزل و جدی گرفتن توصیه های بهداشتی گفت: این موضوع سبب افزایش بار زحمات کادر درمانی کشور شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پاسخ مجمع به استفساریه مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اصلاح مهلت و مواعید مصوبه آذرماه خود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۰    
مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص اتهاماتی که به وی بابت عدم همکاری با اسپانسر این باشگاه شده توضیحات مفصلی ارائه کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
وزارت دفاع آمریکا از قصد خود برای استقرار سامانه های پدافند هوایی در عراق خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
منابع آگاه از ارسال تجهیزات نظامی جدید ترکیه به حومه استان ادلب سوریه خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
وزارت دفاع روسیه از گفت وگوی تلفنی وزرای دفاع ترکیه و روسیه درباره تحولات استان ادلب خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
همزمان با قرنطینه کامل ایتالیا و افزایش روزافزون موارد ابتلا به کروناویروس در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، کشور آلمان یک میلیارد یورو به منظور مقابله با این ویروس اختصاص داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۰    
منابع عبری زبان از مخالفت دادگاه عالی اسرائیل با درخواست نخست وزیر این رژیم برای به تأخیر افتادن محاکمه اش خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مقررات صدور روادید الکترونیک جمهوری اسلامی ایران برای اتباع همه کشور ها به غیر از دارندگان گذرنامه های انگلیسی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
منابع دیپلماتیک سوری از احتمال برگزاری نشست کمیته تدوین قانون اساسی سوریه پیش از پایان مارس در ژنو خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۴۵    
دولت آلمان ابتلای 60 تا 70 درصد شهروندان آلمانی به ویروس کرونا را پیش بینی کرده و نشست شورای وزیران اتحادیه اروپا با موضوع مسائل تجاری به دلیل شیوع کرونا لغو شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۸    
همزمان با قرنطینه کامل ایتالیا و افزایش روزافزون موارد ابتلا به کروناویروس در کشور های عضو اتحادیه اروپا، کشور آلمان یک میلیارد یورو به منظور مقابله با این ویروس اختصاص داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۷    
وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام تمدید مهلت ثبت نام مسکن ملی در 17 استان از امکان ثبت نام پیامکی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۶    
فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد مدارس و سازمان های دولتی برخی از شهر های این ایالت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا به مدت 2 هفته تعطیل خواهند شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۵    
مبلغ 400 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان ها و تامین لوازم ضروری و تادیه مطالبات کارکنان ایثارگر و مقابله اثربخش با بیماری کرونا با ابلاغ رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت و در اختیار دانشگاه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۴    
آخرین آمار مبتلایان کووید-19 / دستگیری عامل توزیع الکل مرگ آور در ساوه/ پشت پرده ویدئوی رئیس قلابی نظام پزشکی کاشان/ خرده فروش خلیج فارس دستگیر شد/ دستگیری سه محتکر ماسک و الکل در تهران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۳    
در ادامه مقابله با سودجویان و محتکران اقلام بهداشتی کمیاب در بازار؛ مامورین سازمان اطلاعات سپاه عاشورا انبار جدید احتکار مواد ضدعفونی کننده را در تبریز کشف کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۶    
همزمان با تایید نتایج نهایی سومین انتخابات کنست (پارلمان) از سوی کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۰    
کنجکاوی نگهبان محله که شاهد فرار سرایدار افغانستانی و دو دوستش بود، راز قتل زنی میانسال را برملا کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۵    
مرد جوان وقتی فهمید دوستش نمی تواند بچه دار شود به او پیشنهاد اهدای اسپرم داد اما بعد از به دنیا آمدن بچه ها بین او و دوستش درگیری پیش آمد که منجر به قتل شد و حالا وی در آستانه محاکمه در دادگاه کیفری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۵    
همزمان با افزایش فوتی های مسمومیت الکلی در اهواز به 20 نفر،7 نفر در کرج و 3 تن نیز در ساوه جان باختند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۳    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران طی مکاتبه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صداو سیما با اشاره به شیوع بیماری کرونا خواستار توقف پروژه های سینمایی و تلویزیونی شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۰    
پنج نماینده مجلس در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین ردیف بودجه ای در لایحه بودجه سال 99 برای مقابله با کرونا در وزارت بهداشت شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۰    
سرهنگ علیزاده از دستگیری سارقان فروشگاه نقره فروشی بازار تهران خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۵    
سیاسی کردن کرونا فقط بخشی از جهت گیری های آن ها در برابر ایران بوده است. در همین رابطه، اسرائیلی ها که از هیچ تلاشی برای مقابله با ایران در زمان ها و موقعیت های مختلف فروگذار نمی کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۴    
این پیمانه تیتر هایی همچون سومین ریزش پیاپی شاخص بورس تهران، جهش سهام آسیا-اقیانوسیه در بازگشت از سقوط دیروز، افزایش 8 درصدی قیمت نفت پس از سقوط بی سابقه دیروز ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۲    
رئیس قوه قضاییه در نشست تخصصی رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی به عنوان نماد دفاع از مظلومان، مسئله ای مرتبط با هویت ملی و انقلابی ماست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
