شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 4 اردیبهشت 1396 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 1 خرداد 1396 تدبیر و امید 31 تیر 1396 تدبیر و امید 1 مرداد 1396 تدبیر و امید 31 شهریور 1396 تدبیر و امید 1 مهر 1396 تدبیر و امید 30 آبان 1396 تدبیر و امید 1 آذر 1396 تدبیر و امید 30 دی 1396 تدبیر و امید 30 بهمن 1396 تدبیر و امید 3 اسفند 1396 تدبیر و امید 1 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 2 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 3 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 4 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 5 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 6 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 7 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 8 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 9 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 10 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 11 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 12 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 13 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 14 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 15 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 16 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 17 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 18 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 19 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 20 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 21 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 22 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 23 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 24 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 25 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 26 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 27 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 28 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 29 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 30 اردیبهشت 1396 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1396 
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۰    
وی در خصوص زمان اعزام حجاج ایرانی به حج عنوان کرد: حجاج ایرانی طی یک بازه زمانی یک ماهه از ابتدای مرداد ماه به سرزمین وحی مشرف می شوند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۵    
پیکر نقی سیف جمالی بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون روز پنجشنبه با حضور جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر از محل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان تشییع شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۶:۴۲    
معاون مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به افزایش صادرات بیش از 350 میلیون بشکه ای نفت در سال 95 نسبت به سال 94 گفت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۵:۲۱    
به کمک روش درمانی طبیعی و با استفاده از پوست موز و بدون نیاز به مسکن سردرد شما به سرعت تسکین پیدا می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳    
توده های شکمی معمولا با علائمی چون درد، یبوست یا اسهال و خونریزی بروز پیدا می کنند لذا بیماران باید نسبت به این علائم توجه بیشتری داشته و معاینات دوره ای را انجام دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۵    
فیروز زنوزی جلالی، مدتی با بیماری سرطان ریه دست و پنجه نرم می کرد که در نهایت سه شنبه 5 اردیبهشت ماه در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۵    
گفتنی است سال گذشته، مذاکره دولت و مخالفین با شکست روبرو شد. اپوزیسیون در توجیه ناکامی مذاکره، مادور را به وقت کشی و سرپیچی از توافق های صورت گرفته، متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۴    
من یادمه بچه بودم و در خونه ای در آذربایجان فعلی (حشمت الدوله سابق)، یه روز عصر در اتاق نشیمن نشسته بودیم و صحبتی شد که من به پدرم گفتم تو چرا بر نمی گردی به فروغ اما دیدم پدرم و مادربزرگم اخم کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود با اشاره به لزوم وحدت نوشت:وحدت بدون اصلح ممکن نیست و هیچ نامزدی هم جز با وحدت، موفق نمی شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
شرکت پایا پلاستیک پلیمر نیز که لفاف های چند لایه بسته بندی تولید و چاپ می کند بیش از 6 میلیون و 200 هزار یورو تسهیلات ارزی و 100 میلیارد ریال تسهیلات ریالی از بانک صنعت و معدن دریافت کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
