جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 10 مهر 1396 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 30 فروردین 1396 تین نیوز 1 مرداد 1396 تین نیوز 31 شهریور 1396 تین نیوز 30 آبان 1396 تین نیوز 1 آذر 1396 تین نیوز 30 دی 1396 تین نیوز 30 بهمن 1396 تین نیوز 1 اسفند 1396 تین نیوز 1 مهر 1396 تین نیوز 2 مهر 1396 تین نیوز 3 مهر 1396 تین نیوز 4 مهر 1396 تین نیوز 5 مهر 1396 تین نیوز 6 مهر 1396 تین نیوز 7 مهر 1396 تین نیوز 8 مهر 1396 تین نیوز 9 مهر 1396 تین نیوز 10 مهر 1396 تین نیوز 11 مهر 1396 تین نیوز 12 مهر 1396 تین نیوز 13 مهر 1396 تین نیوز 14 مهر 1396 تین نیوز 15 مهر 1396 تین نیوز 16 مهر 1396 تین نیوز 17 مهر 1396 تین نیوز 18 مهر 1396 تین نیوز 19 مهر 1396 تین نیوز 20 مهر 1396 تین نیوز 21 مهر 1396 تین نیوز 22 مهر 1396 تین نیوز 23 مهر 1396 تین نیوز 24 مهر 1396 تین نیوز 25 مهر 1396 تین نیوز 26 مهر 1396 تین نیوز 27 مهر 1396 تین نیوز 28 مهر 1396 تین نیوز 29 مهر 1396 تین نیوز 30 مهر 1396 
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۴    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور از پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت اتوبوس برای اربعین حسینی از روز 9 آبان ماه سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۱    
وزیر کشور در حکمی قدرت اله نوروزی باغکمه را رسما به عنوان شهردار جدید اصفهان در استان اصفهان منصوب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۸    
گری لوئیس نماینده مقیم برنامه عمران سازمان ملل در تهران با عیسی کلانتری -معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست- دیدار و درباره گسترش همکاری های دو جانبه محیط زیستی گفت وگو کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۰    
یک شرکت طراحی دانمارکی مسیر پیاده روی 700 متری در ارتفاع 45 متری یک جنگل حفاظت شده را طراحی کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از بازگشایی 27 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در مناطق سیل زده شهرستان مشکین شهر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۸    
دفتر نمایندگی اتاق تهران در لندن با حضور رییس اتاق بازرگانی تهران و رئیس اتاق انگلیس و ایران افتتاح و آغاز به کار کرد. هدف از تاسیس این دفتر تسهیل شرایط برای جذب سرمایه های خارجی عنوان شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۵    
عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: قدرت خرید مسکن پایین است و تا زمانی که وضعیت اقتصادی متقاضیان واقعی مسکن بهبود نیابد با رونق پایدار مسکن فاصله خواهیم داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۹    
در خط 2 قطار شهری مشهد نیز از ابتدای سال تا 31 شهریورماه 135 هزار و 563 نفر از طریق این خط جابه جا شده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۳    
بانک مرکزی تغییرات شاخص بهای تولیدکننده در مردادماه را منتشر کرده که طبق آن، تورم تولیدکننده بخش تولید وسایل نقلیه موتوری در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی کاهش سیالیت سپرده های بانکی و جلوگیری از رقابت ناسالم بانک ها در جذب سپرده کوتاه مدت را از مزایای ایجاد فاصله 11روزه برای اجرای بخش نامه کاهش نرخ سود دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۴    
سخنگوی شورای شهر خبر داد که وزیر راه و شهرسازی سه شنبه 11 مهر به شورا می آید و از اقدامات دولت در بافت فرسوده گزارش می دهد. بافت فرسوده از اولویت های شورای پنجم است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۴    
جریمه اش 20هزار تومان است و قانونی خریدنش برای یک روز 41هزار تومان! اگر اندکی حسابگر باشی، چشم روی 20هزار تومانت می بندی و وقت عبور به داخل محدوده طرح ترافیک، لبخندی هم تحویل دوربین می دهی.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه حقوق ماه گذشته کارکنان شهرداری با قرض پرداخت شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۴    
رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار اتاق تهران یکی از چالش های اصلی صنعت خودرو در ایران را قیمت گذاری دانست و گفت: این موضوع همواره مانعی پیش روی توسعه خودروسازی کشور بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از مناسب سازی محورهای استان برای تردد زائران اربعین حسینی و هم چنین تجهیز 25 راهدارخانه به این منظور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۷    
وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان را ملزم کرد تا چهار سال آینده حداقل 5/ 1 درصد از فروش خود را به تحقیق و توسعه برای تولید محصولات جدید اختصاص دهند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۶    
