سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۰:۰۳Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 18 مهر 1395 - vareshnews.ir

وارش 29 اسفند 1394 وارش 31 فروردین 1395 وارش 31 اردیبهشت 1395 وارش 31 خرداد 1395 وارش 31 تیر 1395 وارش 31 مرداد 1395 وارش 31 شهریور 1395 وارش 30 آبان 1395 وارش 30 آذر 1395 وارش 30 دی 1395 وارش 30 بهمن 1395 وارش 1 اسفند 1395 وارش 1 مهر 1395 وارش 2 مهر 1395 وارش 3 مهر 1395 وارش 4 مهر 1395 وارش 5 مهر 1395 وارش 6 مهر 1395 وارش 7 مهر 1395 وارش 8 مهر 1395 وارش 9 مهر 1395 وارش 10 مهر 1395 وارش 11 مهر 1395 وارش 12 مهر 1395 وارش 13 مهر 1395 وارش 14 مهر 1395 وارش 15 مهر 1395 وارش 16 مهر 1395 وارش 17 مهر 1395 وارش 18 مهر 1395 وارش 19 مهر 1395 وارش 21 مهر 1395 وارش 22 مهر 1395 وارش 24 مهر 1395 وارش 25 مهر 1395 وارش 26 مهر 1395 وارش 27 مهر 1395 وارش 28 مهر 1395 وارش 29 مهر 1395 وارش 30 مهر 1395 
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۹    
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با تاکید بر نوسازی صنایع غذایی در استان گفت: تسهیلات ویژه برای بازسازی واحدهای صنایع غذایی اعطا می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۹    
یک نوجوان 18 ساله هندی که در پایین ستون فقراتش "دمی" به طول 20 سانتیمتر داشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان این "دم" را قطع کردند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۹    
عضو انجمن علمی فیزیوتراپی ایران عنوان کرد : لنف ادم ناشی از سرطان پستان بر روی کیفیت زندگی بیماران اثر منفی داشته و می تواند توانایی یک فرد را در استفاده از اندام فوقانی برای انجام فعالیت های روزمره ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۹    
رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی گفت: استادان دانشگاه های تعطیل شده به دلیل بیکار شدن می توانند جهت دریافت خسارت به اداره کار مراجعه کنند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وجود دغدغه فرهنگی بین مسؤولان و علاقه مندان به این حوزه نشان دهنده رشد فکری و فرهنگی است که در جامعه اتفاق افتاده و هر روز بر دامنه آن افزوده می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۴    
جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: استان مازندران در روز تاسوعا میزبان دو شهید سال های دفاع مقدس است که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۴    
نامیرا عنوان کتابی با موضوع عاشوراست که صادق کامیار آن را با زبانی روان نگارش کرده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۴    
با انتصاب مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، ابوالفضل روغنی گلپایگانی که سال ها مسئولیت مدیرعاملی این شرکت بزرگ تولیدکننده کاغذ کشور را بر عهده داشت، از این سمت کنار رفت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۹    
برقی کردن خطوط ریلی شمال کشور با سرمایه گذاری روسیه تا شش ماه آینده مشخص می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۹    
شاخص کل بورس، امروز رشد 218 واحدی را در کارنامه خود ثبت کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۹    
یک هندی برای خرید پلاک خودرو با یک شمارۀ خاص در امارات، مبلغ 33 میلیون درهم پول پرداخت کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۴    
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم حمایت ملی از ظرفیت بالای ورزش مازندران تأکید کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۹    
این مدرسه به عنوان دورترین مدرسه شهرستان در روستای سلج انبار قرار دارد که برای تنها دانش آموز آن تجهیزات آموزشی فراهم شده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۹    
مسئولان می گویند که در حوزه مواد مخدر سپر بلای اروپایی ها شده ایم این حکایت 11 هزار خانواده گلستانی است که درگیر با معضل اعتیاد هستند اما برخوردها بیشتر با خرده فروشان صورت می گیرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۹    
وی بر لزوم پرهیز فرمانداران از سخنان چالش برانگیز تاکید کرد و گفت: فرمانداران وارد حاشیه سازی ها نشوند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۹    
این 2 قاچاقچی ، سلاح شکاری غیرمجاز را به طرز ماهرانه در خودروهایشان جاسازی کرده بودند و قصد توزیع آنها را در شهرهای مازندران داشتند .
