سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 16 مرداد 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 مرداد 1396 وکیل ملت 2 مرداد 1396 وکیل ملت 3 مرداد 1396 وکیل ملت 4 مرداد 1396 وکیل ملت 5 مرداد 1396 وکیل ملت 6 مرداد 1396 وکیل ملت 7 مرداد 1396 وکیل ملت 8 مرداد 1396 وکیل ملت 9 مرداد 1396 وکیل ملت 10 مرداد 1396 وکیل ملت 11 مرداد 1396 وکیل ملت 12 مرداد 1396 وکیل ملت 13 مرداد 1396 وکیل ملت 14 مرداد 1396 وکیل ملت 15 مرداد 1396 وکیل ملت 16 مرداد 1396 وکیل ملت 17 مرداد 1396 وکیل ملت 18 مرداد 1396 وکیل ملت 19 مرداد 1396 وکیل ملت 20 مرداد 1396 وکیل ملت 21 مرداد 1396 وکیل ملت 22 مرداد 1396 وکیل ملت 23 مرداد 1396 وکیل ملت 24 مرداد 1396 وکیل ملت 25 مرداد 1396 وکیل ملت 26 مرداد 1396 وکیل ملت 27 مرداد 1396 وکیل ملت 28 مرداد 1396 وکیل ملت 29 مرداد 1396 وکیل ملت 30 مرداد 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: نگاهی به زندگی گذشته فوتبالیست های مشهور و پولدار امروزی نشان از زحمات و پشتکار آنان می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۲    
وکیل ملت: همه با دارچین آشنا هستیم و دارچین یکی از پرمصرف ترین ادویه ها در هند است. عطر و طعم دارچین از مطبوع ترین در تمام جهان است و این ادویه را از درختی قهوه ای رنگ می گیرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۱۱    
وکیل ملت: خانزاده که در فصل جدید راهی پدیده مشهد شده بود در همین آغاز فصل درگیر حاشیه تازه ای شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۷:۵۹    
وکیل ملت: بازیکن پرسپولیس یک گمانه زنی را رد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۱:۳۲    
وکیل ملت: یک راننده زن به صورت عمدی سگی را در حاشیه خیابان له کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۱:۲۳    
وکیل ملت: پس از اتفاق تلخ و فراموش نشدنی دو کودک معصوم آتنا و کیمیا، خبر از تجاوز به مبینا 3 ساله در پارک پردیس قائم مشهد توسط یکی از مددکاران مهرآفرین شعبه مشهد اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۳    
وکیل ملت: اصغر قاتل شخصیت اصلی همان داستانی بود که در کودکی همه ما را حداقل یک بار از او ترسانده اند، اگر در کوچه بمانی، یکی می آید می اندازدت تو گونی و با خودش می برد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۶    
وکیل ملت: انجام منظمِ دوازده موردی که در زیر گفته شده است، باعث صرفه جویی در هزینه ی تعمیرات، وقت، سوخت و همچنین افزایش شتاب خودروی شما می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۵۴    
وکیل ملت: امکان ارایه خدمات بانکی ویژه روشندلان، به منظور تسهیل دسترسی این قشر ازجامعه، با مجهزشدن سه شعبه؛کریم خان زند، میدان انقلاب و میدان فردوسی بانک پارسیان فراهم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۷    
وکیل ملت: در حالی که تا ساعاتی پیش همچنان محمد نهاوندیان گزینه دولت برای وزارت اقتصاد کابینه دوازدهم بود، منابع نزدیک به دولت خبر دادند که مسعود کرباسیان جایگزین او شده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۱۵    
وکیل ملت: وزیر اقتصاد با تبریک روز خبرنگار از تلاش این قشر برای ارتقای ظرفیت های جامعه در حل و فصل مشکلات اقتصادی تشکر کرد و گفت : واقعی سازی واگذاری ها و ساماندهی سهام عدالت از دسناوردهای دولت است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۴    
وکیل ملت: حالا همه نگران مهدی قائدی هستند و می گویند او نباید وارد حاشیه شود. منصوریان ممنوع المصاحبه اش کرده و روزی دو، سه بازیکن قدیمی استقلال نصیحتش می کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۲:۱۷    
وکیل ملت: به گزارش سازمان آتش نشانی، وانت حامل بار هندوانه در جنوب تهران واژگون شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۲:۱۴    
وکیل ملت: حوالی 00:30 بامداد دیروز دوشنبه، تصادف شش خودرو در تهران حادثه ساز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۲:۱۱    
وکیل ملت: دو مرد جوان که از سوی یک زن برای قتل شوهرش اجیر شده و نقشه قتل فجیعی را رقم زده بودند پس از 12 سال از جنایت همچنان بلاتکلیف در زندان مانده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۲:۰۵    
