سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۱:۲۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 13 مهر 1395 - vareshnews.ir

وارش 29 اسفند 1394 وارش 31 فروردین 1395 وارش 31 اردیبهشت 1395 وارش 31 خرداد 1395 وارش 31 تیر 1395 وارش 31 مرداد 1395 وارش 31 شهریور 1395 وارش 30 آبان 1395 وارش 30 آذر 1395 وارش 30 دی 1395 وارش 30 بهمن 1395 وارش 1 اسفند 1395 وارش 1 مهر 1395 وارش 2 مهر 1395 وارش 3 مهر 1395 وارش 4 مهر 1395 وارش 5 مهر 1395 وارش 6 مهر 1395 وارش 7 مهر 1395 وارش 8 مهر 1395 وارش 9 مهر 1395 وارش 10 مهر 1395 وارش 11 مهر 1395 وارش 12 مهر 1395 وارش 13 مهر 1395 وارش 14 مهر 1395 وارش 15 مهر 1395 وارش 16 مهر 1395 وارش 17 مهر 1395 وارش 18 مهر 1395 وارش 19 مهر 1395 وارش 21 مهر 1395 وارش 22 مهر 1395 وارش 24 مهر 1395 وارش 25 مهر 1395 وارش 26 مهر 1395 وارش 27 مهر 1395 وارش 28 مهر 1395 وارش 29 مهر 1395 وارش 30 مهر 1395 
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۵    
رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی مازندران آمادگی دارد برای بانک های مادر به صورت 24 ساعته نگهبان مستقر کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۵    
با آغاز ایام محرم شاهد افزایش قیمت برنج داخلی و وارداتی، افزایش قیمت حبوبات و روغن و نیز شاهد کاهش قیمت شکر با عرضه این محصول بوده ایم.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۵    
ساخت آثار موفقی مانند مختارنامه این درس را پیش روی متولیان فرهنگی و تصمیم گیران صداوسیما قرار می دهد که اگر حمایت کنند و کار را به کاردان بسپارند می توان شاهد خلق سریال های موفقی بود که تا سالها ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۵    
سرمربی تیم لیگ برتری والیبال کاله مازندران، از دریافت دعوتنامه رسمی برای شرکت این تیم در تورنمنت ترکیه خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۵    
جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: کشفیات مواد مخدر در مازندران 46 درصد رشد داشته است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۵    
شکایت معروف ترین قربانی اسیدپاشی کشور از فیلم سینمایی لانتوری به شورای حل اختلاف خانه سینما رسید.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۵    
درد یک علامت و هشدار است که به فرد نشان می دهد در روند طبیعی بدنش اختلالی ایجاد شده است . سردرد که امروزه یکی از شایع ترین ناراحتی های افراد جامعه است هم از این قاعده مستثنا نیست ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۵    
صیاد غیرمجاز اهل گمیشان در درگیری با محیط بانان کشته شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۰    
رییس فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی با انتقاد از بی توجهی برخی نمایندگان به گزارش های ماهانه دیوان محاسبات ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۰    
شهرداری قائم شهر با برنده شدن در مزایده فروش کارخانه نساجی شماره 1 این شهر مالک قدیمی ترین کارخانه نساجی مازندران شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۰    
جانشین ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت: سوانح رانندگی در محورهای این استان در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17 درصد کمتر شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۰    
صد و دهمین جایزه نوبل فیزیک به طور اشتراکی به دیوید تولس، دونکان هالدین و مایکل کاستلریتز برای کشف نظری انتقال فاز توپولوژیک و مراحل توپولوژیک ماده اختصاص یافت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۰    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خرداد ماه سال جاری در قالب چندین جلسه کاری، سقف تعرفه دیتای موبایل را به ازای هر کیلو بایت استفاده از نیم ریال به 0.4 ریال کاهش داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۵    
سیده مریم کمراتی با 22 سال سابقه پیش از این به سمت مسئول دفتر املاک در واحد ثبتی تنکابن مشغول به کار بوده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۵    
فصل2"شهرزاد" فلاش بکهایی به گذشته دارد و علی نصیریان درنقش بزرگ آقا حضورخواهد داشت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۵    
مردم دیار دارالمؤمنین، شهر گرگان، با اجرای مراسم و آئین های سنتی مخصوص خود همچون طوق بندان، دسته چوبی و چهل منبره ارادت خود را به سید و سالار شهیدان نشان می دهند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۵    
دریافت پیشنهاد از یک تیم دسته اولی در انگلیس، توسط علیرضا منصوریان، این روزها به سوژه جذابی برای اهالی فوتبال تبدیل شده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: نخستین برداشت دوباره برنج به روش رتون در شهرستان بابل آغاز شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۵    
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش جزییات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۵    
نایب رئیس مجلس دهم در نامه ای به رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهارتش در مورد لغو بازی ایران و کره جنوبی را نقد کرد و گفت ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل بیمه سلامت مازندران توجه و صیانت از حقوق بیمه شدگان و اجرای برنامه های مدون در زمینه توانمندسازی بیمه شدگان در راستای آشنایی با حقوق خود را از اهداف مهم سازمان بیمه سلامت برشمرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: ستاد سرشماری نفوس و مسکن به هر شناسه اینترنتی که فرم خانوار را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده باشد دو گیگ اینترنت رایگان تقدیم می کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۰    
