شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 3 خرداد 1396 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 31 فروردین 1396 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1396 تیتر شهر 31 تیر 1396 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 خرداد 1396 تیتر شهر 2 خرداد 1396 تیتر شهر 3 خرداد 1396 تیتر شهر 4 خرداد 1396 تیتر شهر 5 خرداد 1396 تیتر شهر 6 خرداد 1396 تیتر شهر 7 خرداد 1396 تیتر شهر 8 خرداد 1396 تیتر شهر 9 خرداد 1396 تیتر شهر 10 خرداد 1396 تیتر شهر 11 خرداد 1396 تیتر شهر 12 خرداد 1396 تیتر شهر 13 خرداد 1396 تیتر شهر 14 خرداد 1396 تیتر شهر 15 خرداد 1396 تیتر شهر 16 خرداد 1396 تیتر شهر 17 خرداد 1396 تیتر شهر 18 خرداد 1396 تیتر شهر 19 خرداد 1396 تیتر شهر 20 خرداد 1396 تیتر شهر 21 خرداد 1396 تیتر شهر 22 خرداد 1396 تیتر شهر 23 خرداد 1396 تیتر شهر 24 خرداد 1396 تیتر شهر 25 خرداد 1396 تیتر شهر 26 خرداد 1396 تیتر شهر 27 خرداد 1396 تیتر شهر 28 خرداد 1396 تیتر شهر 29 خرداد 1396 تیتر شهر 30 خرداد 1396 تیتر شهر 31 خرداد 1396 
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۵    
لینک دانلود
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۶    
شهروندان مسلمان انگلیسی همپای سایر شهروندان این کشور به کشته شدگان حادثه تروریستی شهر منچستر ادای احترام کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۶    
پرداختن به حماسه آزادسازی خرمشهر به عنوان واقعه تاریخی، مردمی و ارزشی کشور در حوزه هنرهای نمایشی، مقوله ای بسیار مهم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۶:۰۳    
تمرینات تیم های ملی آب های آرام آقایان و رویینگ بانوان در دریاچه آزادی آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۴:۰۰    
سرپرست فرمانداری اهواز از اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر، امروز (پنج شنبه، چهارم خردادماه) خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۱:۳۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید بسترهای لازم برای رونق تجارت در مرزها فراهم شود ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۷:۱۷    
کمپانی تی. پی. لینک امروز مجموعه گوشی های هوشمند نفوس خود را برای نخستین بار معرفی می کند. تی . پی. لینک با این گوشی ها توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از مدعیان بازار گوشی های هوشمند تثبیت کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۰    
نماینده یونیسف در ایران با اشاره به این که اقدامات بسیار خوبی در زمینه حقوق ویژه کودکان و نوجوانان در ایران انجام شده، گفت: کاهش آسیب ها حوزه کودکان و نوجوانان مستلزم اجرای قوانین حمایتی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۱    
یکی از کهن ترین ساخته های دست بشر در نمایشگاه "آثار کمتر دیده شده موزه ملی ایران" به نمایش در آمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۱    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: حدود 4هزار واحد تولیدی توزیعی در بخش طلا و جواهر فعال بوده اند که بسیاری از آنها در 5 سال اخیر به ورطه تعطیلی کشیده شده و از ابتدای سال 1396 نیز هر روز 2 تا 4 واحد تعطیل ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۲    
اکونومیست گزارش داد، صنعت خودرو دیگر مشاغل تولیدی جدیدی ایجاد نمی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۷    
با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان مسئولان دولتی و اتحادیه های مرتبط آمادگی خود را برای تنظیم بازار و نظارت بر نحوه عرضه کالاهای مورد نیاز اعلام کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۶    
ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه اعلام کرد که نتیجه رسیدگی به شکایات کاندیداهای شورای شهر به صورت قانونی اعلام می شود و مردم به شایعات توجه نکنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۰    
وزیر اقتصاد گفت: باید حواسمان به این نکته جمع باشد که مردمی که به ما رای داده اند، از وعده های پر آب و تاب اضافه کردن یارانه ها چشم پوشی کرده و اکنون از ما توقع دارند آینده بهتری برای آنها فراهم ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۷    
