یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۰    
معاون شهردار همدان گفت: اجرای طرح BRT همدان 100 میلیارد تومان هزینه دارد که شهرداری همدان در شرایط فعلی امکان اجرای آن را ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۳    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی گفت: همچنان شاهد هستیم که جاده صادرات ناهموار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۳۸    
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در شهرداری تهران به دنبال اطلاع رسانی در زمینه خطرات ایدز بودیم ولی همه این موارد را خط قرمز می دانستند و حتی بیلبوردهایی که در این زمینه توسط شهرداری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۲۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در ادامه سفر خود به استان گلستان، با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۵    
نایب رئیس شورای شهر همدان از بلاتکلیفی پروژه BRT شهر همدان انتقاد کرد و گفت: اجرای طرح BRT همدان نسبت به تقاطع شهید همدانی اولویت داشت و اگر شهرداری همدان نمی خواهد این پروژه را اجرایی کند اعلام شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۱    
حجت الاسلام روحانی گفت که جمهوری اسلامی ایران تا بیرون راندن تروریست ها از سوریه ، در کنار دولت و ملت این کشور می ماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۶    
بیش از یک هزار و 700 تخته پتو از شهرستان میانه به جبهه مقاومت اسلامی سوریه ارسال شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۵۴    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی بابیان اینکه 670 روستا در استان از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۲    
نخستین همایش دانش آموزی بوشهر، دو قرن مقاومت در برابر استعمار با عنوان از تبار رئیسعلی دلواری در آرامگاه شیخ حسین چاهکوتاهی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۲    
امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه فرهنگی و کتاب خوانی دارای ظرفیت بالایی است که جا دارد یک نمایشگاه کتاب بصورت بین المللی و دائمی در استان راه اندازی شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۱    
وزنه بردار تیم ملی حفاری با درخشش در رقابت های جام باشگاه های آسیا سه مدال طلای وزن 69 کیلوگرم را به دست آورد. در این وزن حسین سلطانی از نیروی زمینی هم روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۰    
آیین نکوداشت سیدعلی موسوی گرمارودی نویسنده وشاعر-مترجم قرآن کریم،نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با عنوان(طلوع ماندگار)شامگاه چهارشنبه 24 آذرماه با حضور آیت الله سیدجمال الدین دین پرور رییس بنیاد نهج ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با رسانه های روسی گفت: آمریکا همیشه کلاهبردار است و هرگز به سخن تروریست ها اعتمادی نداریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۰    
نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس گفت: 290 زندانی کشور در ترکمنستان بازداشت هستند و از طریق وزارت امور خارجه و مقامات کشور ترکمنستان رایزنی هائی انجام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۴    
رئیس مجلس با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: ایران به تعهد خود عمل کرد و آنها یک جاهایی بی تعهد عمل کردند و جهان متوجه این منظور شد و در ضمن ما پای برخی از چارچوب های خود خواهیم ایستاد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۸:۱۲    
اینکه برجام را نقض نکردیم نشانه ادب دیپلماتیک ما و عمل به تعهدات است اما سوال این است پس بی ادبی آمریکایی ها و نقض تعهدات آنها را چگونه می خواهیم پاسخ دهیم؟چرا دولت مصوبه مجلس در خصوص ساخت پیشران ها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۶    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از شانس خیلی کمی برای همراهی تیمش در بازی با ذوب آهن برخوردار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۶    
سومین نشست بین المللی شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز چهارشنبه با حضور اعضای داخلی و خارجی این شورا، به ریاست آیت الله محمد علی تسخیری در تهران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از توصیه های رهبر معظم انقلاب به دولت و مجلس درباره برنامه ششم توسعه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۶    
هشتاد روز در بی خبریت سوختم تا نمی از دریای دلتنگی پدران و مادرانی که 8سال فرزندانشان در اسارت بوده اند بر روح سوزانم بنشیند. آه ! از حال آنان که بعداز 3 سال هنوز از جگرگوشه هاشان خبری نیامده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۵    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه ای ضمن تبریک پیروزی نیروهای ارتش سوریه در حلب، این پیروزی را انتقام از جنایتکاران دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۵    
جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت به مناسبت آزادسازی حلب پیام تبریک صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۵    
عملکرد خودروسازان برای تقویت دلال بازی در بازار خودرو و نبود ناظر جدی بر وضعیت بازار تا آنجا پیش رفته است که معاون وزیر صنعت در نامه ای از خودروسازان خواست دلالی ها را حذف کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۵    
مناطق شرقی شهر حلب در چند سال اخیر به محل استقرار ده ها گروه تروریستی تبدیل شده بود که از حامیان غربی و عربی خود، کمک های مالی و تسلیحاتی دریافت می کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۴    