اولین مرحله آزمون بیست و دومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با برگزاری آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396، در 22 رشته برگزار می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۶    
انتخابات فضا را برای رقم زدن سرنوشت مردم به دست خودشان ایجاد می کند و باید سازوکار انتخاب طوری باشد که شرایط برای زندگی بهتر مردم فراهم شود و قطعا کشور ما آورده های خوبی را در خود دارد و نیروی انسانی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۵    
برنارد شاو اذعان می کند که دنیا عموماً و انگلستان خصوصاً بایستی اسلام یا آیین و تعالیم شبیه به آن را برای نجات خود انتخاب کنند و خواهی نخواهی به آن بگروند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
طبق اطلاعات شرکت ملی نفت کره، واردات نفت خام کره جنوبی در ماه مارس سال جاری میلادی نسبت به پارسال دو برابر شد و به رقم بی سابقه 18 میلیون و 540 هزار بشکه، معادل 597 هزار و 937 بشکه در روز، رسید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۸:۰۰    
ذوب اهن ایران در شبی که بازی خوبی برابر العین امارات انجام داد، با 3 گل مغلوب شد و کار صعود به مرحله حذفی را به بازی آخر کشاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۷:۴۲    
وزارت خارجه آمریکا مجری سابق یک شبکه نومحافظه کار این کشور را به سمت سخنگوی جدید خود برگزید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۷:۲۱    
اسامی هفت شهروند آسیب دیده توفان دوشنبه تهران اعلام شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۶:۴۲    
شیلا خداد و همسرش در تالار وحدت
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۵:۴۲    
منابع امنیتی یمن از کشته شدن 3 نظامی سعودی به دست نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله در جازان خبر دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۵:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به کاهش قیمت نفت به 44 دلار از درآمدهای نفتی 157 میلیارد دلاری در دولت یازدهم خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۴:۲۱    
مردان قبیله سوری در اتیوپی برای جلب توجه زنان قبیله شان طی مراسم چوب بازی که در زبان محلی دونگا نامیده می شود به مبارزه می پردازند که یکی از خشن ترین و خونین ترین مبارزات سنتی در بین قبایل جهان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۴:۰۱    
داستان کنکور، داستانی طولانی است اما هر چقدر هم که طولانی باشد، باز روی طناب آن که می ایستی و از آن بالا به ارتفاع زیر پایت و آنچه بالا سرت است نگاه می کنی، بخواهی و نخواهی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۳:۴۰    
ستاره سابق فوتبال برزیل رکورد جدید لیونل مسی را تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۲:۲۲    
دختر دونالد ترامپ توانسته است شهرت زیادی در میان مردم چین بدست آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۲:۰۱    
"کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی به دنبال همسری برای خواهرش است و به همین دلیل شخصا 30 نامزد را از میان داوطلبان برجسته در پیونگ یانگ ارزیابی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۱:۴۳    
منبع : میزان
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۷    
مراسم یکصدو دومین سالگرد نسل کشی ارامنه در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۱:۲۲    
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای خطاب به مدیران و اصحاب رسانه تاکید کرد: دست اندرکاران رسانه ها از جمله رسانه های نوین می بایست هم و غم خود را مصروف کنند تا از انتشار مطالب خارج از ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۱:۰۱    
نخستین شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران در سال 1396 به ریاست عباس جعفری دولت آبادی و با حضور معاونان دادستان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۰    
دپارتمان موسسه آمریکا - کره در دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد، پیونگ یانگ احتمالا در هر لحظه و با دریافت دستور از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، ششمین آزمایش هسته ای خود را انجام خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۰:۲۲    
وزارت خزانه داری آمریکا 271 نفر ار کارکنان مرکز پژوهش و مطالعات علمی سوریه را با با ادعای نقش آفرینی در حمله شیمیایی در در استان ادلب در فهرست تحریم ها قرار داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۰:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت های بسیار خوبی برابر الهلال داشتیم اما با بدشانسی مواجه شدیم و توپ های ما به گل تبدیل نشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۰    
پایگاه رسمی اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی آغاز به کار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۷    
