شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 3 مهر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 مهر 1396 تین نیوز 2 مهر 1396 تین نیوز 3 مهر 1396 تین نیوز 4 مهر 1396 تین نیوز 5 مهر 1396 تین نیوز 6 مهر 1396 تین نیوز 7 مهر 1396 تین نیوز 8 مهر 1396 تین نیوز 9 مهر 1396 تین نیوز 10 مهر 1396 تین نیوز 11 مهر 1396 تین نیوز 12 مهر 1396 تین نیوز 13 مهر 1396 تین نیوز 14 مهر 1396 تین نیوز 15 مهر 1396 تین نیوز 16 مهر 1396 تین نیوز 17 مهر 1396 تین نیوز 18 مهر 1396 تین نیوز 19 مهر 1396 تین نیوز 20 مهر 1396 تین نیوز 21 مهر 1396 تین نیوز 22 مهر 1396 تین نیوز 23 مهر 1396 تین نیوز 24 مهر 1396 تین نیوز 25 مهر 1396 تین نیوز 26 مهر 1396 تین نیوز 27 مهر 1396 تین نیوز 28 مهر 1396 تین نیوز 29 مهر 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۶    
فاطمه مقیمی در تازه ترین اظهارنظر خود در روزنامه آرمان بر ضرورت تجربه زنان در مدیریت میانی تاکید و معتقد است اگر مسئولان به دنبال توسعه و همگامی و همسویی کشورمان با جهان هستند زمان آن فرا رسیده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۶    
دو خاصیت قابلیت توسعه و تکرارپذیری کسب و کار جدید، ویژگی بارز استارت آپ هاست؛ کسب و کاری که سرمایه ها را به سمتی هدایت می کند که هزینه اولیه کمتر و توان بیشتری برای بازگرداندن سرمایه اولیه دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۹    
خروج سرمایه های انسانی و اقتصادی از کشور مانع بزرگ تری در مسیر توسعه است. این مسئله به دلایل متعدد اتفاق می افتد که مهم ترین دلیل آن مسائل فرهنگی است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۴:۴۲    
صنعت فولاد جزو صنایعی به شمار می رود که قبل از احداث آن باید به فکر تامین آب، برق و راه اندازی سامانه حمل ونقل برای آن بود که در غیر این صورت جز هدررفت سرمایه چیزی نصیب مان نخواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۷    
هادی حق شناس علل مشکلات اقتصادی ایران را در منابع انسانی ناکارآمد می داند که در سنوات گذشته به جای تصمیم گیری بر مبنای عقل و علم بر مبنای احساس و صنفی تصمیم گرفته شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۳    
رئیس هیئت مدیره و سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: متاسفانه برخی قراردادهای منعقد شده در سال های دور در حال حاضر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۴    
ایجاد زمینه حفاظت و احیاء بافت های تاریخی از طریق تهیه و تصویب طرح های ویژه، تهیه و تدوین دستورالعمل تشخیص بناهای شاخص و گردش کار تصویب آن ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۵    
معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: براساس تصمیم کارگروه حمل و نقل دانش آموزی نرخ جدید سرویس مدارس در این شهرستان اعلام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۵    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: بیشتر اعتبارات استانی که به راهداری تعلق می گیرد از ردیف ماده 180 ملی است که متأسفانه تاکنون تخصیص مناسبی نداشته و همین امر سبب کند شدن اجرای پروژه ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۶    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور از راه اندازی سامانه جاده ای هوشمند برای رهگیری محموله های دام و فراورده های دامی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۴    
معاون اسبق هوانوردی و بین الملل سازمان هواپیمایی گفت : اقدام ایران مبنی بر منع عبور پروازهای اقلیم از فضای کشورمان، قانونی است .