وکیل ملت: مرد سالخورده که 7سال قبل برادرش و زن مورد علاقه او را کشته بود دیروز با جلب رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت تا با حکم قضایی به زودی از زندان ازاد شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۲:۰۵    
وکیل ملت: والدین بنیتای هشت ماهه که قربانی خودرو سرقتی دو جوان معتاد شده بود، با حضوردر دادسرای جنایی تهران خواستار قصاص هرچه سریع تر قاتل فرزندشان شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۵۶    
وکیل ملت: جسد مردی که با دست و پاهای بسته زیر میز کار تعمیرگاه لوازم الکترونیکی قرار داشت، پس از اطفای شعله های آتش در تعمیرگاه نمایان شد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری مقابل قاضی ویژه قتل عمد قرار ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۵۶    
وکیل ملت: حکم اعدام آخرین بازمانده از باند برادران جنایتکاری که در جریان درگیری های مسلحانه پنج نفر از مأموران پلیس و مردم عادی را درشهر گلپایگان به قتل رسانده بودند، در دیوانعالی کشور تأیید شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۳۵    
وکیل ملت: در جریان تمرین امروز پرسپولیس مهدی طارمی در پایان تمرین به همراه گادوین منشا، علی علیپور، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان با یکدیگر تمرین ضربات ایستگاهی کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۲۹    
وکیل ملت: پیگیری ها نشان می دهد که لغو دربی دوستانه همه برنامه های مالی افتخاری را به هم ریخته و سی درصد اولیه ای که قرار بود توسط مدیرعامل به بازیکنان پرداخت شود پرداخت نشده و به جز دو یا سه بازیکن ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۲۶    
وکیل ملت: امیرحسین فشنگچی یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس است که این هفته باید با لباس نفت تهران مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: تمرین دیروز دوشنبه پرسپولیس از ساعت 17:30در ورزشگاه کاظمی آغاز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال روز سه شنبه گذشته در حالی برگزار شد که محمدحسین قریب رییس هیأت مدیره این باشگاه در جلسه مورد نظر غایب بود و به نظر می رسد وی تمایلی به ادامه همکاری با ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: هافبک ازبکستانی استقلال به نظر فعلا مورد اعتماد سرمربی این تیم است و به احتمال فراوان در بازی با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر هم در ترکیب تیمش به میدان می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: هافبک دفاعی استقلال دیروز هم در تمرین تیمش غایب بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۹    
وکیل ملت: در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد بی پولی بازیکنان استقلال منتشر شده اما آنچه مسلم است بعضی از بازیکنان این تیم مقداری از مطالبات خود را دریافت کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: سرانجام افتخاری مدیرعامل استقلال سکوت خود را شکست و درباره مسائل اخیر صحبت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: ادموند اختر مهاجم سابق استقلال و مدیر برنامه های هرایر مگویان مدافع ارمنی کنار گذاشته شده استقلال از اتفاقات پیش آمده برای بازیکنش به شدت ناراحت است و مقصر اصلی آن را علیرضا منصوریان می ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: جواد زرینچه را آدمی آرام می شناسیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۳    
تمرین اختصاصی دو بازیکن مصدوم دو بازیکن مصدوم استقلال (پادوانی و فرشید اسماعیلی) در تمرین نوبت صبح به تمرینات اختصاصی پرداختند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۵۳    
وکیل ملت: سرمربی استقلال برای فصل جدید از هافبک تیمش در دو پست استفاده می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: بازیکنان پرسپولیس در آستانه بازی حساس با الوحده به عنوان آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست به اعتصاب زدند و به خاطر مشکلات مالی اعتراض کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۱۴    
