یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۳Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1395 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1395 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1395 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1395 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1395 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1395 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1395 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1395 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1395 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1395 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۶    
مدیرکل حوزه استانداری اردبیل گفت: تاخیر 2 ساعته در شروع به کار ادارات در روز 28 آذرماه با دلیل بارش برف و برودت هوا کذب است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۲    
با توجه به پیش بینی های انجام شده مردم اغلب مناطق استان اردبیل امشب نیز دمای زیر صفر درجه را تجربه می کنند و باید خود را برای سرمای چله آماده کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۶    
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: در این انتخابات به کاندیدای واحد می رسیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۳    
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: همه تمرکزم روی بازی های ذوب آهن است، اما احتمال دارد سال آینده سرباز شوم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۲    
یک پژوهشگر حوزه قرآن و عترت معتقد است برای ایمن ماندن از عذابهای آخرالزمانی باید بر سبیل رسول الله(ص) حرکت کرد، حرکتی توأم با بصیرت و امروز جریان اربعین حسینی (ع) مصداق چنین سبیلی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۲    
رضا ابراهیمی گفت: دستگاه دیپلماسی باید بدعهدی امریکایی ها را برای جامعه بین الملل تبیین کند تا به راحتی از کنار این موضوع عبور نشود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۰    
ابوالفضل ظهروند درباره نامه حسن روحانی به ظریف و صالحی گفت: واکنش حداقلی که صورت گرفته نامه ای است که دکتر روحانی به وزیرامورخارجه و رئیس سازمان انرژی هسته ای نوشته و مستند آن مصوبه 14 ماه پیش مجلس ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۵۰    
آزادسازی حلب از دست نیروهای تکفیری جبهه النصره بازتاب های زیادی را در بین کشورهای مختلف غربی و عربی بوجود آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی دادستان کل بلژیک اعلام کرد که نیروهای امنیتی 10 نوجوان را که قصد انجام حملات تروریستی در جشن های کریسمس را داشتند، بازداشت کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۸    
معاون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه با انتقاد شدید از سیاست های رئیس جمهوری این کشور در قبال سوریه تاکید کرد: مردم ترکیه قربانی حمایت های اردوغان از داعش و پ.ک.ک شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: نتایج جلسات اخیر وزارت نیرو و وزارت نفت نشان می دهد که از سال 96 سوخت مصرفی تمامی نیروگاههای کشور گاز طبیعی خواهد شد که به نظر می رسد این مهم در نیمه دوم سال ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۳    
یک فعال گردشگری روستایی، نبود تبلیغات برای خانه های بوم گردی را یکی از مشکلات در این عرصه عنوان کرد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۳    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دست و گردشگری گفت: از طریق رایزنی با تأمین اجتماعی مشکل بیمه هنرمندان صنایع دستی را پیگیری می کنم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۳    
زمین لرزه ای به قدرت 8 ریشتر گینه نو را لرزاند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۳۵    
کارگاه تخصصی مد و لباس توسط کارگروه استانی مد و لباس ایرانی و اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۱۹    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه خدشه دار کردن وحدت شیعه و سنی ضربه زدن به امنیت کشور است، گفت: تفرقه افکنی بین مسلمانان شیعه و سنی جاده صاف کن دشمنان و استکبار جهانی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۷:۰۵    
چشمه های باداب سورت بعد از چشمه پامو کاله ترکیه به عنوان دومین چشمه آب شور جهان ثبت جهانی نیز شده است که در بخش چهاردانگه شهرستان ساری دلنواز برای گردشگران داخلی و خارجی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۵۰    
دبیر اجرایی همایش های بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از سخنرانی مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس در همایش جوان انقلابی در یاسوج خبر داد و گفت: با کمال تعجب ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۶    
تهران امروز بیست و هفتم آذرماه آسمانی آبی و هوایی پاک داشت .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۳۷    
سرمربی تیم ملی پاورلفتینگ کشورمان از برگزاری اردوآماده سازی این تیم از 28 آذرماه به میزبانی قم خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۴    
با حضور آیت الله صافی گلپایگانی مراسم جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع) در قم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۲    
دیشب و امروز مردم استان سمنان یکپارچه غرق سرور و شادمانی هستند چرا که امروز روز میلاد پیامبر خوبی ها و نیز امام صداقت و مهربانی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۹    