وقوع طوفان و باد شدید در استان البرز که عصر دوشنبه رخ داد، باعث مصدوم شدن 7 نفر در نقاط مختلف این استان شد که باعث آماده باش کامل اورژانس این استان برای کمک به مصدومان شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۴    
زلزله ای باقدرت 3.8 ریشتر، حوالی سنخواست در خراسان شمالی را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۴    
الهلال با تساوی مقابل پرسپولیس موفق شد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
محمدجواد ظریف گفت: باید از الگوی تحمیل و محرومیت به الگوی گفت وگو و مشارکت همگانی تغییر جهت دهیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۸    
بارسلونا با گل ثانیه های پایانی لیونل مسی موفق شد رئال مادرید را در برنابئو شکست دهد تا همچنان امیدهایش برای قهرمانی در لالیگا زنده بماند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۶    
رسانه های ترکیه گزارش کردند که رجب طیب اردوغان رییس جمهوری و اسماعیل کهرمان رییس پارلمان این کشور در مراسم جشن روز کودک و حاکمیت ملی که بازدید از قبر آتاتورک بنیانگذار کشور ترکیه و اولین پارلمان در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۶    
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن درصدد قرآن هراسی است و ما باید کاری کنیم که روز به روز قرآن بیشتر در زندگی ما جاری باشد و امیدواریم بتوانیم این مسوولیت را عملیاتی کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۶    
جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی بار دیگر مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پس از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فشارها برای محدود سازی شبکه های اجتماعی افزایش یافت اما مردم به مرحله ای رسیده اند که اگر این شبکه ها بسته شود دنبال ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که برخی از اظهارنظرها درباره بازار ارز سیاسی است، گفت: سیاست های بانک مرکزی به انتخابات مرتبط نیست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷    
وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حق نداریم 40 هزار تومان در جیب افراد بریزیم و 200 هزار تومان از جیب دیگر بکشیم افزود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۴    
تیم فوتبال پارس جنوبی با برتری دو بر یک مقابل استقلال اهواز 62 امتیازی شد تا با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها جواز حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران را کسب کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
هادی حیدری، در حاشیه ورود و خروج پرحاشیه احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری، این کاریکاتور را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تماسی تصویری شکستن رکورد حضور در فضا و پیاده روی فضایی به وسیله "پِگی ویستون" را به وی تبریک گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
نقی سیف جمالی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر دار فانی را وداع گفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
سخنگوی اورژانس تهران از مصدومیت پنج تن در طوفان امروز تهران خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در تهران به علت وزش توفان و قطعی برق محل سخنرانی لغو شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
محمد جواد ظریف و ابراهیم جعفری وزرای امور خارجه ایران و عراق در حاشیه اجلاس تمدن های کهن در آتن دیدار و در خصوص مهمترین مسائل مربوط به روابط دو جانبه و منطقه ای گفتگو و تبادل نظر کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۶    
رئیس قوه قضاییه با تأکید مجدد بر لزوم رعایت اصول اخلاقی در رقابت های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۴    
محمد ربیع زاده قائم مقام بانک گردشگری گفت: بانک و اجتماع در توسعه اجتماعی و اقتصادی نقش مکمل هم را ایفا می کنند و تصور اینکه بانکی در یک محیط اقتصادی عقب افتاده بتواند توسعه یابد و رشد کند دور از ذهن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران، اعلام کرد که این سامانه طی یکی دو ساعت آینده از تهران خارج می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۸    
برخی افراد برای درمان ریزش موهایشان به سراغ شامپوهای گرانقیمت می روند و به طور خودسرانه از آن ها برای درمان ریزش موهایشان اقدام می کنند این امر بسیار اشتباه است و بهتر است ابتدا دلیل ریزش مو توسط ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۵    
36 تروریست مرتبط با گروه تکفیری صهیونیستی داعش در حمله نیروهای امنیتی فیلیپین در جزیره ای در جنوب این کشور کشته شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۵    
خاطره بازی پیام صالحی با این عکس قدیمی در کنار رضا گلزار مربوط به روزهای ابتدایی تاسیس گروه آریان. رضا از آریان روی بیلبوردِ اتوبان همت رفت و از بیلبورد توسط ایرج قادری به سینما آمد و ستاره شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:می گفتید با این بازیکنان به دسته سه سقوط می کنیم!