شرکت کشتیرانی MOL قصد دارد در حوزه حمل و نقل ثانویه LNG و تامین سوخت LNG در آسیا،آمریکای جنوبی و مرکزی فعال شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۳    
دولت هند با هدف کاهش میزان انتشار آلاینده ها اعلام کرد که قصد دارد 10 هزار خودروی برقی از شرکت خودروسازی تاتاموتورز خریداری کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۰    
اگرچه در بسیاری از کشورها آمار مرگ و میر رو به کاهش است اما وقتی پای جاده ها به میان می آید آمار در جهت معکوسی حرکت می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۹    
کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق تهران در نشستی تازه ترین دستورالعمل شهرداری تهران در ارتباط با عدم تردد کامیونت های شرکت های پخش در ساعات ابتدایی صبح تهران را مورد نقد و بررسی قرار داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۲    
با حضور متفاوت شرکت رنو در ایران بعد از لغو تحریم ها، برخی از فعالان و دست اندرکاران صنعت خودرو بر کسب سهم بیشتر از بازار ایران توسط این شرکت فرانسوی نسبت به پژو تاکید کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۵    
دکتر شرفبافی سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درطی سفر اخیر خود به پاریس، ضمن حضوردر فرودگاه اورلی از امکانات "هما" در این فرودگاه بازدید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل فرودگاه های گلستان از تاکید خاص مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بر تسریع در تکمیل ترمینال جدید فرودگاه گرگان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۷    
مدیرکل راه آهن اصفهان با اشاره به تلاش وپیگیری مجموعه راه آهن و جدیت پیمانکاران پروژه ملی احداث خط دوم بافق- میبد- زرین شهر در اجرای قطعات هفت گانه استان اصفهان به طول 270کیلومتر اظهارداشت ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل راه آهن هرمزگان از رشد 24 درصدی جابجایی مسافر در این اداره کل خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل راه آهن هرمزگان با اعلام اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 3 میلیون و 984 هزار و 465 تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری در مبادی ایستگاه های گل گهر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۱۶    
مناقصه بازدید و تعمیرات جاری و ویژه زیر شاسی واگن های مسافری و تعمیرات ویژه واگن های باری توسط شرکت قطارهای مسافری رجا برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۸    
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : به جهت ارتقاء سطح کیفیت مراکز معانیه فنی ماشین های سنگین در این استان امتیاز بندی و سطح بندی می گردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۵    
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش گفت: شناور کروبوت راهشناسان 1 در حال عزیمت به سمت سکوی نفتی سحر بود که به دلیل از کار افتادن موتورها از ادامه مسیر باز ماند و با اقدام بموقع مرکزجستجو و نجات دریایی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۷    
دکتر فرزانه شرفبافی که در هفته اول مهرماه سال جاری به منظور تحویل گرفتن دو فروند هواپیمای ATR به فرانسه سفر کرده بود از نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا بازدید نمود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۴    
در شرایطی که خودروسازان با چالش نقدیندگی تولید محصولات خود دست و پنجه نرم می کنند باید در راستای افزایش استانداردها و به روز کردن محصولات خود نیز گام بردارند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۸    
نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: تکمیل خطوط قطارشهری اصفهان در برنامه های این شورا از اولویت برخوردار و مورد تاکید شورای اسلامی شهر اصفهان است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۵    
صنعت کشتیرانی روزانه حدود 2.5 میلیون بشکه از نفت کوره را مصرف می کند و قرار است این سوخت به سوی استفاده از سوخت کم سولفور یا سوخت گازوئیل دریایی تغییر یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۲    
معاونت هوانوردی وامور فرودگاهی از برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت هوایی و ایرشو پیام در اسفندماه سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۳    
فرهنگ سازی دریایی به بودجه نیاز دارد و باید بخشی از بودجه سالانه نهادهای دریایی به فرهنگ سازی این بخش اختصاص یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۴    