از اول تیرماه با ابلاغ دستورالعمل های ویژه به همه آموزشگاه های تعلیم رانندگی آموزش های نوین رانندگی به هنرجوها آموزش داده می شود و نوگواهینامه ها با اعمال محدودیت های خاص حق رانندگی دارند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۲    
کارگردان نمایش از زیرزمین تا پشت بام اعلام کرد که این اثر نمایشی در نیمه دوم خردادماه در فستیوال بین المللی تئاتر یونان به صحنه می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۵۶    
پاییز سال 2018 تئاتر موزیکال کینگ کونگ با نویسندگی جک تورن که پیش از این نمایشنامه هری پاتر و کودک نفرین شده را نوشته است در تئاتر برادوی به صحنه می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۶    
صادق صادق دقیقی با بیان اینکه شرایط برای ساخت فیلم های دفاع مقدسی فراهم نیست، عنوان کرد مسئولان از ساخت چنین فیلم هایی حمایت لازم نمی کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۰    
در حالی که فیلم 24 فریم عباس کیارستمی در جشنواره کن به نمایش درآمد، این فیلم با نقدها و نظرهای بسیاری از سوی منتقدان روبه رو شده و توجه ها را به خود جلب است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۷    
نشست اعضای هیات مدیره انجمن صنفی شرکت ها و موسسات فیلمسازی ایران با محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۶    
یکی از سکانس های فیلم آشوب که حاوی کنایه های سیاسی به اتفاقات دهه 20 شمسی با بازی آتیلاپسیانی و کوروش تهامی،رونمایی شد
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۶    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که حل مشکلاتی همچون رفع حصر و لغو ممنوع التصویری سخت تر از برجام نیست و نیاز به مذاکره دارد، گفت: تابوی عدم استفاده از اقلیت های مذهبی ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۵۰    
سالبوتامول به تهیه کنندگی محسن دانشور و کارگردانی بنیامین نادعلی در حال آماده شدن برای اکران در گروه هنر و تجربه است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۷    
فیلمبرداری جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با عنوان به وقت شام اوایل هفته آینده در فرودگاهی مربوط به ارتش در تهران شروع می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۷    
رئیس انجمن صنفی کارگران معدن چادرملو می گوید بهتر است دولت دوازدهم یک کارگروه ویژه معادن برای حل مشکلات کارگران این شاخه از صنعت، تشکیل دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۱    
رادیو ایران در راستای مناسک سازی و نهادینه کردن نوآوری ها و ابتکارهای در عرصه فعالیت و رسانه ای با جشن سلام به استقبال ماه رمضان می رود و با جشن سپاس با این ماه عزیز وداع می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۲    
مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه فیلمنامه های اقتباسی از کتاب های حوزه هنری در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تمدید شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۶    
حدس و گمان ها درباره کابینه دوازدهم به حیاط دولت هم کشیده شد و خبرنگاران جویای جایگاه وزیران و معاونان دولت فعلی در کابینه آینده بودند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۶    
چند روزی از انتخابات شوراها در 29 اردیبهشت ماه می گذرد اما چهره هایی همچون مهدی چمران، عضو شورای شهر تهران به نتیجه انتخابات شورای شهر و روستا معترض هستند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۰    
چقدر رفتند سم پاشی کردند گفتند اسلام از دست رفت و در تمام مدارس ما اخلاق زیر پا گذاشته می شود هر کسی تهمت زد توهین کرد و غیبت کرد از همه گذشتم ولی از این توطئه 2030 نمی گذرم یک وقتی شما امام زمان را ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۱۱    
عضو فراکسیون امید مجلس از معرفی گزینه برای تصدی ریاست مجلس شورای اسلامی در شنبه هفته آتی خبر داد و گفت: رییس آینده و فضای موجود در مجلس غیر قابل پیش بینی است .
