یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۵۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۳:۲۳    
زمان دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر تغییر می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۴    
دبیر دهمین جشنواره سینما حقیقت با اشاره به اینکه وضعیت سینمای مستند کشور نسبت به حدود ده سال قبل بسیار رشد کرده است گفت: به دلیل نزدیکی آثار ارائه شده به جشنواره دهم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت های بسیاری در تولید آثار مستند دارد گفت: خانه سینمای مستند کرمان راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۹    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همزمان با سفر به استان مرکزی از مجتمع حوزوی خاتم الانبیاء در اراک بازدید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان صنعت معدن تجارت لرستان گفت:8 مجوز طرح تحقیق و توسعه برای صنایع استان لرستان صادر شدکه 2 مجوز مربوط به صنایع معدنی بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۰    
نخستین کنگره ملی شعر "پیامبر مهربانی(ص)" امشب با حضور معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معرفی و تجلیل از شاعران برگزیده در زاهدان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۴    
یک محقق ایرانی در دانشگاه استرالیا موفق شد به همراه تیم تحقیقاتی خود، دوربین دید در شب تازه ای بسازد که هم اندازه و هم وزن یک عینک آفتابی معمولی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تشکیل تیم واکنش سریع در مرکز استان و شهرستان های استان گیلان را از سایر اقدامات در دست اجرا اعلام کرد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۱    
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: مراسم جشن هفته وحدت با حضور رئیس مجلس در شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دست هایی در کارند تا نگذارند شیعه و سنی به هم نزدیک شوند و برای این منظور به تحریک احساسات پیروان هر دو مکتب، مخصوصاً جوانان می پردازند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۲    
با امضای قراردادی در حضور وزیر نیروی ایران و وزیر انرژی روسیه، روس ها با سرمایه گذاری دولتی این کشور اقدام به احداث 4 واحد 350مگاواتی نیروگاهی در ایران می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۳    
مدیرکل بهزیستی استان لرستان گفت:سایت مسکن مهر بروجرد برای تردد معلولان مناسب سازی نشده است و امکان تردد معلولان، جانبازان و سالمندان برای این واحدها بسیار پایین است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال این بوده طلسم قداست زن را برای همیشه بشکند، چه شده است که جوانی به خاطر سوسانو دختر بی رمق کره ای می خواهد خودکشی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۶    
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه 18 ماده معدنی در استان لرستان بهره برداری می شود، گفت: مهم ترین مواد معدنی استان سنگ های تزئینی، چینی، گوهره و گرانیت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۳    
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قصد جمعیت هلال احمر این است که گرفتاران را از گرفتاری ها نجات دهد گفت: کارکنان هلال احمر سمبل انسانیت و امید مردم در حوادث هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۵    
اردوی جهادی یک روزه با حضور بخشدار مرکزی سرخه، رئیس منابع طبیعی و تعدادی از دانش آموزان بسیجی در طرح ملی جنگلانه در روستای اروانه شهرستان سرخه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل هواشناسی استان گیلان گفت: کاهش محسوس دما و بارش های شدید برف و باران از فردا بعدازظهر به استان گیلان باز می گردد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۳    
کارگردان سریال حضرت موسی(ع) گفت: یکی از نکات مورد تأکید این بود در ابتدای این سریال از آیاتی استفاده شود که خصوصیات مشترک اسلام و دیگر ادیان را نشان دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام فرآیندهای قانونی در رابطه با حادثه دلخراش قطار تبریز - مشهد انجام شده و گزارش های حاصله در اختیار دادگاه و مراجع قضایی قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۶    
معاون امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت ایجاد اشتغال در مناطق محروم استان گفت: 200 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال و طرح های تولیدی در روستاهای استان سمنان مصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۳    
امام جمعه پارس آباد گفت: اقدامات شهرداری پارس آباد در زمینه زیباسازی سیمای شهر، ایجاد و توسعه فضای سبز و پارک شهری مطلوب و درخور توجه بوده که انتظار می رود این اقدامات تداوم و گسترش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
مدیر بورس منطقه ای سمنان با اشاره به معامله بیش از 386 هزار سهام در بورس این استان در روز گذشته گفت: ارزش معاملات سهام بورس سمنان در این روز به بیش از نیم میلیارد ریال رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۹    
قهرمان کاراته جهان گفت: کشورهای خارجی پیام های زیادی به من دادند اگر دنبال پول بودم از ایران می رفتم و به پیشنهادهای آنها جواب رد نمی دادم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۴    