فرمانده کل ارتش توانمندی یگانهای شناور سطحی و زیرسطحی را مور ارزیابی قرارداد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۱    
آمار صادرات خودرو در پنج ماهه نخست سال جاری نشان از افت 25 درصدی دارد و این در حالی است که قراردادهای جدید تدولید خورو با تأکید بر صادرات 30 درصدی در کنار اهداف سند چشم انداز به امضا رسیده ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لرستان و هیات همراه با حضور در منطقه ویژه فرودگاه پیام از بخش فرودگاهی این منطقه ویژه بازدید کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: پروژه احداث پل در مسیر اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به خط راه آهن در مرحله انتخاب پیمانکار است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۸    
رئیس پلیس راه کشور از افزایش10 درصدی تردد ساعتی خودروها در جاده های کشور در شهریور امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۲    
فرودگاه سبزوار یکی از جوان ترین فرودگاههای کشور است که در سال 95 و با گذشت حدود 14 سال از عمر خود توانسته است رتبه 16 را در بین 37 فرودگاه فعال در کشور به دست آورد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: زیرگذر بهارستان به معضل جدی برای شهر خرم آباد تبدیل شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۴    
صیادان بومی جنوب سیستان و بلوچستان این روزها حال وروز خوشی ندارند، زیرا علاوه بر این که درگیر وضعیت بد معیشتی هستند، برای لقمه ای نان باید جانشان را نیز بر کف دست بگیرند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۸    
شورولت که از ابتدای شروع به کار تاکنون بیش از 85 میلیون دستگاه وانت بار فروخته است، فعلا تنها دو گونه کلرادو و سیلورادو را در سبد تولید خود دارد و سالانه بالغ بر 700 هزار دستگاه از این دو وانت بار ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۵    
شاید برای برخی این سئوال پیش بیاید که، حجم زیادی از آب که پیوسته از کشتی های پهلو گرفته در بندر خارج می شود، برای چیست؟ این آب، آب تعادل یا آب توازن نام دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۹    
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی 72 ساعت گذشته تصادف در جاده های استان زنجان سه کشته و 11 مصدوم بر جای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۳    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: آنچه می تواند به شکل مقطعی سفرهای دریایی را دچار وقفه و بنادر را تعطیل نماید شرایط نامساعد جوی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس راه استان قم از ثبت نزدیک به یک میلیون تردد همزمان با تعطیلات اخیر و ایام تاسوعا و عاشورا در راه های مواصلاتی قم خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
رییس پلیس راه غرب استان تهران گفت: در طرح ویژه برخورد با خودروهای مخدوش 150 خودرو با پلاک مخدوش طی 48 ساعت در غرب تهران توقیف شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۱    
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تصادف بین یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه موتورسیکلت در محور نیکشهر به قصرقند محدوده روستای گهجن ساربوک یک کشته برجای گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بابیان اینکه در برنامه 5 ساله ،برنامه ریزی ها توسعه پایدار دریا محور و توجه به سواحل موردتوجه قرارگرفته است ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: فعالیت همه تاکسی های اینترنتی در مشهد به دلیل عدم دریافت مجوز از تاکسی رانی غیرقانونی است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
جراحی پروژه عظیم میدان آذربایجان در حالی ناتمام ماند که بیش از دویست روز از زمان وعده بهره برداری آن سپری شده و این پروژه نیمه جان همچنان خاک می خورد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
مسئول عملیات پرواز و استاد خلبان آموزش هواپیماهای فوق سبک در فرودگاه شهرکرد گفت: دو هواپیمای تکنام و یک هواپیمای اسکای رنجر ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از آمادگی فرودگاه بیرجند برای اجرای طرح ASQ خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۷    
بر اساس نامه نگاری ناظر گمرکات آذربایجان غربی و ارومیه، گمرک تمرچین پیرانشهر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت 63 میلیون و 409 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در نیمه نخست امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۴    