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۱    
هواپیمایی قطر ایرویز در حالی که رسانه ها در حال انتشار اخبار همه پرسی جدایی کردستان از عراق هستند، به مدت 2 روز پروازهایش را به این منطقه لغو کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۷    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل به بخشی از جاده اهر – هوراند خسارت وارد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۲    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: امسال صادرات مناطق آزاد کشور نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته و ارزش آن به یک میلیارد دلار رسیده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی شورای شهر تهران دیروز از امضای 11عضو شورا پای طرح یک فوریتی خبر داد که به موجب آن شورای شهر تهران موظف است کمیته ارتقای ایمنی شهر تهران را تشکیل دهد. ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۲    
شهردار تهران تاکید کرد: با توجه به بدهی 30 هزار میلیارد تومانی امروز شهر تهران با تشریک مساعی مسائل حل نشده پایتخت را حل می کنیم و من عهد کردم لحظه ای از منفعت و مصلحت مردم غافل نشوم و زندگی و عمرم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۷    
رئیس شورای حمل و نقل استان گلستان گفت:تلاش مضاعف در جهت دنبال کردن مستمر پروژه های اقتصاد مقاومتی شورای حمل و نقل استان جهت اثربخشی بیشتر باید در دستور کار اعضاء شورا باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۴    
بامداد سه شنبه با عزیمت آخرین گروه از حجاج ایرانی از فرودگاه مدینه منوره به میهن اسلامی، شهر پیامبر(ص) از حضور زائران ایرانی خالی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۵۱    
تاکنون 65 درصد از سهم دولت در تامین 200 دستگاه اتوبوس محقق گردیده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۶    
بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و هدایا مسکو در روسیه از 28 تا 31 شهریور ماه سال جاری برگزار شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۳    
روز یکشنبه شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرد به درخواست دولت مرکزی عراق، تمام پروازهای کشورمان به مقصد فرودگاه های سلیمانیه و اربیل و همچنین پروازهای عبوری از فضای کشورمان از مبدأ اقلیم کردستان ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۲۱    
نتایج اولیه شمارش آرای همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق، از پیشتازی قابل توجه موافقان استقلال حکایت دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۶    
رئیس پیشین میز ایران در وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اینکه تجزیه اوضاع عراق را بدتر می کند گفت: ایران مشکلی با مسأله قومیتها هرگز نداشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل فرودگاه های استان فارس از آغاز دومین مرحله عملیات بهسازی سالن ترانزیت ترمینال پروازهای خارجی این فرودگاه به مساحت 1500 متر مربع خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۴    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس از هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان فرصتی برای فراگیری فرهنگ تکلیف و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گزارشی از تردد وسایل نقلیه در جاده های هرمزگان طی شهریور ماه 96 ارائه داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۵    
مدیر راهداری راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: طول محور جاده قدیم ایرانشهر به اسپکه 110 کیلومتر است که حدود 60 کیلومتر آن در سال های گذشته بهسازی و روکش آسفالت شده و بهسازی 50 کیلومتر آن باقی مانده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: اقدامات خوبی در راستای بهبود وضعیت راه های کردستان شروع شده و سال 98 سال شکوفایی و توسعه راه های استان کردستان خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۰    
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از افزایش بالای 115 درصد عملیات تخلیه و بارگیری کالا از ابتدای امسال تاکنون در بندر اروندکنار خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۲    
همزمان با روز جهانی دریانوردی از 199 نفر از دریانوردان اداره کل بنادر و دریانوردی، سپاه پاسداران، ارتش، شرکت های نفتی و شیلات استان بوشهر تجلیل شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۹    
محور در دست احداث بزرگراه دشت ارژن – تنگ ابوالحیات، قائمیه که در دو قطعه به طول 20 کیلومتر در دست اجراست شامل دو دستگاه تونل به طول های 180 متر و 440 متر است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۷    
مدیرکل دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از ابلاغ ضوابط مربوط به بازارگاه های الکترونیکی حمل ونقل جاده ای به سراسرکشور خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۱    
