چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 21 مهر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 مهر 1396 تین نیوز 2 مهر 1396 تین نیوز 3 مهر 1396 تین نیوز 4 مهر 1396 تین نیوز 5 مهر 1396 تین نیوز 6 مهر 1396 تین نیوز 7 مهر 1396 تین نیوز 8 مهر 1396 تین نیوز 9 مهر 1396 تین نیوز 10 مهر 1396 تین نیوز 11 مهر 1396 تین نیوز 12 مهر 1396 تین نیوز 13 مهر 1396 تین نیوز 14 مهر 1396 تین نیوز 15 مهر 1396 تین نیوز 16 مهر 1396 تین نیوز 17 مهر 1396 تین نیوز 18 مهر 1396 تین نیوز 19 مهر 1396 تین نیوز 20 مهر 1396 تین نیوز 21 مهر 1396 تین نیوز 22 مهر 1396 تین نیوز 23 مهر 1396 تین نیوز 24 مهر 1396 تین نیوز 25 مهر 1396 تین نیوز 26 مهر 1396 تین نیوز 27 مهر 1396 تین نیوز 28 مهر 1396 تین نیوز 29 مهر 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۰    
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 90 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، کل تردد ثبت شده نسبت به روز قبل 2.9 درصد افزایش را نشان می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۴    
مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حال بررسی امکانات راه آهن در مسیر مشهد-کربلا بویژه در حوزه سرزمینی عراق هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بر اثر برخورد خودروهای پراید و پژو در مسیر سراوان به فومن، سه نفر جانشان را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۴    
روز پنچشنبه(20مهر96) دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از دادگاه فدرال شیکاگو خواست که ضرب الاجل 2 ماهه افشای جزییات توافق شرکت بوئینگ- ایران ایر را تمدید کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با تأکید بر اینکه ایرلاین ها برای پروازهای اربعین مکلف به معرفی چارترکننده های طرف قرارداد خود شدند، از منع شدن سایت ها برای فروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۱    
یک دیزل قطار روز جمعه با یک دستگاه خودروی پراید در شهر اندیمشک برخورد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۸    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه آزادراه های کشور درباره ویژگی های آزادراه اصفهان- شیراز گفت: آزادراه 220 کیلومتری اصفهان-شیراز، با قرار گرفتن در کریدور شمال و جنوب و کاهش 40 درصدی نسبت به مسافت فعلی مسیر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۷    
فرشاد مومنی می گوید که در اقتصادهای توسعه نیافته ای مانند اقتصاد ایران باید قایل به استفاده از رویکردهای بین رشته ای بود و برای اینکه بتوان پدیده های مربوط به این اقتصادها را بررسی کرد در این زمینه ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۲    
قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه باید حساسیت ها در حوزه اقتصاد کلان و اوضاع بین المللی برای یکسان سازی نرخ ارز، لحاظ شود گفت:ملاحظاتی وجود دارد که ناگزیریم رعایت کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی از پیگیری برای اجرای قانون دریافت مالیات از خانه های خالی خبر داد و گفت: در حال پیگیری برای اجرای این برنامه هستیم؛ اما اجرای آن زمان می برد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۰    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ، از اختصاص دو هواپیمای ATR پسابرجامی به فرودگاه بندرعباس و پرواز آنها به 10 شهر بزرگ کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۷    
در پی بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو در تیرماه امسال، بازار خودرو های خارجی دچار تلاطم شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه ترامپ جز فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه ایران حرف دیگری نداشت، گفت: من رئیس جمهور آمریکا را دعوت می کنم که تاریخ و جغرافیا را بهتر بخواند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۴    
در معاملات امروز بازارهای جهانی فلزات گران بها هر اونس طلا با 7.7 دلار افزایش 1300.8 دلار به فروش رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۴    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارشهای باران از فردا در نوار شمالی کشور موقتا و به مدت دو روز متوقف خواهد شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۱    
در آستانه اعلام نظر ترامپ درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای، یک روزنامه آمریکائی اعلام کرد که کشورش در برجام می ماند؛ اما کنگره خطوط قرمزی برای تهران تعیین می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ،گفت : نمی توان با تزریق مالیات های سنگین مالکان خانه های خالی را مجبور کرد که واحد مسکونی شان را اجاره دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۰    
در معالمات امروز بازار جهانی نفت هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 1.14 دلار افزایش 57.39 دلار قیمت گذاری شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۷    
امام جمعه تبریز با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به تبریز در 22 مهرماه امسال به تبریز، گفت: انتظار داریم در سفر معاون اول رئیس جمهور مشکلات دریاچه ی ارومیه بررسی شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۸    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی می گوید: کشورهای اروپایی، اتحادیه اروپا، چین و روسیه حامیان اصلی برجام هستند؛ آنها می خواهند ترامپ پایبندی ایران به برجام را تایید کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۲    
رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای خلخال از پایان کار عملیات خط کشی وایمن سازی جاده خلخال به اسالم خبر داد .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۶    
وزیر خارجه روسیه در جریان تماس تلفنی با ظریف همتای ایرانی خود، حمایت کامل مسکو از برجام را اعلام کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد چشمگیر صادرات کالا در این مجتمع بندری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۲    
کارکرد اصلی دزدگیر صدای آژیر بلند آن برای ممانعت از سرقت می باشد.ولی این آژیر فقط باعث ترساندن می شود.بسیاری از سارقان به راحتی صدای دزدگیر را غیرفعال می کنند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس پلیس استان البرز ترافیک در محور کرج - چالوس را نیمه سنگین اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۷    
از روزی که سایت ثبت سفارش خودرو بسته شد،قیمت خودروهای وارداتی رو به افزایش گذاشته؛هرچند واردکنندگان خودرو بسته شدن سایت و افزایش نرخ ارز را از دلایل اصلی افزایش قیمت ها در بازار عنوان می کنند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۴    
ناوگان دریایی آمریکا امروز (جمعه) اعلام کرد، دو کشور آمریکا و کره جنوبی در راستای قدرت نمایی دوباره در برابر کره شمالی هفته آتی رزمایش های دریایی بزرگی را آغاز خواهند کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۸    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان گلستان گفت: دمای هوا در استان گلستان با نفوذ سامانه بارشی بین 8 تا 12 درجه کاهش یافته و ارتفعات استان سغیدپوش می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۶    
روابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک مسدود شدن تونل توحید را تکذیب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۷    
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: بدحالی 2 تن از مسافران، هواپیمای مشهد- نجف را پس از مدتی پرواز مجبور به بازگشت به فرودگاه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هواشناسی نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره انسان ها و همچنین در بخش های کشاورزی و صنعت و حمل و نقل و حتی دفاعی دارد، گفت: تجهیزات سازمان هواشناسی مدرن می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۹    
نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه با حضور دستگاههای ذیربط برگزار شد و عوارض خروج از کشور در بحث اربعین حذف شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۶    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به حوزه گردشگری گفت: شخص رئیس جمهوری به گردشگری نظر مثبتی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۰    
مشاور وزیر علوم در دولت اصلاحات بیان این که روحانی نباید پاسخ کارهای ترامپ را بدهد، گفت: نباید انتقام بدعهدی آمریکا را از روحانی گرفت و نباید هر غلطی که ترامپ می کند روحانی پاسخش را دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۲    
ترکیه قصد دارد به تدریج گذرگاه های مرزی خود با شمال عراق را مسدود کند که این اقدام با هماهنگی دولت مرکزی عراق و ایران خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۹    
شهریور ماه امسال تولید انواع وانت به طور میانگین 6.6 درصد کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی، نسبت به هزینه کرد عوارض آلایندگی در کشور انتقاد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۷    
رئیس خانه اقتصاد ایران با اعلام اینکه افزایش قیمت دلار فرصتی برای فعالان اقتصادی در توسعه صادرات به وجود آورده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۴    
قرارداد احداث واحد 500 هزار تنی FLNG با شرکت هلما وینتج نروژ امضا می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۱    
موبایل نوکیا 8 به عنوان گوشی پرچمدار جدید و مقاوم شرکت نوکیا با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۱    
آژانس محیط زیست اروپا در گزارشی اعلام کرد که آلودگی هوا عامل مرگ زودرس بیش از نیم میلیون نفر در این قاره در سال 2014 بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۸    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد عرضه و تقاضای جهانی نفت در سال آینده میلادی تا حد زیادی به توازن خواهد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۵    
سرپرست اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس و جان باختن جمعی از دانش آموزان عزیز هرمزگانی اندوهی سنگین و از دست رفتن سرمایه های ارزشمند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تجهیز مجدد سازمان هواشناسی در سیستم رادار و پردازش کننده ها گفت: استفاده اقشار مختلف جامعه از هواشناسی کاربردی "تهک" در دستور کار قرار دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۶    
بر اساس آمارهای تجارت خارجی کشور، در 6 ماهه نخست سال جاری در حالی شاهد رشد وزنی 200 هزار تنی واردات از ترکیه بودیم که صادرات کشور روسیه به ایران با افت قابل توجه 57 درصدی مواجه شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 نقطه حادثه خیز در شهرستان شهرکرد ایمن سازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که ما در حال آماده سازی برای نشست سه جانبه تهران هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به اینکه برنامه چهار ساله حمل ونقل عمومی در هفته آینده ارائه می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع طرح نظام جامع اقتصاد گردشگری در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۵    
نفت روز جمعه در پی کاهش تولید و ذخایر نفت آمریکا که محدود شدن عرضه به بازار را نشان داد، افزایش پیدا کرد.