شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 26 دی 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 دی 1397 تدبیر و امید 2 دی 1397 تدبیر و امید 3 دی 1397 تدبیر و امید 4 دی 1397 تدبیر و امید 5 دی 1397 تدبیر و امید 6 دی 1397 تدبیر و امید 7 دی 1397 تدبیر و امید 8 دی 1397 تدبیر و امید 9 دی 1397 تدبیر و امید 10 دی 1397 تدبیر و امید 11 دی 1397 تدبیر و امید 12 دی 1397 تدبیر و امید 13 دی 1397 تدبیر و امید 14 دی 1397 تدبیر و امید 15 دی 1397 تدبیر و امید 16 دی 1397 تدبیر و امید 17 دی 1397 تدبیر و امید 18 دی 1397 تدبیر و امید 19 دی 1397 تدبیر و امید 20 دی 1397 تدبیر و امید 21 دی 1397 تدبیر و امید 22 دی 1397 تدبیر و امید 23 دی 1397 تدبیر و امید 24 دی 1397 تدبیر و امید 25 دی 1397 تدبیر و امید 26 دی 1397 تدبیر و امید 27 دی 1397 تدبیر و امید 28 دی 1397 تدبیر و امید 29 دی 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان برای نام نویسی در کاروان های این دوره از شنبه (29 دی ماه) می توانند به سایت atabatorg.haj.ir یا دفاتر زیارتی سراسر کشور مراجعه کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۴    
گفتنی است، شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی بر اساس ماده 42 این قانون، به عنوان یکی از ارکان نظارتی اجرای قانون اصل 44 قانون اساسی است، از وظایف و اختیارات وسیعی برخوردار است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۳    
تامین آتیه و افزایش سطح رفاه اجتماعی در گرو توسعه بخش های بیمه ای سرمایه گذاری و تامین آتیه است و باید با تمرکز بر بیمه های زندگی به افزایش سطح رفاه و امید به آینده آحاد جامعه کمک کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۴    
سرمایه مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی برای انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی به منظور خرید و فروش کالا در داخل کشور ( بازرگانی داخلی) و خرید و صدور کالا به خارج از کشور (صادرات) از سوی بانک تامین و ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۱    
سالاری گفت: سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی و در این رابطه سه تن از اعضای باند دستگیر و از محل اختفای کلاهبرداران تعداد زیادی گوشی تلفن همراه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۱    
متاسفانه همان شب یکی از این افراد فوت شد و دو نفر دیگر در بخش مسمومیت های این بیمارستان بستری هستند. فرد فوت شده 25 ساله بوده و امیدواریم حال دو نفر دیگر بهبود پیدا کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۵    
در میان نقل قول های متعدد این گزارش، نقل قولی از یک نویسنده تلویزیونی که خواسته تا نامش فاش نشود به چشم می خورد: به طور مثال در صنایع سرگرمی ایران، "ارتباطات" همیشه بخشی از کار هستند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۱    
چطور می شود ماموریتی که آقای شمس اردکانی دارد، شهید رجائی که نخست وزیراست قبول ندارد؟ آقای رجائی نخست وزیر مورد اعتماد و علاقه امام بود چطور از این ماموریت اطلاع ندارد؟
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۱    
مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا طی سخنرانی در وزارت امور خارجه این کشور گفت: نیروهایمان را به خانه برمی گردانیم. داعش شکست خورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۲    
با رأی مخالف مجلس عوام انگلیس به طرح پیشنهادی دولت ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا، اینک گزینه های زیادی برای ادامه حرکت برگزیت قابل تصور نیست اما محتمل ترین آنها تمدید مهلت قانونی خروج از اتحادیه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۸:۰۱    
رئیس جمهوری فرانسه روز چهارشنبه در واکنش به رد توافق اتحادیه اروپا درباره برگزیت در جریان نشست سه شنبه شب پارلمان انگلیس، تاکید کرد که اتحادیه اروپا هر آنچه در توان داشته، انجام داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۰    
مسابقه تیم فوتبال ایران با عراق در سومین گام از دور گروهی جام ملت های آسیا که علی رغم صعود هر دو تیم به مرحله بعدی یک نبرد حیثیتی و انتقامی محسوب می شود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۷:۲۲    
فوتبال آسیایی با اجرای جواد خیابانی و شهاب قاسمی با استقبال مردم مواجه نشده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۷:۰۱    
سیدجواد رضویان، بازیگر و کارگردان سینما، تصویری از خود و حسین محب اهری را در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: جمله ای برایت نمیتوانم بنویسم جز: خسته نباشی مرد از این جنگ نابرابر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۶:۴۰    
