شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 12 دی 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 دی 1397 تین نیوز 2 دی 1397 تین نیوز 3 دی 1397 تین نیوز 4 دی 1397 تین نیوز 5 دی 1397 تین نیوز 6 دی 1397 تین نیوز 7 دی 1397 تین نیوز 8 دی 1397 تین نیوز 9 دی 1397 تین نیوز 10 دی 1397 تین نیوز 11 دی 1397 تین نیوز 12 دی 1397 تین نیوز 13 دی 1397 تین نیوز 14 دی 1397 تین نیوز 15 دی 1397 تین نیوز 16 دی 1397 تین نیوز 17 دی 1397 تین نیوز 18 دی 1397 تین نیوز 19 دی 1397 تین نیوز 20 دی 1397 تین نیوز 21 دی 1397 تین نیوز 22 دی 1397 تین نیوز 23 دی 1397 تین نیوز 24 دی 1397 تین نیوز 25 دی 1397 تین نیوز 26 دی 1397 تین نیوز 27 دی 1397 تین نیوز 28 دی 1397 تین نیوز 29 دی 1397 تین نیوز 30 دی 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۸    
بر اساس آماری که توسط سازمان هوانوردی بین المللی منتشر شده است سال 2018 سومین سال متولی امن در تاریخ هوانوردی در جهان بوده که حدود 550 نفر در حوادث هوایی جان باختند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۳    
اگرچه هنوز اجرایی شدن اغلب این پیشنهادها نهایی نشده است و برخی نیازمند بررسی یا جلب موافقت ارکان تصمیم ساز نظیر شورای عالی ترافیک است، اما در صورتی که اجرای آنها قطعی شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۳    
به نظر می رسد که بافت سرزنده اطراف دانشگاه تهران به دلیل مداخلاتی که انجام شده، آسیب دیده است و کارکرد مسکونی و تجاری خود را از دست داده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۳    
هرگونه تغییر در نقش و عملکرد و عرض شبکه معابر و بازگشایی معبر جدید و یا حذف معابر موجود در بافت های تاریخی مغایرت اساسی است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل شهر جدید سهند از تلاش برای اتمام پروژه مسکن این شهر در اردیبهشت سال آینده خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۲    
پراید، یکی از نخستین محصولات کیا موتورز بود که نزدیک به دودهه قبل میهمان مشتریان ایرانی شد اما این خودروی پرحاشیه که این روزها بیشتر از هر زمانی کیفیتش زیر سوال رفته ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۷    
رئیس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران، از بررسی لایحه طراحی، پایش و اجرا نماهای شهر تهران در صحن علنی شورا خبر داد
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۲    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: برآوردهای اولیه نشان می دهد که به استاندارد و هدف سیاست گذار پولی و ارزی و دولت در زمینه بازگشت ارز صادراتی نرسیده ایم بنابراین باید صادرکنندگان تا پایان سال تعامل ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۷    
سرپرست دفتر صادرات و واردات وزارت صمت با اشاره به بحث ترخیص 13 هزار خودرو از گمرک گفت: دولت با همکاری قوه قضائیه مقدمات این امر را فراهم کرده است و قطعاً ترخیص این خودروها در بازار خودروهای خارجی ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۷    
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: طبق بررسی های به عمل آمده بوی منتشر شده علیرغم برخی شایعات پخش شده نمی تواند ناشی از گاز آتشفشان دماوند باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۵۲    
باتوجه به مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی و تناقض با قانون تقسیمات کشوری بخصوص ماده 13 و قوانین تعریف محدوده شهر و روستا ضرورت دارد ازسوی متولیان امر بازنگری و اصلاح قوانین انجام شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۷    
هر چند که چند ساعت از استشمام بوی نامطبوع تهران در بخش های وسیعی از پایتخت می گذرد، اما هنوز منشا این بو مشخص نشده و کمیته ویژه ای در این رابطه تشکیل شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۶    
رئیس شورای عالی استان ها ضمن تشریح جزئیات سرانجام نامه ها و درخواست های این شورا از دولت و رئیس جمهور و از عدم پرداخت سهم دولت در زمینه حمل و نقل عمومی کلان شهرها گلایه کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
13 دستگاه اتوبوس دوکابین از محل عوارض طرح ترافیک به ناوگان اتوبوس رانی تهران افزوده شد. پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه گفت: این اتوبوس ها در مرحله شماره گذاری هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۵    
در پی برخورد دو قطار باری و مسافری در دانمارک 6 نفر کشته شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۵    
علی اکبر خراسانی، مدیرکل فنی و عمرانی استانداری تهران با ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی خطوط ریلی قرچک-ورامین-پیشوا و شهریار-قدس-ملارد گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۰    
در سال 96، 14 هزار و 607 دستگاه خودرو ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری و جاده ای نوسازی شده اند که نسبت به سال 95، 69درصد کاهش و تا تحقق هدف 146درصد فاصله داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
سالانه 800 کیلومتر از برنامه ساخت و توسعه ریلی در کشور عقب هستیم. مهرداد لاهوتی ، عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با اعلام این مطلب گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۵    
نخستین سالگرد جانباختگان نفتکش سانچی پنج شنبه 20 دی ماه در حسینیه ارشاد برگزار می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۵    
100 درصد درآمدهای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی به شماره حسابی نزد خزانه داری کل واریز می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
از راه اندازی پروازهای آموزشی استقبال می کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با اشاره به اجرای عملیات جداسازی ورودی ترمینال های داخلی و خارجی فرودگاه بندرعباس، از تسهیل در تردد مسافران به ترمینال های این فرودگاه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۵    
کارگاه اصول و فنون مذاکره برای مدیران ارشد سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۵    