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۲    
در مورد اینکه احضاریه برای ایشان فرستادند، باید بگویم سه احضاریه هم اینک روی میز من است. من در یک مقطع پنجاه و شش احضاریه از دولت احمدی نژاد، قوه قضاییه و سایر نهادها داشتم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
از امتیازات امام نسبت به سایر رهبرهای جهان این است که جز از مسیر مردم، حضور مردم و توانمندی مردم به حل مشکلات نمی اندیشید و پایه و اتکای اقتدار نظام را بر دوش مردم می گذاشتند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
با توجه به اهداف برنامه توسعه صنعت خودرو برای ارتقای کیفی و کمی، شرکت لنت پارسیان پیشرو به عنوان یکی از شرکت هایی که بخشی از تولید قطعات را به عهده دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۱    
عملیات های امنیتی در کرداسه به دنبال حمله به مرکز پلیس این شهر در آگوست سال 2013 که در نتیجه آن 12 نیروی امنیتی کشته شدند، افزایش یافته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۱    
گفتنی است، دونالد ترامپ پس از مراسم تحلیف خود در اظهاراتی، رسانه های این کشور را به عدم صداقت در بازتاب حضور جمعیتی که برای مراسم تحلیف وی به واشنگتن دی سی آمده بودند، متهم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۹    
وی همکاری با سازمان حج و زیارت را افتخاری برای بانک ملت برشمرد و افزود: انجام طرح های مشترک با این مجموعه ، علاوه بر افزایش سطح رفاه زائران ، به تقویت برند بانک نیز کمک خواهد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۰    
چنانچه محصول دانش بنیان از طریق کمیته های ملی استانداردسازی تبدیل به استاندارد ملی شود و حداقل در دو سال متوالی مورد آزمونهای تصادفی و دوره ای قرار گیرد شرایط دریافت پروانه دانش نماد را پیدا خواهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
گفتنی است که اپل به تازگی علاقه زیادی به مسائل پزشکی نشان می دهد چنانچه استارتاپی را با نام Gliimpse را خریداری کرده است که هدف از راه اندازی آن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
نکته قابل توجه این است که پروسه اخذ آرا در انتخابات در شرایطی انجام می شود که اخذ رأی تنها بر اساس کدملی که یک کد منحصر به فرد است صورت می گیرد و شناسنامه تنها برای ثبت مشخصات سجلی و ثبت مهر شرکت در ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۷    
در این طرح،دو ستاره که مربوط به دو قهرمانی استقلال در آسیا است دیده می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۴    
اگر فردا با لطف خداوند برنده باشیم، هم سرگروه هستیم و هم صعودمان قطعی می شود. تلاش ما این است که با ارائه یک بازی تاکتیکی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۸    
فرم هایی تحت عنوان نمون شماره 6 و 7، در اختیار مدارس قرار گرفت است که حد نصاب نمره قبولی دانش آموزان در انتخاب رشته را مشخص می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۸    
در آستانه مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 593 نفر از محکومانِ ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۲    
فضای کلی نمایشگاه کتاب ضمن اینکه نمی تواند از فضای جامعه دور و نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد، اما تلاش شود تا فضای فرهنگی و نشر کتاب تحت الشعاع فضای سیاسی قرار نگیرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۲    
به طور مسلم این تغییراتی که اعمال می شود، باید با هزینه خود بوئینگ صورت می گرفت؛ چراکه ما نمی خواستیم هزینه اضافی را به ایران تحمیل کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۹    
ویلدرز نیز همانند لوپن دارای دیدگاه های افراطی و مهاجرستیز است از همین رو راهیابی لوپن را به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
کشتی تایتانیک حدود سه هزار سرنشین و خدمه داشت اما حدود 700 نفر از این تعداد نجات یافتند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
وی با اشاره به این که یکی از ادله ولایت فقیه گفت: از طرفی حکومت لازم است و علم داریم که خداوند راضی نیست قانون اسلام روی زمین بماند، و از سوی دیگر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۱    
بر این اساس همه بازنشستگان مشمول افزایش 10 درصدی حقوق شدند، اما برای گروهی که بین 900 هزار تومان تا دو میلیون و صدهزار تومان دریافتی داشتند همسان سازی را هم اعمال کردیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۶    
رییس مجلس ملی پاکستان با اشاره به اینکه پاکستان در زمینه انرژی، نیاز به استفاده از ظرفیت های ایران بویژه انتقال گاز دارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۳    
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به هر یک از بازیکنان گل تقدیم کرد تا استقبال از اماراتی ها شکل گرفته باشد. الاهلی امروز یک جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
در صدر جدول لیونل مسی، رقیب رونالدو، قرار دارد که 11 گل در این بازیها به ثمر رسانده است. بارسلونا در مرحله ی یک چهارم با قبول شکست در برابر یوونتوس از دور رقابتها کنار رفت تا مسی در عدد 11 متوقف شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