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۹    
رئیس اتحادیه چایکاران با اشاره به اینکه مطالبات چایکاران هنوز پرداخت نشده است، افزود: در منطقه ما (شرق گیلان) تنها یک سوم مطالبات پرداخت شده و دو سوم آن باقی مانده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۹    
وینگر تیم ملی کره جنوبی اعلام کرد که خود را به بازی با ایران می رساند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۹    
بر اساس قرعه کشی انجام شده برای رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، برنامه دیدارهای هفته نخست این مسابقات مشخص شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۴    
رئیس اداره نظارت بر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر توجه به شاخص های بهداشتی در جامعه گفت: نصب نشان ایمنی بر روی محصولات غذایی مازندران الزامی شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت که تا کنون بیش از 9 هزار زائر برای اعزام به مراسم اربعین حسینی در سامانه ' سماح ' ثبت نام کردند که ویزای آنان هم صادر شده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۹    
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت که طرح سلامت دهان و دندان در مدارس شبانه روزی این استان از اواخر مهر ماه اجرا می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۹    
فرماندار ساری گفت: سرشماری نفوس و مسکن یک امر مهم در جهت رسیدن به اهداف و آینده مردم است چراکه از طریق سرشماری می توان آمار دقیقی را نسبت به تمامی مردم در تمام نقاط کشور به دست آورد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۹    
وارش نیوز: در این گزارش تصاویری از لحظاتی وحشتناک را بینید، که در یک فرودگاه به وقوع پیوسته است. تصاویری که می بینید مربوط به لحظه دلهره آوری می شود که در فرودگاه پراگ در کشور جمهوری چک اتفاق افتاد و ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۴    
نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان تنکابن گفت که از زمان اجرای طرح آزادسازی حریم 60 متر دریای خزر در این شهرستان ، تاکنون یک کیلومتر از نوار ساحلی از دست متصرفان آزاد شده است .
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۴    
موبایل را کنار تخت خوابتان نگذارید، امواج موبایل سرطان زا است، لپ تاپ می تواند به عقیم شدن افراد منجر شود، این ها شنیده هایی است که شاید به گوش شما هم رسیده باشد ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
سرپرست دبیری فدراسیون کشتی گفت: همچنان منتظر اعلام نظر کمیسیون ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد رضا یزدانی هستیم تا در این مورد تصمیم گیری کنیم.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴    
انتخاب رییس آینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر طی روزهای اخیر یکی از مباحث مهم در محافل مختلف بوده و به جد پیگیری می شود ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۹    
پیدا شدن سر مرغ در غذای فوتبالیست مشهور سر و صدای زیادی به پا کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۹    
خودرو بدون راننده گوگل مسافت 2 میلیون مایل (3.6 میلیون کیلومتر) را طی کرد. برای درک بهتر موضوع، بدانید که 2 میلیون مایل برابر با رانندگی 300 سال یک انسان است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۹    
ژیلا صادقی با اجرای برنامه ای جدید بعد از ماه محرم و صفر به شبکه سه باز می گردد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۹    
مرحوم مهدی رفیعی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان مازندران شب گرشته بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت....