فقط سومه قطعی است گمانه زنی های زیادی درباره خط خوردن نام دو بازیکن خارجی طی روزهای گذشته مطرح شده. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برخی ها عنوان می کنند اعضای جدید هیأت مدیره، مدیریت ورزشی نکردند و این انتقاد به آنها وارد است، گفت:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۵    
وکیل ملت: استقلالی ها بعد از تساوی برابر استقلال خوزستان ترجیح می دهند به نکات مثبت و امیدوارکننده تیم شان توجه کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۲    
وکیل ملت: تنها چند روز پس از درگذشت محمود جهان، گلچینی از آثارش توسط یک سایت منتشر شد که موجب ناراحتیِ خانواده این هنرمند شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: حمید عسکری با انتشار پستی صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۳    
وکیل ملت: زوج سرشناس سینما به فهرست بلند بالای ازدواج های ناموفق دنیای هنر هفتم اضافه شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۵    
وکیل ملت: خواننده مشهور سال های اخیر که بیش از 4 دهه است در کار موسیقی اشتغال دارد می گوید چیزی به پایان عمر او باقی نمانده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: هافبک تیم فوتبال استقلال نمی تواند تیمش را در هفته سوم لیگ برتر همراهی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: مدافع ملی پوش استقلال تهران با دریافت رضایتنامه اش به صورت قرضی به نفت تهران بازگشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: وزیر ورزش و جوانان گفت: حاکمیت اخلاق و فرهنگ اسلامی، رفتن به سمت و سوی باشگاه شدن همراه با حفط حرمت هواداران و پیشکسوتان به همراه درآمدزایی باید در صدر برنامه های شما باشد .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: سابا تاوارزه در صورت تایید عبدالله ویسی به زودی با استقلال خوزستان قرارداد امضا می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: اگر چه احسان حاج صفی و مسعود شجاعی در بازی برگشت با مکابی رژیم صهیونیستی تیم پانیونیوس را همراهی کردند اما از سوی فدراسیون فوتبال برای همراهی تیم ملی درمسابقات رسمی محروم نخواهند شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۵    
وکیل ملت: سه بازیکن مصدوم پرسپولیس می توانند این تیم را در بازی برابر نفت تهران همراهی کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: مدیرعامل استقلال شرایط این تیم را مثبت ارزیابی می کند و می گوید از این هفته آبی ها به نتایج دلخواهشان خواهند رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: تیم فوتبال راه آهن در حالی فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان را آغاز می کند که هیچ کدام از افراد کادر فنی روی نیمکت ذخیره هایش حضور ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: استقلال در سه بازی آینده به مصاف تراکتورسازی، سایپا و پدیده می رود که هر سه بازی هم در تهران است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: کمک مالی هواداران به پرسپولیس روند خوبی را طی نمی کند و احتمال می رود که این باشگاه وارد یک بحران تازه شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران و مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است، مورد عمل جراحی قلب باز قرار خواهد گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: با اعلام باشگاه استقلال تمرین سه شنبه این تیم برای اصحاب رسانه باز اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: صمد نیک خواه بهرامی با انتشار پستی صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: محسن فروزان دروازه بان فوتبال ایران همراه با همسرش
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: زن ایرانی در یک اختلاف خانوادگی شوهرش را که از سرحلقه های داعش بود در خیابان دولت تهران به قتل رساند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۱    
وکیل ملت: خبر اختصاصی روزنامه همشهری این است که محرومیت حاج صفی و مسعود شجاعی از تیم ملی قطعی شده است. آنها قطعا در دو بازی آخر ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه به اردو دعوت نخواهند شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: 17مرداد و روزخبرنگار یادآور تلاشگرانی در سپهر سیاسی و اجتماعی است که با عشق به دانایی ،پرومته وار رنج بسیاری برای بیان حقیقت متحمل شده اند تا آتش آگاهی را برای مردم به ارمغان آورند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: سرمربی کروات گسترش فولاد در گفتگویی درباره سال های حضورش در فوتبال ایران حرف زده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۰    