کسب و کارهای اینترنتی پدیده ای است که به تازگی رونق فراوانی گرفته و در این مسیر با چالش هایی نیز روبه رو است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
معاون نظارت بر تاکسی رانی و حمل و نقل بار کالا در همدان از شناسایی یک هزار و 400 تاکسی فرسوده در شهر همدان خبرداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
امارات متحده عربی با هدف ارتقای سطح حمل و نقل عمومی 200 دستگاه خودروی لوکس برقی تسلا 3 و تسلا ایکس را وارد ناوگان تاکسیرانی شهر دوبی خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۲    
منابع ریاست جمهوری ترکیه اعلام کردند، رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین امروز (دوشنبه) درباره رفراندوم استقلال کردستان عراق گفت وگو کرده و بر تمامیت ارضی در عراق و سوریه تاکید کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۹    
همزمان با آغاز همه پرسی اقلیم کردستان عراق، روزنامه استار، شبکه ان.تی.وی و خبر7 ترکیه در وب سایت خود اعلام کردند که گذرگاه سیلوپی هابور در مرز ترکیه با اقلیم کردستان عراق بسته شده است ولی ساعاتی بعد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۷    
دولت مرکزی عراق ،از کشورهای دیگر خواست تا روابط نفتی خود را با منطقه کردستان این کشور قطع کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۴    
رییس جمهور در گفت وگوی تلفنی رییس جمهور روسیه، با استقبال از گسترش روابط همه جانبه تهران – مسکو تاکید کرد که روابط دو کشور با پیشبرد طرحهای در دست اجرا بیش از پیش مستحکم خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۴    
مدیرعامل مترو کرمانشاه از فروش دو مرحله ای اوراق مشارکت به منظور تسریع در روند ساخت و تکمیل مترو این شهر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۱    
در جلسه امروز مهلت پرداخت بدهی مشمولان به سهام عدالت تا آخر مهرماه تمدید شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۱    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن با بیان اینکه افزایش سقف وام مسکن در سال جاری در دستور کار بانک و وزارت راه و شهرسازی نیست ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۸    
طرح شکست خورده کارت های اعتباری برای کالای ایرانی که به نظر می رسید با اختلاف قابل توجهی که بین مسئولان مربوطه در این مورد وجود داشت با پرونده ای بسته شده مواجه شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۸    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از طرح های زیر ساختی منطقه آزاد ماکو بازدید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۵    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: مسیر حمیل-شباب-ایلام-مهران که مسیر اصلی تردد زائران اربعین است دارای مشکلاتی است که پلیس راه استان مکاتبات لازم برای رفع آنها و ایمن سازی این مسیر را انجام داده است
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۵    
فاز نخست تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی تا پایان مهرماه سال جاری آماده اجرای روکش آسفالت خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۵    
با تلاش ویژه مسئولان شرکت داتیس خودرو، این شرکت به زودی به جمع تولیدکنندگان خودرو می پیوندد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۲    
شهر نیویورک در راستای گسترش استفاده شهروندان از خودروهای برقی قصد دارد تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در این شهر را افزایش دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۲    
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: کیلومتر 135 محور رفت بندرعباس-سیرجان قبل از پلیس راه گهکم از دهم تا 20 مهر امسال بمدت 10 روز از ساعت 6 صبح تا 20 شب بسته می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۲    
امروزه فیلترینگ به اشکال و انواع گوناگون در کشورهای مختلف دنیا وجود دارد و چیزی نیست که ابداع و ابتکار آن متعلق به کشورمان باشد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۶    
فرمانده انتظامی گرمه گفت: تصادف خودروی سواری پراید با موتورسیکلت در گرمه یک کشته برجای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۶    
بنده مدیر کل وزارت راه بوده ام. با قاطعیت به شما می گویم که 70 تا 80 درصد تصادفات در طول روز اتفاق می افتد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۳    
رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع 4 فقره تصادف دسته جمعی در جاده قدیم همدان- ساوه در 6 ماهه امسال خبر داد و گفت: این حوادث در مجموع منجر به کشته شدن 14 نفر سر صحنه شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور، با بیان اینکه سیاست ایران نسبت به بحث اقلیم کردستان بارها اعلام شده است، گفت: ما به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی عراق احترام می گذاریم.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: تلاش می شود بخش زیادی از عملیات زیرساختی جاده ایلام به مهران بهسازی و اصلاح شود و تا قبل از ایام اربعین زیر بار ترافیک برود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۸    