در شرایطی که خبرها حکایت از واردات نفت ایران به کره جنوبی در آینده نزدیک دلالت دارد، مقامات دولت امریکا در روز 13 ژانویه سال 2019 میلادی رسما اعلام کرده اند که قصد ندارند معافیت کشورها از تحریم خرید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۶:۲۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه از تشکیل کمیته ای برای تعیین نرخ بنزین مازاد مصرف داخلی خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۶:۰۰    
رییس اداره هواشناسی تکاب گفت: این شهر شب گذشته با ثبت دمای 12 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر کشور بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۵:۴۲    
روزنامه لبنانی الاخبار روزچهارشنبه /امروز/ در گزارشی نوشت که اختلافات عربستان و قطر، دولت سعودی را برآن داشته است تا با همکاری امارات و عمان ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۵:۲۱    
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: هفت نفر با علائم مشکوک به مسمومیت الکلی به بیمارستان های این شهرستان مراجعه کردند که 5 نفر از آن ها به دلیل مسمومیت شدید به مشهد اعزام شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۴:۴۲    
یک رسانه غربی به نقل از مقام آمریکائی آگاه اعلام کرد: در انفجار امروز در منبج واقع در سوریه، 4 نظامی آمریکائی کشته و 3 نظامی دیگر نیز مجروح شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۴:۲۱    
اعضای شورای شهر تهران با تصویب ماده 64 لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران، شهرداری را موظف کردند نسبت به کاهش موثر مصرف ظروف یکبار مصرف در شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه اقدام کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۴:۰۳    
فرمانده پلیس فرودگاه های آذربایجان شرقی از کشف 2 کیلو و 575 گرم مواد مخدراز نوع گل در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۳:۴۲    
چین از شهروندان خود خواست با توجه به اینکه افزایش تنش دیپلماتیک با کانادا پیش از سفر به این کشور عواقب آن را در نظر بگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۲:۰۳    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه از رئیس جمهور آمریکا بابت خارج کردن این کشور از توافق هسته ای برجام تشکر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۱:۴۲    
سخنگوی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در پی انتشار یک کلیپ در کانال های خبری مبنی بر ایجاد مزاحمت برای یک طلبه، فرد مزاحم در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۱:۲۱    
متخصص داخلی گفت: شایع ترین داروهای تب بر در درجه اول استامینوفن و در مرحله بعد ایبوپروفن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۱:۰۳    
بی خوابی و سخت به خواب رفتن از جمله مشکلات شایعی است که در صورت طولانی شدن، برای رفع این مشکل روش "رفتار درمانی شناختی" به جای مصرف دارو توصیه می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۵۴    
مراسم نکوداشت آیت الله هاشمی شاهرودی با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مسجد نور برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۲    
معاون رئیس جمهوری آمریکا در جمع سفرای این کشور با طرح اتهامات تکراری خود علیه ایران مدعی شد توافق اتمی به صورت یکطرفه به نفع دولت ایران بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۲۱    
مدیرکل فراورده های طبیعی و سنتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه واردات مکمل های تغذیه ای مشابه تولید داخل ممنوع است، گفت: واردات 46 قلم از مکمل هایی که مشابه تولید داخل هستند، ممنوع است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۳    
مدیر هلال احمر شهرستان کوهرنگ از مفقود شدن هفت نفر از اهالی شهرستان کوهرنگ در برف و کولاک خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۲    
مدیر امور آب تهران بزرگ گفت: بر اساس تکالیف قانونی ساخت و ساز در بستر رودخانه ولنجک ممنوع است و سازه های موجود در حریم و بستر این رودخانه با دستور قضایی تخریب می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۰    
دبیر شورای امنیت روسیه گفت: آمریکا بیش از 200 آزمایشگاه بیولوژیکی در جهان ازجمله کشورهای جامعه همسود، اوکراین، گرجستان و افغانستان تدارک دیده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۸    
محمدرضا اعتمادیان که عمر خود را صرف خدمات ارزشمندی به نهضت امام خمینی(ره) کرد و پس از پیروزی انقلاب در مسئولیت های مختلف حضور داشت، درگذشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۲    