مدیرعامل سازمان تعاون روستانی با اشاره به اینکه هندوانه و انار شب یلدا مشمول تنظیم بازار توسط دولت نمی شوند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۴    
مجلس دهم در واکنش به اظهارنظر چند وقت پیش اکبر ترکان درباره سانحه برخورد دو قطار در سمنان که متصدی کنترل ایستگاه شاهرود را مقصر اصلی اعلام کرده بود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۴    
ریچارد دالتون، سفیر سابق انگلیس در تهران گفت، سرمایه گذاران روسی احتمالا قادر هستند سریعتر از رقبای اروپای غربی شان وارد بازار ایران شوند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کتاب انسان را به معراج می برد و عروج فکری و بصیرتی ایجاد می کند که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۱    
معاون برنامه ریزی شهرداری تهران با اظهار شگفتی از اظهارات سخنگوی دولت گفت: باید جواب مردمی را که در سرما در ایستگاه های اتوبوس معطل می مانند بدهند؟ باید جواب مردمی که در ایستگاه های مترو و با فشار ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۱    
معاون دادستان بوشهر گفت که روسای شعب برخی بانک های این استان از گزارش 3 هزار فقره چک برگشتی یکی از متهمان پرونده های اقتصادی خودداری کرده بودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۵۰    
معاون فنی بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت از رزرو صندلی هواپیماها براساس "قد و چاقی" مسافران خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۹    
وزیر علوم به اعتراض برخی نخبگان درباره طرح حمایت از استعدادهای درخشان، پاسخ داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۸    
دختر نوجوان هنگام تنظیم آنتن تلویزیون از پشت بام به پایین سقوط کرد و جان باخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۸    
اعضای بدن مرد جوانی که در نزاع دسته جمعی دچار مرگ مغزی شده بود، اهدا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۲    
سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: بازی کردن مقابل ملوان در هر شرایطی بسیار سخت است و با سابقه و قدمتی که ملوان دارد هر تیمی که به بندرانزلی بیاید مشکل خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۷    
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: حدود 120 تیم عملیاتی برای طرح زمستانی مستقر هستند و اقدامات پیشگرانه را در جاده ها و خیابانها انجام می دهند تا مشکل خاصی در این زمیننه نداشته باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۳۲    
فرماندار ساوه گفت: دانشگاه ها باید به دنبال پژوهش های عرضه محور و تقاضامحور باشند تا از این طریق بتوانند پژوهش ها را بر اساس نیاز های جامعه انجام دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۸    
قائم مقام وزیر کشور گفت: با تفویض بیش از 100 اختیار وزیران به استانداران جلوی بسیاری از نامه نگاری های اداری گرفته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازیکنانی که در حال حاضر در تیم ما حضور دارند قطعاً در نیم فصل به تیم دیگری نخواهند رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان وارد استان گلستان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۸    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون 50 هزار جلد کتاب در کشور به چاپ رسید گفت: تولید محتوا و مصرف فرهنگ در جامعه باید متوازن بوده و دراین باره حساسیت لازم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۵    
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: در مجموع با برآوردی که نسبت به جمعیت خوزستان صورت گرفته یک هزار و 105 دستگاه اتوبوس در سطح استان کمبود داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۹    
هیئت سرمایه گذار ایتالیایی با هدف سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر در استان با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۷    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان: هم اکنون 7 هزار و 244 یتیم دختر و 348 یتیم پسر اهل تسنن استان تحت حمایت کمیته امداد هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۵    
امام جمعه ساوه گفت: قوانین دست و پاگیر را که برای مردم مزاحمت ایجاد کرده تسهیل و گره از مشکل مردم باز کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشکلات مالی سبب شده تا تعداد بالایی از مردم استان مرکزی قادر به زیارت حرم رضوی نباشند و یا اینکه در زمان سفر قادر به تهیه محلی برای اسکان در مسافرخانه ها و هتل ها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۷    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: دمای هوای استان با نفوز سامانه سرد بارشی تا 15 درجه کاهش می یابد و احتمال اختلال در تردد در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۷    
شهردار اهواز گفت: وضعیت حمل و نقل اهواز نیازمند حمایت دولت است زیرا بدون حمایت، شهرداری ها قادر نیستند مشکلات حمل و نقل را برطرف کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۰    
نمایش سرناد به معنای آواز شبانه عشاق در دومین روز از بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به کارگردانی رضا روان در مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۵    