صیادان بومی جنوب سیستان و بلوچستان این روزها حال وروز خوشی ندارند زیرا علاوه بر اینکه درگیر وضعیت بد معیشتی هستند برای لقمه ای نان باید جانشان را نیز بر کف دست بگیرند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۵    
از سال 1387با تدابیر و دستور فرمانده کل قوا حضور ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آبهای آزاد و بین المللی بطور جدی مورد توجه قرار گرفته است
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۵    
یک شرکت هواپیمایی در اقدامی عجیب، پرواز 150 هزار تومانی روز چهارشنبه رشت مشهد را ناگهان لغو کرد و هواپیمای آن را به مسیر 239 هزار تومانی تهران- مشهد اختصاص داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۳    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با مثبت ارزیابی کردن اقدام دولت برای افزایش زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن به 20 سال گفت: دولت باید این کار را دو سال پیش انجام می داد که وضعیت بازار مسکن بحرانی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۳    
در طول بیستمین جشنواره تابستانی کیش 34 هزار و 681 نفر از مسیر دریایی به جزیره کیش سفرکردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۰    
تنها یک سوم بریتانیایی ها اعلام کردند که تکنولوژی را به عنوان راننده خود برمی گزیند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۷    
فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش گفت: سواحل مکران نیازمند احداث زیرساخت های مناسب است که طرح ها و اقدامات خوبی در این زمینه اجرا خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۷    
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تلفات تصادفات جاده ای در این استان طی سه ماه تابستان 9 درصد کاهش یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۴    
کتاب نقش سازمان بنادر و دریانوردی در جنگ تحمیلی رونمایی شد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۱    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال 81 میلیون تن کالا در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شد که سهم این بنادر در حوزه حمل و نقل دریایی کشور را 51.4 درصد رساند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۱    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر از لزوم ساماندهی و نظارت بر تاکسی های اینترنتی در سازمان تاکسیرانی خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۱    
در چند روز گذشته خبرهایی از به تعویق افتادن نصب سپهتن بر روی سواری های کرایه برای بررسی کارشناسی تر و همه جانبه این اقدام، در فضای مجازی منتشر شده است که البته هنوز صحت آن مشخص نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۸    
قطار گردشگری هزار و یک شب با ملیت های انگلیسی، استرالیایی، آلمانی و بلژیکی وارد شهر بادگیرها شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۵    
شرکت هواپیمایی حامل پرچم قطر، قطرایرویز اعلام کرد پروازهای خود از فرودگاه های سلیمانیه و اربیل و همچنین پروازهای عازم این دو فرودگاه را لغو کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۹    
پنجمین شماره هفته نامه حمل و نقل و مسافر ، دوشنبه سوم مهر ماه 96 منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: در مردادماه سال جاری بالغ بر 18 هزار معامله در بازارمسکن شهر تهران انجام شد که 15 درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته رشد داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۳    
رئیس کارگروه سیروحرکت و ایمنی انجمن شرکت های حمل ونقل ریلی درباره حذف مالیات بر ارزش افزوده برای بخش حمل ونقل گفت: حذف مالیات بر ارزش افزوده تنها در مورد خود صنعت حمل ونقل اعمال شده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۱    
معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت گفت:متاسفانه طی سال های گذشته، کشور در مدیریت ظرفیت های موجود صنعت نفت عملکرد خوبی نداشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۵    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: 2 خانم صبح امروز حین استفاده از پله برقی ایستگاه مترو صادقیه، دچار حادثه(سقوط) و مصدومیت شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۹    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید دارد که سخنان ترامپ در مورد بازنگری برجام و اظهارات تند وی در مجمع عمومی سازمان ملل شعاری بیش نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۳    
رییس گروه دوستی ایران و فرانسه، گفت: طرف توافق هسته ای ایران فقط با آمریکا نیست و طرف های توافق 6 کشور هستند، لذا هرگونه خروج از برجام عکس العمل متناسب ایران را در پی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۰    