رصد خانه تابناک ؛ خبر هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۴    
متاسفانه از ساعتی پیش موج جدیدی از مسمومیت های الکلی با موادی به مراتب سمی تر و کشنده تر از مشروبات تقلبی چند روز اخیر ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۰    
انیمیشن قابلی نداشت / No problem به کارگردانی ناهی ریهون محصول سال 2014 انستیتوی فرهنکی کالج چونگ کینگ چین است. پیرمردی به وسیله ریکشای رکابی / Cycle rickshaw در مناطق توریستی هند مسافر جابجا می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۰    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار ممانعت از ورود گردشکران به استان های کشور به ویژه استان هایی که مرکز گردشگری هستند، شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۵    
مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: وزیر صمت که به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود از بیمارستان ترخیص شده و در حال گذراندن دوره نقاهت در منزل است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
چرا راه اندازی بازار متشکل ارزی در سال جاری علیرغم وعده هایی که داده شد به سرانجام نرسید؟ دکتر علی سعدوندی کارشناس مسائل اقتصادی و استادیار بانکداری و فاینانس دانشگاه استرالیایی وولونگونگ در دبی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه بیستم اسفندماه 98)، با کاهش 14531 واحدی معادل 2.72 درصد به رقم 519 هزار و 847 واحد رسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۰    
صندوق بین المللی پول پیشنهادهایی برای حفاظت از سلامت افراد و کسب وکارها ارائه کرد که می توان آن را به عنوان ماسک اقتصاد در عصر کرونا دانست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا کرونا را یک چالش جهانی خواند که مختص منطقه یا ملتی خاص نیست و افزود: سه سال است جهان به سندرم نفرت افکنی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۵    
پوتین مخالفت خود را با حذف محدودیت دوران ریاست جمهوری کشورش اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
رویترز می نویسد: این اتفاقات بعد از جنگ قیمت نفت بین عربستان و روسیه رخ داد، در شرایطی که سرمایه گذاران هم زمان از همه گیری ویروس کرونا ترسیده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
اسپانیا همه پروازهای خود به ایتالیا را در پی شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به تداوم آتش بس در ادلب، از پیشنهادی که به همتای روس خود درباره میادین نفتی دیرالزور سوریه داده است، پرده برداشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
اوضاع در شهر کیانجیاگ در استان هوبی چین به عنوان یکی از کانون های اولیه شیوع کرونا در حال بازگشت به شرایط عادی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۶    
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پاسخ مجمع به استفساریه مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۵    
اردوغان اعلام کرده که قرار است به زودی رهبران فرانسه و آلمان به استانبول سفر کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۵    
در پی تحولات اخیر، قیمت هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال در پایان معاملات روز دوشنبه بیش از 24 درصد نسبت به روز معاملاتی قبل کاهش یافت و به 34.5 دلار یعنی کمترین رقم آن در 4 سال اخیر رسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۵    
تعدادی از نمایندگان دومای روسیه در جلسه امروز خود پیشنهاد تمدید دوره ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین و نامزد شدن وی در انتخابات 2024 را ارائه کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در پارلمان عراق به شدت به نظام پارلمانی در این کشور حمله کرد و آنرا به مراتب خطرناکتر از کرونا دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
کابینه سعودی در ادامه مواضع خصمانه خود اینبار هم کرونا را دستاویزی برای هجمه به ایران قرار داد و ادعای مضحکی علیه تهران مطرح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
یک منبع آگاه از ابتلای 4 نظامی آمریکایی در پایگاه الظفره امارات متحده عربی به ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۰    
مسئولان وزارت بهداشت امارات شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را 74 نفر اعلام کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهوری ونزوئلا امروز سه شنبه از آغاز فاز دوم رزمایش های نظامی این کشور آمریکای لاتین خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۵    
یک تحلیلگر عراقی از همکاری و تبانی گروه تروریستی داعش با نزدیکان و خانواده صدام دیکتاتور معدوم عراق خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۴    
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به توزیع الکل تقلبی گفت: توزیع چنین الکلی و مصرف آن توسط سودجویان قابل پیش بینی بود اما راهکار جلوگیری از این مساله ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
در خبر ها اسامی افرادی همچون ایرج فاضل وزیر پیشین بهداشت، رضا ملک زاده وزیر پیشین بهداشت و معاونت تحقیقات و فناوری فعلی وزارت بهداشت و یوسف صدیقی مشاور مناطق محروم وزیر بهداشت و مدیرکل پیشین حراست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۰    
مدتی است، شیوع ویروس کرونا در کشورمان به عنوان یک مانع جدی بر سر راه کسب و کار ها مطرح بوده و به نوعی کسب و کار ها را از رونق انداخته است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
رهبر جریان صدر عراق شش دستورالعمل را برای مقابله با شیوع و جلوگیری از مبتلا شدن به کروناویروس منتشر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۵    
اگر شما هم علاقه مند به بیزینس های آنلاین هستید شاید آشنایی با فروش کالای فیزیکی در آمازون برایتان جذاب باشد.