تعطیلات 4 روزه تهران نشان داد همچنان وسایل نقلیه و تردد آنها در معابر عمومی، عامل اصلی آلودگی هوا است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از تردد یک میلیون و 800 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان طی روزهای اخیر خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان بر تدوین مراحل صدور مجوز حفاری در مناطق 4 گانه شهرداری همدان تاکید کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی در شهریور ماه امسال وعده داد در صورت تخصیص اعتبارات کافی راه آهن اردبیل تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۵    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز با بیان اینکه فاز اول پروژه قطار شهری اهواز با وجود اقدامات خوبی که در آن انجام شده، راکد مانده است، گفت: با توجه به شرایط فاز اول این پروژه ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۵    
دبیر کل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق ضمن اعلام اینکه تجار ایرانی که به صورت رسمی به اقلیم کردستان صادرات داشتند نگران باشند، چون صندوق ضمانت صادرات خسارات احتمالی را جبران می کند ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف متروی اسلامشهر در بازه زمانی کوتاه مدت شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: 38 معیار و ملاک برای انتخاب شهردار گرگان مشخص کرده ایم و امروز مردم شهردار را فراتر از اجرای برنامه های خدماتی در شهر می دانند و گرگان جاذبه لازم برای جذب سرمایه گذار ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۳    
گمرک باشماق از سمت ایران بر روی کالاهایی مانند کیف و کفش و دستمال کاغذی و رب گوجه و سواری هایی که برای تفریح رفته و برمی گردند و نیز کامیو ن های خالی باز است ولی برای کالاهای نفتی چه صادرات و چه ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۳    
نرخ رسمی هر یک دلار در بازار بانکی ایران امروز با 29 ریال افزایش به 33834 ریال و پوند با 14 ریال افزایش به 45245 ریال رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۳    
بررسی نرخ های کرایه حمل مقطعی (دلار به ازای هر TEU) بر اساس شاخص بورس شانگهای، حاکی از کاهش بیش از 20 درصدی نرخ کرایه حمل کانتینری در بازه زمانی 28 ژوئیه الی 22 سپتامبر 2017 است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: طی نیمه نخست امسال حدود 19میلیون و 500هزار خودرو در محورهای استان مرکزی تردد کردند که نشانگر افزایش 16درصدی تردد نسبت به سال قبل است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۷    
اتمام حجت شهردار تهران با مدیران شهری درباره بخشنامه منع صدور هولوگرام، نشان از جدیت مدیریت جدید برای مبارزه با فساد و شفاف سازی دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۱    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دهمین جلسه خود میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهند بود تا در جریان برنامه ها و اقدامات این وزارتخانه در خصوص نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران قرار گیرند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۸    
در بده و بستان های بانکی در نهایت متضرر اصلی مردم هستند؛ چرا که بانک های خصوصی در صورت افزایش بدهی های خود به ناچار سرمایه های اصلی خود که سپرده های مردم هستند را به عنوان بدهی های کلان خود یعنی بدهی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۳    
روز یکشنبه اولین کشتی تجاری وارد بندر بنغازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۶    
هواشناسی استان البرز با توجه به نفوذ سامانه بارشی برای ارتفاعات استان بارش برف را پیش بینی کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۱    
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش اعلام کرد: با توجه به دستور العمل جامع ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۲    
فرانس 24 اعلام کرد شرکت خطوط هوایی مونارک انگلیس به دلیل خروج این کشور از اتحادیه اروپا ورشکست شد و 110 هزار مسافر سرگردان شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۶    
بی شک هواپیمای توربوپراپ بمباردیر دش 8 ، در این توسعه نقشی بسیار کلیدی را بازی کرده است. این هواپیمای ساخت کانادا، با برد پروازی حدود 2000 کیلومتر می تواند تعداد حدودی 40 الی 80 نفر را جابه جا کند
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۶    
معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه آهن از مذاکره با آلمانی ها برای تامین منابع مالی مورد نیاز جهت برقی کردن خط آهن میانه-تبریز خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۳    