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۲    
باید در مورد حماسه خرمشهر به سراغ قهرمانان ماجرا رفت. اگر بخواهیم از بُعد دراماتیکی هم به قضیه نگاه کنیم باز هم خیلی جای کار دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۶    
سیر گفتمان سلفیگری نوشته مروان شحاده با ترجمه محمدکاظم جعفری توسط انتشارات سروش منتشر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۰    
اجرای بخشی از منشور حقوق شهروندی نیازی به مجوز ندارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۷    
تعدادی از مدیران ارشد آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های استان تهران به دلیل تخلفات انتخاباتی احضار و بازداشت شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۱۷    
جمشید مشایخی گفت: اگر حسن روحانی رییس جمهور نمی شد، دیگر در ایران نمی ماندم.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۶    
به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر، برخی دانش آموزان تهران با حضور در یک کارگاه نقاشی، هنر دیوانگاری را تجربه کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۷    
آئین انتخاب موزه های برتر سال 95 در اخرین روز از هفته میراث فرهنگی برگزار و موزه های برتر در 12 شاخصه معرفی و تقدیر شدند
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۱    
مراسم بزرگداشت و تقدیر از داریوش مهرجویی فیلمساز سرشناس سینمای ایران در شهر زوریخ سوئیس برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۲    
مرتضی سرهنگی معتقد است که هنوز سیمای واقعی دفاع مقدس آشکار نشده و رزمنده ای که خاطراتش را ننویسد، در واقع جنگش را ناقص رها کرده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۲    
مراسم افتتاح این طرح فرهنگی ایران در دانشگاه پیشاور پاکستان، با حضور محمدباقر بیگی سرکنسول کشورمان و علی یوسفی مسئول خانه فرهنگ ایران در پیشاور و نیز جمعی از مسئولان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۳    
مراسم چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی عصر چهارشنبه در سالن قلم مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۱    
کافه رستوران لقانطقه به عنوان نخستین محل پذیرایی پایتخت، با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس ایکوم، پژوهشگاه میراث و جمعی از مدیران موزه ها در باغ موزه قصر بازگشایی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با ابراز تاسف از برخی فعالیت های غیرقانونی در باشگاه ها و اماکن ورزشی، گفت: با بازرسی های انجام شده سال 95 بیش از 60 باشگاه متخلف در استان فارس پلمب شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۳۲    
مسوولان و اعضای هیات رییسه فدراسیون قایقرانی با مسعود سطلانی فر، وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۷    
مسئول دفتر امور خواهران ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشوربا اشاره به وضعیت مطلوب کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری تعداد رابطین خواهر در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را حدود 12 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۴۷    
ویژه برنامه سحرگاهی ماه خدا با اجرای حسن سلطانی همانند سال های گذشته در روزهای ماه رمضان، ساعاتی پیش از اذان صبح از شبکه یک سیما پخش می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۳۲    
پدیده های فرسایش گالی و فرونشست زمین در هرمزگان پایش و رفتارسنجی می شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۲۳    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان آنکه هر تهرانی به طور میانگین روزانه 8 تومان صدقه داده و رتبه اول پرداخت صدقات را دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۸:۰۲    
سیف الله صمدیان هنرمند عکاس و دوست عباس کیارستمی پس از تماشای 24 فریم متنی را نوشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۳۲    
سردار سلیمانی انتخاب اسماعیل هنیه به عنوان رئیس جنبش حماس را تبریک گفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۳۲    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی از اصول کلی رژیم لاغری مناسب و صحیح در مبتلایان به چاقی خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۰۲    
کیوان ریاعی که دانشجوی دندانپزشکی است و این فصل عملکرد خوبی در ترکیب شیمیدر داشت می گوید کار کردن با مصطفی هاشمی فرصتی خوب و سکوی پرتابی برای بسکتبالش بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۷:۰۲    
مدیر مطالعات علمی طرح جامع مسکن گفت: براساس مطالعات انجام شده در بخش مسکن در سال 92 به میزان دو میلیون و پانصد هزار خانوار کم درآمد زیر خط فقر، مستاجر شناسایی شده اند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۶:۳۲    