"سازمان فضایی آمریکا"(ناسا) از تست یک هواپیما مافوق صوت خبر داد که می تواند صنعت هواپیماهای مسافربری را متحول کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۴    
استاندار البرز گفت: دو مسئله ترافیک و حاشیه نشینی با همراهی شهرداری و شورای شهر کرج باید رفع شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۴    
استاندار جدید لرستان یک هفته پس از معارفه خود به بازدید از فرودگاه خرم آباد رفت و بر اتمام هرچه سریعتر پروژه روشنایی باند این فرودگاه تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۴    
اولین دوره جامع آموزشی امور زیرساخت های فرودگاهی کشور با عنوانAirport Slots and Coordination در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال برگزاری است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نقش آفرینی سازمان بنادر و دریانوردی در دوران جنگ تحمیلی گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شبستر آذربایجان شرقی از آسفالت راه محوری 4 روستا در این شهرستان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۲    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت ژاپنی جائیکا به منظور کاهش آلوگی هوای تهران در 4 سال آینده خبر داد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۶    
باید رانندگی تاکسی را جزو مشاغل سخت قرار دهند چرا که باید در تمام فصول سال از صبح تا شب در خیابان ها رانندگی کنند تا هزینه زندگی را در بیاورند و حتی اگر چند روزی قصد سفر کرده و یا بیمار شوند و ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۶    
هنوز بازار گرجستان برای ما ناشناخته است. بازار اولیه و بکر کشورها می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذار باشد، اما باید تضمین سرمایه گذار خارجی شکل بگیرد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۲    
بە دنبال سرازیر شدن شمار زیادی از اتومبیلها بە پمپ بنزینها در شهر اربیل و احتمال کمبود بنزین فرماندار اربیل در پیامی از مردم خواست ا ز هجوم بە پمپ بنزینها پرهیز کنند چرا که کمبود بنزین صحت ندارد و ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از مطرح شدن بحث های درباره افزایش نرخ بنزین در سال آینده خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۳    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر افزایش ارزش دلار و عقب نشینی آمریکا از تهدیدات جدی کره شمالی 5 دلار کاهش یافت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۰    
توسعه پایانه و اسکله نفتی در بندر شهید رجایی با اعتبار 160 میلیارد تومانی آغاز شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۱    
کار چندان دشواری نیست. اعلام می کنیم که در حال سرمایه گذاری گسترده در شرکت هستیم. چند گودال (به نشانه ی پایه های سوله ای بسیار بزرگ) در زمین حفر می کنیم و مقداری بتن در آن ها می ریزیم ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۰    
انجمن های صنفی اکثرا (نه کلا ) به صورت سلیقه ای عمل کرده و باعث بی عدالتی و نارضایتی عمومی می شوند و این سوءمدیریت به دلیل وجود خلاءقانونی در این زمینه است
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۷    
ایمیدرو و سازمان برنامه ریزی در حال بررسی و لیست چالش های موجود در بخش معدن هستند تا مشکلات را در بخش های مختلف رصد و حل کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۴    
در جنوب شرق قزوین، فرودگاه بسیار کوچکی وجود دارد که بیشتر کاربری کشاورزی دارد. اگر باند این فرودگاه کمی طویل تر و استانداردتر شده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۳    
بیست و سومین گروه حجاج گلستانی صبح امروز به گرگان آمدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۹    
فریدون اروجلو در تازه ترین مطلب کانال تلگرامی اش به یک خاطره تاریخی از آقامحمد خان پرداخته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۶    
بندر شانگهای چین کانتینر بیشتری را در ماه آگوست سال جاری میلادی جابه جا کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۶    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از تلاش هفت ساعته تیم مدیریت بحران بندر شهید باهنر به منظور جلوگیری از غرق شدن یک فروند شناور لنج باری ایرانی در حوضچه این بندر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۴    
اقتصاد و بازار جهانی نفت با رفع تحریم های اقتصادی و جریان دوباره نفت ایران در بازارها، دوران جدیدی را با چشم انداز ثبات و تعادل بیشتر آغاز کرده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، موتور سیکلت ها و خودروهای توقیفی دراین شهرستان ترخیص می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۱    
نایب رئیس شورای دوم و سوم شهر تهران گفت: در حال حاضر اختیارات شورا در آن سطح نیست که بتواند شهردار را برای انتصاباتش نظارت و یا بازخواست کند.
  • ۱