مشاور وزیر کشور با اشاره به لزوم توجه ویژه به رفع آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: کارگروه های آسیب های اجتماعی چهارگانه در یزد برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل نمایشگاههای استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه شب یلدای ایرانی برای نخستین بار در کرمانشاه برپا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۰    
معاون فرهنگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: توسعه بازی های بومی و محلی و جذب جوانان به سمت این بازی ها تاثیر به سزایی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۵    
معاون سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح مهارت های مراقبت از خود با هدف مصونیت بخشی وافزایش توانمندی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی در 340 مدرسه آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل مرکز جنگل های خارج از شمال با اشاره به احیای عرصه های طبیعی و توسعه رویشگاهها گفت: 100 هزار هکتار از اراضی کشور زیر کشت گیاهان دارویی می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۱    
همایش شناخت و نقش جوان مؤمن انقلابی در مسائل روز با حضور نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در سمنان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۱    
معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: با موافقت سازمان محیط زیست، اجرای طرح طبیعت گردی و گردشگری در جزیره آشوراده استان گلستان آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۱۱    
امام خامنه ای: میفرمایند اگر در مسجدالحرام پشت سر اینها نماز بخوانید، مثل اینکه پشت سر پیغمبر نماز خوانده اید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۷    
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار با اشاره به برگزاری جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران به میزبانی گرمسار و با حضور مسئولان استانی و کشوری گفت: 15 استان در جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران حضور دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۷    
کارگردان نمایش"عمو نوروز و ننه سرما" با بیان اینکه ذهن کودکان خلاق و آماده یادگیری است گفت: لازم است تا کودکان به وسیله تئاتر آئین های سنتی ایرانی بیشتر آشنا شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
دبیر شورای هماهنگی مبازره با مواد مخدر استان مرکزی گفت: طرح توانمندسازی دختران 18 تا 21 سال در دبیرستان های اراک اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۴    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و زدودن عوامل محرک در بروز آسیب ها جشنواره "دانشگاه پاک" در استان بوشهر اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۲    
کارگردان و نویسنده تئاتر کشور با بیان اینکه سایه سیاست بر سر هنر ایران سنگینی می کند، گفت: دنیای کودکان را بهتر بشناسیم تا بهتر بتوانیم در قالب داستان پردازی و نمایش نیاز ها و کنجکاوی های ذهن او را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۲    
معاون آبزی پروری اداره کل شیلات استان گفت: پیش بینی می شود امسال نزدیک به 18 هزار و 500 تن ماهی گرمابی در استان تولید شود که از این میزان تاکنون 60 درصد آن برداشت شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۰    
مصوبه جنجالی کنگره آمریکا برای تمدید 10ساله قانون تحریم های ایران احتمالاً تا ساعاتی دیگر با امضای رئیس جمهور آمریکا یا حتی بدون امضای وی به قانون تبدیل خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۰    
دبیر دومین جشنواره رسانه های دیجیتال در خراسان جنوبی از برگزاری دومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی توسط دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در بهمن ماه امسال خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: تغییرات جوی ستاد بحران استان ایلام را به حالت آماده باش درآورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه مأموریت گروه های تکفیری به حاشیه بردن مسئله فلسطین است، گفتند: رژیم صهیونیستی به شرط مبارزه و اتحاد 25سال آینده وجود نخواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: پروژه های اقتصاد مقاومتی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان گفت: 28 درصد از کشاورزان، روستائیان و عشایر استان لرستان تاکنون در صندوق بیمه اجتماعی عضو شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۷    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 564 روستا و منطقه محروم استان کرمانشاه از آب آشامیدنی سالم محروم هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۵    
معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با اشاره به اینکه هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس بیش از 500 میلیون تومان است، گفت: طبق برنامه ریزی در فاز اول 470 دستگاه را برای 5 نقطه کشور از جمله خراسان، تهران ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تلاش داریم تا اورژانس بیمارستان قاین را هرچه زودتر به اتمام برسانیم گفت: تا یک ماه آینده اورژانس هوایی شهرستان طبس راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۳    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شرکت 32 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح موضوعی قرآن خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۲    