وکیل ملت: با گذشت دو هفته از فصل جدید رقابت های لیگ برتر بلژیک، کاوه رضایی تنها 6 دقیقه برای این تیم بازی کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۷    
وکیل ملت: مدیرعامل استقلال اعلام کرد که اعضای هیئت مدیره در جلسه امروز حمایت خود را از سرمربی این باشگاه اعلام کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۴    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت که پرسپولیس مانند بارسلونا است و باید ببینید یک مربی در باشگاه های کوچکتر مانند مس کرمان چه نتایجی می گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۱    
وکیل ملت: جوادزرینچه گفت: اگر باشگاه استقلال مطالباتم را ندهد حرفهایی خواهم زد که برای این تیم گران تمام می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۸    
وکیل ملت: شنیده ها حاکی از آن است که اعضای هیئت مدیره استقلال دل خوشی از نتایج ضعیف استقلال در لیگ برتر ندارند و تنها پنج هفته فرصت برای جبران در اختیار این مربی قرار داده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس تلاش می کند تا روزهای خوبش ادامه داشته باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: جدیدترین رقم کمک های مردمی به باشگاه پرسپولیس مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: مالک باشگاه پایتخت نشین از سومین همسرش هم جدا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۶    
وکیل ملت: روزنامه استقلال به پیشواز هفته سوم لیگ برتر رفته است و روتیتر زده تراکتور دو هفته باخته و به استقلال هم می بازد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۰    
وکیل ملت: خرابی قسمتی از چمن ورزشگاه شهید کاظمی باعث شد تا مربی ایرانی تیم پرسپولیس به شیوه جالبی از این وضع چمن انتقاد کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۷    
وکیل ملت: در جدیدترین رنکینگ اعلام شده استقلال بالاتر از پرسپولیس برترین باشگاه فوتبال ایران محسوب می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۵    
وکیل ملت: روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری 27 نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش در آستانه تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۹    
وکیل ملت: علی رغم اینکه کمتر از یک ماه تا آغازپنجمین دوره دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، باقی مانده تب و تاب انتخاب شهردار در بسیاری از کلانشهرهای کشور به اوج خود رسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۷    
وکیل ملت: طوماری علیه بریژیت مکرون همسر امانوئل مکرون رئیس جمهوری جوان فرانسه با این عنوان که بانوی اول این کشور نباید از بودجه عمومی استفاده کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۱    
وکیل ملت: مدیر حج و زیارت ایلام گفت: تنها کاروان حجاج ایلامی 30 مرداد ماه عازم سرزمین وحی می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۲    
وکیل ملت: نکته جالب توجه آنکه مقاومت طحانیان برای مصاحبه با خبرنگار بی حجاب را برخی به اسیر نوجوان دیگری نسبت داده بودند که آن بیت را برای خبرنگار هندی خوانده بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۹    
وکیل ملت: نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:کلیات طرح توزیع مواد مخدر دولتی به تصویب رسیده و هفدهم مردادماه برای تصویب نهایی به صحن علنی مجلس می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۱    
وکیل ملت: تعدادی از نمایندگان مجلس ایران به دلیل رفتار غیر حرفه ای و خلاف شان نمایندگی مورد انتقاد قرار گرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۲    
وکیل ملت: در نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان نفتی حمید فلاح هروی متهم ردیف سوم پرونده برای ادامه دفاعیات در جایگاه حاضر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۶    
