شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر امروز 22 مهر 1398 - titreemroz.ir

تیتر امروز 1 فروردین 1396 تیتر امروز 28 اسفند 1397 تیتر امروز 31 فروردین 1398 تیتر امروز 31 اردیبهشت 1398 تیتر امروز 30 خرداد 1398 تیتر امروز 31 تیر 1398 تیتر امروز 31 مرداد 1398 تیتر امروز 31 شهریور 1398 تیتر امروز 30 آبان 1398 تیتر امروز 30 آذر 1398 تیتر امروز 30 دی 1398 تیتر امروز 30 بهمن 1398 تیتر امروز 27 اسفند 1398 تیتر امروز 1 مهر 1398 تیتر امروز 2 مهر 1398 تیتر امروز 3 مهر 1398 تیتر امروز 4 مهر 1398 تیتر امروز 5 مهر 1398 تیتر امروز 6 مهر 1398 تیتر امروز 7 مهر 1398 تیتر امروز 8 مهر 1398 تیتر امروز 9 مهر 1398 تیتر امروز 10 مهر 1398 تیتر امروز 13 مهر 1398 تیتر امروز 14 مهر 1398 تیتر امروز 15 مهر 1398 تیتر امروز 16 مهر 1398 تیتر امروز 17 مهر 1398 تیتر امروز 18 مهر 1398 تیتر امروز 19 مهر 1398 تیتر امروز 20 مهر 1398 تیتر امروز 21 مهر 1398 تیتر امروز 22 مهر 1398 تیتر امروز 23 مهر 1398 تیتر امروز 24 مهر 1398 تیتر امروز 25 مهر 1398 تیتر امروز 27 مهر 1398 تیتر امروز 28 مهر 1398 تیتر امروز 29 مهر 1398 تیتر امروز 30 مهر 1398 
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۷    
در این مطلب به هشت فوبیای متداول و نکاتی که این فوبیا ها درباره شخصیت افراد مبتلا به آن ها می گوید، اشاره خواهیم کرد. در خور ذکر است بعضی از این نکات، ممکن است برای همه افراد صدق نکند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۷    
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از به روز رسانی سیستم حقوق و دستمزد در این استان خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۲    
تکواندکار مازندارنی که یکی از امید های کسب مدال به شمار می رود، در اولین روز رقابت های گرندپری بلغارستان به مصاف رقبایش می رود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۲    
دریوک در مسیر جنگلی و در میان درختان پر شاخ و برگ و انبوه کلاردشت قرار گرفته و با کمی پیاده روی می توانید به آن برسید ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۷    
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه از تغییر اتهام 3 متهم محیط زیستی به جاسوسی برای سیا و موساد خبر داد و گفت: این 3 نفر به دادگاه احضار شده اند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل دامپزشکی استان مازندران گفت: کارشناسان اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان در نیمه اول امسال مجوزهای بهداشتی برای صادرات چهار هزار و 909 تن فرآورده های خام دام مازندران را صادر کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۹    
آمدنیوز، هر چند می کوشید خود را "رسانه" معرفی کند ولی هیچ کدام از استادان و فعالان واقعی رسانه، چنین عنوانی را برای آن برنمی تابیدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۴    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: باغداران برای جلوگیری از خسارت مگس میوه در باغ های نارنگی و تامسون به توصیه های بخش کشاورزی توجه کنند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۹    
حسین ایزدی از برگزاری 14 دوره آموزشی در سطح استان خبرداد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹    
شبکه mbcpersia درحال ساخت برنامه استعدادیابی ایرانی به سبک لس آنجلسی است. از داوران این برنامه به ابی و صدف طاهریان می توان اشاره کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون حواشی به وجود آمده به دلیل پوشش نابهنجار بازیگران زن سینما در حاشیه اکران خصوصی آثار سینمایی گفت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۴    
محمدعلی زم، پدر روح الله زم می گوید که در جریان آمدن فرزندش به ایران و بازداشت او نبوده است و موضوع را از زیرنویس تلویزیون متوجه شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
رییس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: 18ماه سختی پشت سر گذاشته شد و شرایط خوبی برای مردم نبود و فشارها مخصوصا به کسانی که درآمد ثابتی داشتند بیشتر وارد می شد اما این کار عظیم دولت بود که در این ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
نوشین جعفری روزنامه نگار و عکاس هنری امروز با تودیع وثیقه آزاد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۴    
رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به امضای قرارداد ساخت و خرید 6 دستگاه دکل حفاری
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۹    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از سرمایه گذاری 160 میلیارد ریالی در مجتمع مرغ لاین بابل خبر داد و گفت: تامین این اعتبار در لایجه بودجه سال 98 دیده شده است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۹    