فرمانده بسیج ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قم باتاکید بر لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: دشمن تهاجم فرهنگی را مورد توجه قرار داده که در این زمینه وظیفه داریم با بهره گیری از ظرفیت مساجد در برابر اهداف ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۰    
فرزند شهید مدافع حرم سید جاسم نوری با گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهدای حله یاد پدر شهیدم را زنده کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۸    
کارگاه های تولید بلوک غیراستاندارد در شوش پلمب شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۶    
اما روحانی که برای آخرین بار در کسوت ریاست دولت یازدهم به دانشگاه آمده بود، رفتاری کاملاً متفاوت با گذشته داشت. روحانی این بار عصبانی نشد. به منتقدان توهین نکرد و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۶    
کمیته انضباطی باشگاه استقلال آرای خود را در خصوص اعضای تیم جوانان این باشگاه اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه وطندار به سوالات جامعه کارگری مهاجرین افغانستانی در ایران پاسخ داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۵    
چندی است سلسله نشست های بررسی راهکارهای جهانی مدیریت آلودگی هوا با حضور جمعی از کارشناسان، اساتید دانشگاهی و اصحاب رسانه در دبیرخانه انجمن علمی اقتصاد شهری ایران برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۵    
مشاور بین الملل نخست وزیر پاکستان شرکت نیروهای نظامی این کشور را در جنگ یمن ، تقابل نظامی با یک پنجم جمعیت پاکستان یعنی شیعیان دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۴    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی سال زراعی جاری، یارانه 10 هزار و 500 میلیارد تومانی در بودجه تعریف شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۴    
دیده بان حقوق بشر از دولت میانمار خواست تا هرچه سریع تر امکان دسترسی سازمان های بشردوستانه و ناظران حقوق بشر را برای بازدید از منطقۀ مائونگدا در ایالت راخین فراهم آورند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۰    
اعضای شورای اسلامی استان قم عصر امروز از امیرمهدی زاده قهرمان کاراته جهان تجلیل کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۵    
وزیر امور خارجه در واکنش به نقض برجام از سوی آمریکا اظهار داشت: تاکنون 2 بار برای فدریکا موگرینی مسئول کمیته مشترک نامه نگاری کرده ایم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل دفتر فنی حمل ونقل و ترافیک استانداری خراسان شمالی گفت: تلاش داریم بیمارستان های 320 تختخوابی بجنورد و 218 تختخوابی شیروان را در دهه فجر سال 95 به بهره برداری برسانیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۴    
همزمان با هفته وحدت، همایش دوسالانه وحدت با معرفی نفرات برگزیده و با حضور علمای شیعه و سنی در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه گفت: سرای شدادیه یکی از آثار تاریخی مراغه است که درست در وسط این شهر قرار دارد اما متاسفانه در اثر عدم توجه و سهل انگاری در معرض تخریب و ریزش است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۵    
دبیر همایش ملی "جامعه بینا، شهروند نابینا" گفت: 57 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 34 مورد که نمره 65 و بیشتر را کسب کردند، پذیرفته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۵    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عزت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی کنیم و زیرپای هیچ دشمنی فرش قرمز پهن نمی کنیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری اردوی آمادگی تیمهای لیگ برتری و دسته یک در شهرستان نیر، هتل ورزشی در این منطقه احداث می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۹    
شهردار بجنورد گفت: بودجه شهرداری در بخش عمران در سال 95، 350 میلیارد ریال بوده است که از این میزان، 240 میلیارد ریال جذب شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۴    
رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: برای کمک به ورزش و احداث و تعمیر اماکن ورزشی برنامه های ویژه ای را با کمک خیران و تشکیل انجمن خیرین ورزش یارخواهیم داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۶    
همایش ائمه جماعات و روسای امنای مساجد ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه قم با حضور آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۰    
مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان بهترین نقطه برای احداث نیروگاه های خورشیدی در کشور است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۰    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از اجرای طرح های توسعه ای و مشارکتی در حوزه حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی در سطح استان اردبیل خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۶    
معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان با اشاره به ضرورت نقش آفرینی و مشارکت مردم و سمن ها در حفاظت از محیط زیست ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به تعهد حدود 2 هزار و 500 فرضت شغلی روستایی در این استان گفت: تاکنون فقط 465 مورد از این تعهدات محقق شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۲    