تعداد تماس های دریافتی در سامانه مسافری راه آهن، در 9 ماهه سال 97 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۵    
تازه ترین نتایج طرح آمارگیری نیروی کار نشان می دهد که نرخ مشارکت اقتصادی در پاییز امسال با 0.6 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به 40.5 درصد و نرخ بیکاری به 11.7 درصد رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۵    
حریم بزرگراه رودهن-دماوند آزادسازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۵    
کل اعتبارات ملی و استانی تخصیص داده شده به راهداری فارس جوابگویی خط کشی محورهای استان هم نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۵    
با توجه به کاهش محسوس قیمت ارز در بازار آزاد و نزدیک شدن نرخ آن به نرخ نیمایی، به شکل قابل ملاحظه ای از تعداد درخواست کنندگان ارز نیمایی کاسته شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۰    
بیش از 95 درصد مسافران ایستگاه متروی کرج از افزایش اعزام قطارهای تندرو به مقصد ایستگاه تهران (صادقیه) ابراز رضایت کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۵    
جمعی از بانوان شاغل در اداره کل بنادرودریانوردی استان هرمزگان ضمن بازدید میدانی از ایستگاه مرکزی آتش نشانی بندر شهید رجایی، آموزش های تئوری و عملی اطفای حریق و استفاده از کپسول آتش نشانی را فراگرفتند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۵    
در پی همسو شدن سیاست های خصمانه رژیم اشغالگر قدس و رژیم سعودی، رژیم صهیونیستی به زودی دومین فرودگاه بین المللی خود را در اراضی اشغالی و نزدیک به خاک عربستان افتتاح خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۰    
چند روزی از دیدار آیت الله مکارم شیرازی با علی لاریجانی، رئیس مجلس، می گذرد و تأکید این مرجع تقلید برای رفع مشکلات احداث فرودگاه قم، جزو محوری ترین موضوعات این دیدار بود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۰    
پروژه ساخت 70 دستگاه واگن آلومینیومی در کارخانه واگن سازی تهران، امروز کلید خورد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۵    
سازمان بنادر در شاخص های عمومی و اختصاصی برتری دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۰    
وضعیت بنادر جنوبی کشور بررسی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۵    
از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 19 دوره آموزشی با حضور 480 نفر در فرودگاه های مازندران برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۵    
با یک کنترل بسیار ساده مشخص می شود که متخصصین آی تی مربوطه، اطلاعات میدانی بسیار محدودی نسبت به وضع جاده ها داشته و آشنایی کافی با کف جاده نداشته اند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل شرکت هفت تپه متواری نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۵    
خریدارانی که خودرو را باقیمت قطعی خریده اند باید خودرو را باقیمت زمان ثبت نام دریافت کنند. رمضان علی سبحانی فر ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
دیوان عالی کشور حکم بابک زنجانی را در چند صد صفحه اعلام کرده و اتهام او را افساد فی الارض تأکید کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۵    
با توجه به مشکلات بر سر راه ترخیص خودروهای واردشده در گمرک، قیمت خودروهای وارداتی هرروز افزایش می یابد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۰    
در کمال تعجب روز گذشته حراست به دلیل همراه نداشتن کارت شناسایی از ورود استاد محمدرضا شفیعی کدکنی، استاد برجسته دانشکده ادبیات دانشگاه تهران به دانشگاه خودداری کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۰    
در بررسی صحنه کشف جسد دست نوشته ای از متوفی کشف شد که در آن قیدشده که متوفی به خاطر سرقت بیش از 7 میلیارد تومان از اموال شرکتش اقدام به این کارکرده و در پایان دست نوشته اش نیز تعدادی از افراد را به ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۰    
دولت اگر به جای تعریض آزادراه تهران-کرج بخشی از این هزینه را صرف پروژه بزرگراه شمالی می کرد بخشی از دغدغه مدیریت شهری برای تکمیل آن رفع می شد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۵    
مقاله پدافند غیرعامل در مناطق حاشیه نشین خطوط راه آهن شهر اراک می گوید: استقرار راه آهن در شهر اراک در کنار محله های فرودست و توسعه نامتوازن شهری در اراک باعث بروز مسائل و آسیب های شهری متعدد و به یک ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۰    
نوع بار در روش تن کیلومتر در محاسبه کرایه نقشی ندارد. حال آن که بارهای حجیم با وزن کم حداقل بر مبنای 22 تن محاسبه می گردد که این اجحاف در حق صاحبان کالا است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۰    
خط فقر درحال حاضر 53درصد بالاتر از حقوق کارگران است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۰    
زحمتکشان: پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبریز تا پایان سال به اتمام می رسد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۰    
شنیده ها حاکی از آن است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درصدد است تا شرکت حمل ونقل ریلی رجا به راه آهن بازگردد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
مسیر فعلی کاملا ایمن و فرودگاه در آمادگی کامل است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۰    
نماینده پرسنل شناورهای با تناژ زیر 3 هزار و زیر پانصد، بار دیگر با انتشار نامه ای از مسئولان کشور خواست که نسبت به افزایش بیکاری در بین دریانوردان چاره جویی کنند ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۰    
این درحالی است که به دلیل کاهش بار در بسیاری از استان ها تنها امید کامیون داران به دریافت سفارش حمل بار از پایانه بار بندرعباس و به طور کلی این استان است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۰    
خوشبختانه پهنه مناسب و دسترسی های خاص به آب های بین المللی ظرفیتی بی نظیر در انواع حمل ونقل به ویژه حمل ونقل ریلی برای ما به ارث رسانده که باید از این ثروت در ارتقای سهم ایران در کسب درآمدهای بین ...