استان مازندران با تولید سالانه بیش از 180 هزار تن مرغ 11درصد گوشت مرغ مورد نیاز کشور را تامین می کند ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۴    
50 درصد فاضلاب خانگی در جویبار به شبکه فاضلاب شهری متصل شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۹    
تا کنون مسائل مهم کارشناسی در خصوص انتقال آب بین حوضه ای مطرح شد و تجربه های زیادی هم از انتقال آب بین حوضه ای به دست آمده است ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۹    
مردی 45 ساله دو هفته پیش درحالی که مدعی بود چند مرد مسلح او را ربوده اند، به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و از سرقت 400 هزاریورویی که همراهش بود خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۴    
طبق طرح جدیدی که معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دارد، اختیارات زنان برای جلوگیری از طلاق بیشتر خواهد شد. در این صورت مردان برای طلاق دادن همسر خود دچار مشکلات بیشتر می شوند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۹    
وزیر کشور گفت: در حوزه طلاق طی سال گذشته و امسال با وجود رشد فزاینده در گذشته، به مرحله کاهش رسیدیم و در برخی استان ها نیز توقف طلاق را داشتیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۹    
عضو هیئت علمی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: خوب جویدن و برداشتن لقمه های کوچک، در کاهش بیماری ها و حفظ سلامتی موثر است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۹    
تیم ملی والیبال ایران در دهمین بازی خود از رقابت های جام جهانی 2019 ژاپن، مقابل ایتالیا به میدان رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۴    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت هرکیلو گوشت گوساله با حدود 30 هزارتومان کاهش به 85 هزارتومان رسیده است، گفت: روند کاهش قیمت با توجه به فراوانی عرضه، ادامه خواهد داشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مجمع رسیدگی به پالرمو را متوقف کرد تا تحریم های آمریکا برداشته شود، گفت: یکسال از ارجاع لایحه به مجلس می گذرد و تحریم ها برداشته نشد ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۹    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده موکل خود گفت: ما اعتراض کردیم، قتل را شبه عمد دانستیم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۴    
سازمان بنادر و کشتیرانی پاسخ ندادن عوامل حاضر در منطقه به درخواست کمک نفتکش ایرانی را بر خلاف اصول انسانی توصیف کرد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۴    
جمعیت هلال احمر با برنامه های انگیزشی و تشویقی نسبت به افزایش جذب جوانان باید اقدام کند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۴    
معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد مازندران گفت: همه خدمات و کالایی که مشمول قانون استاندارد اجباری باشند، نظارت می شوند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۹    
رضا اکبرپور کشتی گیر بابلسری وزن 70 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد پیشکسوتان، در پیکار های کشتی آزاد پیشکسوتان جهان، حاضر به مبارزه برابر نماینده رژیم صهیونیستی نشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۹    
معاون توسعه و پبش بینی هواشناسی مازندران گفت:مازندرانی ها به احتمال زیاد برف پاییزی را امسال در شهر ها و روستا های پایین دست نخواهند دید.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۴    
مدیر کل هواشناسی مازندران گفت:وضعیت دریای مازندران از فردا سه شنبه 23 مهرماه به مدت 3 روز آرام و مساعد است.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۹    
سرهنگ محمدرضا خمسیه اظهار کرد: ساخت خانه محروم، اشتغال زایی و صندوق های قرض الحسنه در دستور کار سپاه قرار دارد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۴    
مدیرفنی تیم ملی کامبوج پیش از دیدار با عراق گفت: دلیل شکست سنگین ما مقابل ایران این بود که دفاعی بازی نکردیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار باران در 13 استان کشور طی امروز (22 مهر) خبر داد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۴    
رئیس ستاد اربعین کشور از تردد سه میلیون زائر کربلای معلی در مرزهای چهارگانه کشور خبرداد و گفت: هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته ایم.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: پرونده فردی که از طریق یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار 32 هزار لیتر نفتگاز را قاچاق کرده بود در تعزیرات حکومتی رسیدگی و متخلف به پرداخت چهار میلیارد و 369 ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق یک تبصره به ماده 6 قانون مبارزه با پولشویی موافقت کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۹    
