دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۷:۵۰Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 7 مهر 1395 - vareshnews.ir

وارش 29 اسفند 1394 وارش 31 فروردین 1395 وارش 31 اردیبهشت 1395 وارش 31 خرداد 1395 وارش 31 تیر 1395 وارش 31 مرداد 1395 وارش 31 شهریور 1395 وارش 30 آبان 1395 وارش 30 آذر 1395 وارش 30 دی 1395 وارش 30 بهمن 1395 وارش 1 اسفند 1395 وارش 1 مهر 1395 وارش 2 مهر 1395 وارش 3 مهر 1395 وارش 4 مهر 1395 وارش 5 مهر 1395 وارش 6 مهر 1395 وارش 7 مهر 1395 وارش 8 مهر 1395 وارش 9 مهر 1395 وارش 10 مهر 1395 وارش 11 مهر 1395 وارش 12 مهر 1395 وارش 13 مهر 1395 وارش 14 مهر 1395 وارش 15 مهر 1395 وارش 16 مهر 1395 وارش 17 مهر 1395 وارش 18 مهر 1395 وارش 19 مهر 1395 وارش 21 مهر 1395 وارش 22 مهر 1395 وارش 24 مهر 1395 وارش 25 مهر 1395 وارش 26 مهر 1395 وارش 27 مهر 1395 وارش 28 مهر 1395 وارش 29 مهر 1395 وارش 30 مهر 1395 
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۷    
کاویانپور که به دلیل سرطان سلول های بنیادی مغز جراحی های متعددی را پشت سر گذاشته بود در نهایت آنطور که دوست داشت، در اتاق خودش در شهر رشت از دنیا رفت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۲    
عرضه کارت های اعتباری مرابحه چند روزی است آغاز شده اما ضوابط و سود آن به گونه ای است که جامعه کارگری امکان استفاده از این تسهیلات را ندارد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۲    
وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای جلوگیری از لباس های نامناسب در مازندران گفت: در ابتدای تابستان مانتوهای پشت نویسی شده با همکاری پلیس اطلاعات امنیت جمع آوری شد و بازتاب مناسبی در سطح استان داشت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۷    
مهد کودک مناسب یکی از دغدغه های پدران و مادران شاغل است. مهدی که به بیشترین نیازهای کودک پاسخ دهد و احساس آرامش و امنیت را در کودکان و والدینشان فراهم کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۷    
تصمیم فدراسیون پزشکی ورزشی تکلیف درمان رضا یزدانی را مشخص می کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه نهایی داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری ساعت 20 امشب چهارشنبه هفتم مهرماه منتشر می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۲    
یک نوع ماهی عجیب که صورتی شبیه به انسان دارد در بازار ماهی ترکیه دیده شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۲    
با شروع فصل پاییز شاهد کوتاه تر شدن روزها و طولانی تر شدن شب ها هستیم و کم کم باید منتظر هوای سرد و ابری شدن هوا باشیم ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۲    
اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از روز 10 مهرماه در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش، ماجرای کلیپ معروف انرژی هسته ای را که روی ناو دماوند توسط امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو خواننده زیرزمینی اجرا شده بود، روایت کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۷    
فرمانده انتظامی گالیکش از کشف برنج قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 550 میلیون ریال در یک عملیات پلیسی در ایست و بازرسی تنگراه خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۱    
اگر احمدی نژاد واقعاً به توصیه رهبر انقلاب پایبند بوده است، چرا تنها 2 هفته بعد از آن دیدار، سفرهای استانی اش را که همه می دانند انتخاباتی است، ادامه می دهد و با آن تبلیغات پرحجم، به گرگان می رود؟
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۱    
ناصر مهردادی به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران منصوب شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۱    
نشریه نیوساینتسیت در گزارشی اختصاصی اعلام کرده که نخستین کودک در جهان با تکنیک جنجالی استفاده از ژن سه والد و به شیوه انتقال میتوکندری متولد شده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
طی حکمی از سوی دکتر علی قنبری معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه گزارش طرح استیضاح آموزش و پرورش نیم ساعت پیش به دست هیأت رئیسه رسید گفت: در صورتی که حداقل 10 نفر از نمایندگان روی این استیضاح اصرار داشته باشند، آن را اعلام وصول می کنیم.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
به مناسبت گرامیداشت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی، مانور مهار و اطفاء حریق در شهرک های صنعتی بشل سوادکوه و چمستان نور برگزار شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
شرکت تولیدکننده شبکه اجتماعی "اسنپ چت" برای اولین بار عینک آفتابی ارزان با قابلیت فیلم برداری را تولید و به زودی به بازار عرضه می کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
زلزله ای به بزرگی 2.1 ریشتر صبح امروز شهرستان آمل را لرزاند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
نفس شیرین ، علمدار ، گشت ویژه ، مختارنامه و در قصه ها زندگی می کنند مجموعه هایی هستند که تلویزیون پخش آنها را برای شب های محرم تدارک دیده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
دادستان شهرستان های سورک، نکا و شیرگاه با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران، ائمه جمعه، فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی معرفی شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
رییس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: نهی رهبری به عملکرد احمدی نژاد برمی گردد چراکه درمورد عملکرد رییس دولت های نهم و دهم سوال های جدی وجود دارد و احمدی نژاد و مسئولان نزدیک به او باید نسبت به اختلاس ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۰    
یک مرد 50 ساله با اسحله شکاری در پارک کوشاسنگ ساری خودکشی کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهور قانون کاهش ساعات کار بانوان دارای شرایط خاص را برای اجرا ابلاغ کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست مقابل روسیه از راهیابی به فینال جام جهانی کلمبیا بازماند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی چاپ امروز چهارشنبه هفتم مهر به مسائل مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 7 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز روزی فوق العاده برای به دنیا آمدن است ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
با همت مسئولین سپاه کربلا و ناجا مازندران با همکاری دستگاههای استان دو دستگاه خودرو به همراه صدها جایزه برای شرکت کنندگان در پیاده روی خانوادگی در نظر گرفته شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: بالاترین فراوانی در اسامی انتخابی والدین مربوط به فاطمه، زهرا و نازنین زهرا برای دختران و امیر علی، محمد و علی برای پسران بوده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
مدتی است که خبرهای دستگیری مدیران و معاونان محیط زیست برخی استان ها رسانه ای شده است، خبرهایی که زیاد به مذاق ابتکار خوش نیامد و هیچوقت در مورد آنها اظهار نظری نکرد و نگفت چرا مدیرانی که با تصمیم ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
شیمون پرز رئیس و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی که پیش از این دچار سکته مغزی شده بود و جنایات زیادی را در کارنامه خود علیه ملت مظلوم فلسطین دارد، مُرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
تهیه کننده فیلم ابد و یک روز از توزیع این فیلم در آبان ماه برای نمایش خانگی خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
مهاجم ابتدای فصل تیم فوتبال ماشین سازی با خونه به خونه بابل قرارداد بست.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
مناطق عملیات اجرای پروژه های توزیع برق در شهرهای مازندران برای امروزاعلام شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بابل گفت: در برآورد نهایی وقوع طوفان سحرگاه روز یکشنبه گذشته چهار میلیارد ریال به شهرستان بابل خسارت وارد کرده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
هنگامی که با فواید سلامت فعالیت های کاهنده استرس مانند یک تعطیلات آرامش بخش مقایسه شود، آثار مدیتیشن می تواند حتی قوی تر و طولانی مدت تر باشد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۰    
مردم نیکوکارمازندران،در مرحله اول جشن عاطفه ها تا کنون 10میلیارد و 725میلیون و 353هزار ریال به دانش آموزان نیازمندتحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.