محور سراوان- خاش که در طول سال قربانی های بی شماری را در حوادث جاده به جای می گذارد و از نقطه حادثه خیز استان به شمار می رود به جاده مرگ شهرت یافته است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
مشکلاتی که رانندگان اتوبوس در مورد نصب سامانه سپهتن در خودروهایشان با آن مواجه هستند همچنان یکی از موضوعاتی است که در شبکه های اجتماعی و گروه های حمل ونقلی بسیار مورد توجه است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری وضعیت کیفی هوای سالم طی امروز است و انتظار می رود شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۷    
سایت ثبت سفارش خودروهای وارداتی وارد چندمین ماه بسته شدن خود می شود. این بخش به دلیل بسته شدن این سایت حدود 35میلیارد تومان ضرر دیده است و همچنان خبری از باز شدن این سایت نیست ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۱    
عضو شورای شهر تهران از نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی جهت ارائه گزارش در برخی مباحث شهری به شورای شهر خبر داد
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از برخورد کامیونت با خودروی پلیس راه در آزادراه کرج خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۸    
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ورودی شهرها باید بستری برای ارتباط میان بافت طبیعی بیرون شهر و فضای مصنوعی درون شهری باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
واژگونی خودرو ال 90 در محور ازنا- دورود 2 کشته و 2 زخمی برجا گذاشت.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۲    
معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از خرید 13 هزار تن نمک جهت نمک پاشی جاده های اردبیل در زمستان امسال خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۹    
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: با هدف راه اندازی کامل سامانه تدارکات الکترونیکی دولت یک دوره آموزشی و کارگاهی زیر نظر کارشناسان مرکز تجارت الکترونیک در محل سالن اجتماعات این ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس پلیس راه استان همدان از جان باختن 9 نفر در جاده های برون شهری همدان طی تعطیلات آخر هفته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۵    
ب ام و قصد دارد خودروهای بسیار لوکسش را با لوگوی تازه عرضه کند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۲    
ایمن سازی ساختمان ها در برابر آتش، از نیازهای مهم حوزه ساخت وساز و مهم ترین اقدامی است که درحال حاضر می توان در زمینه افزایش ایمنی ساختمان ها انجام داد ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۰    
تفاهم نامه بین المللی همکاری جاده ای و ترانزیتی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در شهر باکو به امضاء رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح تصادفات رانندگی در 24 ساعت گذشته گفت: در این حوادث سه نفر کشته و 15 نفر مجروح شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۴    
درست یک روز پس از ثبت جهانی شهر یزد بخشی از بافت تاریخی آن در جهت اهداف سودجویانه تخریب شد و کسی نیز پاسخگوی این موضوع نبود.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۴    
انتظار می رود این کشتی کروز بر اساس طراحی کشتی های فعلی باشد. علاوه بر این، شرکت کشتیرانی Viking Cruises اعلام کرده که اگر قرار باشد از این کشتی رونمایی شود باید در نروژ ثبت شود و گفتگوها پیرامون این ...
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۱    
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی از وقوع 34 فقره تصادف در جاده های استان طی چهار روز گذشته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۸    
شرکت کشتیرانی کروز Viking Cruises آمریکا از برنامه خود برای سفارش ساخت نخستین کشتی کروز هیدروژن سوز جهان خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
باید روی فرهنگ خصوصی سازی در صنعت هوانوردی بیشتر کار شود. شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همواره در بحث خصوصی سازی پیشگام بوده است، ولی به اندازه ای که ما پای کار آمدیم، بخش خصوصی جلو نیامد.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۲    
در مورد سفرهای هوایی راز و رمز هایی وجود دارد که به غیر از خدمه پرواز و ایرلاین ها کمتر کسی از آنها با خبر است.
تین نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۲    
ایران جزو کشورهایی است که به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، از مزیت های ترانزیتی خوبی بهره مند است و با گسترش شبکه حمل ونقل و ارتباط مطمئن و کارآمد می تواند از این مزیت ها در راستای ...
  • ۱