وزیر اطلاعات همایش اربعین امسال را با شکوهتر از سالهای گذشته دانست و گفت: استقبال کم نظیر مردم حماسه دیگری در اربعین امسال رقم زد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۹    
نیروهای سوریه دموکراتیک ترکیه را به ارتکاب جنایت هایی علیه غیرنظامیان در شمال شرق سوریه متهم کردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۴    
فریدون کلبادی نژاد با اشاره به اینکه شهرستان سهم ناچیزی در صنعت دارد؛ گفت: باید برای توسعه در این بخش جهادی وارد شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۹    
گفت: تثبیت شرایط موجود در اشتغال و کمک به اشتغال جدید باید در دستور کار مدیران باشد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۹    
دومین نشست مطالعات بهبود تاب آوری شبکه با حضور مهندس فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران و دکتر امینی فر مدیر گروه برق دانشگاه تهران، در این شرکت برگزار شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۹    
سازمان حفاظت محیط زیست در حالی روز گذشته با انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی موافقت کرد که مدیرکل منابع طبیعی استان مازندران می گوید: ما در 9 بند با این پروژه مخالفت کردیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۹    
آنچه یک زائر ایرانی باید بداند و آن رفتاری که باید از او توقع داشت و آن چیزهایی که باید انجام دهد، اهمیتی بسزا در انجام یک سفر پر برکت و معنویت خواهد داشت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۹    
معجزه ابراز احساسات. یکی از مهم ترین ابزارهای درمان دردهایی که منشأ عصبی دارند آموزش ابراز احساسات است
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۹    
فناوری؛ کلمه ای که این روز ها زیاد به گوش می رسد و در هر قسمتی از خانه یا فضا های عمومی که قدم می زنیم می توانیم از آن برای سهولت کارهای مان استفاده کنیم ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۴    
باران روزهای گذشته در غرب مازندران سبب طغیان برخی از رودخانه ها شد و صدها تن خاک ارزشمند از دامنه جنگل شسته شده و به دامان دریای خزر رفت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۹    
در نشستی با حضور مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای مازندران و گلستان و شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران وضعیت پروژه های فوق توزیع مورد بررسی قرار گرفت.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۹    
این حادثه در جاده بابل به قائمشهر و ابتدای خداداد 25 رخ داده است که راکب 30 ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت ...
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۴    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حواشی همراه بود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۴    
دو مرد افغانستانی که با همدستی پنج هم ولایتی خود جویندگان گنج را به بهانه فروش اشیای عتیقه به خانه های شمال تهران می کشاندند و به قتل می رساندند صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۴    
دو پسر جوان با خالکوبی های یک شکل در زندان پیمان رفاقت بستند تا بعد از آزادی باز به دنیای تبهکاران برگردند.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۹    
وجود لخته خون در قلب یا ریه ها می تواند موجب تنگی نفس یا احساس وجود وزنه ای سنگین در ناحیه سینه شود.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۹    
در ساعت 23 شب یکشنبه زنی با کشف حجاب و رقص موجب ترافیک و راه بندان در یکی از بزرگراه های مشهد بود که در تماس شهروندان با 110 دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۹    
با دستور عباس رجبی شهردار مرکز استان دو کمیته ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی مطالبات طلبکاران شهرداری تشکیل شد.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۴    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: امیدواریم که با ابلاغ اساسنامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، به صورت عملی هم شاهد حمایت ویژه از نخبگان باشیم.
تیتر امروز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۹    
شهریورماه امسال واحدهای کمتر از 40متر مربع با 74درصد رشد قیمت، بالاترین میزان تورم را در بازار مسکن شهر تهران داشته اند. ...