وکیل ملت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد، گفت: احمدی نژاد خودش تخلفات فراوانی دارد که بخشی از آن در دوران ریاست جمهوری وی رخ داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۳    
وکیل ملت: یک روزنامه کویتی مدعی شد که نیروی دریایی ایران بارها وارد آب های کویت شده است و دولت کویت به همین دلیل در سازمان ملل از ایران شکایت کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۷    
وکیل ملت: نبردهای یکسال اخیر حمص از حساسیت خاصی برخوردار بوده و در این زمینه پیشروی های ارتش سوریه در این استان چشمگیر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۷    
وکیل ملت: در دومین نشست سالانه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از استعفای حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۴    
وکیل ملت: در اینفوگرافی زیر می توانید برای انتخاب یک فضای آموزشی مناسب با امکانات برخی از دانشگاه های کشور آشنا شوید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۱    
وکیل ملت: یکی از خبرنگاران صدا و سیما، علی ربیعی، وزیر کار را به خوردن کله پاچه دعوت کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
وکیل ملت: انتشار تصاویری از رؤسای جمهور آمریکا و روسیه که هر کدام در مکانهایی متفاوت مشغول خوشگذرانی هستند، حسابی خبرساز شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
وکیل ملت: سودجویان در اقدامی تاسف بار پسربچه ایرانی را به مسابقات غیرمجاز داخل قفس فرستادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۲    
وکیل ملت: فشاری که با بلند کردن وزنه هزار کیلویی به ورزشکار ایرانی-آمریکایی وارد شد موجب پاره شدن مویرک های سر و خونریزی بینی او شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۶    
وکیل ملت: حسن رحیم پور ازغدی از استعفای رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۳    
وکیل ملت: بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می توانند از 19 تا 26 مرداد با مراجعه به سامانه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۰    
وکیل ملت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور احتمالا فردا (سه شنبه 17 مرداد) در نامه ای به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را معرفی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۵    
وکیل ملت: کاپیتان دوم پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم در بازی برابر نفت تهران نخواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۳    
وکیل ملت: میزان سرمایه گذاری در فاز اول 660 میلیون یورو خواهد بود و 300 هزار نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۷    
مسابقات قوی ترین مردان جهان در بلفاست ایرلند نقاشی دیواری از ترامپ در بیت لحم در کرانه باختری فلسطین پهپادی به شکل پاندا – توکیو پنجره رنگی ساختمان ها در سنگاپور مسابقه ماراتون در رقابت های دوومیدانی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۴    
وکیل ملت: در حالی که مدیر عامل بانک مسکن افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات 80 میلیون تومانی خرید مسکن را رد کرده بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۴۱    
وکیل ملت: در این مقاله 4 خودرو بد فروش در محدوده قیمتی بین 30تا 50 میلیون تومان معرفی می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۳۲    
وکیل ملت: تقریبا اکثر اپلیکیشنهای اندرویدی برای فعالیت خود نیازمند اینترنت هستند، در این میان بعضی از آنها پرمصرف تر هستند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۲۰    
وکیل ملت: هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به دیدار رفت این تیم مقابل الاهلی عربستان می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۱۷    
وکیل ملت: هافبک جوان تراکتورسازی از شرایط تیمش پیش از دیدار با استقلال می گوید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۱۷    
وکیل ملت: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که فرشید اسماعیلی بعد از چند روز غیبت به دلیل مصدومیت در کنار استقلالی ها به تمرینات اختصاصی پرداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۱۷    
وکیل ملت: خسرو حیدری به دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی خواهد رسید.
  • ۱