دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۱۹:۰۷Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای وارش 12 مهر 1395 - vareshnews.ir

وارش 29 اسفند 1394 وارش 31 فروردین 1395 وارش 31 اردیبهشت 1395 وارش 31 خرداد 1395 وارش 31 تیر 1395 وارش 31 مرداد 1395 وارش 31 شهریور 1395 وارش 30 آبان 1395 وارش 30 آذر 1395 وارش 30 دی 1395 وارش 30 بهمن 1395 وارش 1 اسفند 1395 وارش 1 مهر 1395 وارش 2 مهر 1395 وارش 3 مهر 1395 وارش 4 مهر 1395 وارش 5 مهر 1395 وارش 6 مهر 1395 وارش 7 مهر 1395 وارش 8 مهر 1395 وارش 9 مهر 1395 وارش 10 مهر 1395 وارش 11 مهر 1395 وارش 12 مهر 1395 وارش 13 مهر 1395 وارش 14 مهر 1395 وارش 15 مهر 1395 وارش 16 مهر 1395 وارش 17 مهر 1395 وارش 18 مهر 1395 وارش 19 مهر 1395 وارش 21 مهر 1395 وارش 22 مهر 1395 وارش 24 مهر 1395 وارش 25 مهر 1395 وارش 26 مهر 1395 وارش 27 مهر 1395 وارش 28 مهر 1395 وارش 29 مهر 1395 وارش 30 مهر 1395 
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۶    
حکم پرونده پزشکی عباس کیارستمی درحالی امروز صادر شده است که دکتر الف میم؛ پزشک معالج وی؛ فقط به سه ماه محرومیت تنها در بیمارستان جم محکوم شده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۶    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ورود ماده مخدر زامبی در کشور تکذیب شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۶    
رکابزن برجسته کشورمان،رضا نیک پناه در حین تمرین به دره سقوط می کند و هم اکنون در کما به سر می برد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۶    
در نشست مشترک شهردار ساری با مدیرکل کتابخانه های استان راهکارهای مناسب جهت ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی برای شهروندان مورد تبادل نظر قرار گرفت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۶    
فرمانده مرزبانی استان مازندران، گفت: در سالجاری 304 شناور متخلف در آب های مازندران توقیف شده و محموله مشروبات الکلی در بندر امیرآباد خنثی شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۱    
پیکر مرحوم حجت مرادنوری شهردار سابق شهرهای مرزن آباد و چالوس تشییع شد و در آرامستان امام زاده خلیل(ع) مرزن آباد آرام گرفت.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۱    
حجت الله ایوبی درباره ی آخرین وضعیت اکران رستاخیز گفت:در فضای فعلی که وجود دارد، خیلی بعید می دانم که بتوان به اکران فوری فیلم رستاخیز بر خلاف امید گذشته ام، فکر کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۱    
معاون امداد وتجات جمعیت هلال احمر البرز از کشته و مصدوم شدن 3 نفر براثر برخورد یک دستگاه کامیون سوخت با خودروی پراید در محور کرج - چالوس خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۱    
عنایتی ، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به برداشت محصول 209 هزار و 750 هکتار شالیزار مازندران که شامل 99 و 95 صدم درصد کشت امسال است گفت ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۱۱    
دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران از اقدامات صورت گرفته در فصل برداشت و خرید گندم به خصوص گندم جوانه زده قدردانی کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۶    
بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین ایران در نامه ای خطاب به فدراسیون وزنه برداری به رای کمیته انضباطی این فدراسیون مبنی بر محرومیت از حضور در میادین ورزشی اعتراض کرد و این رای را دور از انصاف و عدالت ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۶    
تالاب بین المللی میانکاله یکی از631 ذخیرگاه زیست کره جهان در شرق مازندران است که در سال های اخیربه دلیل خشکسالی و کاهش دبی آب ورودی نفسش به شماره افتاد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۶    
با اتمام فصل سوم برنامه خندوانه ، رامبد جوان مجری این برنامه پرطرفدار مصاحبه ای انجام داده که در آن به نکاتی در مورد آینده این برنامه، جناب خان، دکور برنامه، تغییر مدیریت سازمان صداوسیما و.. ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۶    
به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی و طبع افراد در فصل پاییز خوردن میوه های سرد و خنک ابتلا به برخی بیماری ها را در افراد بالا می برد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۶    
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در واکنش به برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر احتمال رفع فیلتر توئیتر به دنبال طرح جایگزینی با پیام رسان تلگرام گفت: توئیتر به هیچ وجه رفع فیلتر نمی شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۱    
همسر یکی از پزشکان سرشناس، در پی برقراری ارتباط نامشروع با مردی غریبه به قتل رسید. قاتل مردی 47 ساله است که همسایه ها تصور می کردند راننده مقتول است و ارتباطش با او کاری است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۱    
حمله ور شدن یک قلاده خرس در روستای مزده از توابع بخش چهاردانگه ساری به کندوهای عسل زنبورداران خسارات وارد کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۱    
دو رزمی کار مازندرانی در پنجمین دوره بازی های ساحلی آسیا موفق به کسب گردن آویز طلا و نقره شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۱    
فرماندار شهرستان قائمشهر با ارسال لوح تقدیری از زحمات مدیر امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان در مدیریت بحران طوفان قددرانی کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۱    
رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه فروش فیلم های سینمایی کشور در 6 ماه نخست امسال 116 میلیارد تومان بود، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال این میزان به بیش از 150 میلیارد تومان برسد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۱    
گر چه حدود شش ماهی تا پایان سال و واریز عیدی کارکنان باقی مانده اما شواهد نشان می دهد که رقمی حدود 750 هزار تومان به عنوان پاداش پایان سال در نظر گرفته خواهد شد ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۱    
مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به کم کاری در این حوزه: غم نان مهم تر از مساله زنان است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۱    
علی کریمی همچنان برای استقلالی ها کری می خواند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۱    
جانشین فرمانده ناجا گفت: امروز می توان گفت که ایران سال 95، امن تر از ایران سال 94 است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۱    
جانشین سرپرست دادسرای مشهد گفت: 6 نفر از گردانندگان اصلی شبکه های سازمان یافته مدلینگ دستگیر و 17 نفر به دادسرا احضار شدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۶    
رییس پژوهشکده شمال انستیتوپاستور ایران از انعقاد قرارداد مرکز رایانش زیستی کشور با استانداری مازندران برای ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی فهرست این تیم برای دو بازی مقابل ازبکستان و کره جنوبی را اعلام کرد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۶    
فرماندار شهرستان نوشهر اعلام کرد : سه هزارو 700متر از نوار ساحلی قسمت شرق این شهرستان ازاد شد و حداکثر ظرف 10 روز آینده آزادسازی 300متر باقیمانده به پایان می رسد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۶    
رییس دیوان محاسبات گفت: تمام تلاش مان این است تا 6 ماه دیگر 397 متخلف حقوق های نامتعارف را مجازات کنیم.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۱    
محمد حسن بهادر با اعلام این خبر گفت قریب 11 هزار از این اسناد در اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی و مواد 147 و 148 اصلاحی سابق بوده و 7 هزار و 700 سند نیز در راستای ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۱    
فیلم سینمایی پرونده هاوانا ساخته علیرضا رئیسیان در حالی از هفته آینده وارد شبکه نمایش خانگی می شود که یازده سال در انتظار اکران بود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان کد رشته محل های دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی خبر داد و گفت ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۱    
یک مرد انگلیسی احتمالا نخستین فرد در جهان است که ویروس اچ .آی .وی با استفاده از یک درمان جدید توسط دانشمندان پنج دانشگاه انگلیس در بدن وی درمان شده است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۱    
رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی مازندران نسبت به استقبال جوانان به سمت قلیان کشی هشدار داد و گفت:هر چند پلیس اماکن بر اساس ضوابط قلیان سراهای بدون پروانه و متخلف را پلمپ می کند ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۶    
حال تالاب های ایران خوب نیست. کشوری که کنوانسیون بین المللی تالاب ها نام رامسر یکی از شهرهای شمالی اش را به عنوان نام مستعار خود یدک کشیده و در جهان با این نام شناخته می شود ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: خرید برنج با توجه به اینکه قیمت این کالا در شرایط فعلی بالاست از سوی دولت صورت نگرفته است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۶    
دستاوردی جدید در زمینه فناوری. پژوهشگران کمبریجی موفق به ارائه روشی شدند که با آن می توان بررسی کرد چه اتفاقی برای اتم های سیلیکونی در ارتباط با اتم های لیتم می افتد و در نتیجه منجر به تورم باتری می ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶    
باشگاه وردربرمن اعلام کرد الکساندر نوری، سرمربی ایرانی الاصل فوتبال آلمان، تا پایان فصل هدایت تیم اول این باشگاه را برعهده خواهد شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶    
محیط زیست مازندران روز دوشنبه اعلام کرد که 9 شکارچی غیرمجاز پرندگان درمناطق میرخمند لاویج و سیاه سنگ بلده نور دستگیرشدند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۱    
فرماندار رامسر گفت: روستاهای شهرستان مقصد و میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۲۱    
نوزادی که در بخش ویژه پرورش اطفال بیمارستانی در هند بستری بود، توسط موش ها خورده شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۱    
با حضور دستگاه های مرتبط با حوزه کودک، ستاد هفته ملی کودک مازندران تشکیل و در اداره کل کانون پرورش فکری مازندران فعال شد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۶    
فرمانده انتظامی آمل از کاهش 55 درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش 45 درصدی تصادفات منجر به جرح در مدت 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۶    
هر یک از ما طی زندگی خود ممکن است بار ها با حالتی تحت عنوان "سوزش معده" مواجه شده باشیم. هر خانم بارداری، هر فردی که به تازگی غذای تند میل کرده، بزرگسالان، کودکان و .. ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۲    
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به توصیه رهبری به احمدی نژاد گفت: این اقدام بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری یک تدبیر بی نظیر در تاریخ نظام جمهوری اسلامی و انتخابات است.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۷    
در همه مناطق ایران نه تنها آیین های ویژه با استقبالی پرشور از سوی مردم برای عزاداری سالار شهیدان صورت می گیرد بلکه پیش از آغاز محرم عزاداران خود را برای محرم آماده می کنند.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۲    
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 12 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال بهتر است نسبت به اطرافیانتان با دقت و توجه بیشتری رفتار کنید ...
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۲    
وارش نیوز: تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز استان مازندران را در اینجا مشاهده کنید.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۱۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.
وارش   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۸:۰۷    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی چاپ امروز دوشنبه دوازدهم مهر به مسائل مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص دارد.