مدتهاست نفوذ و رسوخ تبلیغات کاذب،غیر واقعی و دروغین بخش ها و عرصه های گوناگون زندگی افراد، گروه ها و خانوارهای ایرانی را تهدید می کند و سلامت افراد را نیز تحت الشعاع قرار می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۶:۰۲    
پژوهشگران کشور با تولید و طراحی دستگاه ضخامت سنج لایه های نازک، امکان اندازه گیری لایه ها را با دقت 2 نانومتر در کشور فراهم کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۶:۰۲    
هنر سوزن دوزی که یکی از هنرهای تاریخی و فاخر دست زنان بلوچ به شمار می رود و ترسیم کننده نقشه راه مد و لباس ایرانی است و در صورت شناساندن آن ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۵:۳۲    
عضو انجمن متخصصین پوست ایران گفت: هر محصولی که برای سلامت پوست تبلیغ می شود باید مجوز های مربوطه را از وزارت بهداشت کسب کرده باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان نمی توان در مورد سلامت یا اثر بخشی محصول ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۵:۳۲    
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شبکه دو سیما برنامه های متنوعی را برای خانواده های ایرانی در رده های سنی مختلف و روزه داران ضیافت الهی تدارک دیده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۵:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:جایگزینی اعدام شامل قاچاقچیان حرفه ای نخواهد شد و موافقان طرح جایگزینی اعدام مراقب باشند که در حمایت از تصویب این طرح دچار افراط و تفریط نشوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۵:۰۲    
رئیس بنیاد علم ایران گفت: دوره های پسا دکتری با حمایت مالی بنیاد علم ایران برگزار می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۳:۰۶    
حمایت از آثار هنرمندان و نویسندگان دغدغه ای است که سال هاست برای هنرمندان کشور وجود دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۳:۰۰    
با توجه به کیفیت ممتاز گندم دوروم در داخل و تولید مازاد بر نیاز صنایع ماکارانی بهانه های مختلف واردکنندگان مبنی بر واردات پذیرفته نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۲:۳۱    
رییس جامعه دامپزشکان ایران گفت: بسیاری از ظرفیت های رشته وسیع دامپزشکی ناشناخته باقی مانده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۲:۳۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: روزه داری برای برخی افراد و بیماران مناسب نیست و این اشخاص در ماه رمضان نباید روزه بگیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۲:۰۱    
مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هنوز نمی دانم برای سال آینده لباس کدام تیم را خواهم پوشید و تصمیمی نگرفته ام.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۲:۰۱    
بر اساس یک نظرسنجی از هر 10 انگلیسی هفت نفر از تشکیل یک به اصطلاح دولت جهانی به منظور مجبور کردن کشورهای جهان به مدیریت ریسک های بزرگ پیش روی زندگی بشر از جمله تغییرات آب وهوایی و سلاح های هسته ای ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۱:۳۱    
دومین فراخوان حمایت از رساله های دکتری توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۱:۳۱    
وزرای اتحادیه اروپا برنامه های مربوط به مجبور کردن رسانه های اجتماعی به برخورد با گفتارهای مرتبط با نفرات پراکنی را تایید کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۱:۰۱    
معاون امور مشارکت ها، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان تهران در آستانه ماه مبارک رمضان در خصوص فعالیت موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی نکاتی را متذکر شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۱:۰۱    
سخنگوی دولت توضیحاتی را درباره تسهیلات ویژه اشتغال در روستاها ارائه کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۳:۴۶    
هیئت پزشکی ورزشی استان فارس تاکید دارد که اولویت اول این هیئت، سلامت اماکن ورزشی است که ورزشکاران با اطمینان کامل نسبت به سالم بودن فضا، به فعالیت های ورزشی منتهی به سلامت بپردازند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۳:۳۱    
متهمان بزرگترین محموله قاچاق در بندرعباس به پرداخت 54 میلیارد تومان جریمه محکوم شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۱    
روز شنبه هفته گذشته زلزله ای با قدرت 5.7 ریشتر در حدود ساعت 22:30 شهرستان بجنورد و مانه و سملقان را لرزاند که بر اثر آن حدود 70 روستا آسیب دید و دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۱    
نیروهای گارد ملی آمریکا، واژه های نظامی روسی، ویژگی های فرهنگی روسیه و همچنین تاریخ دولت روس را فرا می گیرند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۶    
اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر در خصوص روزآمد کردن خدمات به حادثه دیدگان، اهمیت حمایت روانی، عملکرد مثبت هلال احمر در حوادث ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمنان گفت: عملیات مرمت و ساماندهی آسیاب تاریخی طاووس در سمنان آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۶    