وزیر کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز از موسسه خیریه "کاشانه مهر" کاشان بازدید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۵۵    
گنبد مطهر حرم علوی که پس از 300 سال مرمت و بازسازی شده با حضور جمعی از مسئولان ایرانی و عراقی مورد رونمایی قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۲    
بیست وسومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۰    
همزمان با فرارسیدن 17 ربیع الاول میلاد پیامبر(ص) مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه قم با حضور آیت الله نوری همدانی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۹    
روز گذشته(جمعه 26 آذر) در حالی که قرار بود آخرین گروه از تروریست های باقی مانده در برخی محله های شرقی حلب خارج شوند، اما سنگ اندازی و کارشکنی یک گروه تروریستی و نقض مفاد توافق ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۱    
دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با بیان اینکه کودکان سرمایه های سرزمین ما هستند گفت: تئاتر کودک نیازمند توجه و حمایت بیشتری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۱    
رئیس جمهور گفت: جای شگفت است که برخی دولت های اسلامی از موفقیت ملت و دولت مبارز با تروریسم اندوهگین هستند و گویی از پیروزی مردم و ارتش عراق و سوریه بر تروریست های آدمکش نگرانند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۵۷    
بازگشت لاینرهای بزرگ به ایران همچنان ادامه دارد و موجب شده بندرامام خمینی (ره) همچون گذشته رونق گرفته و بارگیری در این بندر انجام شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۴    
معاون هنری وزیر ارشاد با بیان اینکه اجرا های خوب از گروه های نمایشی به جشنواره ها محدود نشود گفت: اجرای تئاتر های تاثیرگذار به صورت مستمر دنبال شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۳    
جشن های سالروز میلاد پیامبر(ص) از مهمترین جشن های دینی در مصر است، تمام مصری ها سالروز میلاد حضرت محمد(ص) صلی الله علیه و آله و سلم را در راستای بزرگداشت شعائر اسلامی جشن می گیرند و مسلمانان با نزدیک ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه اهل سنت خاش گفت: رهبر معظم انقلاب در حقیقت رکن رکین وحدت در کشور هستند و بدون شک وحدت از ضروریات جامعه اسلامی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۲    
ویژه برنامه های گرامیداشت میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۲    
امام جمعه مریوان گفت: وحدت زمانی نمایان می شود که همراه و همصدا در کنار یکدیگر باشیم و از اختلاف و تفرقه دوری کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۹    
امام جمعه موقت سنندج گفت: خدا را شکر وحدت شیعه و سنی در استان کردستان ملموس و مشهود است و علت این وحدت و انسجام هم مقام معظم رهبری هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی با بیان اینکه استکبار از وحدت جهان اسلام وحشت و واهمه دارد گفت: "وحدت" و "بصیرت" نیاز مهم امروز جهان اسلام در مقابل دنیای استکبار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۴    
اگر چه مردم نوار غزه چند سالی می شود که در محاصره کامل قرار دارند و به همین سبب شرایط زندگی روز به روز برایشان سخت می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۳    
با اتمام بررسی لایحه برنامه ششم در کمیسیون تلفیق، رسیدگی به این لایحه به ایستگاه صحن علنی رسید و بررسی آن از فردا در صحن بهارستان آغاز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۲    
قائم مقام وزیر نیرو گفت: ما قدرت دیپلماسی بالایی در منطقه و حتی جهان داریم و این بارها در مناسبات مختلف به اثبات رسیده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان امداد و نجات از تحویل محموله 75 تنی دارو و کمک های بشردوستانه هلال احمر ایران به دولت سوریه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۷    
قناری های فرانسه در خانه رقیبشان پیروز شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۷    
مهمترین نهاد رگولاتوری بانکی نیویورک، بانک ایتالیایی اینتسا سانپائولو و شعبه آن در نیویورک را بابت نقض مقررات پولشویی و رازداری بانکی آمریکا و انجام معاملات بانکی با ایران به مبلغ 235 میلیون دلار ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۳    
همزمان با 17 ربیع الاول در سالروز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) استان بوشهر سراسر نور، شادی و سرور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۱    
مربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که بازیکنان این تیم با استفاده از قدرت جوانی شان در هر بازی بالای 12 کیلومتر می دوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۱    
بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: بی نظمی و دربرخی مواقع اشتباهات داوری باعث شده تا گل های سالمی که در لیگ به ثمر رساندم، به حساب نیاید و این، کار را برای خانم گل شدن سخت می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۱    
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تعیین یک ضرب العجل 10 روزه به باشگاه الاتحاد عربستان، بهترین بازیکن سال این قاره و سرمربی العین امارات را با جرایم سنگینی مواجه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۹    
یک کارگردان فیلم مستند، رسم و آیین مسلمانان اهل سنت ایران را در روز تولد پیامبر اسلام (ص) به تصویر کشید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۹    
امید معنوی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) دکلمه ای قرائت کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۸    