این ستون نویس آمریکایی در پایان گفته که روزهایی که تعداد معدودی از دستیاران ارشد ترامپ در کاخ سفید پیش نویس فرمان اجرایی عدم پذیرش اتباع هفت کشور اسلامی برای ورود به آمریکا را بدون مشورت با دولت به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
بله، جلساتی در مورد انتخابات برگزار شد. آقای هاشمی به روحانی گفتند باید در صحنه چند نفر حضور داشته باشند از همان زمان که مطرح شد در محافل سیاسی هم این بحث قوت گرفت و آغاز شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۳    
در سال های اخیر خودروهای هیبرید راه خود را به بازار ایران پیدا کرده اند که در حال حاضر چندین مدل خودرو هیبریدی در بازار ایران به فروش می رسند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۰    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل الهلال عربستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر اعلام شد:
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۷    
اعضای تیم فوتبال الاهلی امارات برای دیدار فردا مقابل استقلال دقایقی پیش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدند تا به محل اقامت خود بروند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
وی زمان بررسی اعتراض تایید صلاحیت نشدگان این انتخابات را 20 روزه اعلام کرد و افزود: شورای نگهبان تا هشتم اردیبهشت مهلت دارد که نتایج بررسی صلاحیت این داوطلبان در هیئت های اجرایی و نظارتی را بررسی و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
کسب این عنوان با حمایت تمام دست اندرکاران صورت گرفته است و بر این اساس پیام تبریک من برای تمام بازیکنان، سرمربی، اعضای کادر فنی، پزشکی، کارمندان باشگاه و تمام هواداران پرسپولیس است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۸    
مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری منازل صبح امروز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز مخابرات شهید فرد اسدی برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که صحنه سیاسی انتخابات باید با نشاط باشد، اضافه کرد: بهترین حالت در صحنه انتخابات این است که کاندیداها برنامه های خود را اعلام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۶    
من در سال 76 بازدیدی از فرآیند تولید خودروی ملی داشتم و وقتی پرسیدم قوه محرکه این خودرو چیست، گفتند پژو است؛ در حالی که فقط نماد اسب پژو، ملی بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۷    
در این جلسه به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، کارگروهی تشکیل شد و مسئولیت یافت که نقاط ضعف و قوت آموزش درحوزه حج و زیارت را بررسی و راهکارهای مناسب را برای تصمیم گیری نهایی به این نشست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۴    
در ابتدای این نشست اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر در سخنانی تاکید کرد: قصد داریم جشن امسال را در سطحی گسترده تر برگزار کنیم و این کار مستلزم جذب حمایت هایی است که پیگیری های آن همچنان ادامه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۷    
این نشست همچنین دلالت بر این دارد که علم، فناوری، پیشرفت و رفاه مادی-گرچه ثمراتش با کمال تاسف، بطور نابرابر توزیع شده است-جملگی در حل و فصل مشکلات مشترک، ناموفق بوده و شکست خورده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۴    
اشتغال نیز از دیگر وظایف ماست تا با توجه به سهم 16 درصدی فارغ التحصیلان حوزه ICT، بستری فراهم شود که در خدمت اشتغال کشور باشد. همان طور که در سال گذشته 100 هزار شغل در این حوزه ایجاد شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۱    
امانوئل ماکرون، نامزد میانه رو انتخابات فرانسه با حدود 23 درصد آرا در انتخابات روز گذشته برنده بود و قرار است در دور دوم انتخابات با مارین لوپن که توانسته حدود 21 درصد آرا را به دست بیاورد رقابت کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۲    
در حالی که امروز قرار است باراک اوباما، اولین سخنرانی رسمی خود بعد از کنار رفتن از قدرت را در شیکاگو انجام دهد، در این گزارش نگاهی داریم به وضعیت این روزهای خانواده اوباما بعد از ترک کاخ سفید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۶    
سازمان سیا اقدام به نصب باتری در گوشت بدن گربه ها کرده، میکروفون هایی را در گوش این حیوان جاسازی کرده و سیم هایی را نیز در طول ستون فقرات آن کار می گذارد تا برای جاسوسی مناسب باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۱    
علاوه بر این به محض انتشار این اسناد مقامات آمریکایی بر ضرورت بازداشت جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس تاکید و عنوان کردند: تلاش خود برای بازداشت وی را افزایش می دهند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۵    
اقای رئیسی گزینه ای است که احساس تکلیف کرده و در این عرصه حاضر شده است و طبیعتا برای رسیدن به پیروزی باید به تصمیمات نهایی جمنا تمکین شود.
  • ۱