معاون اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت: عدم آگاهی از مهارتهای زندگی مهمترین علل بروز نزاع و خشونت علیه زنان در خانواده ها است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۱    
دنیای دیجیتال در حال از بین بردن سلامت چشم های انسان است.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۶    
اولین مرکز دیتا سنتر هواشناسی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۱:۰۱    
یونیسف با انتشار بیانیه ای اعلام کرد جان حدود 24 میلیون تن از کودکان خاورمیانه با بیماری وبا و درگیری هایی که سراسر این منطقه را فرا گرفته است، تهدید می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۰:۴۶    
مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: ایجاد پایانه صادراتی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی موجب افزایش روادید بین دو کشور خصوصا بندرانزلی و آستاراخان شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۰:۱۶    
نتایج مطالعه جدید پژوهشگران بریتانیایی نشان داده است، افرادی که به نام چاق سالم شناخته می شوند نیز به طور کامل از مواجهه با بیماری های جدی در امان نیستند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۱    
محسن چاوشی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر متن کوتاهی را در اینستاگرام منتشر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۶    
نمایشگاه صنایع دستی سیستان و بلوچستان امروز 3 خرداد ماه با اجرای زنده شیرمحمد اسپندار در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۱    
زمانی که چشم هم سکته می کند,در حال تماشای تلویزیون بود که ناگهان چشم وی دچار مشکل بینایی شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۶    
رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان گفت: دو کارگر حادثه فولاد بویراحمد که درصد سوختگی آن ها زیاد است شرایط مناسبی ندارند اما نفر سوم شرایط قابل قبولی دارد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۷    
حاضران در هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن به قربانیان حادثه تروریستی منچستر ادای احترام کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۱    
تیم سینا صنعت ایذه از سد دانشگاه پیام نور خوزستان در هفته اول رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های کشور گذشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۲    
تهمینه میلانی گفت: متأسفانه فیلمی که قصد داشتم با موضوع فتح خرمشهر بسازم، قربانی جناح بندی های سیاسی شد و با وجود داشتن مجوز، از ساخت آن جلوگیری به عمل آمد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۶    
آیت الله محسن غرویان از اساتید حوزه معتقد است که برخی فعالیت های تخریبی باعث کاهش آرای روحانی در قم شد، با این حال، بسیاری از مراجع و علما به او رای دادند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۷    
سری هفتم از برنامه تلویزیونی راز با اجرای نادر طالب زاده در شب های ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۱    
شایع ترین علامت بیماری آلزایمر از دست دادن حافظه و فراموشی است. اما علائم دیگری نیز وجود دارند که کمتر آشکار هستند، ولی می توانند قبل از پیشرفت بیماری، شما را از وجود آن با خبر کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۸    
آندرانیک خچومیان که پیش تر موفق به دریافت نشان کانتق از کشور ارمنستان شده است، از ترجمه چندین کتاب در حوزه ادبیات خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۲۲    
این پژوهشگر و مترجم شامگاه سه شنبه - دوم خرداد ماه - بر اثر بیماری در بیمارستان لاله درگذشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، از حامد علیزاده به دلیل کسب رتبه نخست قرائت قرآن کریم در پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن مالزی تقدیر کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۷    
فیلم سینمایی دوئت به کارگردانی نوید دانش در آمریکا نمایش داده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۱    
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: بانوی هفت هزارساله تهران که اسکلتش در موزه نگهداری می شود تاریخی نیست، این بانو یک شی تاریخی است اما ما انسانهای زنده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۸    
در هم اندیشی مقرنس عصر قاجار از یک عمر تلاش بی وقفه در عرصه مرمت و معماری استاد سید اکبر حلی در زمینه صیانت از آثار و ابنیه تاریخی معماری سنتی ایران تجلیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۶    
آلبوم موسیقی آتشی در نیستان شهرام ناظری ، در آستانه سی امین سال انتشارش، به صورت نسخه دیجیتال منتشر شد.
  • ۱