به گفته یک نماینده مجلس، موافقت با درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان، به بهانه ای برای باج گیری برخی پردیس های دانشگاهی از دانشجویان تبدیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۷    
نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا خصومت شخصی رئیس جمهوری روسیه با خود را عامل اصلی دخالت مسکو در انتخابات ایالات متحده دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۶    
دبیر کل سازمان ملل از نمایندگان اسرائیلی خواست تا در طرحی که شهرک سازی رژیم صهیونیستی در زمین های خصوصی فلسطینی ها را قانونی اعلام می کند، بازنگری کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۶    
یک شرکت ایرانی قصد دارد برای اولین بار در ایالت گجرات هند کیت های سی ان جی مورد استفاده در وسائل نقلیه دوچرخه تولید نماید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۶    
یک نماینده کنگره آمریکا آژانس اطلاعات مرکزی این کشور را به تسلیح مخالفان دولت سوریه متهم کرد که با گروه تروریستی القاعده متحد شده بودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۵    
پایگاه خبری پلاتس با اشاره به تصمیم ایران برای صادرات گندله در منطقه خاورمیانه نوشت: عربستان بخش عمده ای از آنچه را که در بازار منطقه اتفاق می افتد دیکته می کند و راهی نیست که ایران بتواند به لحاظ ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۵    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه عضویت در سازمان تجارت جهانی صنعت خودرو کشور را به طور کلی منهدم خواهد کرد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۱    
امام جمعه اهل سنت شهرستان اسدیه با بیان اینکه هفته میلاد پیامبر باید عاملی برای از بین بردن اختلافات و ایجاد وحدت و برادری میان مسلمانان باشد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۱    
آمریکا جایزه افشای اطلاعات درباره سرکرده داعش و دستگیری او را افزایش داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۹    
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: یک هزار و 700 متکدی، کارتن خواب و معتاد خیابانی در 6 ماهه نخست سال جاری در قم جمع آوری شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۵    
امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: امروز رهبر معظم انقلاب محور وحدت و اتحاد در بین مردم ایران هستند و زندگی و شخصیت ایشان بهترین راهنمای مذاهب اسلامی برای حفظ وحدت و دوری از افراط گرایی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۹    
همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در نمایشگاه بزرگ کتاب استان بوشهر از کتاب جامع سرمایه گذاری منطقه ویژه پارس جنوبی رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۵    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) جان مایه نظام اسلامی را توجه به قرآن کریم و معارف اسلامی بیان کرد و گفت: فلسفه تشکیل نظام اسلامی برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره مدهامتان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۳    
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با نفوذ تدریجی جریانات ناپایدار، موج جدیدی از بارش ها در این استان در راه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۹    
امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه رهبر انقلاب، وحدتی مثال زدنی بین مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان حکمفرماست که تمام مسلمانان جهان باید این وحدت را الگو ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۴    
دشمنان اسلام از وجود وحدت بین قاطبه مسلمانان هراس دارند و می دانند که اگر وفاق و انسجام بین مذاهب اسلامی شکل بگیرد همه رشته های آن ها پنبه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۱    
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عمل دقیق به توصیه های رهبر معظم انقلاب موجب تقویت و تحکیم وحدت در جهان اسلام و عمیق تر شدن پیوندهای قلبی میان مسلمانان می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۱    
درگیری های شدید در دو بازی لیگ ستارگان قطر و جام ولیعهد کویت باعث دخالت پلیس شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفانه برخی از روستاها به حاشیه شهرها تبدیل شده اند و به همین دلیل ترکیب جمعیتی به هم ریخته و بر همین اساس مشکلات متعددی به وجود آمده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۴۶    
یک مهندس هوافضای تونسی که با جنبش حماس همکاری داشت به ضرب 6 گلوله به قتل رسید و به گفته منابع محلی آژانس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) مسئول این قتل است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۸    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه وحدت مسلمانان یک راهبرد اساسی برای امت اسلامی است، گفت: دشمن ستیزی فرع بر دشمن شناسی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۲    
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: حفظ وحدت مسئله ای سیاسی، مقطعی و تاکتیکی نیست، بلکه یک امر وجوبی از جانب خداست و قدم برداشتن در مسیری که وحدت را تقویت کند یک تکلیف شرعی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۱    
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک گفت: مردم از فقر و نبودها نگران نیستند و حاضرند یک قرص نان را با هم بخورند ولی دل مردم از بی عدالتی ها ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۷    
امام جمعه بیرجند گفت: اگر امروز گاهی دشمن به ما تبسم می کند و استعمار و انگلیس در کنار حاکمان زالوصفت علیه ایران صحبت می کنند آنها از سر تمسخر به ما می خندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۱    