فرماندار شهرستان لالی از جان باختن یک دختر 15 ساله بر اثر صاعقه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۲    
اتحادیه اروپا آماده است تا خروج انگلیس از این اتحادیه را تا سال 2020 به تعویق بیندازد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۹    
در شهر منبج سوریه یک انفجار رخ داده است که در پی آن 9 نفر کشته و 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۹    
بالن مدیریت بحران که در البرز در آسمان برافراشته شده امکاناتی چون پایش و نمایش تصویر، تأمین ارتباط بی سیم، وای فای و ارتباطات ماهواره ای را فراهم می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۶    
محمد کدخدایی بازیگر نقش مبصر چهار ساله در سریال ق مثل قلقلک از ویژگی های مرحوم حسین محب اهری و همکاری های مشترک شان در دهه شصت می گوید.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۹    
ترزا می، نخست وزیر بریتانیا، غروب روز چهارشنبه 26 دی بار دیگر در پارلمان این کشور رای اعتماد گرفت. بر اساس نتایج رای گیری، 325 نماینده به دولت خانم می رای اعتماد دادند و 305 نماینده رای منفی دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۹    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگر ایران در مراحل بالاتر دوباره با عراق بازی کند این تیم را شکست خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۶    
مدافع تیم ملی فوتبال عراق تساوی برابر ایران را نتیجه ای خوب دانست هر چند که به صدرنشینی تیمش منجر نشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به خبرنگار فیفا به خاطر سوال های حاشیه ای که می پرسید تذکر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
سرمربی تیم ملی ایران می گوید تیمش بازی سختی مقابل عراق داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
آمارهای بازی ایران و عراق نشان می دهد دو تیم درجریان این مسابقه برابری تقریبی داشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
با نتیجه ای که در بازی ویتنام و یمن حاصل شد، صعود قرقیزستان به مرحله حذفی جام ملت های آسیا قطعی شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۴    
تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم نخست گروه چهارم جام ملت های آسیا باید روز یکشنبه به میدان برود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۴    
حیدر سلیمانی معتقد است روشن ایرماتوف با دو اشتباه تاثیرگذار در نتیجه دیدار ایران و عراق عملکرد منفی را در این دیدار داشت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که نیروهای مسلح با هرگونه تمدید طرح جدید ریالی سربازی برای مشمولان غایب در سال آینده قویاً مخالف است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۵    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تیم عراق برای نباختن مقابل تیمش بازی می کرده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۲    
معاون وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن روسیه به نقض پیمان منع موشک های هسته ای میان برد، اعلام کرد که کشورش ماه آینده میلادی از این پیمان خارج می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۲    
تیم ملی ویتنام با برتری دو بر صفر مقابل یمن شانس دارد تا به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم به دور حذفی جام ملت ها را یابد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۱    
دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: ساعتی پیش بخش هایی از خانه تاریخی و ثبت ملی کوهی نژاد در بافت تاریخی دزفول براثر بارندگی ریزش کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه های وزارت خارجه آمریکا و فرانسه درخصوص پرتاب ماهواره جمهوری اسلامی ایران واکنش نشون داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۳    
یک پژوهشگر اجتماعی با استناد بر پژوهش صورت گرفته با بیان اینکه 17 درصد از ازدواج های کشور مربوط به دختران زیر 18 سال است، گفت: 14 هزار کودک بیوه زیر 18 سال در کشور وجود دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۴    
عارف، خواننده قدیمی ایرانی دقایقی از بازی ایران و عراق را در کنار مدیران فدراسیون فوتبال تماشا کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۵    
کره جنوبی با برتری برابر چین به عنوان تیم نخست گروه C جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۳    