دومین جشنواره ملی "خورشید طوس" امروز در همدان برگزار شد و در آن از آثار برگزیده هر بخش تقدیر انجام گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: طبق تأکید قرآن کسانی در مسیر احیای مسجد و عمران و آبادانی آن گام بر می دارند که اهل زکات و اقامه نماز باشند و از هیچ کس جز خدا هراسی نداشته باشند و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: امسال دولت قرار شد یک میلیارد و 350 میلیون تومان به زکات استان کمک کند اما تا به امروز این قول عملیاتی نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۹    
معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تحقیقات در روستای اسفندیار شهرستان طبس در زمینه هپاتیت در حال انجام است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۴۵    
مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه (س) گفت: به سفارش تولیت آستان مقدس کار آماده سازی مجتمع حضرت نجمه (س) با سرعت در حال انجام است که با اضافه شدن این مجموعه به ظرفیت های اسکان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: دشمنان به دنبال راه اندازی جنگ نیابتی بین شیعه و سنی بودند که با پیروزی در حلب این طرح شکست خورد چرا که تعداد قابل توجهی از جوانان اهل سنت در کنار ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۶    
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در مبحث پیشرفت علم نباید تنها به برگزیدگان المپیادها یا اعضای بنیاد نخبگان اکتفا کنیم بلکه هر حوزه مقاومت بسیج می تواند یک پایگاه تولید علم باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۶    
جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی 27 تا 29 بهمن به میزبانی استان لرستان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۲    
نارضایتی متقاضیان مسکن مهر از مجموع آورده نقدی /درخواست کاهش 11 میلیونی هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۳۱    
ماجرای وام های هزارمیلیاردی شبانه / اگر گرفتن وام از بانک ها برای خیلی از مردم بیشتر به رؤیا شبیه است، ولی همین بانک ها به خودشان به راحتی قرض می دهند، آن هم شبانه و با رقم های هزارمیلیاردی.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۷    
دبیر کنگره جهانی علمای جهان اسلام در مبارزه با تکفیر با اشاره به اینکه رشد اسلام در غرب از رشد مسیحیت بیشتر است گفت: این موضوع سبب هراس دشمنان اسلام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب اعتبارات اوراق مالی اولویت دستگاه های اجرایی استان باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۱    
استاندار قم با اشاره به نقش مخترعان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: تلاش علمی و عملی مخترعان گام مهم و اثرگذاری در زمینه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۱    
نشست ملی خیرین و توسعه اجتماعی لحظاتی قبل با حضورمسئولان ارشد وزارتهای کشور، بهداشت و درمان، و جمعی از مدیران استانهای کشور و خیران در یزد آغاز به کار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۱۱    
مسئول بسیج اساتید آذربایجان شرقی درباره برگزاری همایش گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: این همایش روز یکشنبه 28 آذرماه سال جاری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری گفت: 8 میلیارد تومان قرارداد با بخش خصوصی به منظور ایجاد زیرساخت های شهرک شیدا در استان منعقد شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۷    
استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید مشکلات مردم در همه نقاط بررسی و پیگیری شود گفت: مدیران کل استان بازدید از روستاهای دوردست را در دستور کار قرار دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۶    
مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) شهرستان پیشوا گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا اواخر هفته آینده انشعاب آب و گاز شهروند نیازمند ورامینی وصل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۵    
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: کاهش میانگین سنی بیمه شدگان استان از 39 سال فعلی به 35 سال ارتقای نرخ بیمه پردازی مستمر از 61 درصد کنونی به 70 درصد از مهم ترین ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۵    
معاون آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر گسترش ورزش در جامعه گفت: کم تحرکی و چاقی از مهمترین چالش های حوزه سلامت کودکان و نوجوانان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۳    
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان سمنان با بیان اینکه از قاچاق 6 میلیون لیتری سوخت با گازرسانی به شهرک صنعتی سمنان جلوگیری شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۳    
مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: دهیاری های استان گلستان می توانند با ارائه طرح های توجیهی اقتصادی از تسهیلات درآمدزا که در قالب تفاهم نامه کشوری پست بانک و سازمان شهرداری ها و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت گفت: امسال قیمت کالای وارداتی یک هزار و 200 دلار یعنی چهار برابر صادرات رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۵    
استاندار اردبیل گفت: تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری یکی از رسالتهای اساسی مسئولان است و اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۴    
امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: در کشور سرقت علمی نباید وجود داشته باشد اگر به دنبال ثبات شخصیت علمی هستیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۲    
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.