پادشاه عربستان با اذعان به وضعیت وخیم اقتصاد این کشور گفت: می داند که اقدامات در حال انجام در کشورش به منظور بازسازی ساختار اقتصادی در واکنش به افت شدید قیمت نفت دردناک بوده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۱    
دادگستری آمریکا اعلام کرد، یک مرد اهل آلاسکا به همراه یک آمریکایی و سه ایرانی دیگر، در معاملات کلاهبردارانه با هدف تبدیل و خروج دارایی های متعلق به ایران به ارزش حدودا یک میلیارد دلار از بانک های کره ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۰    
رویترز به نقل از 2 منبع آگاه در صنعت هوانوردی با رد گزارش های قبلی مبنی بر توافق ایران برای خرید مستقیم 7 فروند هواپیما از ایرباس گفتند، هواپیمایی آسمان توافق کرده که این 7 فروند هواپیما را اجاره کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۰    
فرمانده عملیات آزادسازی نینوا جدیدترین تحولات این عملیات را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۹    
رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس اعلام کرد غرب باید به شکست خود در سوریه اذعان کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۸    
ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات عربستان، مراکز تجمع نظامیان سعودی در جیزان و نجران را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با بهره برداری از دومین فاز پالایشگاه ستاره خلیج فارس در اواخر سال 96 می توانیم ورود ایران را به جمع صادرکنندگان بنزین منطقه و جهان اعلام ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۷    
امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه دشمنان از وحدت و انسجام امت اسلامی هراس دارند گفت: وحدت عامل رشد و تعالی جامعه و امت اسلامی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴    
زهرا دختر 27 ساله دلفانی به دلیل مبتلا شدن به یک بیماری نادر بخشی از ریه خود را از دست داده و با هر بار نفس کشیدن زجر می کشد و هیچ هزینه ای برای درمان ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۴    
امام جمعه سنندج گفت: وحدت شیعه و سنی در کردستان خاری در چشم دشمنان اسلام است و مردم متدین کردستان هم با علم به این موضوع از هیچ تلاشی برای تحکیم هرچه بیشتر این وحدت فروگذار نمی کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۹    
امام جمعه اهل تسنن سرخس گفت: وحدت اسلامی سبب می شود که امت اسلامی پایدارتر و با ثبات تر باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۷    
امام جمعه موقت سنندج گفت: یقیناً برادران اهل تسنن و اهل تشیع در کردستان هیچ گونه مشکلی با هم ندارند و در کنار هم به خوبی زندگی می کنند و در مراسمات، نشست ها، ارتباطات و نکاح و ازدواج با هم هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۷    
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی از زمان های گذشته به دنبال ضربه زدن به ملت مسلمان به ویژه ایران اسلامی هستند و این هدف خود را با وحدت زدایی دنبال می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم وحدت میان اهل تشیع و تسنن گفت: کسانی که مسئله شیعه و سنی را دوگانه می کنند امت استعمار پیر و مثلت آمریکا، اسرائیل و انگلیس است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۳    
امام جمعه سروآباد گفت: خدا را شکر وحدت و اتحادی که در بین مسلمانان شیعه و سنی در کردستان وجود دارد بی نظیر بوده و در هیچ جای دنیا وجود ندارد و اگر این اتحاد کنونی همواره حفظ شود همیشه سربلند هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۱۹    
مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه جلوگیری از آسیب های فراوان اجتماعی در گرو تحکیم بنیان خانواده است، گفت: نگاه خیران در کشور باید به پیشگیری از آسیب های اجتماعی باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۲    
امام جمعه دیواندره گفت: وحدت "شیعه و سنی" در استان کردستان با توجه به اینکه مردم روز به روز آگاهی آنها بالاتر می رود این وحدت پایدارتر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۶    
رئیس اداره محیط زیست ورامین گفت: در سال گذشته طبق هماهنگی های انجام شده با اداره صنعت و معدن و فرمانداری ورامین 50 واحد آلاینده در این شهرستان تعطیل شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۶:۴۳    
رستم کابایف از ازبکستان با مجموع 430 کیلوگرم به مدال طلای دسته 105+ کیلوگرم رقابتهای جام باشگاههای آسیا و قطر کاپ دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۶:۲۰    
علامک 6 متری تاج خورشیدی که منقش به نام 14 معصوم(ع) است همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بر بلندای گنبد مطهر علوی در نجف اشرف نصب می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۳:۵۳    
تجار و بازرگانان و صادرکنندگان خراسان رضوی این روزها به دنبال تعریف بازارهای جدیدی برای صادرات خود هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۳:۳۲    
سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: با شکست صبا در یک شرایط ایده آل به مصاف استقلال می رویم و می خواهیم کار را در 90 دقیقه تمام کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۳:۰۴    
اسناد جدید آژانس امنیت ملی آمریکا که توسط ادوارد اسنودن فاش شده نشان می دهد که بریتانیا اسرائیل را یک تهدید واقعی برای ثبات منطقه ارزیابی کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۱:۴۹    
رئیس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد رشت گفت: مسئولان جهاد دانشگاهی باید توبه و از مردم شهیدپرور عذرخواهی کنند تا حداقل نشان دهند که ذره ای انسانیت نیز در وجودشان است.
  • ۱