122 قاچاقچی اشیاء تاریخی در مازندران از ابتدای امسال تاکنون دستگیر شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۰    
مشخصات و قیمت پرفروش ترین گوشی های بازار بین 900 هزار تا 1 میلیون و 600 هزار تومان را در این خبر برای کاربران استعلام و ارائه کرده ایم.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۵    
در برنامه شب گذشته نود، جمع شگفتی سازان جمع بود؛ از مهدی شیری به عنوان کاپیتان تیم قشقایی که موفق شدند پرسپولیس را از جام حذفی کنار بزنند تا فوتسالیست های افتخارآفرین ایران در جام جهانی.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: رسالت و اهداف شرکت شهرک های صنعتی اجرا و تکمیل زیرساخت به منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۵    
محققان ایتالیایی مصرف دستکم روزی یک سیب را با کاهش قابل ملاحظه خطر ایجاد تومورهای سرطانی در ریه، روده، دهان، دستگاه گوارش و سینه مرتبط می دانند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
مهدی تقوی، عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده 2 مدال طلای جهان در مسیر فریدون کنار - بابلسر دچار سانحه رانندگی شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
با گذشت 5 ماه از ماجرای شکایت یک دختر 23 ساله از صاحب کارش به دلیل تجاوز و درحالی که 5 قاضی دادگاه هنوز تصمیمی درخصوص این پرونده مرموز نگرفته بودند ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل شیلات مازندران گفت: پیش بینی می شود بیش از 105 هزار تن انواع ماهی شامل پرورشی و دریایی در فصل صید از مازندران برداشت شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۵    
در راستای حفظ و حراست آب شرب و رعایت الگوی مصرف و بهینه سازی نظارت بر مصرف آب 24 فقره انشعاب غیر مجاز آب شرب روستایی در قائمشهر شناسایی شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع تصادف بین کامیون سوخت و پراید در تونل 3 محور کرج- چالوس گفت: بر اثر این حادثه 3 مسافر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۵    
عادت هر روزش بود، اینکه صبح ها آفتاب نزده از خواب بیدار شود و بعد آنقدر زل بزند به آسمان تا هوا روشن شود و اهالی خانه بیدار ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۵۵    
مهران مدیری در بخشی از برنامه شنبه شب دورهمی پس از متلک انداختن به مدیران غیرفوتبالی، مجری- تهیه کننده برنامه پرمخاطب 90 را هم بی نصیب نگذاشت و گفت: .. ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۴۰    
مسابقات انتخابی تیم های ملی تیراندازی با کمان بزرگسالان از 27 مهر در ساری آغاز می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۵    
برخی از مردان هنگامی که موضوع رفتن به نزد دکتر پیش می آید، پای شان شل می شود و این امر باعث تاسف است ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۵    
فرصتی که آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار برای کشورهای مختلف جهت معرفی فیلم های مورد نظرشان برای حضور در شاخه "بهترین فیلم غیرانگلیسی" تعیین کرده بود،دیروز (سوم اکتبر، 12 مهرماه) به پایان می رسد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۵    
فریاد لبیک یا حسین عصر امروزآسمان ساری را پر می کند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پلیس باید با رافت و مودت با مردم برخورد کند، گفت: برخورد پلیس با اراذل و اوباش باید جدی باشد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۵    
بازپخش ماه عسل در ایام ماه محرم از شبکه نسیم پخش می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۵۵    
جاده چالوس یکی از زیباترین جاده های دنیاست که بارها توجه مجلات و سایت های جهانی را به خود جلب کرده است ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: نمایندگان مازندران در مجلس از اجرایی نشدن تعهدات، مصوبات دولت در خصوص مدیریت پسماند در استان از معاون رئیس جمهور انتقاد کردند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۲۰    
از شروع تا پایان طرح دریا تعداد هشتاد و شش نفر( 86 ) نفر در سواحل دریای مازندران غرق شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییری نشان نمی دهد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با یک هنرمند (صبا راد مجری برنامه تلویزیونی) گفت: قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۵    
رئیس بنیاد بیماری های خاص و پیوند اعضای کشور گفت: استفاده از عضو جسد برای پیوند اعضا در ایران گسترش یافته است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۰    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 13 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر چه تا به حال در رفتارهای خود بی پروا بوده اید، حال زمان آن است که با احتیاط بیشتری قدم بردارید ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۰    
وارش نیوز:تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز استان مازندران را در اینجا مشاهده کنید.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۵    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی چاپ امروز سه شنبه سیزدهم مهر به مسائل مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۵    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.