دو تیم ملی فوتبال قرقیزستان و فیلیپین در جام ملت های آسیا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود قرقیزها خاتمه یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان که در عراق به سر می برد، با مسئولان و نمایندگان پارلمان از استان های کربلا و بابل دیدار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۰    
سفیر ایران در ورشو لهستان را مسئول عواقب هرگونه ایجاد خلل در روابط با ایران خواند و از مقامات این کشور خواست که وسیله اهداف و منافع آمریکا قرار نگیرند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تهدیدات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را گزافه گویی خواند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۸    
مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت: ما نیروهای خود را به خانه باز می گردانیم. (حکومت) خلیفه فرو ریخته و داعش شکست خورده و این اطمینان را ایجاد خواهیم کرد که داعش باز نگردد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۲۰    
آریاسب باوند، دبیرکل حزبی موسوم به اتحاد شورای استان ها که بهمن سال گذشته در حین ورود غیرقانونی به کشور بازداشت شده بود، در دادگاه انقلاب به تحمل 22 سال و 6 ماه حبس محکوم شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۲    
وزیر امورخارجه روسیه گفت، روند ایجاد سازوکار مالی ویژه اروپا برای تعامل با ایران (spv) "با دشواری هایی روبرو است و کار اتحادیه اروپا در این زمینه به کندی پیش می رود."
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۲    
مدیر فرودگاه خرم آباد از فرود نیامدن پرواز تهران در این فرودگاه خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۵۹    
تازه ترین اظهارات رئیس جمهوری فرانسه واکنش های زیادی را در این کشور به ویژه در فضای مجازی به دنبال داشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم ملی ایران می گوید: برای ما مهم است که در گروه خودمان اول باشیم.جام ملت های واقعی بعد از این بازی شروع می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۲    
ظریف وزیر خارجه کشورمان دستگیری خبرنگار پرس تی وی در آمریکا سیاسی و غیرقابل قبول دانست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۲    
کارشناسان بر این باورند که قانونی شدن ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در کشورهای جهان، ریسک سرمایه گذاری و معاملات آن را به شدت کاهش خواهد داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۲    
رییس سازمان صداوسیما با محکوم کردن رفتار امریکایی ها در دستگیری مرضیه هاشمی ، گوینده شبکه پرس تی وی گفت: رفتار دوگانه در ذات دولت امریکاست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۹    
سرپرست تیم کاوش اضطراری محوطه باستانی شهران رستم آباد در بزرگراه رشت - گیلان، از کشف گور مردی چهل ساله به همراه ابزار جنگی مربوط به سه هزار سال قبل خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۵۳    
در پی ورزش بادهای محلی گرمش (گرمیج) و بی توجهی عوامل انسانی در روشن کردن آتش، بخش وسیعی از اراضی ملی و جنگلی روستای عباس آباد در بخش مرکزی شهرستان مرزی بندر آستارا در حال سوختن است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۷    
بررسی آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی، از ورود سامانه سرد و بارشی به منطقه البرز مرکزی از ظهر فردا (27 دی) خبر می دهد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۷    
در بیانیه فرانسه آمده است: 26 دی 1397 سومین سالگرد اجرایی شدن توافق هسته ای ایران موسوم به برجام است. به این مناسبت، فرانسه مجدداً بر حمایت کامل خود از برجام تأکید می نماید ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۴    
شماری از مشتریان شرکت های خودروسازی در اعتراض به نحوه واگذاری خودرو صبح امروز چهارشنبه در مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۱۴    
عادل فردوسی پور اولین گزارش خود در جریان بازی های جام ملت های آسیا را انجام می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۹    
حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب 50 میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی 2 میلیارد ریال است. نرخ سود علی الحساب در این طرح نیز هفت درصد است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۴    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که حدود 100 هزار روستایی بازنشسته تحت پوشش صندوق بیمه عشایر و روستائیان مشمول پرداخت سبد حمایتی شده اند که ظرف یکی دو روز آینده وجوه سبد جبران معشیتی به ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۴    
روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز (چهارشنبه) گزارش داد که ارتش آمریکا برای اولین بار جهت خرید دو آتشبار از سامانه گنبد آهنین اسرائیل برنامه ریزی می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی برنامه 5 ساله سوم شهر تهران مخالفت خود درباره احیای زیست شبانه را اعلام کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۱    
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی روز گذشته در یک هتل و مجتمع اداری و تجاری در نایروبی ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۴    
نوشاد عالمیان از رسیدن به جدول اصلی تور جهانی تنیس روی میز مجارستان بازماند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۵۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سارقان منزل که اقدام به 50 فقره سرقت در شهرهای مختلف کشور کرده بودند خبر داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۴    
نخست وزیر انگلیس که با رای عدم اعتماد در پارلمان مواجه است، تاکید کرد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در 29 مارس تحقق خواهد یافت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۴۴    
مرجع ملی ایمنی زیستی کشور از پیگیری وزارت جهاد کشاورزی برای کشت پنبه تراریخته در کشور خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان امسال مجوز کشت پنبه تراریخته در کشور صادر شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۵    
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 2000 کودک زیر پنج سال در استان به سوءتغذیه دچار هستند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۲    
مراسم گرامی داشت آیت الله هاشمی شاهرودی با حضور بیت وی ، در مسجد نور واقع در میدان فاطمی با حضور چهره های لشگری و کشوری برگزار شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۷    
فلاحت پیشه گفت: در حال حاضر بر اساس بررسی هایی که در زمینه منافع ملی صورت گرفته عملا کار در مجلس تمام شده و پالرمو قرار است در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار بگیرد و پس از آن هم نوبت بهCFT می ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۵    
نام گودرزی، اما به صراحت در منابع دیگری آمده که نشان می دهد اعضای گروهک مذکور از کدام منشأ فکری و عقیدتی تغذیه می شدند. همه آدرس ها به مسجدی به نام جوستان و سخنران آن موسوی خوئینی ها منتهی می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۹    
پدیده مرموز نگاه مونالیزا تاکنون واقعی شناخته می شد، اما محققان با انجام تحقیقات و آزمون های مختلف، ثابت کردند این نقاشی چنین ویژگی را ندارد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۳    
به نظر می رسد نگرانی عمده بانک مرکزی این بود که با مصوبه پیشین هیات وزیران مبنی بر اجازه ورود خودروهای خارجی بدون انتقال ارز عملا کنش تازه ای برای بی نظمی در بازار ارز بدل خواهد شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۰    
دادستان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده میثم رضایی با 1300 شاکی و با تاکید بر پیشرفت خوب تحقیقات اظهار کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۹    
روحانی با اشاره به سفرهای اخیر خود به استان های کشور و حضور پرشور مردم، اظهار داشت: آنچه در این سفرها کاملاً مشهود است ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۶    
صحرایی که در این تصویر مشاهده می شود قرار است در آینده به عنوان بخشی از محل تلسکوپ "Cherenkov Array" باشد. این تلسکوپ نسل جدید از تلسکوپ های مستقر در زمین است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۰    
در وزن 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی که در سال 2018 موفق به کسب نشان طلای این رویداد شد با 1270 امتیاز جایگاه دومی را به خود اختصاص داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۰    
حامد امیری دارنده مدال نقره پارالمپیک 2016 ریو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز پیش با آژانس می خواستم به محل تمرین بروم که در خیابان شریعتی خرم آباد یک پراید به خودروی ما زد و فرار کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۷    
یکی از مسئولان اتحادیه طلا در رسانه ملی اعلام می کند که ما متوجه این تخلفات شدیم و به واحد مربوطه تذکر دادیم. باید بگویم شما همزمان هم تذکر می دادید و همچنان آن تبلیغات گسترده روزانه شکل می گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۷    
فرانسه، هلند و دانمارک در حالی این ادعاها را مطرح می کنند که این کشورها سال ها است محل اسکان گروه های تروریستی هستند که دست شان به خون صدها نفر از ایرانیان آلوده است.
  • ۱