رئیس اداره آموزش منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: سازمان های مردم نهاد در این حوزه نقش مهمی در اجرای پروژه ها دارند بگونه ای که طرح جنگلانه در استان بوشهر با مشارکت سمن ها اجرا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۸:۰۲    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه موازنه سیاسی و موازنه میدانی به نفع جبهه مقاومت و نظام سوریه تغییر یافته است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۷    
معاون دادستان بوشهر گفت: با تشکیل پرونده مضاربه صوری و اخلال در نظام اقتصادی استان بوشهر 6 میلیارد ریال به مالباختگان پرونده سوم آن پرداخت می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی همواره تلاش دارد که مباحث علمی مربوط به وحدت را در این نهاد علمی دنبال کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۲    
کارگردان نمایش لاکی عجق وجق گفت: متأسفانه متن نمایشی خوب در حوزه تئاتر کودک کمتر نوشته می شود و ضعف درنمایشنامه های کودکان فاصله بین کودک و نمایش ایجاد کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اگر بدهی واحدهای صنعتی به بانک تا سقف یک میلیارد تومان باشد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۳    
آئین استقبال از رکورد دار پرس سینه جهان با حضور پرشور مردم رامهرمز برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۲    
مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه شیعه و سنی باید در زمینه های مشترک باهم همکاری کنند گفت: امروز شیعه سنی بیشتر از گذشته نیاز به وحدت دارند تا دشمنان را مأیوس کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۱    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی منسجم شاهد رونق و شکوفایی 3000 واحد صنعتی استان باشیم
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۱    
معاون تربیت و آموزش پایور سپاه استان سمنان از آموزش 2 گردان منتخب از بسیجیان استان سمنان خبر داد و گفت: این 2 گردان به منظور آمادگی هر چه بیشتر در زمینه های مختلف آموزش های تخصصی می بینند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۶    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوع استخدام های بی ضابطه به عنوان خواسته اصلی مردم کهگیلویه وبویراحمد از سوی سازمان بازرسی و مسئولان استانداری بررسی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۱    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته بصیرت همایش بزرگ هنرمندان استان اردبیل برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۶    
کلینیک رادیولوژی و آزمایشگاه های تخصصی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد شیراز امروز در مراسمی با حضور مسئولان این دانشگاه افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۰    
امام جمعه اهل سنت ارومیه با تاکید بر اینکه با اتحاد و یکدلی مسلمانان دشمن و استکبار شکست می خورد، گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۸    
ایران هراسی انگلیس برای فروش سلاح به اعراب
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۷    
معاون حوزه های علمیه خواهران از راه اندازی نخستین شهرک پژوهشی طلاب و بانوان پژوهشگر در قم در اینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۶    
معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور از برگزاری یازدهمین جشنواره مسابقات قرآنی مدهامتان در قم خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۶    
نخستین همایش "امام رضا(ع)، رمز وحدت" در مشهد آغاز به کار کرد و در این همایش علاوه بر علما و اندیشمندان کشور برخی از علمای برجسته از کشورهای مصر، لبنان، فلسطین، افغانستان، عراق و ... حضور دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۳    
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: سازمان داوطلبان در راستای تامین منابع انسانی 158 خانه داوطلب در سطح استان همدان برای انجام کارهای خیر راه اندازی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۱    
مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به شناسایی 40 مهدکودک غیرمجاز گفت: اختلافات دستگاهها در مورد مهدهای کودک و پیش دبستانی ها برطرف شده و این مراکز ساماندهی می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
رئی پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف و یخبندان و وقوع مه گرفتگی رانندگان لازم است نکات ایمنی را رعایت کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
معاون آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به شناسایی 14 هزار بی سواد گفت: نرخ باسوادی در استان زنجان 98 درصد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۰    
مدیر کل جمعیت هلال احمر استان همدان از عضویت 19 هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: این افراد بدون هیچ چشمداشت مالی وقت خود را صرف دیگران می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران در راستای مقابله با جنگ نرم در عرصه تهدیدات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و مجموعه تهدیداتی که درباره انقلاب اسلامی مطرح است، همواره تلاش می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۴    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت 9 دی ماه همایش ها و نشست های علمی و تخصصی در این راستا در سراسر استان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۲    
مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه کتابخانه مرکزی باید از لحاظ مختلف و در همه رشته های تخصصی غنا محتوایی داشته باشد، گفت: تجهیز کتابخانه تخصصی مرکزی در دستور کار قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۴    
دومین نمایشگاه دائمی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی استان کرمانشاه ویژه دانش آموزان ظهر امروز با حضور رئیس اداره فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برپا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: در 8 ماه امسال با مشارکت خیران مدرسه ساز 191 کلاس درس با مشارکت خیران در استان بوشهر ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس از ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی خیرساز جنوب کشور در شیراز خبرداد و گفت: ساخت این طرح بزرگ آموزشی روز پنج شنبه 25 آذرماه با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: عملکرد آل سعود امتداد راهبردی نظام استکبار جهانی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت که برای دیدار با ایرانجوان، به بوشهر نخواهد رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۳    
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در نامه ای به رئیس جمهور از بی توجهی دولت به کشتار مردم نیجریه انتقاد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۳    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: افتتاح هر پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تیر خلاصی بر توطئه های دشمنان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ورود بازرسی به مسئله استخدام های بی ضابطه در استان، گفت: استخدام های بی ضابطه در این استان را پیگیری می کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۰    
سوءاستفاده جنسی شاهزادگان دوحه از دختران پاکستانی، راز پنهان شده در سفر مجردی این شکارچیان قطری است که طشت رسوایی آن از بام رسانه ها بر زمین افتاد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۹    
ارتش سوریه که پیروزی های درخشان و بزرگ آن بر گروه های تروریستی در حلب شب گذشته، ساکنان آن را به خیابان ها کشاند تا به جشن و پایکوبی بپردازند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۹    
نوار غزه در طول هشت سال گذشته سه جنگ را پشت سر گذاشته است، اما مردم و گروه های مقاومت همچنان آماده فداکاری و جانفشانی در راه دفاع از سرزمینشان هستند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۸    
با امضای تفاهم نامه ای در حضور وزرای ایران و روسیه، روسیه اقدام به سرمایه گذاری در ساخت نیروگاههای حرارتی در ایران می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل مشارکت های مردمی نوسازی مدارس کشور گفت: خیران در تامین فضاهای آموزشی در شهرها و روستاها نقش مهمی دارند بگونه ای که 30 درصد مدارس در استان ها با مشارکت خیران ساخته شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۵    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نسبت جمعیت شهرهای حاشیه تهران به نسبت پایتخت خطرناک است و هم اکنون حدود 60 روستا در اطراف تهران داریم که به شهر تبدیل شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه هزینه های درمان برای زوجین نابارور بسیار سنگین و خارج از توانایی مالی آنها است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۴    
بودجه جاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طبق برآوردهای اعتباری مربوط به لایحه بودجه سال آینده، حدود 9 ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۴    
بازشماری آرا در ویسکانسین نیز پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات را مورد تأیید قرار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۳    
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بیرجند گفت: دانشگاه بیرجند دارای 10 دانشکده، 54 گروه آموزشی و بیش از 11 هزار دانشجو است که در رشته های مختلف و در زمینه های گوناگون مشغول به تحصیل و تحقیق هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشگین شهر گفت: امسال 34 هزار و 500 اصله نهال یارانه دار در بین باغداران منطقه توزیع شده است که جایگزین آن دسته از درختان مثمره می شوند که دیگر پرورش آنها ارزش اقتصادی برای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۳    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه اسلام در سایه وحدت ملل اسلامی جهانی می شود گفت: طریقت همراه با شریعت است و ما را به عرفان هدایت می کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: محیط زیست استان با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشور، پایش منظم مناطق حساس و زیستگاه های پرندگان مهاجر را در دستور کار خود قرار داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به بحث تجهیز کتابخانه های مدارس استان اشاره کرد و گفت: در سال 92 در مدارس استان به ازای هر دانش آموز 9 جلد کتاب موجود بود که امسال نیز با توجه به تجهیز کتابخانه ها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۵    
معاون آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر توسعه متوازن و ارتقای عدالت آموزشی گفت: پوشش نوآموزان در دوره پیش دبستانی استان زنجان به 70 درصد رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 11 نفر به وسیله قاتل خاموش در استان کرمانشاه به کام مرگ رفتند.