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۹    
یک متخصص داروسازی بالینی گفت: مصرف کدئین برای سالمندان و کودکان عوارض زیادی به همراه دارد و باید از مصرف آن توسط این افراد پرهیز شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۹    
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اظهار اینکه تنها 48 درصد خبازی های استان تاکنون دوگانه سوز شده اند ، از اتحادیه خبازان خواست تا ِپیش از آغاز فصل سرما برای دوگانه سوزی بقیه نانوایی ها هم اقدام کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۹    
درگیری دو پسر بر سر دختر جوان، پایانی جز قتل نداشت. متهم در جلسه محاکمه به تشریح این جنایت پرداخت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۹    
وارش نیوز: وارش نیوز: تصاویر زیر مربوط به جشنواره نور است که در شهر برلین آلمان برگزار شده است و در آن هنرمندان نورپردازی را روی یکی از سازه های باستانی این شهر به نمایش درآورده اند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با تلاش کارآگاهان آگاهی استان، یکی از ضاربان حادثه تیراندازی شب گذشته هیئت علقمه ساری دستگیر شده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: طرح نذر خون امسال با شعار تصمیم آگاهانه، اهدای خون مسؤولانه از محرم تا اربعین حسینی اجرا می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
رئیس سازمان فضایی ایران اعلام کرد که ماهواره دانشگاهی شریف ست (دوستی) تا پایان سال به فضا پرتاب می شود. شریف ست یک ماهواره سنجشی است و فعلاً مرحله بازنگری فنی را پشت سر می گذارد ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
وقتی پس از یک روز کاری به خانه می آیید و هنگام خواب ناگهان با صدای خرو پف ازخواب بیدار می شوید از دست همسرتان ناراحت می شوید ، به جای کدورت و دلخوری باید به دنبال راه چاره باشید.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مازندران از نظر مدال آوری استان نخست ورزش کشور است، گفت: مازندران بیشترین بازیکن و تیم را در لیگ های فوتبال دارد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
نماینده مردم بابل در مجلس با تأکید بر ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن از هم استان ها خواست تا شرکت در سرشماری را به روزهای آخر موکول نکنند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
مجمه گذاری و اطعام دهی به سبک سنتی ، از آئین های محرم در بعضی مناطق مازندران بویژه روستای کوهستان بهشهر است که به گفته اهالی قدمتی بیش از 2 قرن دارد .
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۹    
استاندار مازندران با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی در استان، گفت: عرضه برنج خارجی در بازار مازندران قاچاق محسوب می شود و در صورت مشاهده افراد خاطی شناسایی خواهند شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴    
صفحه اینستاگرام سحر قریشی توسط هکرهای عرب هک شد!
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴    
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان این استان با فدراسیون وزنه برداری در باره بهادر مولایی رایزنی می کنند .
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است چند کلمه برای آنهایی که 18 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! با وجود این که در اوایل این سال جدید از زندگیتان ممکن است با چالش های شخصی روبرو باشید ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴    
مدیرکل بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری مازندران از تحت پوشش قرار گرفتن 63 هزار مازندرانی بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴    
نوزادان یک روزه بیمارستان آیت الله روحانی بابل روز شنبه با بستن سربند یا علی اصغر(ع) به نام شهید 6 ماهه کربلا متبرک شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴    
برخورد یک دستگاه خودروی 206 با دسته ای از عزاداران حسینی در شهرستان قائمشهر 16 زخمی بر جای گذاشت .
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴    
30 کیلوگرم گوشت گراز هنگام فروش در ساری کشف و ضبط شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی چاپ امروز یکشنبه هجدهم مهرماه به مسائل مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۹    
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از تجهیز مدارس محروم استان به تجهیزات ورزشی خبرداد و گفت که در مرحله نخست 150 دستگاه میز پینگ پنگ برای این مدارس ارسال شده است ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال این روزها سوار بر ماشینی است که اسپانسر این باشگاه به جای قرارداد می خواست به بازیکنان بدهد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۹    
طبق یافته های جدید، ورزش منظم احتمال بیماری قلبی و برخی سرطان ها را در زنان کاهش می دهد اما ریسک ابتلا به ام اس را کاهش نخواهد داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۹    
شهاب مظفری خواننده جوان موسیقی پاپ که با انتشار قطعاتش به محبوبیت بالایی میان مخاطبان موسیقی رسیده، در بیمارستان بستری شد.